borifrankrike Skrevet 2. juli 2020 #18501 Skrevet 2. juli 2020 Som bokelsker får jeg vondt av å se de siste bildene på instagram der hun svømmer med ei bok i hånda 😦 10
Isild Skrevet 2. juli 2020 #18502 Skrevet 2. juli 2020 31 minutter siden, Limah skrev: Hva har egentlig skjedd med ansiktet hennes? Hun ser så rar ut? Tror du må utdype litt hva du mener.
Limah Skrevet 2. juli 2020 #18503 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Tror du må utdype litt hva du mener. Hun bare ser veldig annerledes ut mot bare for noen mnd siden, ligner ikke på seg selv, trekkene er rare. 6
Gjest kaprikorn Skrevet 2. juli 2020 #18504 Skrevet 2. juli 2020 3 minutter siden, Limah skrev: Hun bare ser veldig annerledes ut mot bare for noen mnd siden, ligner ikke på seg selv, trekkene er rare. Alt for mye plastisk kirurgi. Det blir sånn etter hvert når man endrer kraftig på utseendet at den uendra delen av kroppen fortsetter å vokse/endre seg/eldes, mens de redigerte bitene henger igjen der man redigerte dem. Så blir ansiktet som et makabert puslespill
Isild Skrevet 2. juli 2020 #18505 Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, Limah skrev: Hun bare ser veldig annerledes ut mot bare for noen mnd siden, ligner ikke på seg selv, trekkene er rare. Ikke uenig med deg. Hun har vel kanskje satt botox igjen nylig, hun gjør jo det med jevne mellomrom. Opplever det også som at hun "øver inn" ny ansiktsmimikk og gestikulering etter at bloggen ble lagt ned. 8
MaleficentAurora Skrevet 2. juli 2020 #18506 Skrevet 2. juli 2020 47 minutter siden, Limah skrev: Hva har egentlig skjedd med ansiktet hennes? Hun ser så rar ut? 12 minutter siden, Limah skrev: Hun bare ser veldig annerledes ut mot bare for noen mnd siden, ligner ikke på seg selv, trekkene er rare. 6 minutter siden, kaprikorn skrev: Alt for mye plastisk kirurgi. Det blir sånn etter hvert når man endrer kraftig på utseendet at den uendra delen av kroppen fortsetter å vokse/endre seg/eldes, mens de redigerte bitene henger igjen der man redigerte dem. Så blir ansiktet som et makabert puslespill 6 minutter siden, Isild skrev: Ikke uenig med deg. Hun har vel kanskje satt botox igjen nylig, hun gjør jo det med jevne mellomrom. Opplever det også som at hun "øver inn" ny ansiktsmimikk og gestikulering etter at bloggen ble lagt ned. For å ikke glemme at hun tok en liten "kinesisk" ansikstløft like før corona tilstanden tok over verden. Det vil si at de går under huden like ved ørene før så stramme opp, enn å ta av hele ansiktet før så stramme til slik det gjøres på generelt basis. 11
Gjest kaprikorn Skrevet 2. juli 2020 #18507 Skrevet 2. juli 2020 10 minutter siden, MaleficentAurora skrev: For å ikke glemme at hun tok en liten "kinesisk" ansikstløft like før corona tilstanden tok over verden. Det vil si at de går under huden like ved ørene før så stramme opp, enn å ta av hele ansiktet før så stramme til slik det gjøres på generelt basis. Serr? Hun er jo så ung, hvorfor i alle dager... La hun ut om dette i SoMe?
Isild Skrevet 2. juli 2020 #18508 Skrevet 2. juli 2020 25 minutter siden, MaleficentAurora skrev: For å ikke glemme at hun tok en liten "kinesisk" ansikstløft like før corona tilstanden tok over verden. Det vil si at de går under huden like ved ørene før så stramme opp, enn å ta av hele ansiktet før så stramme til slik det gjøres på generelt basis. Det har jeg ikke hørt noe om, har hun delt det selv? Ikke at jeg tviler, men dette var nytt. Veldig trist at hun aldri blir fornøyd med hvordan hun ser ut 2
MaleficentAurora Skrevet 2. juli 2020 #18509 Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, Isild skrev: Det har jeg ikke hørt noe om, har hun delt det selv? Ikke at jeg tviler, men dette var nytt. Veldig trist at hun aldri blir fornøyd med hvordan hun ser ut Jeg gikk gjennom IG for finne bildet med arret for å dokumentere det. Ser nå at hun hat fjernet det bildet etter mye spørmål om hvorfor hun hadde ett arr akkurat ved øret å øyenbrynet. Hun har ikke bekreftet det selv, men hva ellers skulle de arrene være før lissom. 3
Isild Skrevet 2. juli 2020 #18510 Skrevet 2. juli 2020 13 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Jeg gikk gjennom IG for finne bildet med arret for å dokumentere det. Ser nå at hun hat fjernet det bildet etter mye spørmål om hvorfor hun hadde ett arr akkurat ved øret å øyenbrynet. Hun har ikke bekreftet det selv, men hva ellers skulle de arrene være før lissom. At hun har fjernet bildet sier jo sitt ja.. 6
MaleficentAurora Skrevet 2. juli 2020 #18511 Skrevet 2. juli 2020 Akkurat nå, Isild skrev: At hun har fjernet bildet sier jo sitt ja.. Er akkurat det jeg også tenker. Etter luft-leiligheten løgnen så har hun tatt på seg munnkurv for nærmeste alt. Munnkurven kom av en gang og det var da om prins Sverre Magnus saken som hun stelte så pent før seg. 6
Hulderen Skrevet 2. juli 2020 #18512 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, borifrankrike skrev: Som bokelsker får jeg vondt av å se de siste bildene på instagram der hun svømmer med ei bok i hånda 😦 Jeg måtte inn og titte ... Jeg reagerer også på teksten til bildene. Hun gleder seg til å lese første bok i bokklubben sammen med og samtidig med medlemmene. Men hun har jo hevdet at hun har lest hundrevis av bøker i år for å plukke ut de riktige bøkene. Så har hun da unngått å lese de hun plukker ut? Anbefale en bok først, og deretter lese den? Det var en ny form for bokformidling. 29
Jolene Skrevet 2. juli 2020 #18513 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, Hulderen skrev: Jeg måtte inn og titte ... Jeg reagerer også på teksten til bildene. Hun gleder seg til å lese første bok i bokklubben sammen med og samtidig med medlemmene. Men hun har jo hevdet at hun har lest hundrevis av bøker i år for å plukke ut de riktige bøkene. Så har hun da unngått å lese de hun plukker ut? Anbefale en bok først, og deretter lese den? Det var en ny form for bokformidling. Og som i tillegg skal legge ved notater til. Høres merkelig ut hele greien spør du meg. 14
Missy1 Skrevet 2. juli 2020 #18514 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, Hulderen skrev: Jeg måtte inn og titte ... Jeg reagerer også på teksten til bildene. Hun gleder seg til å lese første bok i bokklubben sammen med og samtidig med medlemmene. Men hun har jo hevdet at hun har lest hundrevis av bøker i år for å plukke ut de riktige bøkene. Så har hun da unngått å lese de hun plukker ut? Anbefale en bok først, og deretter lese den? Det var en ny form for bokformidling. Hun har selvfølgelig ikke lest flere hundre bøker. Dette er et konsept for å lure småjenter til å binde seg til å motta bøker de egentlig ikke ville kjøpt ellers. Ved å bli med i klubben får de jo kanskje møte SE personlig, mottar gaver fra SE osv. Nesten som en ordentlig venninne... Råttent opplegg spør du meg... Så selvopptatt SE er, tviler jeg på at hun klarer å holde fokus til å lese en eneste bok. Tror faktisk eneste gangene hun «leser» er når hun poserer for bilder til SOME. 33
Isild Skrevet 2. juli 2020 #18515 Skrevet 2. juli 2020 4 minutter siden, Missy1 skrev: Hun har selvfølgelig ikke lest flere hundre bøker. Dette er et konsept for å lure småjenter til å binde seg til å motta bøker de egentlig ikke ville kjøpt ellers. Ved å bli med i klubben får de jo kanskje møte SE personlig, mottar gaver fra SE osv. Nesten som en ordentlig venninne... Råttent opplegg spør du meg... Så selvopptatt SE er, tviler jeg på at hun klarer å holde fokus til å lese en eneste bok. Tror faktisk eneste gangene hun «leser» er når hun poserer for bilder til SOME. Kvalmt! Mange unge vil være som SE, og hvis SE leser bøker så vil de også kjøpe bøker, nå tilbyr hun til og med at de skal lese bøkene SAMMEN i en egen klubb. Tenk så stas. Eksklusiv klubb hvor man kan bli SE`s bokvenn. Det er ganske ille og kynisk markedsføring. Forsto jeg det rett hvis det er det nye forlaget til SE som står bak denne bokklubben? Jeg tror ikke hun har hverken tid eller fokus på å lese noe særlig jeg heller. Det handler mer om image - bøker, bokhandel og "lesestund" er kulisser for å ta intellektuelle bilder til IG. 20
Missy1 Skrevet 2. juli 2020 #18516 Skrevet 2. juli 2020 Det at hun reklamerer for bøker ved å svømme med en bok i hånda, sier mye om hvor lite hun leser. Skulle nesten tro hun ikke visste at de er laget av papir... 🙄 kunne aldri falt meg inn å ta med en bok på svømmetur i sjøen. Det bildet ser så rart ut. Hadde hun ligget på en flytemadrass og lest en bok, ville det kanskje sett naturlig ut (selvom det også bare er rart), men å svømme med en bok i hånda... ser mer ut som hun reklamerer for å redde druknede bøker 28
Oransjesjel Skrevet 2. juli 2020 #18517 Skrevet 2. juli 2020 Jeg heier igrunn på det meste som inspirerer til leseglede. Det å kunne sette seg ned i stillhet med selskap av en bok er en glede jeg har hatt hele livet. (Takk til mamma som formidlet videre sin glede over bøker til oss barna.) Så det spiller nesten ingen rolle hvordan, men AT gleden ved å lese formidles til ungdom. Da har du alltid «en venn» uansett - hele livet. Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av dette, da vi lever i en verden hvor alt skal gå så fort og det skal være full «action» hele tida. Hvis SE kan bidra til det, så heier jeg på henne - iallefall i akkurat denne sammenhengen. (Nei, jeg sa IKKE at jeg er enig i metoden, men så er vel jeg neppe i målgruppa heller.) Det blir muligens noe sånt som: målet helliger middelet.. God boksommer til alle «lesehester.» 🙂 8
Gjest Lin11 Skrevet 2. juli 2020 #18518 Skrevet 2. juli 2020 Umerket reklame på IG story. For denne bokklubben og MyMuse.
Rev. Revenge Skrevet 2. juli 2020 #18519 Skrevet 2. juli 2020 6 timer siden, Hulderen skrev: Jeg måtte inn og titte ... Jeg reagerer også på teksten til bildene. Hun gleder seg til å lese første bok i bokklubben sammen med og samtidig med medlemmene. Men hun har jo hevdet at hun har lest hundrevis av bøker i år for å plukke ut de riktige bøkene. Så har hun da unngått å lese de hun plukker ut? Anbefale en bok først, og deretter lese den? Det var en ny form for bokformidling. SE hevder én ting, men har Strawberry Publishing i ryggen. Det hevdes at hun har lest hundrevis av bøker i det siste, for å kunne anbefale egne favoritter med egne notater. This is Markedsføring 101 om igjen. Dette er forlagets prosjekt EMV (egne merkevarer) promotert av en passende frontfigur som ikke egentlig har peiling, men gjør jobben med å PÅVIRKE et valgt segment. Dette er akkurat det samme som å selge truser med dårlig passform for MyMus eller språkreiser for EF språkreiser. Noen har enten ikke gjort research, eller ignorerer resultatene av det. Her skal det selges. https://www.nrk.no/kultur/ef-norge-legger-seg-flate-etter-kritikk-mot-reklamebilder-1.14912509 20
halvehimmelen Skrevet 3. juli 2020 #18520 Skrevet 3. juli 2020 På 1.7.2020 den 11.01, MaleficentAurora skrev: Det er der du tar feil. At det er flere rødruss enn blåe har du rett i. Men det er feil det du sier at blåruss er et ukjent fenomen i nord-norge. For det flyter over dem når de først får komme seg ut blant folk. Jeg tok VG i nord-norge og skulle egentlig være blåruss men valgte å avstå hele feiringen. På 1.7.2020 den 14.01, lamorte skrev: Stemmer det. I Bodø var man heller blåruss enn svartruss, i allefall når jeg gikk på VGS, også de uten økonomifag. Skjønner for øvrig ikke greia meg at yrkesfagruss ikke er ekte russ kontra studiespesialiserende? Vi er jo bokstavelig talt ferdig med skolen og går ut i (lærlinge-)jobb, mens de røde i grunn bare feirer at de nå kan begynne på enda mer krevende studie. Da kan det hende det er skille mellom Nordland, Troms og Finnmark. I Finnmark har det vært ikke-eksisterende – har aldri sett en blåruss i Finnmarks største by i alle fall, verken før, under eller etter vgs 🙂 Men da kan det være at det kun gjelder der, og ikke lenger sør som Harstad. På 1.7.2020 den 13.04, maskinisten skrev: Fargen har jo ikke noe med at det er trendy i utgangspunktet. Blåruss er økonomiske fag tradisjonelt, og har blitt etterfulgt rimelig godt i Oslo-området. Hvertfall inntil 12 år siden da jeg var russ. Da jeg var russ var det mange av mine bekjentskaper sørfra som valgte å være blåruss i stedet for rødruss fordi de synes det var kulere – uavhengig av om de hadde økonomifag eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå