Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange operasjoner har hun hatt nå? Operert brystene 4-5 ganger, rumpa 2 ganger, kjeven 1 gang, kjønnsleppene 1 gang, nesen 3-4 ganger? Hva blir det neste? 🤷🏻‍♀️

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Gul_gul skrev:

Jeg påstår ikke det er en etterkonstruksjon... men. Det er påfallende hvordan hun etter alle disse "revers-operasjoner" plutselig begynner å snakke om alle mulige fysiske problemer... som hun aldri har nevnt et ord om forut for seneste operasjon. For eksempel, i to år het det seg at hun var 'helt fornøyd' med nesen (etter neseoperasjon 1+2). Nå nei, vent! Etter neseoperasjon 3+4 endret historien brått seg til at hun hadde hatt fryktelig, fryktelig vondt og alvorlige pustevansker i flere år. Og nå med rumpen har hun plutselig hatt 'masse ubehag og smerter' (sitat) som hun aldri har nevnt noe om - på tross av hun denne gangen har snakket om å ta ut implantatene i 8 måneder!?!? Det gir ingen mening. 

Jeg har selvklart en teori, men nå skal jeg la det stå åpent for nå. Er interessert i om andre har stusset over det samme!? 

Har lagt merke til akkurat det samme.

• Liker 15
Skrevet
9 minutter siden, Apekatten skrev:

Hvor mange operasjoner har hun hatt nå? Operert brystene 4-5 ganger, rumpa 2 ganger, kjeven 1 gang, kjønnsleppene 1 gang, nesen 3-4 ganger? Hva blir det neste? 🤷🏻‍♀️

Du glemte øyelokk... 🙄

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, EmVeeJee skrev:

Du glemte øyelokk... 🙄

Ja, vanskelig å holde styr på alt hun har fikset på🙄

• Liker 12
Skrevet

La oss for all del ikke glemme tatovering av "manglende hår" bak ørene. Ingen operasjon, men enda et ledd i et merkelig korstog mot å endre på utseendet fremfor å akseptere den.

• Liker 31
Skrevet

Da hun fjernet silikoninnlegg  tidligere i år, la de inn noen små innlegg så vidt jeg har fått med meg. Men nå er de enda mer fylt opp eller? 

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, Anne 69 skrev:

Da hun fjernet silikoninnlegg  tidligere i år, la de inn noen små innlegg så vidt jeg har fått med meg. Men nå er de enda mer fylt opp eller? 

Kanskje det var sånne magiske implantater, som har en tendens å utvide seg noen cup-størrelser med tiden? 😜

• Liker 13
Skrevet

Tar det noen gang slutt med fokuset på seg selv og alle unnskyldningene for nok en operasjon/inngrep/endring av noe? Skjønner ikke at de nærmeste ikke hjelper til med å få et annet perspektiv eller hjelper det ikke om de sier noe? Snart 25 og ingen endring siden 18 åringen puttet inn silikon i flotte og naturlige pupper? Har fulgt henne i snart syv år og har håpet hun ville vokse det av seg og forstå at livet er så mye mer enn eget utseeende ...

• Liker 17
Skrevet
2 timer siden, Justlooking skrev:

Tar det noen gang slutt med fokuset på seg selv og alle unnskyldningene for nok en operasjon/inngrep/endring av noe? Skjønner ikke at de nærmeste ikke hjelper til med å få et annet perspektiv eller hjelper det ikke om de sier noe? Snart 25 og ingen endring siden 18 åringen puttet inn silikon i flotte og naturlige pupper? Har fulgt henne i snart syv år og har håpet hun ville vokse det av seg og forstå at livet er så mye mer enn eget utseeende ...

Jeg vil tro familien hennes har prøvd å «stoppe» henne, utifra det vi har fått sett på TV virker familien hennes oppegående og joviale. De får nok ikke gjort så mye når hun er myndig og har råd til å fikse på alt hun vil.

• Liker 5
Skrevet

For alle pengene hun har brukt på puppe-, rumpe- og neseoperasjoner.... Så kunne hun operert seg den første gangen hos verdens beste puppe-, rumpe- og nesekirurg og fremdeles sikkert ikke betalt mer enn det hun har gjort til nå! 

• Liker 13
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Uff, dette er jo bare tragisk. Hun ender opp med å se veldig harry ut. Men det er jo hennes valg, dessverre.

Skrevet

Stakkars.... hun ser virkelig mye eldre ut enn 24-25 år. Og det var nok ikke dét som var intensjonen når hun begynte på veien til endring av utseende. Glad for at Joakim sa klart og tydelig fra, at hun måtte passe seg for å ikke bli «katt i motvind» Da ble hun pissesur og det ødela mye av vennskapet deres. Hun tåler ikke å høre sannheten, i likhet med andre som lever av å blogge. 

• Liker 25
Skrevet
14 timer siden, LaptopPute skrev:

Hvilken Henrik er det hun har med seg?

Hun har en homofil venn som heter Henrik. Er nok han. Hennes eneste venninne i Oslo, Fetisha, kan ikke ta fri fra jobben sin og bli med som støtte under operasjoner, det kan neppe Kasper heller som studerer i Tromsø. Eller kan hende Kasper ikke vil være med på operasjonskjøret. 

• Liker 4
Skrevet
8 hours ago, Anne 69 said:

Mitt inntrykk er at hun fjernet dem, lot sårene gro og så la i nye til mer "delikat" størrelse. På bildene når hun er i Thailand ser det ut som at forskjellig klær gir inntrykk av forskjellig størrelse - evt så kan bildene være litt hulter til bulter ihht før/etter operasjon og ¯\_(ツ)_/¯

• Liker 3
Skrevet

Da er første bilde av den nye rumpa allerede ut på Instagram... Ikke på hennes egen bruker, men Henrik som hun reiser med la ut bilde på storyen sin. Tok ikke lange tiden gitt 🙄 Synes forøvrig den ser omtrent like stor ut som før (og kanskje lagt til mer form på sidene), men skjønner at det helt sikkert er veldig hovent og ikke endelig resultat. 

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Hello95 skrev:

Da er første bilde av den nye rumpa allerede ut på Instagram... Ikke på hennes egen bruker, men Henrik som hun reiser med la ut bilde på storyen sin. Tok ikke lange tiden gitt 🙄 Synes forøvrig den ser omtrent like stor ut som før (og kanskje lagt til mer form på sidene), men skjønner at det helt sikkert er veldig hovent og ikke endelig resultat. 

Tviler på at hun har tatt alt bort, sikkert lagt nytt inn 😂 

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, Blomster456 skrev:

Ja, mener hun har skrevet noe om at hun skulle legge inn mindre implantater fordi rumpa hennes aldri vil se bra ut naturlig igjen. I tillegg til at implantatene hun la inn i Tyrkia var beregnet på bryster noe som gjorde at det så så unaturlig ut og måtte fjernes pga fare for et eller annet. Så hun gjør jo akkurat det samme som hun gjorde med puppene: legger inn mindre størrelse for det vil passe bedre/se bedre ut på kroppen hennes. 

• Liker 8
Skrevet
14 minutter siden, Blomster456 skrev:

Hun har jo sagt at hun skulle ha nye innlegg,ikke fjerne de.

• Liker 4
Skrevet

Trist at hun (tydeligvis) ser på sin egen kropp som et "oppussingsobjekt" 

Vi vet ikke engang hvordan hun egentlig ser ut. Det er ingenting som er naturlig - og det må være lov å si. Hun har forandret på munn, hake, kjeve, nese, øyne, bryster, rumpe. Og det bare fortsetter tydeligvis-  med "korrigering" av tidligere operasjoner. Hun blir aldri fornøyd. 

Tragisk. Unge jenta :(

• Liker 39
Skrevet
4 minutter siden, Hello95 said:

Ja, mener hun har skrevet noe om at hun skulle legge inn mindre implantater fordi rumpa hennes aldri vil se bra ut naturlig igjen. (...)

Bare noe hun hitter på som unnskyldning for å ta nye implantater. Hun er 24, rumpe og pupper ville normalisere seg etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...