Gå til innhold

Damer med andenebb, fake øyenbryn, falske vipper osv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er de hjernevasket? Tykke bryn er fint, men ikke når det ser fake ut. 

Hva kan gjøres for å stoppe denne epidemien av fakedamer?

Anonymkode: e244b...a27

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de hjernevasket? Tykke bryn er fint, men ikke når det ser fake ut. 

Hva kan gjøres for å stoppe denne epidemien av fakedamer?

Anonymkode: e244b...a27

De følger slavisk en mote og tror denne moten er og gjør dem vakker. 

Man trodde det var pent med slengbukser en gang i tiden, trodde man så vakker ut når buksa og jakken laget bar hud mellom og alt annet "smart" moteskapt. Forhåpentligvis er dette en greie som går over med tiden. 

Jegber langt mer bekymret for hva andenebblepper på sikt gjør med kroppene til unge jenter. 

For her er jo en dobbeltmoral ute og går. Bort med plast, redd jorden, bruk organiske klær, spis gluten og melkefritt og pøs silikon og all verdens stoffer inn i kroppene. 

Anonymkode: 44b86...c2d

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂 Velkommen til 2019. Mange av oss kvinner liker å pynte på utseendet.

Anonymkode: c1c3b...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som kan gjøres for å stoppe det.. 

Vel, det måtte være at gutter og menn forteller jenter/damer at det ikke er fint. Men jeg tror de syns det er ganske fint/sexy, sånn er det bare. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

😂😂😂 Velkommen til 2019. Mange av oss kvinner liker å pynte på utseendet.

Anonymkode: c1c3b...aa2

Disse tingene TS nevner er ikke pent i det hele tatt. Det får kvinner til å se billig ut og uten smak

Endret av Fiskegrateng
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som skal til er ofte at forbildene deres henger seg på helt andre trender. Alle de kuleste influencerne har for lengst gått i en mer naturlig retning, men det er fortsatt en del av da småharry som sverger til gigavipper, gigabryn og andenebb. De kan ikke holde stand så mye lenger nå.

Anonymkode: 1aae4...e51

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Isild said:

Hva som kan gjøres for å stoppe det.. 

Vel, det måtte være at gutter og menn forteller jenter/damer at det ikke er fint. Men jeg tror de syns det er ganske fint/sexy, sånn er det bare. 

 

Det er *ingen* menn som synes andenebb ser bra ut. Dette er noe jenter innbiller seg, og de tror tydeligvis det bare er andre jenter sin legger merke til at man gjør sånne idiotiske ting med munnen i et forsøk på å få fyldigere lepper.

Anonymkode: b2bdb...8b5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Time for Change people. Det er unaturlig. Ikke fint i det hele tatt og man ser det til og med fra langt hold. Kan ikke disse Dolly dukkene bare innse at det ikke er utseendet som må fikses på?? Det blir altfor mye. Man blir nesten litt redd av å se hvordan ansikts trekkene ser ut når dem snakker eller går helt vanlig. Det er veldig synd. Synd at vi blir påvirket av hverandre. Du er. Skapt akkurat sånn som Gud ønsker at du skal være. Jeg tror det er noe av det mest unike med oss mennesker. Og se ut som bare seg selv og vise hvem man fra sine beste  sider. Det utgjør deg som mennesket. Du trenger ikke se ut som noe annet for å vinne noens hjerte. Vær deg selv du som leser. Du har noe jeg ikke har. Jeg var noe du ikke har. Hvis jeg møter på deg så kan vi utgjøre det sammen ved å vise at vi setter pris på det! Sånn tror jeg Verden vil bli et mye bedre sted å bo på. Hvertfall for mine barn. Du som er enig skriv gjerne #Time for Change # vi står sammen dere som er enig med meg ❤️🙏

Anonymkode: 5d0d1...e0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er *ingen* menn som synes andenebb ser bra ut. Dette er noe jenter innbiller seg, og de tror tydeligvis det bare er andre jenter sin legger merke til at man gjør sånne idiotiske ting med munnen i et forsøk på å få fyldigere lepper.

Anonymkode: b2bdb...8b5

Akkurat andenebb liker vel ikke menn nei. Men jeg vet jo at noen av de liker "barbie-looken". 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Andenebb faktisk. Hohoho. 

Men du har jo rett. Disse kjemilaliefyllte leppene mange har ser jo ut som andenebb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser helt latterlig ut, forstår ikke menn som godtar dette. Kvinner med elendig selvbildet.

Dumpet min samboer når hun kom hjem med botox-tryne. Hadde advart henne om dette tidligere.

Anonymkode: 52356...773

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 Velkommen til 2019. Mange av oss kvinner liker å pynte på utseendet.

Anonymkode: c1c3b...aa2

Det betyr ikke at resultatet er fint 😈

Anonymkode: b9d62...14c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Isild skrev:

Hva som kan gjøres for å stoppe det.. 

Vel, det måtte være at gutter og menn forteller jenter/damer at det ikke er fint. Men jeg tror de syns det er ganske fint/sexy, sånn er det bare. 

 

Mannfolk som bare er ute etter å tømme seg, bryr seg nok ikke så mye. Ufyselig, men sant.

Anonymkode: b9d62...14c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en samtale med min sønn i 20-åra og han påstår hardnakket at hverken han eller NOEN av hans kompiser liker jenter som fyller på lepper, pupper eller rumper. Han sier disse jentene gir gutta latterkikk. 

 

I følge disse gutta skal jentene være naturlige, ikke for mye sminke og veltrente (ikke for mye der heller!! ;) ).

I alle fall trene - for det er disse gutta inn i... ;) 

 

Må  også være trist for disse jentene som fikser seg både her og der at deres barn aldri vil ligne på dem?

Operasjoner endrer jo  ikke genene... ;)   

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo vakkert da. Hvis det er gjort riktig.

 

1272332050_cutegirlpose.jpg.9626c21bc7da476ac8773e1a5a84f8d3.jpg

Anonymkode: b6b9f...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er de hjernevasket? Tykke bryn er fint, men ikke når det ser fake ut. 

Hva kan gjøres for å stoppe denne epidemien av fakedamer?

Anonymkode: e244b...a27

Huff, ja ikke noe ser så totalt unaturlig ut som andenebb og sånne sinnsykt styla øyenbryn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo vakkert da. Hvis det er gjort riktig.

 

1272332050_cutegirlpose.jpg.9626c21bc7da476ac8773e1a5a84f8d3.jpg

Anonymkode: b6b9f...96e

Nei, det er ikke vakkert. Ser bare latterlig ut.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Isild skrev:

Hva som kan gjøres for å stoppe det.. 

Vel, det måtte være at gutter og menn forteller jenter/damer at det ikke er fint. Men jeg tror de syns det er ganske fint/sexy, sånn er det bare. 

 

Dette er direkte løgn. Det er jenter som utøver kropps- og motepress mot jenter, ikke gutter. 

Anonymkode: c3e78...a77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...