Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Oh herremin. Nå ser jeg hvor mye hun faktisk har fikset på etter dette også... så utrolig trist at hun aldri bli fornøyd og bare streber etter det "perfekte" Åssen skal hun bli å se ut når hun blir eldre.. Jeg har så blanding av av at jeg syntes synd på henne, samtidig som hun irriterer meg. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder og irritere meg en gang... Jeg skal selv bli mamma nå til ei jente så kanskje derfor jeg blir ekstra provosert, ønsker virkelig ikke at min datter skal vokse opp med at alt bare kan fikses på til du blir fornøyd... SE har jo endret alt som endres kan snart på egen kropp !

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg undrer meg litt over kjæresten hennes Kasper. Han virker som en veldig jordnær type, studerer psykologi og mediterer. Jeg trodde ikke sånne menn likte jenter som er overfladiske, ekstremt opptatt av utseende, og opererer seg for å se bedre ut. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg undrer meg litt over kjæresten hennes Kasper. Han virker som en veldig jordnær type, studerer psykologi og mediterer. Jeg trodde ikke sånne menn likte jenter som er overfladiske, ekstremt opptatt av utseende, og opererer seg for å se bedre ut. 

Det folk vet om Kasper kommer jo fra SE, og hun er jo ikke troverdig I det hele tatt. Jeg tenker mitt jeg... 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DianaV skrev:

Det folk vet om Kasper kommer jo fra SE, og hun er jo ikke troverdig I det hele tatt. Jeg tenker mitt jeg... 

Når man leser på Jodel om folk som kjenner han,får man ett helt annet bilde,kan du si.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DianaV skrev:

Hos hipstere så sitter ikke akkurat slike verdier så veldig dypt..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, J.. skrev:

Når man leser på Jodel om folk som kjenner han,får man ett helt annet bilde,kan du si.

Vil du utbrodere? Jeg har Jodel, men befinner meg på en helt annen kant av landet, så det som foregår i Oslo får jeg ikke med meg :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Llise skrev:

Vil du utbrodere? Jeg har Jodel, men befinner meg på en helt annen kant av landet, så det som foregår i Oslo får jeg ikke med meg :fnise:

Er ikke i Oslo selv heller,men funker å jukse 🤣

De som faktisk kjenner han,er ikke overrasket over damevalget hans,kan vi si.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. said:

Er ikke i Oslo selv heller,men funker å jukse 🤣

De som faktisk kjenner han,er ikke overrasket over damevalget hans,kan vi si.

Fortel mer! Er det pengene!? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun faktisk har hatt brystimplanter i rumpa så er det jo farlig da, siden de kan sprekke/lekke... Rumpa får jo mye mer belastning enn puppene

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J.. skrev:

Hjelp.

1576256133687.jpg

Oh my God. Hvem er det hun prøver å lure? "Mindre" liksom? Blir gal av at media ikke tar tak i alle løgnene hennes! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, venninna mi betalte 105.000kr for å operere rumpa... Hun vurderte også «hip implants» og det var samme pris. I tillegg koster det sikkert en del, bare at kirurgen skal fjerne de gamle. Så SE har sikkert brukt opp mot 250.000 på denne operasjonen😳

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Xxxxhei said:

Forresten, venninna mi betalte 105.000kr for å operere rumpa... Hun vurderte også «hip implants» og det var samme pris. I tillegg koster det sikkert en del, bare at kirurgen skal fjerne de gamle. Så SE har sikkert brukt opp mot 250.000 på denne operasjonen😳

I tillegg til reisen og oppholdet... Men tror ikke 250k er så mye penger for Sophie Elise. Hun har jo allerede brukt mange hundre tusen på operasjoner tidligere, om ikke det er oppe i millioner nå.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, disse nye hoftene er jo alt for langt nede på kroppen? Er det kult å ha pæreform nå liksom? Vil ikke si dette var så vellykket, hun må jo se helt bisarr ut i virkeligheten. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Hjelp.

1576256133687.jpg

Tenker at det er innafor at Kristin G kommer på banen igjen. For SE lyver ikke bare om kroppen sin. Men også om enkelte bilder som verken hun eier eller vil oppgi eiere på, hvor dem er hentet hen etc.. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Hjelp.

1576256133687.jpg

Hvor har du bildet til høyre fra? Ser ikke like ekstremt ut på snapchaten hennes...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...