Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, CabinCruiser skrev:

Vet dere hva som er morsomt? At hun blir foredragsholder på store, tunge, konferanser med store, tunge navn som andre foredragsholdere. Med caption at hun er Norges mest suksessfulle foretningskvinne. 45 minutter med Sophie Elise koster rundt 100 000,-

Hvem i all verden betaler for å høre på en umoden og selvsentrert rosablogger snakke om seg selv? 

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Pust skrev:

Hvem i all verden betaler for å høre på en umoden og selvsentrert rosablogger snakke om seg selv? 

https://talerlisten.no/profil/sophie-elise-isachsen/

Off the top of my head:
Tannleger, kommuner, universiteter, nordområdekonferansen, empowering women konferanser, Seabad, hun skal hjem til Harstad og avholde foredrag på Harstadkonferansen, Verdensdagen for psykisk helse (the pun in that one!), influencerkonferanser, marketingkonferanser osv.

Altså, man lager liksom en konferanse hvor man har direktører for ditt og datt i store selskaper, proffe foredragsholdere og så SE da. Ja, det er flott at hun har klart å skape seg ett navn og faktisk tjener penger på det her. Men jeg mener, hvordan i alle dager kommer man på å lage en event hvor man har de tungvekterne og så Sophie Elise. Jeg forstår at hun regnes som en tungvekter, men det skal da være litt innhold i foredraget, eller hva?

• Liker 12
Skrevet

Bare jeg som synes det nyoppussede rommet til SE ser ut som et lekerom som er tatt ut av en skrekkfilm?

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Nomaden skrev:

Bare jeg som synes det nyoppussede rommet til SE ser ut som et lekerom som er tatt ut av en skrekkfilm?

Nope. Rommet ser helt forferdelig ut🙈

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg er ganske sikker på at det er omvendt, at «gamle» CBE kopierer SE. Tenker på at SE er mer poppis hos ungdommen enn CBE. 

Mener at flere har sagt noe ala av det samme. At CBE lar seg blir inspirert av SE. Ikke at jeg skjønner hvorfor.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

• Liker 1
Gjest Nimbus2000
Skrevet
5 timer siden, CabinCruiser skrev:

Vet dere hva som er morsomt? At hun blir foredragsholder på store, tunge, konferanser med store, tunge navn som andre foredragsholdere. Med caption at hun er Norges mest suksessfulle foretningskvinne. 45 minutter med Sophie Elise koster rundt 100 000,-

Må være lite kult å finne ut at arbeidsgiveren har brukt opp hele julebordbudsjettet på foredrag med Sophie Elise. 

Skrevet
8 minutter siden, Nimbus2000 said:

Må være lite kult å finne ut at arbeidsgiveren har brukt opp hele julebordbudsjettet på foredrag med Sophie Elise. 

Hehe.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Arbeidsgiveren min hadde aldri vurdert SE. Ganske enkelt. Der er ingenting å hente.

Tilføyer at jeg stiller spørsmålstegn ved hva SE kan holde foredrag om som er relevant for næringslivet når hun ikke etterlater en akkurat normalt oppegående fremstilling av seg selv verken i egne kanaler eller korte TV- eller avisintervjuer. For meg blir det bare tullete å hyre inn SE som foredragsholder når det eneste hun har tjent penger på er annonsesalg på en blogg, to intetsigende bøker og ellers er mest kjent for utallige plastiske operasjoner, dobbeltmoralisme og varierende grad av sannhetsgehalt om det meste.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 17
Skrevet
15 timer siden, CabinCruiser skrev:

100 000 kroner for å høre på hun bable i 45 minutter?! 😳😳 Hva skal hun snakke om liksom? Nei, dette var teite greier. Her skal hun håve inn penger. 

• Liker 7
Skrevet

Er det noen som har vært på et av «foredragene» hennes og kan fortelle hva hun snakket om? Jeg vil tippe hun snakker om seg selv, men hvordan klarer hun å få det til å være interessant for andre?

• Liker 6
Skrevet

Siste YT videoen til SE,der hun svarer på "rykter hun har hørt om seg selv."

* Hun å K har IKKE ett åpent forhold,å skjønner selv ikke hvor rykte oppsto.

- På egen pod har hun gjentatte gangee utbrodert hvordan de leter etter jenter til trekant.

* Sier selv hun aldri nektet for å ha opertert rumpa.

- Grinevideoen hun laget RETT ETTER operasjonen hvor snørr å tårer haglet fordi Gjelsvik konfronterte henne da?

Sist - Ingen kan være 100% miljøforkjemper,man er da tross alt bare ett menneske å det må være lov å like shopping og reising,fordi.

........ Gir meg ende over.......

• Liker 41
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

- På egen pod har hun gjentatte gangee utbrodert hvordan de leter etter jenter til trekant.

- Grinevideoen hun laget RETT ETTER operasjonen hvor snørr å tårer haglet fordi Gjelsvik konfronterte henne da?

Sist - Ingen kan være 100% miljøforkjemper,man er da tross alt bare ett menneske å det må være lov å like shopping og reising,fordi.

Kopi Elise har image problemer?

Skrevet
5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Kopi Elise har image problemer?

Har problemer med det meste den der..

• Liker 11
Skrevet

Til å fremstå så lite troverdig, er det rart media opptrer som mikrofonstativ for slik grenseløs dobbeltmoral.

• Liker 20
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Kopie Elise framstår utrolig tafatt og lite intelligent med disse uttalelsene. Folk flest er ikke demente. Man husker godt at hun har lagt opp til spekulasjoner selv, men blir det til noe negativt så er det visst alle andres feil må vite.

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Ganske sikker på at hun benektet det i episoden der hun reiste verden rundt med Leo Ajkic. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Zenhouse skrev:

Ganske sikker på at hun benektet det i episoden der hun reiste verden rundt med Leo Ajkic. 

Benektet det der,i egen YT video,og i flere blogginnlegg.

Etter litt leting,så fant jeg ut at SE har sletter grinevideoen på YT (se bilde) mens K sin enda ligger ute..

Screenshot av slettet video.

hqdefault.jpg

• Liker 11
Skrevet
1 hour ago, J.. said:

Hun har gjentatte ganger gjort det som heter lying by omission på engelsk, dvs. å utelate deler av sannheten med intensjon om å villlede. 

Eksempel #1, fra en Q&A hun publisere på bloggen.  

• Q: Har du operert rumpa (større) eller trener du?
  • A: Jeg trener 3 forskjellige rumpeøvelser 4 ganger i uken. 

Dette er lying by omission fordi hun unnlater å nevne hun også hadde operert rumpen (større) i tillegg til hva rumpetrening hun ellers drev med på det tidspunktet. (Mulig hun dessuten løy om rumpetreningen, men svaret som helhet ang. rumpeforstørrelsen er fortsatt lying by omission). 

Eksempel #2, ditto: 

• Q: Er leppene dine naturlige eller har du tatt restylane? 
  • A: Jeg har sluttet med restylane.  

I dette tilfellet hadde hun tatt fett i leppene (med samme resultat som restylane), så det er igjen lying by omission fordi leppene absolutt ikke var 'naturlige' på det tidspunktet. 

Og uansett hvor mye hun insisterer på hun aldri direkte har nektet for å ha operert rumpen, så var det egentlige problem at fansen følte seg lurt og latterligjort da hun endelig innrømmet å ha tatt implantater. Den tilliten får hun aldri igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...