Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Jegundres skrev:

Etter to høye temperaturer, droppet det i dag. Hadde også en dropp 7 dpo sist jeg var gravid. Håper det går opp i morgen:) 

20190920_072501.jpg

Veldig lovende graf😍 vi får håpe dette er en festedip! Hold oss gjerne oppdatert i morgen ++ 

Elsker grafer😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, -C- skrev:

Veldig lovende graf😍 vi får håpe dette er en festedip! Hold oss gjerne oppdatert i morgen ++ 

Elsker grafer😊

Jeg også! Er så spennende :)) ser på flere inne på FF osv:) 

Kjenner det godt i lysken og rundt om der nå, i tillegg til bekkenet mitt gjør vondt. Hadde vondt mesteparten av forrige svangerskap. Det kan jo love både godt og ikke det. Vil jo ikke ha det så tidlig om jeg skulle være gravid men 😛

Skrevet
12 minutter siden, Jegundres skrev:

Jeg også! Er så spennende :)) ser på flere inne på FF osv:) 

Kjenner det godt i lysken og rundt om der nå, i tillegg til bekkenet mitt gjør vondt. Hadde vondt mesteparten av forrige svangerskap. Det kan jo love både godt og ikke det. Vil jo ikke ha det så tidlig om jeg skulle være gravid men 😛

Ja sant! Sykt spennende, men jeg har latt meg «lure» så uendelig mange ganger før av grafen også, tempet siden 2008. Og er nå i 7pp.

Tempet i 2009 med min yngste jente som jeg har grafen på enda, og mistet SA nå i april.

Her kan du se min graf denne mnd først alene, så oppå de to gravid mnd mine. Ligner veldig synes jeg:)

1DF65716-CAF8-419E-8611-6A5D88FF2539.jpeg

0C588329-0A5A-40BC-A67D-73B4AC49D12E.png

Skrevet
23 minutter siden, -C- skrev:

Ja sant! Sykt spennende, men jeg har latt meg «lure» så uendelig mange ganger før av grafen også, tempet siden 2008. Og er nå i 7pp.

Tempet i 2009 med min yngste jente som jeg har grafen på enda, og mistet SA nå i april.

Her kan du se min graf denne mnd først alene, så oppå de to gravid mnd mine. Ligner veldig synes jeg:)

1DF65716-CAF8-419E-8611-6A5D88FF2539.jpeg

0C588329-0A5A-40BC-A67D-73B4AC49D12E.png

Ja absolutt :)

pleier du å ligge så høyt i temperatur? 

her er mine to imot hverandre:) temper vaginalt nå, sist i munnen. Så derfor så mye høyere. Men kurven er lik :)

jeg er pp1 og rakk bare en etter først jeg prøvde også.. men denne gangen har jeg ikke hatt noen menstruasjon. Spent!

Screenshot_20190920-192208_FF Mobile.jpg

Skrevet
2 timer siden, Jegundres skrev:

Etter to høye temperaturer, droppet det i dag. Hadde også en dropp 7 dpo sist jeg var gravid. Håper det går opp i morgen:) 

20190920_072501.jpg

Herlighet så spennende! Håper du får en stigning i morgen. Føler det har vært så få spirer denne mnd, håper vi som er igjen nå mot slutten kan skrive oss på gravid.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke forhåpninger om å sette meg på gravid denne måneden. Er 12 dpo i dag, og kjenner meg helt som vanlig. Vet jo egentlig at man ikke nødvendigvis merker noe symptomer så tidlig, men merker bare at jeg virkelig ikke har troen. IKM er på mandag, og tror egentlig ikke jeg tester før det. Vurderte å teste i morgen, men får se om det blir noe av.. Har allerede begynt å forberede meg til ny pp i oktober! 😊

Men veldig spennende å følge med på hvordan det går med dere andre! Krysser fingrene 🤞🏼

Sol

Anonymkode: 37129...268

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke forhåpninger om å sette meg på gravid denne måneden. Er 12 dpo i dag, og kjenner meg helt som vanlig. Vet jo egentlig at man ikke nødvendigvis merker noe symptomer så tidlig, men merker bare at jeg virkelig ikke har troen. IKM er på mandag, og tror egentlig ikke jeg tester før det. Vurderte å teste i morgen, men får se om det blir noe av.. Har allerede begynt å forberede meg til ny pp i oktober! 😊

Men veldig spennende å følge med på hvordan det går med dere andre! Krysser fingrene 🤞🏼

Sol

Skjønner deg godt, holder en liten knapp på PP i Oktober her også. Meeen prøver å ha et lite snev av håp likevel. Denne mnd har jeg absolutt INGEN kroppslige symptomer, tidligere har jeg hatt stikking i eggstokkene, oppblåsthet og ømhet ved EL og ømme nipler + hodepine mellom EL og TR. Så er veldig merkelig å ikke ha noen symptomer denne mnd. Håper ingen symptomer kan love godt, hvis ikke så får vi sette inn støtet i Oktober!

Skrevet
23 minutter siden, Carjo4 skrev:

Skjønner deg godt, holder en liten knapp på PP i Oktober her også. Meeen prøver å ha et lite snev av håp likevel. Denne mnd har jeg absolutt INGEN kroppslige symptomer, tidligere har jeg hatt stikking i eggstokkene, oppblåsthet og ømhet ved EL og ømme nipler + hodepine mellom EL og TR. Så er veldig merkelig å ikke ha noen symptomer denne mnd. Håper ingen symptomer kan love godt, hvis ikke så får vi sette inn støtet i Oktober!

Dette er jo pp1 for meg, og jeg vet jo i bunn og grunn ikke hva jeg kan forvente. Men leser jo her at folk kjenner disse symptomene du nevner hele tiden mellom EL og TR, så tenker jo da at når jeg ikke merker noe så er det ikke noe 🤷🏻‍♀️ Men samtidig kjenner jeg jo ikke etter heller 😄 Regner bare med at det hadde vært såpass «tydelig» at jeg ikke hadde vært i tvil. 

Vi får satse på oktober 😊

Sol

Skrevet
11 timer siden, Jegundres skrev:

Ja absolutt :)

pleier du å ligge så høyt i temperatur? 

her er mine to imot hverandre:) temper vaginalt nå, sist i munnen. Så derfor så mye høyere. Men kurven er lik :)

jeg er pp1 og rakk bare en etter først jeg prøvde også.. men denne gangen har jeg ikke hatt noen menstruasjon. Spent!

Screenshot_20190920-192208_FF Mobile.jpg

Hei igjen, ja jeg pleier å ligge høyt etter EL, og temper i munnen 😊

Så spennende😍 la oss håpe det var en liten festedip du hadde der i går🙏🏻

Jeg fikk en i dag jeg hååååper er det🥰

3EA36757-FF3C-4F6F-8D55-2F4B079D5EC6.jpeg

Skrevet
18 minutter siden, -C- skrev:

Hei igjen, ja jeg pleier å ligge høyt etter EL, og temper i munnen 😊

Så spennende😍 la oss håpe det var en liten festedip du hadde der i går🙏🏻

Jeg fikk en i dag jeg hååååper er det🥰

3EA36757-FF3C-4F6F-8D55-2F4B079D5EC6.jpeg

Oi se på den:) 

Jeg falt litt til jeg 😕 ser ikke lovende ut.. men er vel ikke helt over ennå for vi tro! Er bare 8dpo. Synes jeg så en utrasvak strek på test i går.. men det er jo ikke så mye å holde fast håpet i 😛

Screenshot_20190921-070045_FF Mobile.jpg

Skrevet

😭😭😭 i PP 8 gikk det! ❤️❤️

4A9B64FD-F5A2-4C26-9447-853A1CDA23C8.jpeg

• Liker 7
Skrevet
37 minutter siden, Taiah skrev:

😭😭😭 i PP 8 gikk det! ❤️❤️

4A9B64FD-F5A2-4C26-9447-853A1CDA23C8.jpeg

Gratulerer ❤️

Skrevet

Ååååååååååh Taiah😍😍😍😍😍

GRATULERER!!!!!!!! 😍❤️

Fortell! Hvilken dpo testet du og hadde du noen symptomer??

Skrevet

Oi se på den:) 

Jeg falt litt til jeg 😕 ser ikke lovende ut.. men er vel ikke helt over ennå for vi tro! Er bare 8dpo. Synes jeg så en utrasvak strek på test i går.. men det er jo ikke så mye å holde fast håpet i 😛

Screenshot_20190921-070045_FF Mobile.jpg

Absolutt ikke over! Jeg hadde slik dip med to dalende temper sist jeg ble gravid☺️

Tok du test 7 dpo?

Skrevet
28 minutter siden, -C- skrev:

Ååååååååååh Taiah😍😍😍😍😍

GRATULERER!!!!!!!! 😍❤️

Fortell! Hvilken dpo testet du og hadde du noen symptomer??

Takk! 😄 

12 dpo i dag, ingen symptomer egentlig! Vært litt lettrørt denne uka, men er det ved PMS også

Skrevet
54 minutter siden, -C- skrev:

Absolutt ikke over! Jeg hadde slik dip med to dalende temper sist jeg ble gravid☺️

Tok du test 7 dpo?

Så bra :)

Hehe ja.. tester hver dag fra 5 dpo jeg! Vet det er galskap, men har bare gjort det to ganger i mitt liv og elsker spenningen ved det:p så nyter det bare. I går og forsjåvidt i dag hadde jeg en ultrasvak linke på en tidlig test, så who know! Ingen forhåpninger og planer om å ta meg et glass vin i hyggelig lag i dag.. jeg anser meg ikke som gravid før det er mysefri strek :)

Skrevet

Så bra :)

Hehe ja.. tester hver dag fra 5 dpo jeg! Vet det er galskap, men har bare gjort det to ganger i mitt liv og elsker spenningen ved det:p så nyter det bare. I går og forsjåvidt i dag hadde jeg en ultrasvak linke på en tidlig test, så who know! Ingen forhåpninger og planer om å ta meg et glass vin i hyggelig lag i dag.. jeg anser meg ikke som gravid før det er mysefri strek :)

Man tester så mye man vil tenker jeg☺️ Får virkelig være opp til hver enkelt!

Tidligste jeg har testet er dpo 9! Jeg er dpo 8 i dag, men lurer på om jeg skal vente til mandag iallfall!

Skrevet (endret)
1 time siden, -C- skrev:

Man tester så mye man vil tenker jeg☺️ Får virkelig være opp til hver enkelt!

Tidligste jeg har testet er dpo 9! Jeg er dpo 8 i dag, men lurer på om jeg skal vente til mandag iallfall!

Lurt! Jeg tenker jeg venter til jeg er 10 eller 11 selv nå. Med både billig og dyr test :) får jo svar alikvel.

Jeg føler på en måte at jeg "føler" meg sånn jeg gjorde sist jeg var gravid og det er litt interessant. Men tenker det kan være innbilning. Jeg husker jo ikke hvordan pms er. Så kan like godt være det 😛 i dag har jeg ledd så jeg har grått 4 ganger.. og det er sykt ulikt meg:p ganske svingete i humør. 

Som du ser, så hadde jeg 36,77 i temp idag, så er jo ganske høyt tross at det duppet :)

Endret av Jegundres
Skrevet

Testing er spennende, viser jo hvor mye håpet klamrer seg fast hver mnd. Jeg tror ikke jeg kommer til å teste denne mnd, med mindre TR ikke dukker opp innen Oktober. Har ingen symptomer på hverken det ene eller det andre bortsett fra kvisene jeg bruker å få før mens, så blir vel mer sjokkert om TR ikke kommer. Føler jeg lever litt i spenning på deres tester her inne, det er virkelig like spennende hver eneste gang 😍

Skrevet
10 minutter siden, Carjo4 skrev:

Testing er spennende, viser jo hvor mye håpet klamrer seg fast hver mnd. Jeg tror ikke jeg kommer til å teste denne mnd, med mindre TR ikke dukker opp innen Oktober. Har ingen symptomer på hverken det ene eller det andre bortsett fra kvisene jeg bruker å få før mens, så blir vel mer sjokkert om TR ikke kommer. Føler jeg lever litt i spenning på deres tester her inne, det er virkelig like spennende hver eneste gang 😍

Jeg gruer meg alltid litt til testing jeg🙈 er i min 7pp, med en SA bak meg, så det er alltid så kjipt når testen er blank!

Hvilken dpo er du på da @Carjo4 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...