Lillemorbare Skrevet 10. desember 2019 #14841 Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, SupaWoman skrev: Hun har jo sprøytet inn et eller annet i hoftene også, ingen har så runde hofter naturlig. Ihvertfall ikke med tilhørende tynne bein. Hun har jo selvsagt drevet med styrketrening som har gjort hoftene hennes større. Nettopp som baken! 18
Gjest Jegserdeg Skrevet 10. desember 2019 #14842 Skrevet 10. desember 2019 Tenk å fronte slike kosmetiske inngrep! Kjenner jeg blir så sint, er det rart unge jenter tror dette er naturlig?😫
Silva Pluvialis Skrevet 10. desember 2019 #14843 Skrevet 10. desember 2019 9 minutter siden, Jegserdeg skrev: Tenk å fronte slike kosmetiske inngrep! Kjenner jeg blir så sint, er det rart unge jenter tror dette er naturlig?😫 Jeg tror alle vet godt at det ikke er naturlig. Hun er jo åpen om operasjonene, så alle vet at hun er operert. 7
Xxxxhei Skrevet 10. desember 2019 #14844 Skrevet 10. desember 2019 39 minutter siden, SupaWoman skrev: Hun har jo sprøytet inn et eller annet i hoftene også, ingen har så runde hofter naturlig. Ihvertfall ikke med tilhørende tynne bein. Jeg vet hvilken kirurg SE har operert seg hos i Beverly Hills, han er en av få som er spesialist innen «hip implants» så det er godt mulig hun har operert det inn samtidig 15
J.. Skrevet 10. desember 2019 #14845 Skrevet 10. desember 2019 9 minutter siden, Xxxxhei skrev: Jeg vet hvilken kirurg SE har operert seg hos i Beverly Hills, han er en av få som er spesialist innen «hip implants» så det er godt mulig hun har operert det inn samtidig Det vet jo alle som leser kommentarfeltet. Vedkommende kommer også opp i noen "botched" saker,så.. hadde styrt unna. SE sine "research" har vist tidligere at ikke stikker veldig dypt,kan vi si. 10
BellaSwan Skrevet 10. desember 2019 #14846 Skrevet 10. desember 2019 https://www.instagram.com/sophieelise/p/BlNlsaoFinz/?hl=nb Fra sommeren i fjor. Forbilde sitt det. Hip dips var visst greit i Sophie Elises verden, helt til det ikke var greit likevel. 26
Xxxxhei Skrevet 11. desember 2019 #14847 Skrevet 11. desember 2019 5 timer siden, J.. skrev: Det vet jo alle som leser kommentarfeltet. Vedkommende kommer også opp i noen "botched" saker,så.. hadde styrt unna. SE sine "research" har vist tidligere at ikke stikker veldig dypt,kan vi si. Visste ikke at det allerede er blitt nevnt, men har ikke lest alle sidene Ei venninne har blitt operert av samme kirurg, derfor jeg kjente til han fra før av 2
AntiBullshit Skrevet 11. desember 2019 #14848 Skrevet 11. desember 2019 9 timer siden, Mädchen skrev: https://www.instagram.com/sophieelise/p/BlNlsaoFinz/?hl=nb Fra sommeren i fjor. Forbilde sitt det. Hip dips var visst greit i Sophie Elises verden, helt til det ikke var greit likevel. Hun er jo helt på jordet hvis hun mener at man ikke kan ha «timeglassfigur» dersom man også har «hip dips». At noen passer inn i kategorien «timeglass» avgjøres av propopsjonene mellom hoften/midjen/bysten. SE har alltid hatt veldig smale hofter i forhold til midjen og naturlig liten byste, så hun kan ikke skylde på «hip dips» som forklaring på «manglende timeglassfigur». Uansett så er det både trist og usunt å skulle totalt endre på egne proposjoner og kroppsfasong slik som SE holder på med. Hun er er liten og spe fra naturens side, men Gud som hun streber etter å se ut som noe helt annet. 22
Gjest Sansol Skrevet 11. desember 2019 #14849 Skrevet 11. desember 2019 Det er så sykt at kropp har blitt mote. Og Sophie Elise er vel den verste i Norge på å bidra til dette. Hun har virkelig et helt skrudd syn på kropp og operasjoner. 😬 Disse såkalte hip dip'sene er jo helt vanlig anatomi, den kommer av hvordan lårmuskelen er festet på hoftebenet. Å ha en helt avrundet bue fra hoftebenskammen og nedover , som Kim K, ser så sykt unaturlig ut, fordi det ER unaturlig. Men det er jo hva hun trakter etter tydeligvis, plastic hele veien.
Gjest spinjitzu Skrevet 11. desember 2019 #14850 Skrevet 11. desember 2019 10 minutter siden, Sansol skrev: Det er så sykt at kropp har blitt mote. Og Sophie Elise er vel den verste i Norge på å bidra til dette. Hun har virkelig et helt skrudd syn på kropp og operasjoner. 😬 Disse såkalte hip dip'sene er jo helt vanlig anatomi, den kommer av hvordan lårmuskelen er festet på hoftebenet. Å ha en helt avrundet bue fra hoftebenskammen og nedover , som Kim K, ser så sykt unaturlig ut, fordi det ER unaturlig. Men det er jo hva hun trakter etter tydeligvis, plastic hele veien. Jeg er helt enig med deg i det første, men ikke i at en avrundet hofte alltid er unaturlig. Man er forskjellige, noen har hip dips, noen har ikke, noen har tigh gap (uten å være supertynne, f.eks. om man har lårbeina plassert langt fra hverandre og kanskje er litt hjulbeint i tillegg), andre har ikke.
Vipser Skrevet 11. desember 2019 #14851 Skrevet 11. desember 2019 13 timer siden, Gorilla skrev: Jeg tror alle vet godt at det ikke er naturlig. Hun er jo åpen om operasjonene, så alle vet at hun er operert. Hun skrev jo i flere år at rumpa var resultatet av styrketrening. 13
Gjest Sansol Skrevet 11. desember 2019 #14852 Skrevet 11. desember 2019 56 minutter siden, spinjitzu skrev: Jeg er helt enig med deg i det første, men ikke i at en avrundet hofte alltid er unaturlig. Man er forskjellige, noen har hip dips, noen har ikke, noen har tigh gap (uten å være supertynne, f.eks. om man har lårbeina plassert langt fra hverandre og kanskje er litt hjulbeint i tillegg), andre har ikke. En helt avrundet hofte vil jeg påstå er unaturlig jo. Noen har absolutt mer avrundet, uten det dype søkket, men den buen du ser på Kim K har jeg til gode å se på en naturlig kropp.
Citha Skrevet 11. desember 2019 #14853 Skrevet 11. desember 2019 10 minutter siden, Sansol said: En helt avrundet hofte vil jeg påstå er unaturlig jo. Noen har absolutt mer avrundet, uten det dype søkket, men den buen du ser på Kim K har jeg til gode å se på en naturlig kropp. Jeg gikk inn på Nelly å så på kategorien tettsittende festkjoler. Ikke mange hipdips der, så jeg skjønner godt at det ses på som unormalt når man lever i den verdenen der... 😖 7
Gjest Jegserdeg Skrevet 11. desember 2019 #14854 Skrevet 11. desember 2019 4 timer siden, Citha skrev: Jeg gikk inn på Nelly å så på kategorien tettsittende festkjoler. Ikke mange hipdips der, så jeg skjønner godt at det ses på som unormalt når man lever i den verdenen der... 😖 Fy fader for en verden som har blitt pga slike mennesker!🤮
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2019 #14855 Skrevet 11. desember 2019 6 timer siden, Citha skrev: Jeg gikk inn på Nelly å så på kategorien tettsittende festkjoler. Ikke mange hipdips der, så jeg skjønner godt at det ses på som unormalt når man lever i den verdenen der... 😖 Nå er alle modellene retusjert på Nelly og de fleste andre nettbutikker så man kan ikke bruke klesmodeller som et utgangspunkt. Og ha søkk i sidene ved hoftene er like vanlig som å ikke ha det. Og det er ikke alltid vekt heller spiller så mye inn. 13
Citha Skrevet 11. desember 2019 #14856 Skrevet 11. desember 2019 1 minutt siden, SupaWoman said: Nå er alle modellene retusjert på Nelly og de fleste andre nettbutikker så man kan ikke bruke klesmodeller som et utgangspunkt. Og ha søkk i sidene ved hoftene er like vanlig som å ikke ha det. Og det er ikke alltid vekt heller spiller så mye inn. Det er vel poenget mitt? Nelly er en del av influenser-verdenen. Jeg har selv hipdips uavhengig av hva vekta viser 10
Viking-girl Skrevet 11. desember 2019 #14857 Skrevet 11. desember 2019 (endret) Har sett bilde av den «nye» stumpen til Sofie, og er ikke imponert i det hele tatt! Hun har ikke fjernet silikonen i rumpa, tvert i mot. Jeg undrer meg over at enkelte syns disse bleierumpene er særlig lekre. Endret 11. desember 2019 av Viking-girl 25
Xxxxhei Skrevet 12. desember 2019 #14858 Skrevet 12. desember 2019 Kaller hun virkelig faren sin for «Jan Olav»? Høres veldig respektløst ut i mine ører hvertfall😳 4
Malum Skrevet 12. desember 2019 #14859 Skrevet 12. desember 2019 6 timer siden, Xxxxhei skrev: Kaller hun virkelig faren sin for «Jan Olav»? Høres veldig respektløst ut i mine ører hvertfall😳 Respektløst? Det er navnet hans.. Jeg kjenner folk som hele livet har kalt foreldrene ved navn. Det har bare vært naturlig for dem. Mange vil nok synes det er uvant og litt spesielt, men det har lite med manglende respekt å gjøre. Veldig praktisk på juletrefest, når 50 unger roper på mamma/pappa, da. 😊 Det er enormt mange ting å kritisere SE for, dette er ikke én av dem, synes jeg. 30
Isild Skrevet 12. desember 2019 #14860 Skrevet 12. desember 2019 8 minutter siden, Malum skrev: Respektløst? Det er navnet hans.. Jeg kjenner folk som hele livet har kalt foreldrene ved navn. Det har bare vært naturlig for dem. Mange vil nok synes det er uvant og litt spesielt, men det har lite med manglende respekt å gjøre. Veldig praktisk på juletrefest, når 50 unger roper på mamma/pappa, da. 😊 Det er enormt mange ting å kritisere SE for, dette er ikke én av dem, synes jeg. Enig i det. Det er kanskje "rart" at hun velger å kalle faren ved navn, men respektløst er det ikke. Hun kaller han nok Pappa også vil jeg tro. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå