SoftKitty Skrevet 19. oktober 2020 #19601 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) EF ble vel dømt eller fikk noe form for offentlig kritikk da SE laget disse bikini-strand-bilde-reklameinnleggene for dem, men det var vel mest mot EF ikke mot SE? Husker ikke helt for å være ærlig. Men artiklen om Sofie Karlstad snakker bare om henne, ikke om betakaroten. Hvordan skiller de på influencere og reklame-bestiller i sånne tilfeller egentlig? Er influencerene som et reklamebyrå? Hvordan fordeles ansvaret for feilmerking og andre brudd på forbrukerloven og andre lover rundt markedsføring mellom de som har bestilt reklamen (eier av produkt), influencerbyrå/management og influencer? Edit: Tenker egentlig at alle 3 bør få refs når lover stadig brytes. For vil jo tro at de som bestiller gjerne pusher på for å få reklame som gir dem mest mulig treff og at de sikkert håper det er influencere som tar støyten om noe skjer. Burde ikke være greit. Større influencere burde jo gått foran som godt eksempel da og sagt nei til å bryte loven for penger men jeg vet jo ikke hvordan det foregår. (Kan tenke at er man litt ny i bransjen eller ung så kan det være vanskeligere å si nei til føringer fra byrå og firma som har bestilt reklame med deg) Endret 19. oktober 2020 av SoftKitty 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. oktober 2020 #19602 Del Skrevet 19. oktober 2020 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 19. oktober 2020 #19603 Del Skrevet 19. oktober 2020 https://www.instagram.com/p/B76Tx4nAyd0/?igshid=rruci0xzqzvt 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. oktober 2020 #19604 Del Skrevet 21. oktober 2020 Ble faktisk imponert jeg, da jeg for noen dager siden kom over omslaget på SEs nye bok. Tenkte bare JØSS! Hun altså har motstått fristelsen til å ha bilde av seg selv på coveret! Hun har i stedet gått for et behagelig, dust og nøytralt bilde av noe som ser ut som en kveldshimmel. Skyer i solnedgang. Så tøft og modig av henne. Og mye mer spennende enn et glamorøst bilde av henne selv. Her er det BOKA som er i fokus. Innholdet. Ups! Det gikk visst ikke likevel🤣 (Men for all del, fint bilde da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 21. oktober 2020 #19605 Del Skrevet 21. oktober 2020 12 minutter siden, Finlay skrev: Ble faktisk imponert jeg, da jeg for noen dager siden kom over omslaget på SEs nye bok. Tenkte bare JØSS! Hun altså har motstått fristelsen til å ha bilde av seg selv på coveret! Hun har i stedet gått for et behagelig, dust og nøytralt bilde av noe som ser ut som en kveldshimmel. Skyer i solnedgang. Så tøft og modig av henne. Og mye mer spennende enn et glamorøst bilde av henne selv. Her er det BOKA som er i fokus. Innholdet. Ups! Det gikk visst ikke likevel🤣 (Men for all del, fint bilde da.) Ser bare Michael Jackson i kjole. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 21. oktober 2020 #19606 Del Skrevet 21. oktober 2020 @Finlay Fotografen og influenseren er nok fornøyd med det «kule» bildet, men det sender pussige signaler. Prøver forlaget å fortelle oss noe med den alt for store kjolen? Det totalt uttrykksløse, nesten døde ansiktet og det våte/fettete håret? Den dramatisk-romantiske bakgrunnen, hva skal den assosieres med? Og den beinharde sminken? Forresten, samtlige norske influensere er jo smittet av dragsminke-viruset... Men hva er den rare kulen på hennes venstre hofte? Redigering gone wrong? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 21. oktober 2020 #19607 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har faktisk lest de to forrige bøkene hennes. De er helt ok, ikke noe man leser om og om igjen, men jeg ble positivt overrasket. Mulig jeg leser denne også en gang, men kommer ikke til å kjøpe den. Jeg er ganske altetende på bøker, men ikke alt av det er interessant å ha i bokhylla. Utrolig merkelig cover 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 21. oktober 2020 #19608 Del Skrevet 21. oktober 2020 Igjen synes jeg hun har kopiert Kim Kardashian (Kim Kardashian kjole). Tittelen på boken hennes høres ut som en barnebok, og ikke noe som vil fenge voksne mennesker. Temaet, slik det presenteres, fremstår å være relevant for 0.2% av befolkningen. "Få har i en alder av 25 år hatt en brattere læringskurve enn Sophie Elise Isachsen." Vel, det er ikke sant. SE er ikke enestående når det gjelder å oppleve tunge, tøffe og utviklende situasjoner. Det eneste som skiller henne fra de fleste andre er at hun ofte har opplevd dem offentlig, men det har også vært hennes valg. På bakgrunn av hvordan boken presenteres i de ulike bokhandlerne så skjønner jeg ikke hvor hun vil med den. Det virker som om boken er et langt blogginnlegg hvor hun fremstår som enestående og alene. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. oktober 2020 #19609 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgull Skrevet 21. oktober 2020 #19610 Del Skrevet 21. oktober 2020 1 time siden, Pust skrev: @Finlay Fotografen og influenseren er nok fornøyd med det «kule» bildet, men det sender pussige signaler. Prøver forlaget å fortelle oss noe med den alt for store kjolen? Det totalt uttrykksløse, nesten døde ansiktet og det våte/fettete håret? Den dramatisk-romantiske bakgrunnen, hva skal den assosieres med? Og den beinharde sminken? Forresten, samtlige norske influensere er jo smittet av dragsminke-viruset... Men hva er den rare kulen på hennes venstre hofte? Redigering gone wrong? Jeg tror at det ikke er redigering gone wrong, jeg tror det faktisk bare er rumpeimplantatene som ikke former seg naturlig når hun står i den posisjonen som en naturlig rumpe ville gjort. Så da står den ut i merkelige vinkler og ser rar ut. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. oktober 2020 #19611 Del Skrevet 21. oktober 2020 Skikkelig dypt det her altså. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. oktober 2020 #19612 Del Skrevet 21. oktober 2020 18 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Coveret ser så billig ut! Ser ut som at det er laget med paint. 😳 Snakk om å ta offerrollen på et nytt nivå. Hun kan jo helt for det selv! Alle disse "stormene" kan hun for helt selv. Hun kan ikke skylde på noen andre enn seg selv. For en ufattelig meningsløs bok som ingen vil kjenne seg igjen i. Nei hvem skal kunne kjenne seg igjen i denne livshistorien, der vi nå har kommet til bind 3? Det måtte jo være andre influencere, siden hun har måttet "Stå i stormen, lappe det hele sammen og gå videre", og generelt hatt et mye vanskeligere liv enn andre. Det er jo det som kjennetegner disse menneskene. For vi "vanlige" sklir jo bare gjennom tilværelsen, mens de derimot…..😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 21. oktober 2020 #19613 Del Skrevet 21. oktober 2020 25 minutter siden, hulillerunde skrev: Tittelen på boken hennes høres ut som en barnebok, og ikke noe som vil fenge voksne mennesker. Med den tittelen regner jeg med at boka har et rekordlavt antall sider, eventuelt at det står forsvinnende lite på hver side. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. oktober 2020 #19614 Del Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, baldrian skrev: Med den tittelen regner jeg med at boka har et rekordlavt antall sider, eventuelt at det står forsvinnende lite på hver side. Ja, når man ser eksemplene over så kan det jo se sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 21. oktober 2020 #19615 Del Skrevet 21. oktober 2020 10 minutter siden, J.. skrev: Skikkelig dypt det her altså. Eh - jeg trekker tilbake det jeg skrev om at jeg kanskje kommer til å lese den en gang 😶 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. oktober 2020 #19616 Del Skrevet 21. oktober 2020 12 minutter siden, baldrian skrev: Med den tittelen regner jeg med at boka har et rekordlavt antall sider, eventuelt at det står forsvinnende lite på hver side. Det er faktisk bare korte avsnitt og 2 settningssitater hele boken består av. Å dette skryter hun av ved å si at det "er den tykkeste boken hun har skrevet!" Lol. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 21. oktober 2020 #19617 Del Skrevet 21. oktober 2020 18 minutter siden, J.. skrev: Skikkelig dypt det her altså. Jaggu bra den bikkja var så mye borte så hun fikk skrevet bok 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. oktober 2020 #19618 Del Skrevet 21. oktober 2020 2 timer siden, Pust skrev: @Finlay Fotografen og influenseren er nok fornøyd med det «kule» bildet, men det sender pussige signaler. Prøver forlaget å fortelle oss noe med den alt for store kjolen? Det totalt uttrykksløse, nesten døde ansiktet og det våte/fettete håret? Den dramatisk-romantiske bakgrunnen, hva skal den assosieres med? Og den beinharde sminken? Forresten, samtlige norske influensere er jo smittet av dragsminke-viruset... Men hva er den rare kulen på hennes venstre hofte? Redigering gone wrong? Ser ut som de med dette bildet ønsker å forsøke seg på "Gudinne". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. oktober 2020 #19619 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Finlay skrev (På 21.10.2020 den 13.20): Nei hvem skal kunne kjenne seg igjen i denne livshistorien, der vi nå har kommet til bind 3? Det måtte jo være andre influencere, siden hun har måttet "Stå i stormen, lappe det hele sammen og gå videre", og generelt hatt et mye vanskeligere liv enn andre. Det er jo det som kjennetegner disse menneskene. For vi "vanlige" sklir jo bare gjennom tilværelsen, mens de derimot…..😂 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. oktober 2020 #19620 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) 37 minutter siden, J.. skrev: Skikkelig dypt det her altså. Det der var nok til at jeg besluttet å ikke lese den boken. Nå gir hun altså ut i BOKFORM at hun "må få være som hun er" og vise seg halvnaken på Instagram. Det har blitt en "hjertesak" å få vise nippler og "slutty" bilder - og det hele har med å gjøre at hun endelig tilsynelatende er fornøyd med resultatet etter 7 år med operasjoner- Du har vært bra nok som du er hele tiden Sofie, problemet er at du fremmer et vanvittig kroppspress ved å nå etter å ha forandret absolutt alt på deg selv, har fått et svært stort og litt påtrengende behov for å vise frem resultatet - for likes og anerkjennelse. Endret 21. oktober 2020 av Isild 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå