Gå til innhold

Jeg vil aldri være med på noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trives ekstremt bra i komfortsonen, og jeg sier som regel nei når jeg blir bedt ut på noe. Når jeg finner på ting med venner ender det alltid med å skulle et eller annet jeg ikke vil. Jeg blir alltid stemt ned, og jeg syns det er slitsomt å ikke skulle ha kontrollen, på en måte.

Det er diggere å være alene og styre ting selv, eller å besøke foreldre og søsken, syns jeg. Riktignok blir jeg ikke kjent med så masse nye mennesker, men personlig syns jeg det er ok og føler jeg slipper masse smalltalk.

Helt ærlig, føler jeg det som en seier hver gang jeg vrir meg unna sosiale sammenkomster. Vil påstå at jeg sier nei til 8 av 10 forespørsler.

Vet jeg er supersær, og at jeg aldri kommer til å finne partner eller stifte familie. Jeg har vel i grunn bare akseptert at det er slik jeg er.

Noen som er i nærheten av å fungere på samme måte?

Anonymkode: a9632...73b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trives ekstremt bra i komfortsonen, og jeg sier som regel nei når jeg blir bedt ut på noe. Når jeg finner på ting med venner ender det alltid med å skulle et eller annet jeg ikke vil. Jeg blir alltid stemt ned, og jeg syns det er slitsomt å ikke skulle ha kontrollen, på en måte.

Det er diggere å være alene og styre ting selv, eller å besøke foreldre og søsken, syns jeg. Riktignok blir jeg ikke kjent med så masse nye mennesker, men personlig syns jeg det er ok og føler jeg slipper masse smalltalk.

Helt ærlig, føler jeg det som en seier hver gang jeg vrir meg unna sosiale sammenkomster. Vil påstå at jeg sier nei til 8 av 10 forespørsler.

Vet jeg er supersær, og at jeg aldri kommer til å finne partner eller stifte familie. Jeg har vel i grunn bare akseptert at det er slik jeg er.

Noen som er i nærheten av å fungere på samme måte?

Anonymkode: a9632...73b

Jeg er prikk lik! Men jeg har type, og sier nei til drikking hver helg rett og slett fordi jeg ikke vil drikke. Blir spurt med hit og dit et par ganger men orker ikke haha. Har derimot éi venninne som jeg kan møte når som helst, for hun er jeg 100% komfortabel rundt - og vet at det ikke blir smalltalk. Tror nøkkelen her er å finne én venninne som du kan henge med! Jeg kan ringe bestevenninna mi når som helst, spørre om hun blir med på mc Donalds, så drar vi dit, hjem igjen etter 10 min. Det er så lite anstrengende hvis du skjønner? Mens med mine andre venner er det sånn «Hei vil du komme til meg på lørdag og spise potetgull og kosedrikke?» deeet er slitsomt.

Anonymkode: 68d1d...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fellestrekk med deg og har både mann og barn. Jeg er utadvendt når jeg er med folk, men trives aller best hjemme med mitt. :) Har ikke nære venner. 

Anonymkode: a5416...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fellestrekk med deg og har både mann og barn. Jeg er utadvendt når jeg er med folk, men trives aller best hjemme med mitt. :) Har ikke nære venner. 

Anonymkode: a5416...ed6

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er prikk lik! Men jeg har type, og sier nei til drikking hver helg rett og slett fordi jeg ikke vil drikke. Blir spurt med hit og dit et par ganger men orker ikke haha. Har derimot éi venninne som jeg kan møte når som helst, for hun er jeg 100% komfortabel rundt - og vet at det ikke blir smalltalk. Tror nøkkelen her er å finne én venninne som du kan henge med! Jeg kan ringe bestevenninna mi når som helst, spørre om hun blir med på mc Donalds, så drar vi dit, hjem igjen etter 10 min. Det er så lite anstrengende hvis du skjønner? Mens med mine andre venner er det sånn «Hei vil du komme til meg på lørdag og spise potetgull og kosedrikke?» deeet er slitsomt.

Anonymkode: 68d1d...247

Vet ikke om det har noe å si, men jeg er da mann. Føler bare ikke menn har samme mulighetene med en slik personlighet som damer har. Det er liksom ikke greit at vi menn er slik, og at sjansen for å få partner er minimal.

Anonymkode: a9632...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Vet ikke om det har noe å si, men jeg er da mann. Føler bare ikke menn har samme mulighetene med en slik personlighet som damer har. Det er liksom ikke greit at vi menn er slik, og at sjansen for å få partner er minimal.

Anonymkode: a9632...73b

Hvis du er en kul, ensom ulv som trives alene er det ikke uattraktivt. Men du bør ha noen interesser og ikke bli helt avhengig av partner. Har hatt menn som sitter hjemme som en hund og venter på meg, utrolig slitsomt.

Anonymkode: c0b08...540

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 1.25, AnonymBruker skrev:

et ikke om det har noe å si, men jeg er da mann. Føler bare ikke menn har samme mulighetene med en slik personlighet som damer har. Det er liksom ikke greit at vi menn er slik, og at sjansen for å få partner er minimal.

En liten pekepinn om alder kunne vært fint, men dog:
Er selv mann, i mange år var jeg den ensomme ulven - av flere grunner - men alle jevnaldrende var opptatt av en ting, og det var ut på byen og drikke seg full. Jenter som gutter. Selv drikker jeg ikke alkohol, så det var en av grunnene.

Men jeg fant meg noen fine hobbyer, ALLE har noe de liker, biler, data, dyr, vin, øl, fotball, kunstløp, biljard, dart, bowling, dans, realityprogram, charterreiser, foto, male, tegne, reise...listen er uendelig...yoga, trene, jakt, kano/kajakk, lese, film, historie, musikk..

Og fra sånn fylte 35ish, var det ikke fullt så viktig å dra ut på byen og drikke seg full lenger.
Les: de rundt meg aksepterte i større grad at jeg ikke drakk alkohol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.8.2019 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Trives ekstremt bra i komfortsonen, og jeg sier som regel nei når jeg blir bedt ut på noe. Når jeg finner på ting med venner ender det alltid med å skulle et eller annet jeg ikke vil. Jeg blir alltid stemt ned, og jeg syns det er slitsomt å ikke skulle ha kontrollen, på en måte.

 

Anonymkode: a9632...73b

Så du vil tvinge hele gjengen med på ting de ikke vil fordi du skal ha kontrollen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Så du vil tvinge hele gjengen med på ting de ikke vil fordi du skal ha kontrollen? 

Det har jeg ikke sagt!

Anonymkode: a9632...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen i mye av dette faktisk 😁

Anonymkode: 92873...054

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, O.G. skrev:

Så du vil tvinge hele gjengen med på ting de ikke vil fordi du skal ha kontrollen? 

Tror ts mente var at han/hun føler at de andre alltid finner på «kjedelige» ting, og at Ts gjerne ville vært med, om ting hadde føltes mer givende. 

Tror ikke Ts ønsker å være alene hele tiden, samtidig vil han/hun ikke være med på noe som er lite lystbetont eller «kjedelig» bare for å være sosial.

Anonymkode: 92873...054

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du ikke har funnet "dine folk". De som er interessert i det samme som deg. Da hadde de syns dine forslag var bra og blitt med. 

Anonymkode: cd071...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ts mente var at han/hun føler at de andre alltid finner på «kjedelige» ting, og at Ts gjerne ville vært med, om ting hadde føltes mer givende. 

Tror ikke Ts ønsker å være alene hele tiden, samtidig vil han/hun ikke være med på noe som er lite lystbetont eller «kjedelig» bare for å være sosial.

Anonymkode: 92873...054

TS skrev hun ville ha kontrollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, O.G. skrev:

TS skrev hun ville ha kontrollen. 

Tror ikke det var ment sånn. Tror heller det var ment som at Ts sine forslag alltid ble nedstemt, og føler på at de andre hele tiden tar hele styringen.

Tror som en annen over her sier, at de kanskje ikke passer så godt sammen, og st Ts kanskje ville trives bedre sammen med noen andre?

Anonymkode: 92873...054

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

TS skrev hun ville ha kontrollen. 

 

8 minutter siden, O.G. skrev:

Det var like presis det du skrev.

Nei, men jeg vil bare ha medbestemmelse en gang i blant. 

Anonymkode: a9632...73b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det var ment sånn. Tror heller det var ment som at Ts sine forslag alltid ble nedstemt, og føler på at de andre hele tiden tar hele styringen.

Tror som en annen over her sier, at de kanskje ikke passer så godt sammen, og st Ts kanskje ville trives bedre sammen med noen andre?

Anonymkode: 92873...054

 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei, men jeg vil bare ha medbestemmelse en gang i blant. 

Anonymkode: a9632...73b

Jeg forholder meg til det som står i Hovedinnlegg. At TS i ettertid forstår at denne setningen:

På 9.8.2019 den 0.59, AnonymBruker skrev:

og jeg syns det er slitsomt å ikke skulle ha kontrollen, på en måte.

Ikke ser bra ut, blir skadehåndtering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, O.G. skrev:

 

Jeg forholder meg til det som står i Hovedinnlegg. At TS i ettertid forstår at denne setningen:

Ikke ser bra ut, blir skadehåndtering.

Jeg har forstått at du er en kverulant, så ikke noe vits i å bruke mer tid på deg.

Anonymkode: a9632...73b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har forstått at du er en kverulant, så ikke noe vits i å bruke mer tid på deg.

Anonymkode: a9632...73b

Og jeg har forstått at du er en som ikke står for det du skriver. Så ha det godt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Og jeg har forstått at du er en som ikke står for det du skriver. Så ha det godt nå.

Er nok bare du som misforstår😝 Flere andre her inne som skjønner hva jeg mente.

Anonymkode: a9632...73b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...