Sol Rampelyset Skrevet 12. september 2020 #19321 Skrevet 12. september 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin.
Silva Pluvialis Skrevet 13. september 2020 #19322 Skrevet 13. september 2020 Om hun ikke henter hunden igjen, så håper jeg at hun aldri skaffer seg et nytt dyr igjen. Aldri. Sannsynligvis vil det bare skje igjen og igjen at hun skaffer seg dyr, gir det til foreldrene og så skaffer seg enda et igjen. En evig runddans, og mange skadelidende dyr. Rart at ikke foreldrene hennes har satt ned foten enda. Det er hennes dyr. Klarer hun ikke å ta ansvar, så kan hun faktisk ikke skaffe seg dyr. Tragisk at hun gjør det likevel, og enda mer tragisk at folk faktisk selger dyr til henne. Kan umulig være en seriøs oppdretter med hjerte og omsorg for dyrene. 20
Poltergeist Skrevet 14. september 2020 #19323 Skrevet 14. september 2020 (endret) Noen som har sett mer til fylle-tatoveringen til SE og J, eller var det åpenbart bare tusj? 🤣 Endret 14. september 2020 av Poltergeist 6
Jaymie Skrevet 14. september 2020 #19326 Skrevet 14. september 2020 1 time siden, J.. skrev: Nivå: voksen? Hvem tror hun egentlig målgruppen hennes er? 🤔 16
Amanda28 Skrevet 14. september 2020 #19328 Skrevet 14. september 2020 16 minutter siden, Sen ve ben skrev: Har hun extensions? Absolutt, men mindre enn hun hadde før. Det er SÅ mye finere uten extensions. Jeg fatter ikke at det er så mange som ikke ser det. 8
iansak Skrevet 14. september 2020 #19329 Skrevet 14. september 2020 14 minutter siden, Amanda28 skrev: Absolutt, men mindre enn hun hadde før. Det er SÅ mye finere uten extensions. Jeg fatter ikke at det er så mange som ikke ser det. Var jo helt krise de hun hadde før med festene å alt... skjønner ikke problemet med å ha naturlig så mye bedre enn når det ser så stygt ut som gjør med 4
Sen ve ben Skrevet 14. september 2020 #19330 Skrevet 14. september 2020 4 timer siden, iansak skrev: Var jo helt krise de hun hadde før med festene å alt... skjønner ikke problemet med å ha naturlig så mye bedre enn når det ser så stygt ut som gjør med Jeg skjønner at det er finere å ha sitt naturlige hår, men om håret er tynt så er det finere med extensions syns jeg da. Husker ikke hvordan hennes naturlige hår er. 1
Sen ve ben Skrevet 14. september 2020 #19331 Skrevet 14. september 2020 Men synes ikke det ser så veldig fibt ut på henne. Når du har extensions så må du stelle med det, ikke bare vaske, gre og ferdig. 1
iansak Skrevet 14. september 2020 #19332 Skrevet 14. september 2020 8 minutter siden, Sen ve ben skrev: Jeg skjønner at det er finere å ha sitt naturlige hår, men om håret er tynt så er det finere med extensions syns jeg da. Husker ikke hvordan hennes naturlige hår er. Hvis det er satt inn skikkelig og pent helt klart ja! Men ikke når alle festene syntes, skjønner ett feste her og der Kanskje syntes men ikke alle.
Missy1 Skrevet 14. september 2020 #19333 Skrevet 14. september 2020 32 minutter siden, Sen ve ben skrev: Jeg skjønner at det er finere å ha sitt naturlige hår, men om håret er tynt så er det finere med extensions syns jeg da. Husker ikke hvordan hennes naturlige hår er. Årsaken til at håret hennes er så tynt og ødelagt er fordi hun har brukt extensions så lenge og de har ødelagt håret hennes. Hun har flere ganger snakket om at hun skal la håret sitt hvile slik at det igjen kan bli sunt og friskt... men vips så har hun parykk eller nye extensions igjen, også reklamerer hun for shampoo, piller og andre midler som gjør at håret «vokser fortere, blir sterkere» osv. 13
Populært innlegg ABye Skrevet 14. september 2020 Populært innlegg #19334 Skrevet 14. september 2020 Sånn. Akkurat sendt denne til Aftenposten, så den kommer på trykk der om noen uker. Men fordi jeg fikk inspirasjonen til denne herifra i denne tråden, poster jeg den her nå FØR den kommer i både Aftenposten og på egen Instagram 😉 Mange takk! 102
Sen ve ben Skrevet 14. september 2020 #19335 Skrevet 14. september 2020 1 time siden, iansak skrev: Hvis det er satt inn skikkelig og pent helt klart ja! Men ikke når alle festene syntes, skjønner ett feste her og der Kanskje syntes men ikke alle. Hvilken type er det hun har? De med fester eller noe annet?
Heisann1234 Skrevet 14. september 2020 #19336 Skrevet 14. september 2020 Tror Sophie Elise at jenter gir henne masse "hate" og "unsubscriber" og fordi de har dårlig selvtillit? Fordi alle andre jenter hater at andre er mer pene og sexy enn dem? Tror Sophie Elise virkelig at alle andre jenter er såpass dumme og enkle? Er hu seriøst så innbilsk? Også kommer manipulasjonen i tillegg da, at man aldri skal kritisere sexye, pene og fantastiske influencere, men heller hylle dem fordi det er bra for?? Hva? Sophie Elise klarer ikke å tenke seg at hu blir kritisert fordi hu er en lystløgner? Hykler? Kjøper seg kjæledyr og gir de bort gang på gang, også juger til følgerne sine? At hu reklamerer for dyretestede produkter samtidig som at hu ikke kan "skjønne" at andre folk spiser kjøtt? Har et helt sinnsykt forbruk? Inspirerer andre jenter til å fikse hver eneste millimeter av kroppen sin? Det her er bare toppen av fjellet. Jeg prøver å holde meg unna og ikke gi det så mye oppmerksomhet MEN den dama der vet hvordan hu skal provosere.. Altså, hva er det Sophie Elise prøver å si med denne posten? 45
iansak Skrevet 14. september 2020 #19337 Skrevet 14. september 2020 25 minutter siden, Sen ve ben skrev: Hvilken type er det hun har? De med fester eller noe annet? Aner ikke har ikke fult henne aktivt på noen år. Men de årene jeg fylte henne syntes jeg alltid festene syntes men aner ikke hvordan hun brukte da 1
Potetgull Skrevet 14. september 2020 #19338 Skrevet 14. september 2020 Så at hun hadde svart noen som spurte hvor Oscar er hen i kommentarfeltet på siste innlegget på insta med at han kommer hjem den 25 september. Blir spennende å se om det blir enda en utsettelse da.. Ble han ikke sendt vekk så hun kunne fullføre boken i fred? Er det ikke flere uker siden hun skrøt av å være ferdig? 26
MoKath Skrevet 14. september 2020 #19339 Skrevet 14. september 2020 1 hour ago, Potetgull said: Så at hun hadde svart noen som spurte hvor Oscar er hen i kommentarfeltet på siste innlegget på insta med at han kommer hjem den 25 september. Blir spennende å se om det blir enda en utsettelse da.. Ble han ikke sendt vekk så hun kunne fullføre boken i fred? Er det ikke flere uker siden hun skrøt av å være ferdig? Dette kommer til å bli utsatt gang på gang, helt til folk glemmer det. 8
Silva Pluvialis Skrevet 14. september 2020 #19340 Skrevet 14. september 2020 9 timer siden, Jaymie skrev: Nivå: voksen? Hvem tror hun egentlig målgruppen hennes er? 🤔 Tipper målgruppen er ungdommer. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå