Gå til innhold

Damer med andenebb, fake øyenbryn, falske vipper osv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 Velkommen til 2019. Mange av oss kvinner liker å pynte på utseendet.

Anonymkode: c1c3b...aa2

For meg er ikke kosmetiske inngrep å pynte på utseende. Å ha på mascara er å pynte på utseende. Kosmetiske inngrep er å forandre utseende. Jeg er forøvrig kvinne selv og kommer aldri til å stappe unaturlig dritt inn i pupper og lepper. Heldigvis er jeg ikke en så enkel sjel at utseende er det eneste jeg har å by på. Ikke at jeg synes folk som gjør sånt er fin uansett da, tvert i mot. 

Anonymkode: 1f172...f79

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, OPIgirl skrev:

Nei, det er ikke vakkert. Ser bare latterlig ut.

Uff da, så sjalu, så sjalu, så sjalu! 🤣

Anonymkode: b6b9f...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uff da, så sjalu, så sjalu, så sjalu! 🤣

Anonymkode: b6b9f...96e

Haha, ler meg forderva. Sjalu du liksom. Særlig. Hva er det å være sjalu på å se så jævlig ut.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få se ut som de vil og spørsmålet er vel mer hvorfor noen velger å gå til sånne drastiske grep.

Anonymkode: d6c5b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 Velkommen til 2019. Mange av oss kvinner liker å pynte på utseendet.

Anonymkode: c1c3b...aa2

Virkelig? Mange? Det handler ikke om å pynte på utseendet. Det handler om dårlig selvbilde! 

Har aldri gjort noe med utseendet mitt. Jeg kunne sikkert tatt en neseoperasjon fordi den er nok litt stor 😄 men wtf 

Jeg er meg og jeg ville aldri vært noen andre eller sett annerledes ut! Faktisk.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. Men det er jo lov å pynte på litt. Vet noen som nesten ikke har overleppe. Hun ser betydelig bedre ut etter filler for å si det slik. Å menn, de aner ikke hva de vil ha. Sier de liker naturlig å usminket, men selv de som har en usminket look er jo sminket. Tror det dessverre er mye misunnelse ute å går. Jenter som hetser jenter. 

Anonymkode: 95248...b51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke bedre i 2006

yUczEKF.png

Anonymkode: d8f89...062

Uff. 

Jeg er lærer på ungdomstrinnet, og startet i jobben i 2008. De første årene var alle jentene Trump-farget (dårlig brunkrem) og hadde påtegnede øyenbryn. 

Noen dager måtte jeg nesten bite meg selv i leppa for å ikke le høyt av øyenbryn som var tegnet på så høyt oppe, at jenta så overrasket ut hele tiden. 

Anonymkode: 29e6e...366

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, kan ikke folk bare slutte å henge seg opp i hva andre folk gjør for å føle seg attraktive? Så lenge de vasker seg og ikke er sjenerende for andre, hva er problemet? Det at DU personlig ikke liker det, betyr ikke at det er den generelle oppfatningen. Dersom du ikke liker å se på dem - se bort! Få deg en kjæreste som ser mer naturlig ut. Er ikke verre enn det. Kvinner er faktisk ikke skapt for å please folk, selv om det virker som om mange tror det. 

Anonymkode: 3ae37...b8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjedelig når alle ser helt like ut. Scroller nedover instagram og jeg kan nesten ikke se forskjell på vennene mine. Alle har like bryn og sånne flaske vipper som gir det dådyrblikket. Helt merkelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis tjener vippestylister og brynsnappere godt på disse jentene. Tørr ikke å tenke hvor mye penger enkelte legger ned i utseendet sitt, men jeg er ikke rette jenten til å snakke, skulle gjerne sett ut slik selv.. hvis jeg hadde hatt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store, fyldige lepper er fint og det syns alle gutter. :)

Anonymkode: 8cc36...55e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fake øyenbryn?? Aldri sett..

Anonymkode: d2067...d3a

Har du aldri sett noen med påtegnede bryn??   Wow

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, theTitanic skrev:

Andenebb faktisk. Hohoho. 

Men du har jo rett. Disse kjemilaliefyllte leppene mange har ser jo ut som andenebb. 

Hehehehe samme tenkte jeg på når jeg leste hovedinnlegget! :fnise:

Anonymkode: 9f1a3...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Store, fyldige lepper er fint og det syns alle gutter. :)

Anonymkode: 8cc36...55e

Men de blir ikke fyldige, de står i stedet rett ut og får en pølselignende form.  

Image result for sausage lips

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinner er faktisk ikke skapt for å please folk, selv om det virker som om mange tror det. 

Anonymkode: 3ae37...b8a

Men jentene det er snakk om her ser ut til å tro nettopp det. At de må "please" andre ved å se bra ut, men ironien er at de ser helt hjernedøde ut når de holder på slik.

Anonymkode: b2bdb...8b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Isild skrev:

Hva som kan gjøres for å stoppe det.. 

Vel, det måtte være at gutter og menn forteller jenter/damer at det ikke er fint. Men jeg tror de syns det er ganske fint/sexy, sånn er det bare. 

 

Det gjør nok mange menn privat, men om "hvite heterofile menn" går ut og forteller kvinner offentlig hvordan de bør, og særlig ikke bør, se ut vet de fleste at responsen og angrepene vil bli temmelig voldsomme og avfeies som sjåvinisme. 

Jeg tror egentlig latterliggjøring av bloggere osv. er den mest effektive tilnærmingen. Mange av disse fremstår direkte latterlige, og det de lever av tilsvarende dumt, og å demonstrere og vise dette til unge mennesker tror jeg vil være veldig sunt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 23.35, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 Velkommen til 2019. Mange av oss kvinner liker å pynte på utseendet.

Anonymkode: c1c3b...aa2

Vil ikke kalle det pynte på utseendet, vil heller kalle det å forverre utseendet. Jeg har personer i omgangskretsen som har restylane, falske øyenbryn og de tykke brynene og de var hundre ganger finere før de "pyntet" på utseendet. Man blir seende ut som en fjolle. Selvfølgelig sier ikke vi ikke dette til de det gjelder. 

Anonymkode: 480a9...81f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo vakkert da. Hvis det er gjort riktig.

 

1272332050_cutegirlpose.jpg.9626c21bc7da476ac8773e1a5a84f8d3.jpg

Anonymkode: b6b9f...96e

Uff da, det var ikke bra 😂 Komplett med oransje brunfarge og ihjelplukka øyenbryn. 

Anonymkode: c3329...6b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo at de ser jo helt like ut alle sammen. Personlighetene smelter sammen med foundation og contouring. Leppene kommer før puppene inn døren og fem minutter senere er rumpa inne. 

Anonymkode: 8449e...e4e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...