Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Gul_gul skrev:

Bare noe hun hitter på som unnskyldning for å ta nye implantater. Hun er 24, rumpe og pupper ville normalisere seg etterhvert. 

Tenk når hun er 30-40 år... jeg kjenner jeg er så takknemlig over at det ikke er meg som har gjort alle disse fæle tingene mot min kropp. Jeg skjønner at alle er forskjellige, men dette er helt sinnsykt. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Gul_gul skrev:

Bare noe hun hitter på som unnskyldning for å ta nye implantater. Hun er 24, rumpe og pupper ville normalisere seg etterhvert. 

Ja, jeg vet. Hun deler jo denne "triste" historien om hvordan kroppen hennes aldri kan bli normal igjen for å prøve å få sympati, støtte og forståelse for ny operasjon, i tillegg til at det gir henne en unnskyldning til å operere igjen noe hun også vet generer klikk på bloggen og Instagram.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Hello95 skrev (På 10.12.2019 den 9.07):

Da er første bilde av den nye rumpa allerede ut på Instagram... Ikke på hennes egen bruker, men Henrik som hun reiser med la ut bilde på storyen sin. Tok ikke lange tiden gitt 🙄 Synes forøvrig den ser omtrent like stor ut som før (og kanskje lagt til mer form på sidene), men skjønner at det helt sikkert er veldig hovent og ikke endelig resultat. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker dere hun jenta SE bodde sammen med som het Ariel? Nå har hun også operert rævva på samme klinikk i Tyrkia.. Ser at de fremdeles er venner. Merkelig at hun vil operere seg på samme sted som venninna si når det blei totalt mislykka..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
7 hours ago, Viking-girl said:

Hun har en homofil venn som heter Henrik. Er nok han. Hennes eneste venninne i Oslo, Fetisha, kan ikke ta fri fra jobben sin og bli med som støtte under operasjoner, det kan neppe Kasper heller som studerer i Tromsø. Eller kan hende Kasper ikke vil være med på operasjonskjøret. 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lundii skrev:

Husker dere hun jenta SE bodde sammen med som het Ariel? Nå har hun også operert rævva på samme klinikk i Tyrkia.. Ser at de fremdeles er venner. Merkelig at hun vil operere seg på samme sted som venninna si når det blei totalt mislykka..

Wow😳 Hvor har du hørt det? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Xxxxhei skrev:

Wow😳 Hvor har du hørt det? 

Ariel Søylandos har lagt det ut selv på Instagram. Har til og med en egen story om det under høydepunkt som heter «comfort zone»

Endret av Louiah
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Louiah skrev:

Ariel Søylandos har lagt det ut selv på Instagram. Har til og med en egen story om det under høydepunkt som heter «comfort zone»

Herregud, jeg så igjennom storyen hennes nå og dette var jo helt hoderystende! Snakk om å reklamere og fremme plastisk kirurgi 😤 Kan jo se ut som hun har får det sponset/rabattert i mot å legge ut slike oppdateringer om operasjonen. Blir så provosert av slikt. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hello95 skrev:

Herregud, jeg så igjennom storyen hennes nå og dette var jo helt hoderystende! Snakk om å reklamere og fremme plastisk kirurgi 😤 Kan jo se ut som hun har får det sponset/rabattert i mot å legge ut slike oppdateringer om operasjonen. Blir så provosert av slikt. 

Jeg trur det er sponsa.. Har sett at hun har lagt ut storyer før med bilde av henne og en av kirurgene.. Hun gikk også kraftig ut mot Kristin Gjelsvik når hun la ut den "nå er det faen meg nok" videoen. Skreiv at SE overhode ikke påvirker noen til å endre på utseendet blablabla.. 

De blir jo selv påvirka av Kardashians & co! Det har Ariel selv innrømt.. Husker hun la ut bilder av Nicki Minaj og skreiv at det var sånn rumpe hun ønska seg på bloggen. Hvorfor skulle ikke de da påvirke videre?! De har jo små jenter som ønsker å ta bilder sammen med dem og er fans!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
49 minutter siden, Lundii skrev:

Jeg trur det er sponsa.. Har sett at hun har lagt ut storyer før med bilde av henne og en av kirurgene.. Hun gikk også kraftig ut mot Kristin Gjelsvik når hun la ut den "nå er det faen meg nok" videoen. Skreiv at SE overhode ikke påvirker noen til å endre på utseendet blablabla.. 

De blir jo selv påvirka av Kardashians & co! Det har Ariel selv innrømt.. Husker hun la ut bilder av Nicki Minaj og skreiv at det var sånn rumpe hun ønska seg på bloggen. Hvorfor skulle ikke de da påvirke videre?! De har jo små jenter som ønsker å ta bilder sammen med dem og er fans!

Det er ikke lov å reklamerer for kirurgi med før/etter bilder. Og med de nye retningslinjene fra FO om denne typ reklame så skjønne jeg at noen skal tipses om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
30 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Det er ikke lov å reklamerer for kirurgi med før/etter bilder. Og med de nye retningslinjene fra FO om denne typ reklame så skjønne jeg at noen skal tipses om dette.

Hu bor ikke i Norge nå da, så da er det vel annerledes regler?🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, Lundii skrev:

Hu bor ikke i Norge nå da, så da er det vel annerledes regler?🤔

Aner ikke, men det kan hende du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosasko skrev:

Ser nok ut som at hun har tatt hofte implanter og 😆 🤭

Tenker du på SE? Hun har skrevet at hun ikke ble fornøyd i Tyrkia også fordi hun ikke fikk de hoftene hun ønsket seg. Ser ikke bilder hos vennene Henrik og Ariel. (Mulig man må være registrert?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosasko skrev:

Ser nok ut som at hun har tatt hofte implanter og 😆 🤭

Hun har jo sprøytet inn et eller annet i hoftene også, ingen har så runde hofter naturlig.  Ihvertfall ikke med tilhørende tynne bein. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...