Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 23.10.2020 den 23.09, Uatskillelig skrev:

Hva skjer med at absolutt alle influencerne skal skrive bok? Jeg heier på alle som ønsker å skrive selvbiografisk... men da bør de også ha en sterk historie å formidle. Det virker som at veldig mange kjente skriver bøker bare for å skrive bøker, uten at de egentlig har opplevd noe veldig spesielt. Vet ikke om det bare er jeg som tenker sånn?? Dette er ikke myntet på SE spesifikt, men på trenden i blogger og insta-miljøet. 

Hun fikk terningkast 5 i VG, boka til SE. 😛

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Zenhouse skrev:

Jeg har fått litt «pepper» her før. Fordi jeg synes hun skriver bra, og hun har «noe». Men er helt enig i at en aldri vet helt hva som er sannheten. Kommer flere varianter, det vet vi som har fulgt henne en stund. 

Jeg mener også at hun har "noe"👍

Kan bli veldig interessant å se hvis hun fjerner seg fra selvbiografien etterhvert, og prøver seg på en roman. Da trenger hun heller ikke å forholde seg til sannheten, og slipper at noen skal ta henne på det:)

Skrevet
1 minutt siden, Finlay skrev:

Jeg mener også at hun har "noe"👍

Kan bli veldig interessant å se hvis hun fjerner seg fra selvbiografien etterhvert, og prøver seg på en roman. Da trenger hun heller ikke å forholde seg til sannheten, og slipper at noen skal ta henne på det:)

Har hun noen sinnet forholdet seg til sannheten?

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Har hun noen sinnet forholdet seg til sannheten?

Nei, det er et stort problem ved henne.

Skrevet
3 minutter siden, Finlay skrev:

Nei, det er et stort problem ved henne.

Sant nok. Derfor kjøper jeg ikke bøkene hennes.. Når hun ikke kan forholde seg til sannheten i den virkeligheten, så er det et mirakel om hun skulle gjøre det i sine bøker. 

• Liker 6
Skrevet

Det er alltid litt interessant å sjekke hvem det er som skriver anmeldelsene av bloggerbøker, også denne. Håper for SEs skyld det ikke er en venninne fra Natt&Dag-«perioden».

• Liker 11
Skrevet

Så hun på GMN nå. Hva har hun gjort med ansiktet sitt nå? Hun ser helt hoven ut.. 🥺🥺🥺

• Liker 15
Skrevet

Det er gratis å være snill og ikke drive med hatprat. Det koster ingenting, helt gratis. Hvorfor ikke prøve? 

Skrevet
6 minutter siden, Linnpinn skrev:

Så hun på GMN nå. Hva har hun gjort med ansiktet sitt nå? Hun ser helt hoven ut.. 🥺🥺🥺

Ja det så ikke bra ut... litt for mye injeksjoner tror jeg 

Skrevet
1 minutt siden, Theo_1 skrev:

Det er gratis å være snill og ikke drive med hatprat. Det koster ingenting, helt gratis. Hvorfor ikke prøve? 

Hatprat? Det er da ingen som hater her, en blir derimot bekymret for jenta. 

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, Sh999 skrev:

Hatprat? Det er da ingen som hater her, en blir derimot bekymret for jenta. 

Nei er det hatprat i denne tråden??  Det er trakassering og mobbing og langt innenfor det som kalles hatprat, etter min mening

Skrevet (endret)
1 time siden, Theo_1 skrev:

Det er ingen hatprat som pågår. Men kritiske blikk å meninger på hva man observere av hva hun sier å gjør. Lær deg å skille mellom det. Så får du legge fra seg påstander om det ene å der andre når du ikke kan underbygger dem.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 16
Gjest Willasmo
Skrevet

Hvilket hat er det snakk om? Hvorfor klarer ikke influensere å svare på det? Hvis man ikke kan svare på konstruktiv kritikk, er det bedre å holde munn. 

Skrevet

Er det hennes hår eller er det satt på hår? På GMN i morges?

Skrevet

Sophie Elise innrømmer intenst «Voe»-hat

«Voe» var i Isachsens øyne definisjonen på en såkalt «flink pike». Hun var «cheerleader», holdt seg unna alkohol og var naturlig pen.

«Voe var vakker da, hun er vakker nå. Veldig enkel å hate, med andre

https://www.tv2.no/underholdning/11735681/

《I boka avslører 25-åringen at hun til slutt bestemte seg for å operere underlivet. På dette tidspunktet hadde hun allerede operert puppene, nesa og rumpa. Men det som ifølge henne selv plagde henne aller mest, hadde hun enda ikke gjort noe med》

https://www.tv2.no/underholdning/11735501/

• Liker 15
Gjest hulillerunde
Skrevet
41 minutter siden, pøbelsara skrev:

Når man er influenser og drar inn 7 millioner på et år på påvirkningskraften sin, er det ikke hatprat å stille spørsmål ved påvirkningen hun driver med og får betalt for.

jeg er helt enig med Kristin G om at SE er et farlig forbilde. Hun får usikre jenter til å studere nesen sin, puppene sine,  øyelokkene, hoftene, rumpa, kjønnsleppene og føkkings hårfestet sitt - og hjelper dem å finne feil de eller aldri ville tenkt over en gang. Hennes utrolig selvopptatte og utseendefikserte uttalelser skaper usikkerhet og komplekser hos andre. Og hun når ut til MANGE.  

Og det får hun betalt i bøtter og spann for. Det er virkelig ikke bra. Og nei, dette er ikke hatprat, det er kritikk av budskapet til en profesjonell og veldig godt betalt påvirker.

Det hun driver med kan sammenlignes med slike proAnna kontoer/nettsider (pro-anoreksia). 

Skrevet

Så operasjon av underlivet var nå på grunn av komplekser? Ikke av helsemessige årsaker som tidligere påstått?

• Liker 37
Skrevet
Akkurat nå, Missy1 skrev:

Så operasjon av underlivet var nå på grunn av komplekser? Ikke av helsemessige årsaker som tidligere påstått?

Hun har ikke kontroll på hva som har blitt sagt. Det er nesten som at man skulle sende kopi av bloggen til tv2 for å vise til hva hun "egentlig" har sagt.

• Liker 29
Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

Når man er influenser og drar inn 7 millioner på et år på påvirkningskraften sin, er det ikke hatprat å stille spørsmål ved påvirkningen hun driver med og får betalt for.

jeg er helt enig med Kristin G om at SE er et farlig forbilde. Hun får usikre jenter til å studere nesen sin, puppene sine,  øyelokkene, hoftene, rumpa, kjønnsleppene og føkkings hårfestet sitt - og hjelper dem å finne feil de eller aldri ville tenkt over en gang. Hennes utrolig selvopptatte og utseendefikserte uttalelser skaper usikkerhet og komplekser hos andre. Og hun når ut til MANGE.  

Og det får hun betalt i bøtter og spann for. Det er virkelig ikke bra. Og nei, dette er ikke hatprat, det er kritikk av budskapet til en profesjonell og veldig godt betalt påvirker.

Den skammen hun skriver om i den nye boka, at hun har følt på den om kroppen sin og spesielt underlivet,  er den samme skammen hun er med på å påføre andre. Jeg tviler ikke på at SE bærer på disse følelsene også, både før og nå, og isolert sett er det trist og synd på henne...men når hun tjener 7 mill på å utsette andre for det samme... da sier jeg: Skam deg,SE. 

• Liker 48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...