Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Har den nyeste hunden havnet hos foreldrene i Harstad enda, eller hvordan ligger vi an der? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Lucy calling skrev:

Har den nyeste hunden havnet hos foreldrene i Harstad enda, eller hvordan ligger vi an der? 

Nei, hvorfor skulle den det? Det er jo ikke mulig å dra på utenlandsferie enda...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Finlay skrev:

Det sier sitt når stortingsrepresentant fra Arbeiderpartiet, Tuva Moflag, også uttaler seg i sakens anledning: 

Trekker inn et barn

– Jeg reagerer i hovedsak på to ting. Jeg reagerer på at man trekker en 14-år gammel gutt inn i en post som er ganske seksualisert. Hun er ikke en 17 år gammel jente. Hun er en 25 år gammel businneskvinne som tjener masse penger på følgerne sine. Hun må stå til ansvar for det hun gjør, sier Moflag til TV 2.

Det andre Moflag reagerer på er at mediene ikke har grepet tak i denne saken, men i stedet skriver promoterende saker om at Sophie Elise er blitt frontfigur i en boklubb.

– Hadde en ung kul mannlig kjendis sluppet unna med det hvis han poserte på samme måte og skrev tilsvarende om prinsesse Ingrid Alexandra?, spør hun.

https://www.tv2.no/underholdning/11511691/

Hurra for at noen flere enn oss "sjalu mobbere" på KG reagerer på dette! Tror ikke det hverken får SE til å slette posten eller til å innse at det ble en helt feilslått "spøk", men jeg håper det får flere av følgerne hennes og ikke minst den trofaste influncer-gjengen som alltid applauderer alt hun gjør til å tenke seg om - ift hvorvidt dette var humor. Det var det IKKE. Vi forstår alle at det var ment som det, men det var svært lite gjennomtenkt og burde vært slettet for mange dager siden - med en beklagelse. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Morradi skrev:

Elsker dette, og har fulgt Mads Hansen sin oppfordring om å avfølge SE ! 

Jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme !

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gro12 skrev:

Hurra for Mads Hansen - igjen! Jeg følger ingen på insta eller snap, men hurra 👍

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Akkurat nå, Akksj skrev:

Ser at hun forbereder seg til å kopiere Mathildtantot igjen

D3E475F5-4E91-47C1-A618-5374A85B5949.jpeg

Hva med å sende en DM til nevnte person? Idiot graden bare øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
31 minutter siden, Isild skrev:

Hurra for at noen flere enn oss "sjalu mobbere" på KG reagerer på dette! Tror ikke det hverken får SE til å slette posten eller til å innse at det ble en helt feilslått "spøk", men jeg håper det får flere av følgerne hennes og ikke minst den trofaste influncer-gjengen som alltid applauderer alt hun gjør til å tenke seg om - ift hvorvidt dette var humor. Det var det IKKE. Vi forstår alle at det var ment som det, men det var svært lite gjennomtenkt og burde vært slettet for mange dager siden - med en beklagelse. 

Veldig bra👍

Samtidig lurer jeg på om SE er så dum at hun egentlig bare mente dette som en spøk? Tipper det ble gjort for å provosere, og senere skjules, og forsvares som humor, når de forventede reaksjonene kom. Tror hun i så fall spiller et farlig spill, hun bryter ned sin troverdighet i en rasende fart for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
23 minutter siden, Akksj skrev:

Ser at hun forbereder seg til å kopiere Mathildtantot igjen

D3E475F5-4E91-47C1-A618-5374A85B5949.jpeg

Klart hun er på desperat utkikk etter en bh av denne typen, slik at hun får vist fram brystvortene også, uten å bli sensurert av Instagram🙄 Er hun heldig finner hun matchende truse også.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gro12 skrev:

Digger Mads Hansen og has uttalelser ang influensere, kjempe bra og viktig! Skulle gjerne hatt flere som han der ute.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Loke37 skrev:

Faren «manager» tjener rått på at dattra viser rumpe og pupper på nett. Hvilken yrkestittel er mer passende ?

Akkurat. Så må vi ikke glemme at, ut ifra hva jeg så på Bloggerne da SE var med der, kommer hun fra relativt kummerlige kår. Da hun reiste hjem til Harstad i serien, så man ett relativt slitt hus. Og hus i Harstad er ikke akkurat dyrt. Det er tydelig at ikke bare SE, men også resten av familien gjør alt som skal til for at pengene skal rulle inn. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Lin11 said:

Hva med å sende en DM til nevnte person? Idiot graden bare øker.

Hun på bildene har 7 millioner ig-følgere, tviler på at hun leser og svarer på noe særlig DM's 😄 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
27 minutter siden, SoftKitty skrev:

Hun på bildene har 7 millioner ig-følgere, tviler på at hun leser og svarer på noe særlig DM's 😄 

Såpass😅 Skjønner at det kanskje ikke ville gitt noe respons å sende DM .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ostepooopp skrev:

Akkurat. Så må vi ikke glemme at, ut ifra hva jeg så på Bloggerne da SE var med der, kommer hun fra relativt kummerlige kår. Da hun reiste hjem til Harstad i serien, så man ett relativt slitt hus. Og hus i Harstad er ikke akkurat dyrt. Det er tydelig at ikke bare SE, men også resten av familien gjør alt som skal til for at pengene skal rulle inn. 

Kummerlige kår?🙈 Altså.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Ostepooopp skrev:

Hun kommer fra en helt gjennomsnittlig "arbeiderklasse" familie,verken dårligere eller bedre.

Det "slitte huset" i Harstad leier de,ikke eier.

Dette syntes jeg var helt unødvendig å si.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ostepooopp skrev:

Jeg syns det ser ut som de har det helt gjennomsnittlig. Jeg føler det er mer at HUN helt fra tidlig ungdom ønsket seg noe annet. Hun ønsket også ganske tidlig å bli "babe på nett". Som forelder ville jeg nok forsøkt å begrense det hun holdt på med "back then". Men for alt jeg vet, gjorde de det. Enkelt for meg å si, men jeg forstår faktisk ikke at de tillot bloggen i hele tatt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Isild skrev:

Jeg syns det ser ut som de har det helt gjennomsnittlig. Jeg føler det er mer at HUN helt fra tidlig ungdom ønsket seg noe annet. Hun ønsket også ganske tidlig å bli "babe på nett". Som forelder ville jeg nok forsøkt å begrense det hun holdt på med "back then". Men for alt jeg vet, gjorde de det. Enkelt for meg å si, men jeg forstår faktisk ikke at de tillot bloggen i hele tatt. 

Jeg får følelsen av at de kanskje heller valgte å tillate og følge med, enn nekte og miste all kontroll. Når hun som 16-åring var i stand til å sprøyte inn melatonin i kroppen som selv, hadde jeg vært ganske redd for å slippe henne «ut» på egen hånd. Men om det var løsningen de valgte, så har jo likevel de blitt med på å overskride grenser gang på gang. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Zenhouse skrev:

Jeg får følelsen av at de kanskje heller valgte å tillate og følge med, enn nekte og miste all kontroll. Når hun som 16-åring var i stand til å sprøyte inn melatonin i kroppen som selv, hadde jeg vært ganske redd for å slippe henne «ut» på egen hånd. Men om det var løsningen de valgte, så har jo likevel de blitt med på å overskride grenser gang på gang. 

En interessant debatt egentlig. Hvorfor de "tillot". Kanskje det var som du sier - umulig å nekte, så heller tillate og følge med. Men jeg lurer på om faren helt ærlig tror det var og er som han sa i "Debatten": "Hun deler jo bare litt fra livet sitt". Hvis det er meningen han har hatt fra hun var 16, så har han ikke skjønt særlig mye rett og slett. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...