Zyria Skrevet 21. oktober 2020 #19621 Skrevet 21. oktober 2020 20 minutter siden, Gasellen skrev: Jaggu bra den bikkja var så mye borte så hun fikk skrevet bok Ja, tror ikke hun hadde klart å skrive 6 avsnitt med hunden i nærheten 13
Djungelvrål Skrevet 21. oktober 2020 #19623 Skrevet 21. oktober 2020 6 timer siden, panzerpølsa skrev: Ser bare Michael Jackson i kjole. Ja det er skremmende likt. Spesielt at rumpeimplantatet faktisk syns forfra. 8
Gjest Theo_1 Skrevet 21. oktober 2020 #19624 Skrevet 21. oktober 2020 3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ikke sant, helt sykt hva slags realitetsoppfatning denne dama har! Hun snakker om ting som om det er skikkelig alvorlig og unikt. Man skulle tro hun ble voldtatt av et familiemedlem i hele oppveksten, vokset opp med rus og vold, omsorgssvikt og andre alvorlige ting.. men nei, fakta er at hun sipper over å ha blitt tatt i en løgn om boligsalg. Det er ingen storm eller traume! Hun kan for det 100% selv! Akkurat som i alle andre "stormene" hun har stått i. Det at hun kommer ut rakrygget på den andre siden er ikke positivt, hun skulle ha kommet ut med halen mellom beina. Men det evner hun ikke å se selv. Blir helt matt av influencere. Det er et hån mot andre ekte forfattere som virkelig kan å skrive, men som aldri vil få en mulighet fordi de har ikke penger til å gi ut bøker selv. Måtte hun virkelig sende vekk hunden for å skrive de sidene hun har lagt ut? 😳 Det eneste som er sykt er at dere vanlige ikke tåler å se at en ung jente stikke nesa si frem i det offentlige rom før det vanlige hatpratet begynner. Er så jævla føkking lei på det
Djungelvrål Skrevet 21. oktober 2020 #19625 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, Theo_1 skrev: Det eneste som er sykt er at dere vanlige ikke tåler å se at en ung jente stikke nesa si frem i det offentlige rom før det vanlige hatpratet begynner. Er så jævla føkking lei på det Lei AV det. 27
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. oktober 2020 #19626 Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Theo_1 skrev (På 21.10.2020 den 17.20): Det eneste som er sykt er at dere vanlige ikke tåler å se at en ung jente stikke nesa si frem i det offentlige rom før det vanlige hatpratet begynner. Er så jævla føkking lei på det Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest hulillerunde Skrevet 21. oktober 2020 #19627 Skrevet 21. oktober 2020 4 minutter siden, Theo_1 skrev: Det eneste som er sykt er at dere vanlige ikke tåler å se at en ung jente stikke nesa si frem i det offentlige rom før det vanlige hatpratet begynner. Er så jævla føkking lei på det Ung jente? Hva med voksen kvinne på snart 26 år? Jeg er mer lei av at denne voksne dama fronter kroppspress, og usunne idealer.
Gjest Theo_1 Skrevet 21. oktober 2020 #19628 Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Du må være ny her, velkommen. Vennligst start på side 1 før du uttaler deg. 👍 Du, jeg trenger ikke bla noen steder, jeg har sett på mentaliteten i kommentarfelt og sosiale media i årevis
Gjest Theo_1 Skrevet 21. oktober 2020 #19629 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, hulillerunde skrev: Ung jente? Hva med voksen kvinne på snart 26 år? Jeg er mer lei av at denne voksne dama fronter kroppspress, og usunne idealer. Hun var ganske ung da kommentarfeltene var fylt opp med det samme om henne. Så ingenting har forandret seg, bortsett fra at det bl verre da det kom frem at hun tjente millionen i året, da kom misunnelsen i tillegg
Missy1 Skrevet 21. oktober 2020 #19630 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg lurer på en ting. Ser ofte snapstory/instastory der SE forteller hvor fin huden hennes er, viser den frem uten sminke og skryter av produkter. men om huden er så fin, hvorfor bruker hun noen gang sminke i ansiktet da? Sminke bruker man jo for å dekke til ujevnheter og for å få glød i ansiktet, men SE sier jo at huden hennes er plettfri uten sminke... vanskelig å forstå hvorfor man da vil putte masse sminke på den perfekte huden 6
Gjest hulillerunde Skrevet 21. oktober 2020 #19631 Skrevet 21. oktober 2020 2 minutter siden, Theo_1 skrev: Hun var ganske ung da kommentarfeltene var fylt opp med det samme om henne. Så ingenting har forandret seg, bortsett fra at det bl verre da det kom frem at hun tjente millionen i året, da kom misunnelsen i tillegg Hun VAR ganske ung, ja. Personlig syntes jeg mer synd i henne da fordi hun virket til å være retningsløs, ha behov for kjærlighet og trygghet, ol. Nå er hun voksen og hun burde ha forandret og utviklet seg til det bedre, men hun fremstår å være ute av stand til å faktisk gjøre endring (med unntak av kosmetisk, DER er hun god på endring...). Hun må gjerne bare tjene alle penger i hele verden, penger gjør deg ikke lykkelig. Jeg kan ikke svare for andre, men jeg finnes ikke sjalu på henne! For meg virker hun til å leve et tomt liv, hvor mye dreier seg om at hun må være deilig og digg.
rebony Skrevet 21. oktober 2020 #19632 Skrevet 21. oktober 2020 4 hours ago, J.. said: Skikkelig dypt det her altså. Hun skriver litt sånn som jeg gjorde i dagboken min da jeg var 14 år gammel og prøvde å gjøre livet mitt mer dramatisk enn det egentlig var 😂 45
Gjest Theo_1 Skrevet 21. oktober 2020 #19633 Skrevet 21. oktober 2020 4 minutter siden, hulillerunde skrev: Hun VAR ganske ung, ja. Personlig syntes jeg mer synd i henne da fordi hun virket til å være retningsløs, ha behov for kjærlighet og trygghet, ol. Nå er hun voksen og hun burde ha forandret og utviklet seg til det bedre, men hun fremstår å være ute av stand til å faktisk gjøre endring (med unntak av kosmetisk, DER er hun god på endring...). Hun må gjerne bare tjene alle penger i hele verden, penger gjør deg ikke lykkelig. Jeg kan ikke svare for andre, men jeg finnes ikke sjalu på henne! For meg virker hun til å leve et tomt liv, hvor mye dreier seg om at hun må være deilig og digg. Har du noen rett til å blande deg i hvordan hun utvikler seg? Kom tilbake når du gjør like stor suksess..
J.. Skrevet 21. oktober 2020 #19634 Skrevet 21. oktober 2020 Ja nei,blir det dypere nå så må vi på med redningsvest. 28
Gjest Finlay Skrevet 21. oktober 2020 #19635 Skrevet 21. oktober 2020 Har ikke lest en eneste bloggerbok i hele mitt liv, og kommer neppe til å lese denne heller. Med mindre kritikerne løfter den fram som helt eksepsjonell og enestående. DA skal jeg prøve å legge bort mitt inntrykk av SE, prøve å fortrenge at slørete blikk, rumpeballer og pupper ivrig har oppfordret meg til å lese mer, eller iallefall melde meg inn i bokklubben hennes. DA skal jeg prøve å nullstille meg, og gi henne en sjanse som den forfatteren hun så gjerne vil være...men av de utdragene jeg har sett, har jeg ikke store forhåpninger. Utdragene er ganske enkelt litt nedslående. Sammenlignet med de andre influencerforfatterne kommer hun sikkert ikke så ille ut likevel, med tanke på anmeldelser. Da hun blogget skrev hun jo bedre enn mange andre bloggere i kategorien "livsstil". Det finnes noe der inne et sted. En trang til å formidle, og en glede ved å skrive. Muligens talent også. Så med noen år til på 🍑hvem vet?
Djungelvrål Skrevet 21. oktober 2020 #19636 Skrevet 21. oktober 2020 26 minutter siden, Theo_1 skrev: Har du noen rett til å blande deg i hvordan hun utvikler seg? Kom tilbake når du gjør like stor suksess.. De færreste av oss er så hardcore at vi ville ønsket suksess på bekostning av 12 år gamle jenter. 31
Gjest Theo_1 Skrevet 21. oktober 2020 #19637 Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, Apocalypte skrev: De færreste av oss er så hardcore at vi ville ønsket suksess på bekostning av 12 år gamle jenter. På bekostning av??
Djungelvrål Skrevet 21. oktober 2020 #19638 Skrevet 21. oktober 2020 9 minutter siden, Theo_1 skrev: På bekostning av?? klarte du ikke å lese hele setningen? 17
Gjest hulillerunde Skrevet 21. oktober 2020 #19639 Skrevet 21. oktober 2020 43 minutter siden, Theo_1 skrev: Har du noen rett til å blande deg i hvordan hun utvikler seg? Kom tilbake når du gjør like stor suksess.. Ja, det har jeg når hun påfører skade i så stor grad som hun gjør! Det er mange måter å definere suksess på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå