Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Hulderen skrev:

Det er alt for tynt grunnlag å melde SE til mattilsynet. Det er greit å være skeptisk, men det at hun ikke henter tilbake tidligere hunder fra foreldrene sine, betyr ikke at hun vil mishandle en ny hund. Det kan jo tenkes at foreldrene er så glade i de hundene at de ikke vil gi dem fra seg. 

Bare det at hun skal dra den med seg på fly i hytt å vær er galt nok. 

Endret av DianaV
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den annonsen må jo være fake? De har ikke vært sammen i fire år og de lever ikke rolige liv. Alle som får denne bloggeren på valpebesøk vil antageligvis kjenne henne igjen fra media og sikkert Google henne også. Og hvis annonsen virkelig er skrevet av henne/de, hva er vitsen med å lyve på den måten der? 

Det er ingen som vil selge en valp til noen som skriver på bloggen sin at den kommer til å tilbringe mye tid på fly? Håper hvertfall ikke det

• Liker 15
Skrevet
7 timer siden, Eevee skrev:

Hun ønsker å kjøpe en hund ene og alene på utseende. Fortell meg, har hun blitt noe mer moden de siste årene?

Hun kjøpte den første hunden, en tilsynelatende søt Chihuahua, som senere utviklet seg til en mer snodig blandingshund. Hun ytret deretter ønske om å selge hunden da utseende ikke sto til forventningene. Lot denne hunden være igjen hos mamma og pappa. Kjøpte seg deretter en Pomeranian, fordi den var så søt, men festing og drikking var et for stort fokus til å eie hund (ref. sin egen blogg med denne begrunnelsen). Denne hunden ble derfor også plassert hos mor og far. 

Nå er hun visstnok mer moden, og vet hva det innebærer å eie hund. Men går likevel, ene og alene, på utseende på hunden. Fy for et syn på dyr...

Det er bare trist.. hun burde ikke få lov til å ha dyr

• Liker 16
Gjest Jegserdeg
Skrevet (endret)

Hun som er så opptatt av dyrevern og er medlem av Dyrevernalliansen.

Ja det er virkelig hjertesaker Sophie Elise! Hva er din unnskyldning og bruke så mye penger på en hund?

Hvorfor drar du heller ikke til Dyrebeskyttelsen etc å virkelig hjelper en hund? Det er jo som alltid dine foreldre som blir Dyrebeskyttelsen av dine hunder.

Så vil du hjelpe, bruk heller pengene dine og støtt.

Dette er du flinkere til!🙄

Endret av Jegserdeg
Skrevet

Søt den hunden på bildet da! Men man kan jo faktisk ikke forutse utseende på blandingshunder siden man ikke kan velge hvilke gener som slår ut. Så det er jo langt fra sikkert at nye valper ser ut som den hunden på bildet. Forstår ikke helt hva som er galt med renraset kleinspitz eller puddel, men denne trenden med å velge hunder kun basert på utseende har jo tatt helt av så er ikke overrasket. 

• Liker 8
Skrevet

Måtte bare vise dere. Tenk å skrive noe sånt.. Herregud er det f meg mulig!

IMG_20191206_081039.png

• Liker 18
Skrevet
22 minutter siden, Lundii skrev:

Måtte bare vise dere. Tenk å skrive noe sånt.. Herregud er det f meg mulig!

IMG_20191206_081039.png

Hahaha! Er det mulig å være så vulgær og ekkel. Hvorfor i alle dager måtte hun ha et bilde av pupper og egg?

• Liker 35
Skrevet
32 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Hahaha! Er det mulig å være så vulgær og ekkel. Hvorfor i alle dager måtte hun ha et bilde av pupper og egg?

Ser så "sexy" ut.

20191201_125930.png

• Liker 13
Skrevet

Hva har skjedd med frontpartiet, har det vokst noe enormt? 😊

• Liker 24
Skrevet
16 timer siden, this_is_she skrev:

Den annonsen må jo være fake? De har ikke vært sammen i fire år og de lever ikke rolige liv. Alle som får denne bloggeren på valpebesøk vil antageligvis kjenne henne igjen fra media og sikkert Google henne også. Og hvis annonsen virkelig er skrevet av henne/de, hva er vitsen med å lyve på den måten der? 

Det er ingen som vil selge en valp til noen som skriver på bloggen sin at den kommer til å tilbringe mye tid på fly? Håper hvertfall ikke det

Ja, og jeg tviler på at hun bor på østkanten av byen. En så rik og sossete influenser ser jeg for meg heller hadde kjøpt enten enebolig i det området (fremfor tomanndbolig) eller en leilighet eller tomannsbolig på "beste vestkant". Jeg er åpen for at jeg tar feil, men annonsen og adressen fremstår som lite troverdig.

Skrevet
30 minutter siden, Justlooking skrev:

Hun har vel operert puppene en 3-4 ganger så ikke godt å si. 

• Liker 11
Skrevet
57 minutter siden, Justlooking skrev:

Dette er resultatet av boobjob nummer 4.

Tross alt "de minste innleggene man kunne ta!"

• Liker 21
Skrevet
42 minutter siden, J.. skrev:

Dette er resultatet av boobjob nummer 4.

Tross alt "de minste innleggene man kunne ta!"

Hmmm... syns det heller kan se ut som hun har operert de ennå en gang... de ser mye større ut på bildet med eggene enn tidligere

• Liker 19
Skrevet
57 minutter siden, Missy1 skrev:

Hmmm... syns det heller kan se ut som hun har operert de ennå en gang... de ser mye større ut på bildet med eggene enn tidligere

Tviler ikke. 

For å unngå spekulasjoner,nevnte jeg operasjon 4,da det er bekreftet av henne selv.

Tenker også at det tar litt tid før endelig resultat er synlig,feks nå.

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, J.. skrev:

Tviler ikke. 

For å unngå spekulasjoner,nevnte jeg operasjon 4,da det er bekreftet av henne selv.

Tenker også at det tar litt tid før endelig resultat er synlig,feks nå.

Nå ble jeg litt usikker. Første operasjon da implantatene ble lagt inn. Andre operasjon ved kapsling av venstre bryst? Tredje operasjon da de ble fjernet, og fjerde operasjon da nye og mindre størrelse ble lagt inn. Og nå har de stabilisert seg større og ligner på de gamle implantatene?

Jeg henger ikke med. Det er for mange plastikkoperasjoner totalt sett, og det er tvilsomt at det stopper nå mens hun er i midten av tyveårene. Det som er operert inn må nødvendigvis ut igjen en dag, så det er fortsatt minimum to operasjoner til å forvente i fremtiden.

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Nå ble jeg litt usikker. Første operasjon da implantatene ble lagt inn. Andre operasjon ved kapsling av venstre bryst? Tredje operasjon da de ble fjernet, og fjerde operasjon da nye og mindre størrelse ble lagt inn. Og nå har de stabilisert seg større og ligner på de gamle implantatene?

Jeg henger ikke med. Det er for mange plastikkoperasjoner totalt sett, og det er tvilsomt at det stopper nå mens hun er i midten av tyveårene. Det som er operert inn må nødvendigvis ut igjen en dag, så det er fortsatt minimum to operasjoner til å forvente i fremtiden.

Nei.

Hun har lagt inn silikon 4 ganger.

1 for større,1 for enda større,1 etter kapsling og 1 nå for å "fylle opp" igjen.

Samt 1 for å fjerne,uten å legge inn.

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, J.. skrev:

Nei.

Hun har lagt inn silikon 4 ganger.

1 for større,1 for enda større,1 etter kapsling og 1 nå for å "fylle opp" igjen.

Samt 1 for å fjerne,uten å legge inn.

5 operasjoner totalt, altså. Det var det jeg trodde.

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

5 operasjoner totalt, altså. Det var det jeg trodde.

Jepp.

• Liker 1
Gjest CecilieX
Skrevet

Så først høster hun anerkjennelse i media for brystreduksjon og så kjører hun på med store silikoninnlegg noen måneder etterpå?

Fy flate jeg er lei av at hun snurrer media rundt lillefingeren og uten kritikk får fortsette sitt ekstreme fokus på kropp og operasjoner. Hvor mange unge jenters dårlige selvbilde har hun på samvittigheten nå?

Ja, det forutsetter selvfølgelig at hun har samvittighet da, men det har hun jo ikke operert inn, det er sikkert!

Håper på nytt oppgjør fra Kristin Gjelsvik. SE er Norges farligste forbilde og media burde være sitt ansvar bevisst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...