Tulla25j Skrevet 28. oktober 2020 #19821 Skrevet 28. oktober 2020 Tv2 God kveld Norge skrev dette i kommentarfeltet under en sak på henne: «Kommentarfeltet er åpen for å si sine meninger, men stygge kommentarer og usaklige meninger vil bli fjernet.» Er ikke ofte de gjør det, så de skjønner at det blir reaksjoner på saken. To andre kommentarer som står der, spennende å se hva de tar som usaklig og stygt! 8
panzerpølsa Skrevet 28. oktober 2020 #19822 Skrevet 28. oktober 2020 Det er ett par ting jeg ikke forstår. Hvordan kan voksne mennesker unngå å se galskapen i det hun driver med, og hvorfor hyller alle Norges kjendiser henne for alt hun gjør? 18
Gjest Lin11 Skrevet 28. oktober 2020 #19823 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, panzerpølsa skrev: Det er ett par ting jeg ikke forstår. Hvordan kan voksne mennesker unngå å se galskapen i det hun driver med, og hvorfor hyller alle Norges kjendiser henne for alt hun gjør? Alle Norges kjendiser? Hvem da?
Silva Pluvialis Skrevet 28. oktober 2020 #19824 Skrevet 28. oktober 2020 2 timer siden, J.. skrev: Umerket reklame for egen bok og brudd på alkohollovens reklameforbud. (Rapportert til FT) Pussy power? For et vulgært og blåst uttrykk. 22
panzerpølsa Skrevet 28. oktober 2020 #19825 Skrevet 28. oktober 2020 5 minutter siden, Lin11 skrev: Alle Norges kjendiser? Hvem da? Bare å se i kommentarfeltet på Instagram, så ser du jo det. Der roses og hylles over en lav sko. Alt fra programledere til realitykjendiser. 11
MaleficentAurora Skrevet 28. oktober 2020 #19826 Skrevet 28. oktober 2020 SE skriver bøker som ikke burde ha blitt gitt ut.. Forståelsen for henne som person å influencere har ikke forbedret seg, men forverret seg. Og det skjer med samspillet av hva hun gjør i etter tid. At hun får terningkast 5 på sin 3 bok er ingenting i mine øyner. Hadde bare innholdet gjenspeilet henne så ville jeg sagt meg enig. Men når man vet så pass mye om henne å har vært vitnet til at det unødvendige hun har stelt i stand. Da kommer ikke lysten fram, før den svarte skyen som skaperen selv har laget har gått bok.. Noen som Norge ikke sitter å holde pusten på. 10
Silva Pluvialis Skrevet 28. oktober 2020 #19827 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) Nå har jeg ikke lest boka, så jeg kan ikke uttale meg om den, men SE fronter et vanvittig usunt kroppsfokus både på sosiale medier og i bøkene sine, og det er trist for alle de unge og usikre som blir rammet av dette. Endret 28. oktober 2020 av Uatskillelig 23
MaleficentAurora Skrevet 28. oktober 2020 #19828 Skrevet 28. oktober 2020 Tanken på hvordan SE har opptred i år så blir hun nok nominert til GullBarbie igjen til neste år. Det blir da interessant å se om hun får prisen eller ikke. 14
Måne Rampelyset Skrevet 28. oktober 2020 #19829 Skrevet 28. oktober 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep og svar til dette. Måne, admin. 2
Hedy Lamarr Skrevet 28. oktober 2020 #19830 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) Kristin Gjelsvik med nye, kloke ord angående kvinners underliv: INGEN er like. Det finnes heller INGEN fasit på hvordan en kvinnes kjønnsorgan skal se ut. Og hvor fantastisk er ikke det? At alle underliv er unike? Heia mangfold! Heia lange kjønnslepper, heia korte, heia én lang og én kort! Heia store ytterst og små innerst. Heia store indre kjønnslepper som henger nedenfor de ytterste, og er godt synlig. Heia én kjønnsleppe som er større enn de andre. Heia oss!». https://www.kk.no/underholdning/heia-lange-korte-og-skeive-kjonnslepper/73001285 Endret 28. oktober 2020 av Hedy Lamarr 31
Justlooking Skrevet 28. oktober 2020 #19831 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) Bare et lite apropos, Anna Rasmussen og Maria Høili sto frem i 2016 om at de tidligere hadde operert vagina. Den type operasjon har vært kjent en stund. Har vanskelig for å forstå at Sofie ventet i 11 år før hun gjorde dette. Fra hun ble mobbet for svære lepper som 12 åring i garderoben i gymtimen. Det man så i den alderen i gymtimen var ikke mye, spesielt siden man går med bena samlet. Har vanskelig for å tro det hun sier med tanke på alle tidligere løgner og hvor lett hun vanligvis hopper på en operasjon. Hvem var samboeren i 2017 som ikke merket noe. Det var ikke Kasper sier hun. Heller ikke var det Robin for det passer ikke med tiden. Ikke Thodesen heller og ikke var de samboere. Nei, tror dessverre ikke dette skjedde først i 2017. Hun trengte nok ikke en dokumentar for å finne ut at slike operasjoner har vært mulig en del år 😊 Endret 29. oktober 2020 av Justlooking Tilføyelse 29
korallrev Skrevet 29. oktober 2020 #19832 Skrevet 29. oktober 2020 Skulle ønske SE følte skam over det hun virkelig burde: kroppspresset, kjøpepresset og normaliseringen av å gjøre kvinnekroppen til sexobjekter (for det er ikke feminisme hun driver med, ved å dytte ut bilder av en operert, halvnaken kropp i alle tenkelige og utenkelige settinger; lese bøker? Javisst, så lenge du stirrer «sexy» inn i kamera med en operert rumpeball eller to synlig osv). Jeg har null grunnlag for å si hva som er sant og ikke, det vet bare SE og jentene hun delte garderobe med, men har svært vanskelig for å tro at jenter på 12 gjør narr av andres kjønnslepper, og at det fører til operasjon ti år senere. Spyr av mediene som gir spalteplass til løgn etter løgn. De kunne brukt en dag eller to til å ettergå noen av sakene de har publisert om SE, for eksempel kroneksemplene hvor hun hyller den større kroppen sin (da hun hadde lagt på seg for å fylle rumpa FOR FØRSTE GANG), eller da hun hyllet de små puppene sine (fordi hun måtte vente på neste påfyll i puppene) - for å nevne noe. Tenk at hun våger, etter å i så mange ulike sammenhenger få fram hva som har trigget hennes trang til å endre på seg selv ved hjelp av operasjoner og injeksjoner og tatoveringer; tenk at hun våger! å legge ut bilder, videoer etc av resultatet hun enn så lenge er sååå fornøyd med. For all del; del gjerne bilder, men det er noe med ord og handling som virkelig ikke henger på greip. Jeg er virkelig glad SE er for gammel å regne når datteren min nærmer seg tenårene, selv om jeg skal gjøre mitt for å gjøre henne tøff og sterk nok til å motstå den typen kroppspress. 40
Silva Pluvialis Skrevet 29. oktober 2020 #19833 Skrevet 29. oktober 2020 (endret) 8 minutter siden, korallrev skrev: Jeg har null grunnlag for å si hva som er sant og ikke, det vet bare SE og jentene hun delte garderobe med, men har svært vanskelig for å tro at jenter på 12 gjør narr av andres kjønnslepper, og at det fører til operasjon ti år senere. Akkurat her er jeg uenig. Det har vært mange saker med mobbing i fellesdusjen på skoler rundt om i landet. Det er ikke uvanlig, dessverre, at folk blir mobbet for hvordan de ser ut nakne, så at du ikke tror på det finner jeg noe rart. Jeg har ikke blitt mobbet i dusjen selv, og jeg kan ikke tenke hvor vondt det må ha gjort for henne å oppleve noe sånt. Jeg forstår godt at det sitter i lenge. Ingen barn skal oppleve å føle seg så utrygg i garderoben på skolen. Når det er sagt så synes jeg fortsatt ikke det er ok å bruke stemmen sin som påvirker til å fronte plastiske operasjoner og et ekstremt kroppsfokus. Endret 29. oktober 2020 av Uatskillelig 2
korallrev Skrevet 29. oktober 2020 #19834 Skrevet 29. oktober 2020 (endret) 42 minutter siden, Uatskillelig skrev: Akkurat her er jeg uenig. Det har vært mange saker med mobbing i fellesdusjen på skoler rundt om i landet. Det er ikke uvanlig, dessverre, at folk blir mobbet for hvordan de ser ut nakne, så at du ikke tror på det finner jeg noe rart. Jeg har ikke blitt mobbet i dusjen selv, og jeg kan ikke tenke hvor vondt det må ha gjort for henne å oppleve noe sånt. Jeg forstår godt at det sitter i lenge. Ingen barn skal oppleve å føle seg så utrygg i garderoben på skolen. Når det er sagt så synes jeg fortsatt ikke det er ok å bruke stemmen sin som påvirker til å fronte plastiske operasjoner og et ekstremt kroppsfokus. Nei ikke på generelt grunnlag; jeg vet godt om omfanget av mobbing, mente mer at jeg tviler på at operasjonen først kom så sent og ellers troverdigheten til SE knyttet til også denne historien. Stiller spørsmålstegn til hele greia; her forteller hun at hun ikke hadde på truse på fotoshoot, så hvor usikker er man da? Dette er fra 2013? https://www.tv2.no/v/784565/ Det blir uansett unødvendig synsing, så jeg tar det på min kappe og ser at jeg har formulert meg dårlig i det forrige innlegget. Siste edit: med det sagt, hvis noen føler seg bedre av at hun deler usikkerhet rundt det; så bra, og hvis det er SE som er utløsende for at man kjenner på aksept for at man er forskjellige. Men ikke dersom operasjon skal brukes som løsning på alt. Endret 29. oktober 2020 av korallrev 13
Clara80 Skrevet 29. oktober 2020 #19835 Skrevet 29. oktober 2020 Er det EN kroppsdel SE er/har vært fornøyd med? Det er så freakshow hele pakka....får ekstremt vondt av henne, det må være helt forferdelig å ha et så ødelagt selvbilde. Ingen operasjoner kan fikse det, her må det langvarig terapi til. Hun liger mer og mer på Michael Jackson stakkar, orker nesten ikke å tenke på den tomheten hun må føle når sminken er vasket bort og kameraene slått av. Må være GRUSOMT å jakte på noe som ikke finnes, aldri finne ro i egen kropp eller eget sinn...Føler med deg SE. 23
Clara80 Skrevet 29. oktober 2020 #19836 Skrevet 29. oktober 2020 10 timer siden, Fullrulle skrev: Kjenner jeg blir så provosert! Noen bør beskytte hennet mot seg selv OG mot alle stakkars unge jentene som nå begynner å tenke over hvordan kjønnslepper skal se ut. Jeg er for åpenhet, men den dama må begynne å tie stille, for hun har ikke NOE konstruktivt å komme meg. For all del, operer kjønnsleppene om hun vil det, men MÅ hun si det til alle? Hva med å gjøre det i stillhet? Mener hun i all seriøshetens navn at vi må bryte tabuer om skam over KJØNNSLEPPER? Det er HUN som skaper skam nå. Hun og ingen andre. Jeg håper hun får så øra flagerer fremover! For nå må noen stoppe dette syke mennesket og slutte å pakke henne inn som skjør porselen hver gang hun får kritikk. Mentaliteten hennes er som en 5 åring, ingen mulighet for å reflektere rundt konsekvens. Det er «meg meg meg og stakkars meg». På tide å bli voksen sophie elise. Helt enig! Hvis man skulle snakket om kjønnslepper i et feministisk perspektiv så skulle det jo isåfall være å akseptere det man har fått utdelt fra naturens side og være STOLT av det!!! Hennes løsning er jo bare å operere! Da er jo helt poenget borte 😂 Herrejesus 22
LastSummer Skrevet 29. oktober 2020 #19837 Skrevet 29. oktober 2020 3 timer siden, Justlooking skrev: Hvem var samboeren i 2017 som ikke merket noe. Det var ikke Kasper sier hun. Heller ikke var det Robin for det passer ikke med tiden. Ikke Thodesen heller og ikke var de samboere. Nei, tror dessverre ikke dette skjedde først i 2017. Hun trengte nok ikke en dokumentar for å finne ut at slike operasjoner har vært mulig en del år 😊 Var hun ikke sammen med ungdomskjæresten Mathias (elns?) en periode i mellom der? 1
Hei2016-2 Skrevet 29. oktober 2020 #19838 Skrevet 29. oktober 2020 12 timer siden, Lin11 skrev: Tror hun misforstår begrepene "feminist" og "ekshibisjonist". Och «episk» som hon också använder fel. Nån skrev på Jodel att hon och dom som läste korrektur för hennes bok borde lära sig skillnaden på ”missunnelig» och «sjalu». Vem behöver fatta innebörden av orden man använder när man är författare...? 🤦🏻♀️ 15
Gjest Finlay Skrevet 29. oktober 2020 #19839 Skrevet 29. oktober 2020 6 timer siden, Justlooking skrev: Hvem var samboeren i 2017 som ikke merket noe. Det var ikke Kasper sier hun. Heller ikke var det Robin for det passer ikke med tiden. Episoden av Innafor ble sendt 22. jan. 2017. Så da må hun ha operert etter den datoen i hvert fall. I september samme år var det offentlig at hun og Kasper var sammen. Så det med samboeren skurrer. Hun var samboer med Mathias den aller første tiden i Oslo, så Robin etter det. Andre samboere har hun jo ikke hatt, bortsett fra Kasper. Tenker det passer å trekke inn at et informativt program fra selveste NRK fikk henne til å ta avgjørelsen om operasjon. Da blir det mer politisk korrekt. Denne operasjonen er nok gjort lenge før NRKs Innafor, og inspirert av helt andre kanaler.
Isild Skrevet 29. oktober 2020 #19840 Skrevet 29. oktober 2020 Leste akkurat kommentarene under TV2`s promotering av eget innslag med SE på God morgen Norge. Jeg leste ikke alle kommentarene, men alle de jeg leste gikk i det samme: "Nå må denne jenta kutte ut!!" "Hun er farlig for unge følgere" "Hun må få hjelp" "Det er tragisk at hun tjener penger på å spre disse psyke ideene om kropp". Nå vet ikke jeg om det er de samme som kommenterer på FB som er brukere her, men jeg tror ikke nødvendigvis det. Det var overvekt av menn som kommenterte innlegget på FB iallefall. Så "misunnelige, feite hate-kjerringer på KG" er ikke de eneste som reagerer. 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå