Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, J.. skrev:

Aner ikke,den ser veldig flat ut på dette bilde enn hvordan den ser ut nå,feks.

Men kan godt stemme.

Tror det bildet ble tatt før operasjonen.  Rumpa ser normal ut. 

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, TheTeen skrev:

Den høyre rumpeballen har to bretter/folder,  er det den naturlige og omrisset av protesen?

Ikke nødvendigvis. Rumpa mi har også to bretter/folder og er ikke operert.

Skrevet
On 11/24/2019 at 11:38 AM, J.. said:

Jeg antar at "bak podden" sto selve produksjonen av podden,ikke verken SE eller F.

Å siden de ikke har noen faste temaer,så var det jo bare skravling om løst å fast,som da ikke krever research akkurat.

Så å si at hun la ned mer jobb enn F,er jo helt på viddene..

Tror at SE ble grinete av at F ikke alltid var enig,å ikke minst at F ble heiet frem av lytterne,å SE ble mye krititsert for å avbryte,virke uinteressert,overkjøre og komme med uinteressant,gammelt innhold,mens F er "ny og spennende" i sammenligning.

Ja, det gir ingen mening å legge ned podden pga for mye jobb for SE når feedbacken fra lytterne bokstavelig talt var at SE skulle holde kjeft noe mer. :ler:

Skrevet
7 minutter siden, Gul_gul skrev:

Ja, det gir ingen mening å legge ned podden pga for mye jobb for SE når feedbacken fra lytterne bokstavelig talt var at SE skulle holde kjeft noe mer. :ler:

Hahahahahahaha! Ja.

• Liker 6
Skrevet

Hawaii på torsdag da.

Er jo bare ei litta svipptur unna med fly det.

#Miljøangst

• Liker 23
Skrevet
4 minutter siden, J.. skrev:

Hawaii på torsdag da.

Er jo bare ei litta svipptur unna med fly det.

#Miljøangst

Helt utrolig

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, EmVeeJee skrev:

Helt utrolig

Er vel for noe superviktig!!

De siste 2 turene (+ denne) til utlandet har jo vært for å fikse nesen + skape innhold til den kleine tv serien..

• Liker 10
Skrevet

Det er også temmelig kritikkverdig at VG, Dagbladet og Tv2 gir denne jenta oppmerksomhet på den måten de gjør! I går var et av hovedoppslagene hos en av nettavisene bilde av rumpa til SE i g-streng. Altså, skjer det virkelig ikke viktigere ting i verden?! Det er til å gremmes over. 

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Er vel for noe superviktig!!

De siste 2 turene (+ denne) til utlandet har jo vært for å fikse nesen + skape innhold til den kleine tv serien..

Det var en sponset tur til sri lanka i høst også vel, for å promotere surfing. Og nå til Hawaii for å promotere språkkurs? Greit med spons og å selge flyreiser når det gjelder seg selv og tjener gode penger på det? 😎

• Liker 10
Gjest Plannergirl
Skrevet

Nå tror jeg snart fansen hennes begynner å se gjennom det tynne engasjementet hennes også. Både for dyrevern og miljø. Når hun kutter bloggen håper jeg at vi kan fase ut SE for hun er både oppbrukt og unyttig. 

Skrevet
7 minutter siden, Plannergirl skrev:

Nå tror jeg snart fansen hennes begynner å se gjennom det tynne engasjementet hennes også. Både for dyrevern og miljø. Når hun kutter bloggen håper jeg at vi kan fase ut SE for hun er både oppbrukt og unyttig. 

Det har tatt veldig mange år før blodfansen nå kanskje innser at det kun er henne selv og pengene som rår der i gården.

• Liker 13
Gjest Plannergirl
Skrevet
9 minutter siden, Justlooking skrev:

Det har tatt veldig mange år før blodfansen nå kanskje innser at det kun er henne selv og pengene som rår der i gården.

Ja mange av blodfansen hennes er dessverre i de sårbare tenårene og da er det lett å være litt naiv, men det ser ut til at flere yngre begynner å reagere nå. Det er en positivt utvikling hos de yngre nå og jeg tror det vil påvirke influencerne negativt. Krysser fingrene 🤞🏻

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Skrevet
3 timer siden, Plannergirl skrev:

Ja mange av blodfansen hennes er dessverre i de sårbare tenårene og da er det lett å være litt naiv, men det ser ut til at flere yngre begynner å reagere nå. Det er en positivt utvikling hos de yngre nå og jeg tror det vil påvirke influencerne negativt. Krysser fingrene 🤞🏻

Det er akkurat det som er så skummelt, at de er så unge og sårbare og tror det forbildet skriver er riktig og sant ... Hun har jo ingen skrupler for det er foreldrene som skal lære barna til å ikke tro alt på nettet ...?

• Liker 8
Gjest Plannergirl
Skrevet
15 minutter siden, Justlooking skrev:

Det er akkurat det som er så skummelt, at de er så unge og sårbare og tror det forbildet skriver er riktig og sant ... Hun har jo ingen skrupler for det er foreldrene som skal lære barna til å ikke tro alt på nettet ...?

Helt enig med deg. Men jeg ser et skifte i kommentarene og tenåringer generelt så jeg krysser fingrene for at influencere får mindre av de yngstes oppmerksomhet fremover. Tror også at «influencer-yrket» er litt på vei ut, i alle fall den måten de jobber på i dag. De har gått så langt fra det personlige til det kommersielle at selv noen av de yngste reagerer. 

Skrevet
14 timer siden, Justlooking skrev:

Det som gjør hele greia så mye verre er at SE selv sier hennes usikkerhet kommer av at hun har fulgt kjendiser og bloggere hun har sett opp til. Hadde hun virkelig forstått alvoret så hadde bloggen hennes frontet et sunt forbilde, men istedenfor forteller hun leserne om «oppskriften på bedre selvbilde», som for henne er å operere. 

det hjelper fint lite at hun om 5 eller 10 år snur bloggen om og fraråder unge jenter å operere seg. Det hjelper ikke at hun da kommer med sippe-historien om hvordan hun ødela seg selv i søken på det perfekte speilbildet... da er det allerede for sent for så mange 😢

• Liker 13
Skrevet

Reklame for Chiquelle eller hva nå enn den butikken heter på IG idag, samme settet som ble vist fram på IG er avbildet på bloggen, umerket selvfølgelig. I kommentarfeltet er det flere som spør hvor settet er fra.

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, Gul_gul skrev:

Blergh. Ikke engelsken som er førsteprioritet når trailer trash barbie er på språkreise...

Screen-Shot-2019-11-29-at-13-34-16.png

Faksimile fra SE's Instagramkonto, 2019-11-29. Direkt link

Jeg bare skjønner ikke hvordan de tør å sitte på den 🙈😂

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...