Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Finlay skrev:

Aller, ALLER siste kolleksjon med MyMuse. Sikkert ikke eksklusivt nok for SE å samarbeide med dem, når kreti og pleti har disse kolleksjonene.(Lene Orvik, CBE, Linni og Alexandra Joner)

Synes forresten det ser tåpelig ut på bildene, både de av KKW og SE, at hodet til hesten ikke er med. Der står det altså noen og blåholder i grimen for at dyret skal stå i ro, mens de gjør seg deilige på hesteryggen🙄

Jeg reagerer også på at hun slår så stort opp at det er den aller siste kolleksjonen med MyMuse. Hva er positivt med det? Man funderer jo da på hva som er galt. Er det MyMuse sine ting som er for dårlig (elendig reklame for MyMuse), eller SE som ikke lenger er bra nok for MyMuse (elendig reklame for SE)?

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 hours ago, Finlay said:

Aller, ALLER siste kolleksjon med MyMuse. Sikkert ikke eksklusivt nok for SE å samarbeide med dem, når kreti og pleti har disse kolleksjonene.(Lene Orvik, CBE, Linni og Alexandra Joner)

Synes forresten det ser tåpelig ut på bildene, både de av KKW og SE, at hodet til hesten ikke er med. Der står det altså noen og blåholder i grimen for at dyret skal stå i ro, mens de gjør seg deilige på hesteryggen🙄

De vil vel ikke at den vakre hesten skal ta oppmerksomheten fra dem :P (Og mange hester kan fint stå stille og bli fotografert sånn uten at noen trenger å holde på dem så hadde gått an å få til finere bilder her mener jeg)

SE sitt bilde ser forøvrig ut som en litt billig kopi av KKW sitt..sorry å si det, sikkert slemt men bare utsnitt, redigering og alt var ikke like fint. Fine hester da :)

• Liker 28
Skrevet
4 minutter siden, SoftKitty skrev:

De vil vel ikke at den vakre hesten skal ta oppmerksomheten fra dem :P (Og mange hester kan fint stå stille og bli fotografert sånn uten at noen trenger å holde på dem så hadde gått an å få til finere bilder her mener jeg)

SE sitt bilde ser forøvrig ut som en litt billig kopi av KKW sitt..sorry å si det, sikkert slemt men bare utsnitt, redigering og alt var ikke like fint. Fine hester da :)

Veldig klasseforskjell på de bildene ja 😊

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, Justlooking skrev:

Veldig klasseforskjell på de bildene ja 😊

Også er det lett å se at Kim faktisk har sittet på en hesterygg før ;)

• Liker 15
Skrevet (endret)
44 minutter siden, Jolene said:

Det burde bli skrevet mer om dette i media. Tenker mange ikke vet dette med hauls feks, at det er ren reklame, ikke faktisk klær disse influencerne har gått og kjøpt selv fordi de var så fine. Eller hvor mye kalkulert og planlagt som ligger bak postene på IG. Synes også dette gjør dårlig merking av reklame ennå verre, når det faktisk er "proffe" folk bak. Hvorfor er det da andre regler for disse enn for et reklamebyrå som lager reklame for et mer upersonlig firma?

Endret av SoftKitty
  • Liker 16
Skrevet
11 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg reagerer også på at hun slår så stort opp at det er den aller siste kolleksjonen med MyMuse.

Det er alltid sånn hun selger kolleksjonene sine.

"Det blir utsolgt fort å det hær kommer IKKE inn igjen!"

Nå holder hun på med de jævla puffetøflene sine igjen som jeg har hørt tre ganger at de ikke kommer til å ta inn igjen - men som hun nå har inne igjen. 

Sinnsykt kjøpepress på de 17-år gamle følgerne hennea. 

• Liker 30
Skrevet
16 timer siden, Finlay skrev:

Synes forresten det ser tåpelig ut på bildene, både de av KKW og SE, at hodet til hesten ikke er med.

11 timer siden, SoftKitty skrev:

De vil vel ikke at den vakre hesten skal ta oppmerksomheten fra dem

Det er for å unngå å eksponere hesten, slik at den ikke blir gjenkjent og mobbet fordi den har stilt opp på sånt tøys 😀

• Liker 37
Skrevet
3 timer siden, baldrian skrev:

Det er for å unngå å eksponere hesten, slik at den ikke blir gjenkjent og mobbet fordi den har stilt opp på sånt tøys 😀

Den var bra 😂

• Liker 4
Skrevet

Sophie E sitt bilde minner meg om et sånt parodi-bilde. Noe man kunne sett på instagram som hos feks Celeste Barber 😅

• Liker 21
Skrevet
På 8.10.2020 den 12.22, J.. skrev:

Ikke bare undertøyet som er ren rip-off av Kim sin kolleksjon,nå også fotoshooten..

Dette gikk fra pinlig til latterlig,eier hun ikke en eneste orginal tanke?

#KopieElise

20201008_122034.jpg

20201008_122048.jpg

Jeg og samboer dør av latter, for et ufattelig kleint bilde 🙈

• Liker 30
Gjest LaptopPute
Skrevet

Mener ikke å være slem, men hun ser jo så rar ut?

Gjest LaptopPute
Skrevet

Undertøyet hun har på gjør jo at overkroppen hennes ser enda kortere ut enn den er. Er bare rart design som gjør at hun ser veldig rar ut.

Skrevet
21 timer siden, SoftKitty skrev:

Det burde bli skrevet mer om dette i media. Tenker mange ikke vet dette med hauls feks, at det er ren reklame, ikke faktisk klær disse influencerne har gått og kjøpt selv fordi de var så fine. Eller hvor mye kalkulert og planlagt som ligger bak postene på IG. Synes også dette gjør dårlig merking av reklame ennå verre, når det faktisk er "proffe" folk bak. Hvorfor er det da andre regler for disse enn for et reklamebyrå som lager reklame for et mer upersonlig firma?

Kunne ikke blitt mer enig. Går jeg inn på IG til HM, så VET man jo at det er reklame. Går man inn på SE, kan man ikke nødvendigvis ha den samme inntillingen. Blogger, påvirkere/influencere burde bli holdt til den samme standarden,

• Liker 22
Skrevet
12 timer siden, Marioposa skrev:

De er jo nesten som modeller med en oppdiktet historie bak for å virke mer troverdige. Er de egentlig den de påstår å være eller en Persona oppdiktet av selskapet bak, evt en blanding? Det verste er at det har også kommet frem at annonsører betaler de bedre for «skjult» reklame. Ikke minst at de fleste av Sofies reklameinnlegg blir hovedsakelig sett av mindreårige uten hensyn til dette, og hun vet selv alderen på sine følgere gjennom analytics og kan dermed ta hensyn. https://www.forbrukertilsynet.no/barn-og-unge Her står det litt om reklame og mindreårige, og dette er noe jeg synes influencere er spesielt dårlig på, og Sofie igjen den verste pga aldersgjennomsnittet til hennes følgerskare. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

«Det er forbudt for næringsdrivende i markedsføring å direkte oppfordre eller oppmuntre barn til å kjøpe eller til å overtale deres foreldre eller andre voksne til å kjøpe produktene deres.» Denne loven har blant annet Sofie brutt før med sin egen kolleksjon med Skappel. 

Det vanskelige i dag er også at de fleste oppfordringer og annonser er på story og forsvinner dermed etter 24 timer så bevis blir borte veldig fort. 

Endret av Jaymie
  • Liker 22
Skrevet

Datteren min på 11 ville kjøpe noe skincare greier som SE har reklamert for.  Men SE har jo brukt isotrinoin kur, så det er jo helt latterlig. Må si jeg får mindre og mindre sansen for denna SE

• Liker 25
Skrevet (endret)

Miss miljøforkjemper var nettopp i Harstad, så var hun i Bergen, en liten svipptur hjemom i Oslo og idag går turen til Tromsø. 

stakkars den lille valpen 😢

Endret av Missy1
  • Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...