Zenhouse Skrevet 20. januar 2019 #10741 Skrevet 20. januar 2019 Jeg synes alle fortjener å få gå videre i livet sitt, når man har sont sin straff osv. Han bør få søke jobber, få nye venner, kjærester uten at fortiden blir holdt opp mot ham. Men - derfra til å gi ham en slags «kjendisstatus» ved å invitere ham med på et reality show som viser mye alkohol,sex og nakenhet, det er å gå over streken. Det handler ikke om å gi ham en «ny sjanse». Det er spekulativt og respektløst ovenfor de han har forulempet( for å bruke et mildt ord) 13
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2019 #10742 Skrevet 20. januar 2019 På 19.1.2019 den 17.31, Peaky Blinders skrev: 5, 7 mill er ikke så mye. Veldig mange har råd til det. Jeg syns ikke det er en så stiv pris. Hadde vi bikka 15 mill, så ja, men 5,7 er ikke så mye. Låner du 5,7 mill så har du en 30 000-40 000 i lån og avdrag i mnd. Skjønner ikke at vanlige folk klarer det. 6
Gjest no. 72 Skrevet 20. januar 2019 #10743 Skrevet 20. januar 2019 10 minutter siden, Peonjenta skrev: Låner du 5,7 mill så har du en 30 000-40 000 i lån og avdrag i mnd. Skjønner ikke at vanlige folk klarer det. De fleste jeg kjenner og er to stykker klarer det helt fint. De har så klart noe egenkapital, men ut fra min erfaring er det oppnåelig for de fleste med høyere utdannelse og fast inntekt.
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2019 #10744 Skrevet 20. januar 2019 3 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Rart de tar han med, koster mer å ha med en svenske for tv3 som de må tekste. Og de må gjennom psykolog for å være med på paradise. Rart han kom gjennom. Betyr sikkert mer for tv3 at de får noen ekstra seere pga drama med SE, enn å tenke på hva han kan finne på. Og hvordan han har vært. Hvorfor må de til psykolog for å være med i PH? Alt de gjør er å vise seg fram, feste og pule.
Gjest no. 72 Skrevet 20. januar 2019 #10745 Skrevet 20. januar 2019 15 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Rart de tar han med, koster mer å ha med en svenske for tv3 som de må tekste. Og de må gjennom psykolog for å være med på paradise. Rart han kom gjennom. Betyr sikkert mer for tv3 at de får noen ekstra seere pga drama med SE, enn å tenke på hva han kan finne på. Og hvordan han har vært. Forstår ikke at de ønsker å ha han med. De har et valg, og så velger de å ta med en som tidligere er dømt for vold? SE satt til side, så syns jeg det er ganske drøyt at de med viten og vilje velger en som tidligere er dømt for vold.
Gjest no. 72 Skrevet 20. januar 2019 #10746 Skrevet 20. januar 2019 (endret) 13 minutter siden, Peonjenta skrev: Hvorfor må de til psykolog for å være med i PH? Alt de gjør er å vise seg fram, feste og pule. Det er vel et ganske stort press for det ene og det andre, og det å få livet sitt vist på TV, og alt det du gjør når du er full, og til og med sex, kan nok påvirke psyken til de fleste. Blir mennesker ødelagte av å være med på programmet regner jeg med at det ikke er så god reklame. Regner med at de ikke kan saksøke TV3 fordi de sikkert skriver under en erklæring, men de kan alltids gå ut å snakke med media om at de har blitt dårlig behandlet osv. Endret 20. januar 2019 av no. 72
Gjest no. 72 Skrevet 20. januar 2019 #10747 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, Thisisnotmyname skrev: Var en reality deltager i et annet show som tok selvmord en stund etter programmet var over. Etter det må nesten alle reality show sende mulige deltagere til en psykolog og få den godkjent. At psykologen tror de kan håndtere den belastningen det innebærer å være med på et reality show. Uff, det er helt utrolig trist. Forstår godt at de sender dem til en psykologis test ført, og at de følges opp av psykologer senere (slik jeg har forstått det). Ofte har jeg tenkt at det er forkastelig nettopp på grunn av måten de utnytter andre mennesker på, men i det minste er det bra at de får noe oppfølging.
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2019 #10748 Skrevet 20. januar 2019 15 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Var en reality deltager i et annet show som tok selvmord en stund etter programmet var over. Etter det må nesten alle reality show sende mulige deltagere til en psykolog og få den godkjent. At psykologen tror de kan håndtere den belastningen det innebærer å være med på et reality show. I realityserienes spede barndom kan jeg skjønne at folk ikke visste hva de gikk til men idag vet de at alt. Men lurt av TV-selskapene å sikre seg mot søksmål. 1
Justlooking Skrevet 21. januar 2019 #10749 Skrevet 21. januar 2019 22 timer siden, Sparks skrev: Bare jeg som synes at Sophie er utrolig dobbeltmoralsk? Hvis jeg ikke tar feil, så slo hun ikke opp med Robin etter at han slo venninna hennes, hun ble ved han sin side. Men nå dømmer hun tv3 for at de velger å ta han med i et program når hun ikke engang kunne ta avstand fra ham etter at han utøvde vold mot en hun kjente? Føler det blir litt for dumt. Hun er vel kjent for å være veldig dobbelmoralsk så du er nok ikke den eneste 😊 Når hun skal tjene penger bruker hun alle knep i boka, som ikke alle gjennomskuer. Hun er en god selger i jobben sin med å fronte produkter og tjenester, ved å pakke det inn i andre ting. 5
Gjest hulillerunde Skrevet 21. januar 2019 #10750 Skrevet 21. januar 2019 22 timer siden, Sparks skrev: Bare jeg som synes at Sophie er utrolig dobbeltmoralsk? Hvis jeg ikke tar feil, så slo hun ikke opp med Robin etter at han slo venninna hennes, hun ble ved han sin side. Men nå dømmer hun tv3 for at de velger å ta han med i et program når hun ikke engang kunne ta avstand fra ham etter at han utøvde vold mot en hun kjente? Føler det blir litt for dumt. Hun har selv sagt at det er bedre med dobbeltmoral enn ingen moral...
Gjest loveli Skrevet 21. januar 2019 #10751 Skrevet 21. januar 2019 (endret) 1 time siden, hulillerunde skrev: Hun har selv sagt at det er bedre med dobbeltmoral enn ingen moral... Det er så morsomt at hun tror hun er smart. Alt jeg har sett av henne tilsier det motsatte. Bl.a da hun var med i programmet "Jorden rundt på 6 steg". Hun sier neitakk til et syltetøyglass som en fattig gammel kvinne tilbyr henne i en landsby. Greit nok, men svaret, svaret hennes... "Jeg får ikke plass i kofferten min fordi jeg har pakket med så mye klær". Altså Edit: Hun tror også at hun har så store tanker om ting og at hun derfor har eksistensiell angst. Alle tankene hun har delt er tanker jeg tror de fleste har hatt siden barneskolen. Men hun tror hun er den eneste. Hun er over 20 år... Det gjør det ekstra morsomt, for de fleste er så oppegående at man skjønner at disse tankene er helt vanlige. Endret 21. januar 2019 av loveli
deedee_ Skrevet 21. januar 2019 #10752 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, loveli skrev: Det er så morsomt at hun tror hun er smart. Alt jeg går sett av henne tilsier det motsatte. Bl.a da hun var med i programmet "Jorden rundt på 6 steg". Hun sier neitakk til et syltetøyglass som en fattig gammel kvinne tilbyr henne i en landsby. Greit nok, men svaret, svaret hennes... "Jeg får ikke plass i kofferten min fordi jeg har pakket med så mye klær". Altså Reagerte også på dette, var skikkelig putetv! Altså, ALLE oppegående mennesker med normal intelligens hadde sagt "tusen takk, så utrolig snilt av deg!" og tatt imot syltetøyet. Er bare å kaste det på hotellet om hun ikke vil ha det, men å si nei og skylde på for mye klær i kofferten gjør at hun fremstår så utrolig DUM, har ikke ord. Det der var virkelig noe av et værste jeg har sett. 19
Zenhouse Skrevet 21. januar 2019 #10753 Skrevet 21. januar 2019 3 timer siden, loveli skrev: Det er så morsomt at hun tror hun er smart. Alt jeg har sett av henne tilsier det motsatte. Bl.a da hun var med i programmet "Jorden rundt på 6 steg". Hun sier neitakk til et syltetøyglass som en fattig gammel kvinne tilbyr henne i en landsby. Greit nok, men svaret, svaret hennes... "Jeg får ikke plass i kofferten min fordi jeg har pakket med så mye klær". Altså Edit: Hun tror også at hun har så store tanker om ting og at hun derfor har eksistensiell angst. Alle tankene hun har delt er tanker jeg tror de fleste har hatt siden barneskolen. Men hun tror hun er den eneste. Hun er over 20 år... Det gjør det ekstra morsomt, for de fleste er så oppegående at man skjønner at disse tankene er helt vanlige. Det er det jeg tenker også. Ja hun er belest, men det betyr ikke at hun tenker «dypere» enn de fleste. Det kan virke som hun synes det er tungt til tider og være så «dyp». Løsning? Se lenger enn selfie-speilet,SE. 15
Littlewoman Skrevet 22. januar 2019 #10754 Skrevet 22. januar 2019 Den følelsen etter å ha lest dagens blogginnlegg om bl a Orderudsaken.....nå også som krimsynser og hvem som har gjort hva. Egentlig ikke greit faktisk. 13
Justlooking Skrevet 22. januar 2019 #10755 Skrevet 22. januar 2019 32 minutter siden, Littlewoman skrev: Den følelsen etter å ha lest dagens blogginnlegg om bl a Orderudsaken.....nå også som krimsynser og hvem som har gjort hva. Egentlig ikke greit faktisk. Hun må ha noe å pakke reklamen inn i, vet du 😊 5
AntiBullshit Skrevet 23. januar 2019 #10756 Skrevet 23. januar 2019 Nå har hun tatt på seg samfunnsdebattant-hatten igjen. Synes hun er veldig bombastisk og over-aggressiv i retorikken. Blir noe unyansert og lite gjennomtenkt spør du meg. Er riktig nok enig i at det er litt rart at man er bekymret for et lavt befolkningstall i Norge når man ser at det på verdensbasis er mer enn nok «å ta av». 13
Justlooking Skrevet 23. januar 2019 #10757 Skrevet 23. januar 2019 2 timer siden, AntiBullshit skrev: Nå har hun tatt på seg samfunnsdebattant-hatten igjen. Synes hun er veldig bombastisk og over-aggressiv i retorikken. Blir noe unyansert og lite gjennomtenkt spør du meg. Er riktig nok enig i at det er litt rart at man er bekymret for et lavt befolkningstall i Norge når man ser at det på verdensbasis er mer enn nok «å ta av». Innlegget virket lite gjennomtenkt og amatørmessig, som om hun rasker sammen noe for igjen å være aktuell i debatten 😊 15
mindfulness Skrevet 23. januar 2019 #10758 Skrevet 23. januar 2019 Meget dårlig og tidvis merkelig formulert kronikk hun har skrevet. Flere av poengene var dårlige og unyanserte. Hun bør nok ikke satse på en stor karriere som samfunnsdebattant. 13
Anonym90059005 Skrevet 23. januar 2019 #10759 Skrevet 23. januar 2019 Hele kronikken fremstår ufattelig dårlig, flaut å lese. Kan sammenlignes med alle fra "livets skole", som sitter og hamrer på tastaturet på Facebook og i kommentarfelter. Skummer overflaten, lite innsikt, kunnskapsløst, bombastisk, unyansert. Kunne vært Si;D innlegg i Aftenposten skrevet av jente 13. 22
Justlooking Skrevet 23. januar 2019 #10760 Skrevet 23. januar 2019 17 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Hele kronikken fremstår ufattelig dårlig, flaut å lese. Kan sammenlignes med alle fra "livets skole", som sitter og hamrer på tastaturet på Facebook og i kommentarfelter. Skummer overflaten, lite innsikt, kunnskapsløst, bombastisk, unyansert. Kunne vært Si;D innlegg i Aftenposten skrevet av jente 13. Sa ikke hun for noen dager siden at hun ville ha barn om to år? Hun snur kappen etter vinden som vanlig og havnet igjen på forsiden av VG 😊 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå