Honey Dew Skrevet 1. november 2020 #19941 Skrevet 1. november 2020 39 minutter siden, Lin11 skrev: Måten denne frontfiguren behandler dyr på, minner om mangel på velutviklede sjelsevner. Denne oppdretteren burde fått skikkelig refs! Ta kontakt med kennelklubben. 8
neuschwanstein Skrevet 1. november 2020 #19942 Skrevet 1. november 2020 Tenker å spare dere for å kjøpe boken. 45
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19944 Skrevet 1. november 2020 25 minutter siden, neuschwanstein skrev: Tenker å spare dere for å kjøpe boken. Sabotasje av forretning du driver med. Dette er galt
Gjest Sozzenn Skrevet 1. november 2020 #19945 Skrevet 1. november 2020 Det alt koker ned til er så fort hunden oppfører seg som en hund og viser en atferd man faktisk må bruke tid å trene på så gidd hun ikke mer.. Hunden kan da fint avlæres fra å bjeffe og markere men det tar tid. Hvis man tror liver med hund bare er blomster og regnbuer så tar man feil. Er man ikke klar til å jobbe og ta ansvar for hunden så ikke ha hund. Det er bedre at hunden er i Harstad eller får et nytt FAST hjem. Hos noen som vet hva det innebærer å ha hund. Det er ingen dukke! Jeg tror ikke SE mener å være slem med hunden og hun er nok glad i den men hun er altfor korttenkt! Håper det aldri kommer noe nytt dyr inn i det huset der.
Gasellen Skrevet 1. november 2020 #19946 Skrevet 1. november 2020 Blir oppriktig lei meg over alt dette med hunden hennes Dette er bare trist. Hun er i midten av tjueårene, norges mektigste mediekvinne og drifter ett selskap som omsetter for millioner og hun oppfører seg som en bortskjemt fjortiss. Når det er sagt så har sikkert hunden det bedre hos foreldrene så det er kanskje riktig avgjørelse likevel.. Det er bare så dumt når man tenker på at denne hunden faktisk kunne kommet til en eier som faktisk ville ha han. 23
Gjest Lin11 Skrevet 1. november 2020 #19947 Skrevet 1. november 2020 (endret) 23 timer siden, J.. skrev: MyMuse fornekter seg ikke, samme gjelder undertøy. Truser til 300kr på MyMuse koster 15 kr på wish 🙄 Endret 2. november 2020 av Lin11
Honey Dew Skrevet 1. november 2020 #19948 Skrevet 1. november 2020 38 minutter siden, Sozzenn skrev: Det alt koker ned til er så fort hunden oppfører seg som en hund og viser en atferd man faktisk må bruke tid å trene på så gidd hun ikke mer.. Hunden kan da fint avlæres fra å bjeffe og markere men det tar tid. Hvis man tror liver med hund bare er blomster og regnbuer så tar man feil. Er man ikke klar til å jobbe og ta ansvar for hunden så ikke ha hund. Det er bedre at hunden er i Harstad eller får et nytt FAST hjem. Hos noen som vet hva det innebærer å ha hund. Det er ingen dukke! Jeg tror ikke SE mener å være slem med hunden og hun er nok glad i den men hun er altfor korttenkt! Håper det aldri kommer noe nytt dyr inn i det huset der. Hun burde jo undersøkt på forhånd før hun kjøpte hundene. Pomeranian er jo kjent for å være relativt bjeffete, men dette er jo noe som kan avlæres, men hun gidder rett og slett ikke å ta kampen. Kanskje hun heller burde kjøpt en slik. Denne bjeffer jo ikke og hun kan putte den i skapet når hun er lei av den. https://www.fruugo.no/aurora-verden-mini-flopsie-snoball-bichon-frise-kosedyr/p-12418695-24832778 16
iansak Skrevet 1. november 2020 #19949 Skrevet 1. november 2020 4 timer siden, Airman skrev: Og det beste vi holder oss godt med den holdningen.. Alltids de gutter som har det veldig travelt med å bli grå og kjedelig gammel, bare for å føle at livsoppgaven er utført med med å skaffe fam og barn, i en alder av 35.. Håper jeg aldri blir gammel på det viset. Heller være ung hele livet 🙂 veldig forskjell fra jenter som blir innhentet av klokke og anskaffer seg konesveis og 10 kilo ekstra 🙂 Litt vanskelig og ta deg seriøst med den emojien der... 11
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19950 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, iansak skrev: Litt vanskelig og ta deg seriøst med den emojien der... Vært bedre med et gråteemoji?
Gjest Lin11 Skrevet 1. november 2020 #19951 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Honey Dew skrev: Hun burde jo undersøkt på forhånd før hun kjøpte hundene. Pomeranian er jo kjent for å være relativt bjeffete, men dette er jo noe som kan avlæres, men hun gidder rett og slett ikke å ta kampen. Kanskje hun heller burde kjøpt en slik. Denne bjeffer jo ikke og hun kan putte den i skapet når hun er lei av den. https://www.fruugo.no/aurora-verden-mini-flopsie-snoball-bichon-frise-kosedyr/p-12418695-24832778 Så sant 👏🏻
MaleficentAurora Skrevet 1. november 2020 #19952 Skrevet 1. november 2020 Dyr er som et par sko eller klesplagg for henne. Hun burde virkelig ikke få lov til ha flere dyre i sitt navn. At Oscar nå endte til slutt opp og tilbake i Harstad lå i kortene. Og det var det første som ble nevnt da hun opplyste at hun var på utkikk etter en hund, fra en annen bruker her i tråden. Det var bare snakk om tid. 20
borifrankrike Skrevet 1. november 2020 #19953 Skrevet 1. november 2020 Dette er rett og slett grusomt å lese. Stakkars Oscar 😢 Som dyreelsker gjør det vondt i hjertet å tenke på hvordan han blir behandlet som en leke som ei bortskjemt jentunge ikke lenger gidder å leke med... 😢 22
Silva Pluvialis Skrevet 1. november 2020 #19954 Skrevet 1. november 2020 Forferdelig trist med Oscar, men som flere skriver så er jeg heller ikke overrasket. Det var helt forventet, beklagelig nok. Jeg reagerer nesten mer på oppdretteren som solgte henne hunden. Et par søk på personen viser at hun ikke har evnet å ha dyr før, og da burde de ikke ha solgt hunden til henne. Og foreldrene? De burde ha satt ned foten for lenge siden. Jeg fatter ikke at de godtar dette. 33
allesote Skrevet 1. november 2020 #19955 Skrevet 1. november 2020 Reagerer på at hun i siste vlogg filmer seg selv mens hun sitter på i en uber (?) uten setebelte mens den kjører. Man ser setebeltet i bakgrunnen som henger der liksom.... 10
Gjest hulillerunde Skrevet 1. november 2020 #19956 Skrevet 1. november 2020 1 time siden, Uatskillelig skrev: Forferdelig trist med Oscar, men som flere skriver så er jeg heller ikke overrasket. Det var helt forventet, beklagelig nok. Jeg reagerer nesten mer på oppdretteren som solgte henne hunden. Et par søk på personen viser at hun ikke har evnet å ha dyr før, og da burde de ikke ha solgt hunden til henne. Og foreldrene? De burde ha satt ned foten for lenge siden. Jeg fatter ikke at de godtar dette. Foreldrene hennes har valgt å blande roller ift. at faren er ansatt av SE, i SE AS. Tenker at denne rolleblandingen kan bidra til at de ikke tør sette ned foten, for hva skjer med dem om hun da sier han opp? Han sa opp fast jobb for å jobbe 100% i SE AS.... så hun er inntektskilden hans.
Silva Pluvialis Skrevet 1. november 2020 #19957 Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, hulillerunde skrev: Foreldrene hennes har valgt å blande roller ift. at faren er ansatt av SE, i SE AS. Tenker at denne rolleblandingen kan bidra til at de ikke tør sette ned foten, for hva skjer med dem om hun da sier han opp? Han sa opp fast jobb for å jobbe 100% i SE AS.... så hun er inntektskilden hans. Faren er ikke manageren hennes lenger. 4
allesote Skrevet 2. november 2020 #19958 Skrevet 2. november 2020 40 minutter siden, Uatskillelig skrev: Faren er ikke manageren hennes lenger. Han har fortsatt ansvaret for økonomi og en del annet. SE har sagt det i en youtubevideo hvor hun forklarer hvorfor han ikke er manager lengre. Der presiserer hun at han fortsatt jobber for henne! 8
Hulderen Skrevet 2. november 2020 #19959 Skrevet 2. november 2020 Jan Olav Isachsen er førstekonsulent i Seksjon for Økonomi og Innkjøp ved Norges arktiske universitet i Harstad. 6
Gjest hulillerunde Skrevet 2. november 2020 #19960 Skrevet 2. november 2020 4 timer siden, Hulderen skrev: Jan Olav Isachsen er førstekonsulent i Seksjon for Økonomi og Innkjøp ved Norges arktiske universitet i Harstad. Da husket jeg feil ift. den jobben
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå