Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, hobbykokken skrev:

Hva mener du med etter en tid da? Er det ikke ganske sikkert svar om man tester den dagen man forventer mens?

Jo, det vil eg tru. Eg forventar mens 6-7sept 😳

Har masse murringar, så eg har egentlig veldig trua 🤩

Skrevet
10 minutter siden, Miranda Hobbes skrev:

Jo, det vil eg tru. Eg forventar mens 6-7sept 😳

Har masse murringar, så eg har egentlig veldig trua 🤩

Jeg er i pp2 jeg også. Kjente endel stikninger og litt forstoppelse samt veldig trøtt forrige uke. Men ingenting nå og er helt opplagt igjen. Så jeg tror det blir mensen 11 sept. Skikkelig kjipt. Men jeg har ingen mensentegn heller da.. 

Skrevet
2 timer siden, grønnkål skrev:

:humpe:: Jobber med saken  : 

Miranda Hobbes, 34år - B3 - pp2 - EL 23.08 - IKM 07.09

Siljur96 - 23 år - B2 - PP2 - EL 24.08 - IKM 07.09

Havfrue8 - 27 år  - B1 - PP7 - EL 27.08 - IKM 09.09

Nysgjerriga - 28 år - B1 - PP1 (inseminering) - EL 25.08 - IKM 11.09

Crizpo - 27 år - B1 - PP1 - EL 27.08 - IKM 11.09

Heidi - 29 år - B1 - PP8 - EL 26.08 - IKM 11.09

Kaie - 26 år - B1 - PP1 - EL 31.08 - IKM 14.09

Grønnkål - 30 år - B1 - PP4 - EL 04.09 - IKM 18.09

Duckly - 24 år - B1 - PP2 - EL 04.09 - IKM 19.09

Sekundærinfertil - 30 år -B2 - PP17 - EL 04.09 - IKM 19.09

Ivik - 24 år - B1 - PP4 - EL 07.09 - IKM 21.09

Sol - 29 år - B1 - PP1 - EL 08.09 - IKM 23.09

Carjo4 - 25 år - B1 - PP1 - EL 10.09 - IKM 25.09

LivetErNå - 22 - B1 - PP7 - EL 14.09 - IKM 27.09

Sarah90- 29-B1- PP3- EL 13.09- IKM 28.09

:frustrert::Mensen : 

:gravid:: Gravid

Skrevet

Dersom noen blir gravide med termin mai/juni er dere hjertelig velkommen hit: 

😊

Skrevet

Ønsker å slenge meg med her 😊

32år, en sønn på 3 år, prøveperiode 11. Usikker på hvor lang syklus jeg har. Det variere mellom 30 - 37 dager. Siste va på 37 dager. Om denne oxo er på 37 dager er ikm den 13.09. Så egentlig alt mellom 09.09 og 13.09 🤷‍♀️ tok en el test idag som viser seg å være positiv, synest dette er ganske sent. 🤔 Flere som har opplevd å ha positiv eggløsningstest så sent i en periode? Har hatt mensmurring/stikkinger/sammentrekninger siden fredag men ingen ømme bryst slik jeg bruke å få litt over en uke før mens. Legg med bilde av el testen 😊 men tenke at vi bare kjøre på no og håpe på det beste 🤞😊

received_2569686326592160.jpeg

Skrevet
4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Ønsker å slenge meg med her 😊

32år, en sønn på 3 år, prøveperiode 11. Usikker på hvor lang syklus jeg har. Det variere mellom 30 - 37 dager. Siste va på 37 dager. Om denne oxo er på 37 dager er ikm den 13.09. Så egentlig alt mellom 09.09 og 13.09 🤷‍♀️ tok en el test idag som viser seg å være positiv, synest dette er ganske sent. 🤔 Flere som har opplevd å ha positiv eggløsningstest så sent i en periode? Har hatt mensmurring/stikkinger/sammentrekninger siden fredag men ingen ømme bryst slik jeg bruke å få litt over en uke før mens. Legg med bilde av el testen 😊 men tenke at vi bare kjøre på no og håpe på det beste 🤞😊

received_2569686326592160.jpeg

Denne kan da vel ikke være positiv? Skal ikke teststreken være sterkere eller like sterk som kontrollstreken ved positiv eggløsningstest? Kjenner ikke til denne type test, men strimmeltestene fra Babyplan fungerer iallefall slik :) Eller er det bare at jeg ser bildet dårlig, og at begge strekene er like sterke/teststreken sterkere?

Skrevet
6 minutter siden, J1994 skrev:

Denne kan da vel ikke være positiv? Skal ikke teststreken være sterkere eller like sterk som kontrollstreken ved positiv eggløsningstest? Kjenner ikke til denne type test, men strimmeltestene fra Babyplan fungerer iallefall slik :) Eller er det bare at jeg ser bildet dårlig, og at begge strekene er like sterke/teststreken sterkere?

Dem er like sterk begge 2 😊 har merket den med dato og hvilken dag i syklus så tenkte å fortsette på morgene og på kvelden. På de her testene står det at dem er negativ om det blir "skyggestrek" eller ingen strek i testvinduet 😊 så teststreken kan være litt lysere enn kontrollstreken og den er allikevel positiv 😊 men det blir nok noen runder i høyet mens strekene er der, bare for å værw sikker 😊

Skrevet
10 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Dem er like sterk begge 2 😊 har merket den med dato og hvilken dag i syklus så tenkte å fortsette på morgene og på kvelden. På de her testene står det at dem er negativ om det blir "skyggestrek" eller ingen strek i testvinduet 😊 så teststreken kan være litt lysere enn kontrollstreken og den er allikevel positiv 😊 men det blir nok noen runder i høyet mens strekene er der, bare for å værw sikker 😊

Har du tatt en vanlig g-test? Jeg hadde positive el tester når jeg var gravid :)

Anonymkode: 896cd...a16

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tatt en vanlig g-test? Jeg hadde positive el tester når jeg var gravid :)

Anonymkode: 896cd...a16

Har tatt g test ja. På lørdag va det en svak strek og igår og idag va den blendahvit 🤔🤷‍♀️ eller jeg synst å se en strek igår, men trur det va bare en skyggestrek. Kan legge ved bilde. 😊 Testpinne fra igår og strimmel fra lørdag. 

received_379484992740418.jpeg

received_2259669300822783.jpeg

Endret av Ønskebarnnr2
Skrevet

Hvordan går det med folk? Noen som begynner å kjenne på noen symptomer enda? ☺️

Skrevet

Absolutt ingen symptomer dessverre, veldig følelsen av det ikke gikk denne gangen heller.. Hva med deg? 

H

Anonymkode: b98ae...ac0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ingen symptomer dessverre, veldig følelsen av det ikke gikk denne gangen heller.. Hva med deg? 

H

Åh, så kjedelig, men satse på bedre lykke neste gang da ☺️ 

Jeg har kjent på en del, nesten litt vel mye syns jeg 😂 Kan jo hende kroppen spiller meg et puss med innbilte symptomer da 🧐 Men jeg har hatt mensensmerter i over 1 uke nå, til og fra, trøttere enn vanlig like lenge, og har sykt følsomme pupper. Men vi får se da, om det stemmer eller ikke ☺️ mandagen kan ikke komme fort nok, skal teste da☺️

• Liker 1
Skrevet

Sitter å kjenne på murringer og stikk og ønsker sånn at det er et godt tegn, men er bare på dpo 4 så må nok bare være tålmodig å vente. Kan like godt bare være meg som overanalyserer kroppen.

Er jo mange som ikke kjenner noe før uke 6. 

Skrevet

Gud jeg er lei negative el-tester 😛

husker for 2,5 år siden så drev jeg med akkurat det samme.. stresset og testet. Brått var traff jeg med eltest. Over på et blunk. Kort LH-topp.

Ble jo gravid på første forsøk, men klarte ikke å tro på at kroppen henger med. Verken da Eller nå. 

• Liker 1
Skrevet

Synst å føle mæ trøttere og mere sliten, men det har jeg gjort no i 2 uke 😅 så trur faktisk at jeg hadde eggløsning 2 ganger den her måneden, ettersom den blei positiv igår og negativ idag. Så alt håpe er ikke ute enda 🤞 håpe virkelig det går vårres vei no 😍 og selvfølgelig så heie jeg på alle i denne gruppa 😁 blir spennende å se fremover om vi blir mange som skal ha baby i mai/juni 2020 😁

• Liker 1
Skrevet

De siste par dagene har jeg kjent litt stikninger. De varer bare noen sekunder av gangen og kommer og går i løpet av dagen..litt murringer i dag tidlig, en følelse av at mensen kom, men det gjorde den ikke. Ikm på lørdag, men har ikke turt å teste ennå🙈tror egentlig ikke jeg er gravid, men minner meg selv på at det er jo faktisk en reel mulighet for at jeg er det😅ønsker bare ikke å bli skuffet en gang til

Skrevet
9 timer siden, Nysgjerriga skrev:

Åh, så kjedelig, men satse på bedre lykke neste gang da ☺️ 

Jeg har kjent på en del, nesten litt vel mye syns jeg 😂 Kan jo hende kroppen spiller meg et puss med innbilte symptomer da 🧐 Men jeg har hatt mensensmerter i over 1 uke nå, til og fra, trøttere enn vanlig like lenge, og har sykt følsomme pupper. Men vi får se da, om det stemmer eller ikke ☺️ mandagen kan ikke komme fort nok, skal teste da☺️

Så spennende☺️  Krysser alt som krysses kan for dere!

Skrevet
11 timer siden, siljur skrev:

De siste par dagene har jeg kjent litt stikninger. De varer bare noen sekunder av gangen og kommer og går i løpet av dagen..litt murringer i dag tidlig, en følelse av at mensen kom, men det gjorde den ikke. Ikm på lørdag, men har ikke turt å teste ennå🙈tror egentlig ikke jeg er gravid, men minner meg selv på at det er jo faktisk en reel mulighet for at jeg er det😅ønsker bare ikke å bli skuffet en gang til

Trur ikke jeg hadde klart å holde meg helt til ikm 🙈 så all ære til deg! Men skjønner det med å bli skuffet. Det er kjipt når testene er bare negativ når man ønsker noe så inderlig. ❤️ Har dere prøvd lenge? 

Skrevet
55 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Trur ikke jeg hadde klart å holde meg helt til ikm 🙈 så all ære til deg! Men skjønner det med å bli skuffet. Det er kjipt når testene er bare negativ når man ønsker noe så inderlig. ❤️ Har dere prøvd lenge? 

Har ikke prøvd lenge nei, men vi brukte over 3 år på første barnet..så jeg har ikke klart å gå inn i dette med en positiv følelse 😓 så selv om vi fortsatt er godt innenfor hva som er normal tid å bruke så klarer jeg ikke helt å tenke at det skal gå ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...