Jegundres Skrevet 23. september 2019 #341 Skrevet 23. september 2019 På 21.9.2019 den 20.52, -C- skrev: Link til justering av temp: https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php Jeg bruker dette termometeret og er veldig fornøyd: https://babyplan.no/alle-produkter/termometer/ Link om temping: https://babyplan.no/bbt/ Les dette og spør meg alt du vil😊 hjelper deg gjerne! Hilsen C Blir dette riktig? Jeg tempet 05:30 i dag(holdt på å tisse på meg :p) vanligvis 07. Når jeg da slo inn det her, så fikk jeg 37,04, mot 36,87. Så høyt har jeg ikke hatt hele syklusen.
Jegundres Skrevet 23. september 2019 #343 Skrevet 23. september 2019 (endret) 1 minutt siden, -C- skrev: Det stemmer ja😊 Dæven 😛 da var det ikke vinen sin skyld i går da:p Litt annen graf 😛 Endret 23. september 2019 av Jegundres
-C- Skrevet 23. september 2019 #345 Skrevet 23. september 2019 Her ser du min, og jeg vet allerede nå at jeg ikke er gravid denne måneden:
Jegundres Skrevet 23. september 2019 #346 Skrevet 23. september 2019 1 minutt siden, -C- skrev: Her ser du min, og jeg vet allerede nå at jeg ikke er gravid denne måneden: Hvorfor vet du det? Pga den i dag?
-C- Skrevet 23. september 2019 #347 Skrevet 23. september 2019 Testet negativt i går og i dag, har alltid testet positivt dpo 9 og 10 før, så da skjønner jeg det bare😊 Gjort dette en stund kan du si🙈
Jegundres Skrevet 23. september 2019 #348 Skrevet 23. september 2019 2 minutter siden, -C- skrev: Testet negativt i går og i dag, har alltid testet positivt dpo 9 og 10 før, så da skjønner jeg det bare😊 Gjort dette en stund kan du si🙈 Ikke sant! Dumt da 😕 Hadde negativ 9 dpo sist, og testet ikke 10 dpo sist. Svakt positiv 11 dpo. veldig spent! Ser de fleste "charts like mine" er prengancy nå.. skummelt å tippe på sånn!
-C- Skrevet 23. september 2019 #349 Skrevet 23. september 2019 2 minutter siden, Jegundres skrev: Ikke sant! Dumt da 😕 Hadde negativ 9 dpo sist, og testet ikke 10 dpo sist. Svakt positiv 11 dpo. veldig spent! Ser de fleste "charts like mine" er prengancy nå.. skummelt å tippe på sånn! Ja altså jeg kan jo ikke sitte her og si at det aaaaaaaldri vil skje nå i dagene fremover, men om man er realistisk, nope! Så jeg har nå innfunnet meg med at jeg må gjennom nok en prøve periode! Kjedeligste ever å gå å vente på mensen slik som nå! Er jo veldig lenge til neste dpo-land usj!
Jegundres Skrevet 23. september 2019 #350 Skrevet 23. september 2019 2 minutter siden, -C- skrev: Ja altså jeg kan jo ikke sitte her og si at det aaaaaaaldri vil skje nå i dagene fremover, men om man er realistisk, nope! Så jeg har nå innfunnet meg med at jeg må gjennom nok en prøve periode! Kjedeligste ever å gå å vente på mensen slik som nå! Er jo veldig lenge til neste dpo-land usj! Ja er utrolig kjedelig 😕 jeg har jo ikke prøvd lenge, så skal ikke klage. Men man er jo klar for positiv test med engang selvfølgelig! 😛
-C- Skrevet 23. september 2019 #351 Skrevet 23. september 2019 1 minutt siden, Jegundres skrev: Ja er utrolig kjedelig 😕 jeg har jo ikke prøvd lenge, så skal ikke klage. Men man er jo klar for positiv test med engang selvfølgelig! 😛 På barn nr 3 nå ble vi gravide i PP 1, men endte opp med en i uke 5+. Grusomt og det er vel min største frykt nå!
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #352 Skrevet 23. september 2019 33 minutter siden, -C- skrev: På barn nr 3 nå ble vi gravide i PP 1, men endte opp med en i uke 5+. Grusomt og det er vel min største frykt nå! Tenker du mye over alderen din, at sjansen for sa er høyere da, eller klarer du å legge vekk bekymringene? Selv var jeg bare 31 år, men var redd for sa i lang tid. Anonymkode: 9578b...c57
-C- Skrevet 23. september 2019 #353 Skrevet 23. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du mye over alderen din, at sjansen for sa er høyere da, eller klarer du å legge vekk bekymringene? Selv var jeg bare 31 år, men var redd for sa i lang tid. Anonymkode: 9578b...c57 Har aldri tenkt på det før, og vet jo om enormt mange i tjueårene som mister også, så jeg tror ikke det nødvendigvis er alder. Mer redd for sa generelt bare
Patriotpaula Skrevet 23. september 2019 #354 Skrevet 23. september 2019 5 timer siden, Jegundres skrev: Er 10 dpo i dag, og i dag så jeg ikke noe! Så tror jeg skal vente et par dager med å teste igjen usikker på IKM, men tror det er på fredag. Tempen er fortsatt høy da. Denne tok jeg 05:30, altså 1,5 time før jeg pleier. Så tenker at den kanskje ville vært høyere om det var kl 7? Du bør korrigere tempen før du legger den inn hvis du temper tidligere/senere enn normalt Da slipper du «falsk» for høy eller for lav temp. Så slipper du de der trekantene også 👌🏼
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #355 Skrevet 23. september 2019 6 minutter siden, -C- skrev: Har aldri tenkt på det før, og vet jo om enormt mange i tjueårene som mister også, så jeg tror ikke det nødvendigvis er alder. Mer redd for sa generelt bare Sjansen er vel dobbel så stor når man er over 35 år i forhold til om man er i tjueårene. Anonymkode: 9578b...c57
-C- Skrevet 23. september 2019 #356 Skrevet 23. september 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjansen er vel dobbel så stor når man er over 35 år i forhold til om man er i tjueårene. Anonymkode: 9578b...c57 Kan jeg spørre hvorfor du spør meg om dette? Endret 23. september 2019 av -C-
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #357 Skrevet 23. september 2019 Akkurat nå, -C- skrev: Takk takk🙈 Sorry, ikke meningen å skremme. Trodde bare dette var noe alle var klar over, men er kanskje bare jeg som har vært uvanlig redd for sa. Anonymkode: 9578b...c57
-C- Skrevet 23. september 2019 #358 Skrevet 23. september 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, ikke meningen å skremme. Trodde bare dette var noe alle var klar over, men er kanskje bare jeg som har vært uvanlig redd for sa. Anonymkode: 9578b...c57 Er veldig klar over det ja. Du skremmer meg på ingen måte 😊 Endret 23. september 2019 av -C-
Jegundres Skrevet 23. september 2019 #359 Skrevet 23. september 2019 51 minutter siden, Patriotpaula skrev: Du bør korrigere tempen før du legger den inn hvis du temper tidligere/senere enn normalt Da slipper du «falsk» for høy eller for lav temp. Så slipper du de der trekantene også 👌🏼 Har gudskjelov sluppet det denne perioden. Men i dag ble det korrigering og i går hadde jeg drukket på lørdag. Så derfor men da vet jeg!
Jegundres Skrevet 24. september 2019 #360 Skrevet 24. september 2019 Hurra ! Disse ebay-testene er ganske dårlige til å være tidlige tester. Ser straks, men den er langt fra sterk på samme urin som disse to!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå