DianaV Skrevet 3. juli 2020 #18521 Del Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, halvehimmelen skrev: Da kan det hende det er skille mellom Nordland, Troms og Finnmark. I Finnmark har det vært ikke-eksisterende – har aldri sett en blåruss i Finnmarks største by i alle fall, verken før, under eller etter vgs 🙂 Men da kan det være at det kun gjelder der, og ikke lenger sør som Harstad. Da jeg var russ var det mange av mine bekjentskaper sørfra som valgte å være blåruss i stedet for rødruss fordi de synes det var kulere – uavhengig av om de hadde økonomifag eller ei. Denne tråden handler ikke om russ. Ta det på pm eller opprett en ny tråd hvis det er så viktig for dere å diskutere 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. juli 2020 #18522 Del Skrevet 4. juli 2020 På 2.7.2020 den 14.22, borifrankrike skrev: Som bokelsker får jeg vondt av å se de siste bildene på instagram der hun svømmer med ei bok i hånda 😦 https://tv.nrk.no/serie/bokbadet hun har kanskje misforstått konseptet «Bokbadet»? 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeeeeeeea Skrevet 4. juli 2020 #18523 Del Skrevet 4. juli 2020 Finnes ikke corona på Østlandet lenger? Full fest på instastory... Sykt bra forbilde hun der... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 4. juli 2020 #18524 Del Skrevet 4. juli 2020 2 timer siden, Jeeeeeeea skrev: Finnes ikke corona på Østlandet lenger? Full fest på instastory... Sykt bra forbilde hun der... 2 stygge fylletatoveringer klarte hun å ta på en natt. Flott! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 4. juli 2020 #18525 Del Skrevet 4. juli 2020 18 minutter siden, PoisonIwy said: 2 stygge fylletatoveringer klarte hun å ta på en natt. Flott! Da du skrev «stygge» så jeg fortsatt for meg noe litt finere enn dette her, disse var faktisk helt krise stygge 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. juli 2020 #18526 Del Skrevet 4. juli 2020 Er det egentlig lov å tatovere folk som er fulle, eller påvirket?😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 4. juli 2020 #18527 Del Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, rebony skrev: Da du skrev «stygge» så jeg fortsatt for meg noe litt finere enn dette her, disse var faktisk helt krise stygge 😂 Ja, de var grise stygge. Altså jeg gjorde sikkert mye dumt i fylla når jeg var yngre. Men ikke på det nivået der, gud så flaut! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 4. juli 2020 #18528 Del Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, Finlay skrev: Er det egentlig lov å tatovere folk som er fulle, eller påvirket?😯 Nei, det er det ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 4. juli 2020 #18529 Del Skrevet 4. juli 2020 Just now, Finlay said: Er det egentlig lov å tatovere folk som er fulle, eller påvirket?😯 Dette ble i tillegg gjort hjemme hos henne, noe som også er ulovlig, og med tanke på kvaliteten av tatoveringene tviler jeg på at dette er hans faste yrke. Så det er ikke bare ulovlig på flere punkter, men også veldig farlig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. juli 2020 #18530 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) 14 minutter siden, rebony skrev: Dette ble i tillegg gjort hjemme hos henne, noe som også er ulovlig, og med tanke på kvaliteten av tatoveringene tviler jeg på at dette er hans faste yrke. Så det er ikke bare ulovlig på flere punkter, men også veldig farlig. Ja, det ser ikke helt greit ut. Ser en av festdeltakerne har tagget et tatoveringsstudio på IG, så dette kan være straffbart etter hva som står i artikkelen under. https://www.dagbladet.no/nyheter/unge-tatoverer-seg-i-fylla-star-i-fare-for-hepatitt-streptokokker-og-blodsmitte/67438409 Endret 4. juli 2020 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 4. juli 2020 #18531 Del Skrevet 4. juli 2020 Finpus!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie h Skrevet 4. juli 2020 #18532 Del Skrevet 4. juli 2020 Har hun i det hele tatt tenkt på den yngre følgerskare når hun har lagt ut dette? Å tatovere seg er et merke for livet, og noe som bør være godt gjennomtenkt og ikke tas på fylla spontant. Å ta tatovering på fest er ikke noe å oppfordre til - utstyret er neppe sterilt, det kan oppstå komplikasjoner, infeksjoner og anger i ettertid. For ikke å snakke om hvor smakløst det er å arrangere fest hvor folk står tett i tett og er langt mer en 20 personer. Det er fremdeles corona, men så ikke slik ut i går på SE og de andre influencerne sine stories. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 4. juli 2020 #18533 Del Skrevet 4. juli 2020 16 minutter siden, sofie h skrev: Har hun i det hele tatt tenkt på den yngre følgerskare når hun har lagt ut dette? Å tatovere seg er et merke for livet, og noe som bør være godt gjennomtenkt og ikke tas på fylla spontant. Å ta tatovering på fest er ikke noe å oppfordre til - utstyret er neppe sterilt, det kan oppstå komplikasjoner, infeksjoner og anger i ettertid. For ikke å snakke om hvor smakløst det er å arrangere fest hvor folk står tett i tett og er langt mer en 20 personer. Det er fremdeles corona, men så ikke slik ut i går på SE og de andre influencerne sine stories. Hun er kjent for å ta spontant tatoveringer så dette overrasker meg ikke. Nå venter jeg bare på at media skal ta tak i det og for så høre hennes latterlig og barnlige forklaring. Om ikke pappa-managere må trå til og anklage media for at de driver med bunnløs tull mot SE.. Igjen.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 4. juli 2020 #18534 Del Skrevet 4. juli 2020 Ikke så lenge siden hun skrev at hun angret på alle tatoveringene sine, og gjerne skulle hatt clean skin. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. juli 2020 #18535 Del Skrevet 4. juli 2020 Ingen seriøs tattovør hadde gjort dette. Nettopp fordi alkohol tynner ut blodet, og som igjen vil gjøre at man blør mer mens man blir tattovert, samt etter. For å ikke snakke om risikoen for å få en infeksjon. En tattovering er som et åpent sår. De som tattoverer andre på fylla sånn, er god reklame for å holde seg unna dem. Stod det noe om hvilket studio vedkommende holder til? For sånt er litt greit å vite. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. juli 2020 #18536 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2020 #18537 Del Skrevet 4. juli 2020 2 timer siden, rebony skrev: Da du skrev «stygge» så jeg fortsatt for meg noe litt finere enn dette her, disse var faktisk helt krise stygge 😂 Er det ekte tatovering? 🥺 Finpus? Hva i huleste betyr det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. juli 2020 #18538 Del Skrevet 4. juli 2020 45 minutter siden, Jolene skrev: Ingen seriøs tattovør hadde gjort dette. Nettopp fordi alkohol tynner ut blodet, og som igjen vil gjøre at man blør mer mens man blir tattovert, samt etter. For å ikke snakke om risikoen for å få en infeksjon. En tattovering er som et åpent sår. De som tattoverer andre på fylla sånn, er god reklame for å holde seg unna dem. Stod det noe om hvilket studio vedkommende holder til? For sånt er litt greit å vite. Tror det var flere som tagget studio, ligger bla.på Henrik Skansens story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. juli 2020 #18539 Del Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, Finlay skrev: Tror det var flere som tagget studio, ligger bla.på Henrik Skansens story. Har ikke snap 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. juli 2020 #18540 Del Skrevet 4. juli 2020 Nå skjønner jeg godt hva andre har snakket om hennes ureinslighet på neglene, æsj ... Håper også naboene i rekkehuset var bortreist hvis det var full party der 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå