Zenhouse Skrevet 20. mai 2020 #17901 Del Skrevet 20. mai 2020 Av 23 innlegg på bok-instaen hennes, er 7 av innleggene reklame for egne bøker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 20. mai 2020 #17902 Del Skrevet 20. mai 2020 26 minutter siden, Birdo said: https://www.nettavisen.no/okonomi/klemming-er-forbudt-i-oslo-kommune---her-kliner-sophie-elise-til/3423969881.html Herregud, når det skal produseres ekstremt viktig content til instagrammen kan man da for faen ikke ta hensyn til pandemier og sånt!? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankie Teardrop Skrevet 20. mai 2020 #17903 Del Skrevet 20. mai 2020 6 minutter siden, Zenhouse skrev: Av 23 innlegg på bok-instaen hennes, er 7 av innleggene reklame for egne bøker. Den er elendig. Egen konto for litteratur og første bilde som postes er av deg selv, med rumpa hengende utenfor skjorta. Satt standarden gitt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. mai 2020 #17904 Del Skrevet 20. mai 2020 Smittevernoverlege i Oslo kommune, Tore Steen om hva han syns om at folk klemmer og kysser på venner : - Det viser at man tar lite hensyn til de reglene som er gitt, og gir et dårlig signal til andre, svarer han. https://www.nettavisen.no/okonomi/klemming-er-forbudt-i-oslo-kommune---her-kliner-sophie-elise-til/3423969881.html Flotte signaler til hennes 440 000 følgere på Instagram der altså. Det er påvirkeren sin det! Venter ikke i spenning på svar fra henne til dette her. Det blir vel faren som svarer surt eller fornærmet eller "ingen kommentarer" som vanlig. Alt er jo ut av proposjoner som oftest i deres øyne. En liten pandemi er jo ikke noe å bry seg om? Eller kanskje de denne gangen svarer den innøvde: "Alle kan gjøre feil". 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. mai 2020 #17905 Del Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Smittevernoverlege i Oslo kommune, Tore Steen om hva han syns om at folk klemmer og kysser på venner : - Det viser at man tar lite hensyn til de reglene som er gitt, og gir et dårlig signal til andre, svarer han. https://www.nettavisen.no/okonomi/klemming-er-forbudt-i-oslo-kommune---her-kliner-sophie-elise-til/3423969881.html Flotte signaler til hennes 440 000 følgere på Instagram der altså. Det er påvirkeren sin det! Venter ikke i spenning på svar fra henne til dette her. Det blir vel faren som svarer surt eller fornærmet eller "ingen kommentarer" som vanlig. Alt er jo ut av proposjoner som oftest i deres øyne. En liten pandemi er jo ikke noe å bry seg om? Eller kanskje de denne gangen svarer den innøvde: "Alle kan gjøre feil". Hun gjør alt før å holde seg rampelyset av media. Men nekter å uttalser seg når saken får en dyper grunn. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. mai 2020 #17906 Del Skrevet 20. mai 2020 2 timer siden, MaleficentAurora skrev: Hun gjør alt før å holde seg rampelyset av media. Men nekter å uttalser seg når saken får en dyper grunn. Riktig. "Nettavisen har foreløpig ikke lykkes i å få en kommentar fra Sophie Elise om hvorfor hun kysset/klinte med venninnen sin 17. mai - midt under koronapandemien." 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. mai 2020 #17907 Del Skrevet 20. mai 2020 (endret) 1 time siden, J.. skrev: Riktig. "Nettavisen har foreløpig ikke lykkes i å få en kommentar fra Sophie Elise om hvorfor hun kysset/klinte med venninnen sin 17. mai - midt under koronapandemien." Slår aldri feil.. Nå er det bare å vente på at pappa-managere kommer på banen for å gir en elendig forklaring, eller vil ha det fjernet fra nettet. Endret 20. mai 2020 av MaleficentAurora 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 20. mai 2020 #17908 Del Skrevet 20. mai 2020 5 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Slår aldri feil.. Nå er det bare å vente på at pappa-managere kommer på banen for å gir en elendig forklaring, eller vil ha det fjernet fra nettet. Haha. Jeg «gleder» meg til den (bort)forklaringen, og til forklaringen på hvorfor hun plutselig har begynt å gå tur (iført platåsko) i skogen, med 15kg ryggsekk. I følge henne selv er det noe hun har begynt å gjøre hver dag ... Aner vi frieri til 71 grader Nord eller Kompani L her? Uansett må det da være vondt for føttene å traske rundt i skogen i sko som er beregnet for asfaltspasering. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. mai 2020 #17909 Del Skrevet 20. mai 2020 12 minutter siden, Pust skrev: Haha. Jeg «gleder» meg til den (bort)forklaringen, og til forklaringen på hvorfor hun plutselig har begynt å gå tur (iført platåsko) i skogen, med 15kg ryggsekk. I følge henne selv er det noe hun har begynt å gjøre hver dag ... Aner vi frieri til 71 grader Nord eller Kompani L her? Uansett må det da være vondt for føttene å traske rundt i skogen i sko som er beregnet for asfaltspasering. Say what? I platåsko? Du tuller nå?😳 Hun hadde ikke klart i noen av de programnene. Så pysisk og fysisk sterk er hun ikke. Om hun hadde blitt en deltaker så ville alle løgnen hennes har fløyet til fjells før lenge siden😑 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. mai 2020 #17910 Del Skrevet 20. mai 2020 8 timer siden, Gul_gul skrev: Ja, neste bok kommer på Stordalen-forlaget. Jeg antar hun har opprettet bok-IG'en av samme årsak. Det er kanskje et år siden (mer!?) hun begynte å snakke om nytt projekt med Stordalen (og skamrose boken til Gunhild...). Og ja, hun har alltid spillet på å vulgarisere seg selv. (I motsetning til f.eks. å spille sexy på romantisk måte). Det var måten hun skilte seg ut fra mengden i starten av bloggerkarrieren. Jeg har ikke noe moralsk problem med det, men jeg finner det som oftest bare frastøtende. Jeg har ikke tro på at hun leser bøker. Kanskje lydbøker, men ikke at hun sitter og leser en 300 siders bok. No. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 20. mai 2020 #17911 Del Skrevet 20. mai 2020 «Bildet, som Nettavisen embeddet øverst i saken mandag ettermiddag, er ikke lenger mulig å se, da Sophie Elise har gjort profilen sin privat etter at saken ble publisert.» ofc 🙈 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 20. mai 2020 #17912 Del Skrevet 20. mai 2020 8 minutter siden, Tulla25j skrev: «Bildet, som Nettavisen embeddet øverst i saken mandag ettermiddag, er ikke lenger mulig å se, da Sophie Elise har gjort profilen sin privat etter at saken ble publisert.» ofc 🙈 Haha, ikke sant! Er det noen som har screenshot da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 20. mai 2020 #17913 Del Skrevet 20. mai 2020 44 minutter siden, Apocalypte said: Jeg har ikke tro på at hun leser bøker. Kanskje lydbøker, men ikke at hun sitter og leser en 300 siders bok. No. Mmmja, vet ikke... Jeg tror hun leser bøker. (Eller hører som lydbok; samme sak IMO). Men det er typ selvbiografier og lettleste bøker, og ikke veldig mye i den tunge ende av litteraturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. mai 2020 #17914 Del Skrevet 20. mai 2020 31 minutter siden, Avokadonøtta skrev: Haha, ikke sant! Er det noen som har screenshot da? http://imgur.com/a/aRobAEo såklart😊 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. mai 2020 #17915 Del Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, Gul_gul skrev: Mmmja, vet ikke... Jeg tror hun leser bøker. (Eller hører som lydbok; samme sak IMO). Men det er typ selvbiografier og lettleste bøker, og ikke veldig mye i den tunge ende av litteraturen. En 300 siders bok er uansett fort gjort.. Tror hun liker å "smykke seg" med lesehest-tittelen,men har aldri noensinne hørt noe om å bruke det lokale biblioteket,feks. De tar inn stort sett alt man spør om,det er gratis,å det er bra for miljøet. Men da er det nettopp det at man ikke kan SE alle bøkene som ligger slengt i bokhylla bak sofaen,antar jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 20. mai 2020 Populært innlegg #17916 Del Skrevet 20. mai 2020 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Eyre Skrevet 20. mai 2020 #17917 Del Skrevet 20. mai 2020 4 mai farget hun håret og i følge henne, var hun sykt fornøyd. Drømmefargen som hun beskriver det på instagram. I dag har hun farget håret på nytt. 16 dager senere. S.E virker besatt av å endre på utseende. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karpe Skrevet 21. mai 2020 #17918 Del Skrevet 21. mai 2020 Hun må slutte med de spontan greiene sine, tar isbad en gang (en til runde i dag dog): «min nye faste daglige rutine» En tur i skogen : «min nye faste daglige rutine». Bullshit. Hun streber sånn etter å være det hun selv tenker er kul, edgy, mystisk og av de sjeldne. Alt gjennomskues. Lurer på hva de rundt henne, K f.eks tenker når han vet at dette ikke er en fast daglig rutine 😂 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. mai 2020 #17919 Del Skrevet 21. mai 2020 5 timer siden, Karpe skrev: Hun må slutte med de spontan greiene sine, tar isbad en gang (en til runde i dag dog): «min nye faste daglige rutine» En tur i skogen : «min nye faste daglige rutine». Bullshit. Hun streber sånn etter å være det hun selv tenker er kul, edgy, mystisk og av de sjeldne. Alt gjennomskues. Lurer på hva de rundt henne, K f.eks tenker når han vet at dette ikke er en fast daglig rutine 😂 Det virker som hun både utseendemessig og ift interesser, væremåte, gestikulering ++ forsøker å "skape/øve inn" en person hun ser for seg å være. Ingen vet hvem hun egentlig er, eller hvordan hun egentlig ser ut. De rundt henne (tenker da på K, familien og venner) forguder alt hun gjør tror jeg - selv når det er halvsannheter, løgner og skuespill, jeg tror man må forgude henne for å få være i hennes indre sirkel. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. mai 2020 #17920 Del Skrevet 21. mai 2020 6 timer siden, Karpe skrev: Hun må slutte med de spontan greiene sine, tar isbad en gang (en til runde i dag dog): «min nye faste daglige rutine» En tur i skogen : «min nye faste daglige rutine». Bullshit. Hun streber sånn etter å være det hun selv tenker er kul, edgy, mystisk og av de sjeldne. Alt gjennomskues. Lurer på hva de rundt henne, K f.eks tenker når han vet at dette ikke er en fast daglig rutine 😂 Er alltids de som selv tror de er 1 in a million som er de største basic bitchene.. Rart det der. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå