Lundii Skrevet 10. juli 2018 #9221 Skrevet 10. juli 2018 11 timer siden, Metzili skrev: Synes det er trist og sykt at en 23-åring (er hun så gammel?) bruker botox! hun kan da overhode ikke ha bruk for det. Mener å huske hu begynte med det som 19 åring.......🙄🙄🙄 1
Gjest Berga Skrevet 11. juli 2018 #9222 Skrevet 11. juli 2018 På 9.7.2018 den 17.45, Justlooking skrev: Hvordan kan pannen synke ved botox? Har hun tatt enorme mengder da eller? Og hvorfor gjør hun det i hennes alder? Er det ikke for å minisere rynker, har hun såå mye av det? Det er flere bloggere som bruker botox for å løfte øyebrynene ... SE sine øyebryn varierer voldsomt, så det er vel den effekten som har uteblitt.
Justlooking Skrevet 11. juli 2018 #9223 Skrevet 11. juli 2018 1 time siden, Berga skrev: Det er flere bloggere som bruker botox for å løfte øyebrynene ... SE sine øyebryn varierer voldsomt, så det er vel den effekten som har uteblitt. Jeg trodde det var motsatt, at botox lammer pannemusklene og dermed kan bryna sige ned 😊
Gjest Berga Skrevet 11. juli 2018 #9224 Skrevet 11. juli 2018 49 minutter siden, Justlooking skrev: Jeg trodde det var motsatt, at botox lammer pannemusklene og dermed kan bryna sige ned 😊 Det kommer an på hvilke muskler de setter sprøytene i. Det du nevner er kanskje det bloggeren opplever https://www.healthline.com/health/botox-brow-lift
Gjest -Willow Skrevet 12. juli 2018 #9225 Skrevet 12. juli 2018 Så utrolig åpenbar air brush av rumpe og lår i det nye reklameinnlegget for betakaroten at det blir pinlig.
Akhenaton Skrevet 12. juli 2018 #9226 Skrevet 12. juli 2018 Jeg må si jeg er glad jeg ikke har tenåringsdøtre så jeg slipper å gå rundt og bekymre meg for at hjernedøde rosabloggere skal stappe huene deres fulle av dritt. Fy faen for et mareritt det hadde vært. 11
fitnessjenta Skrevet 12. juli 2018 #9227 Skrevet 12. juli 2018 Syns det er merkelig at en person som er SÅ redd for å få rynker tar såpass mye solarium. Skummel logikk at det ikke spiller noen rolle fordi man kan ta botox. Ikke bare kan solarium fremskynde rynker, det er også potensiellt svært helseskadelig. Jeg håper at hun begynner å tenke litt mer på hva hun utsetter kroppen sin på helsemessig, fordi alt hun sprøyter inn/eksponerer kroppen sin for kan umulig være sunt. Jeg håper at de som ser opp til henne kan se bak fasaden at et utseendet som SE sitt verken er sunt, normalt eller uten store risikoer. 19
letanglia Skrevet 13. juli 2018 #9228 Skrevet 13. juli 2018 (endret) Jeg har ikke vært på bloggen/instaen hennes på en stund inntil nå. Har hun operert seg igjen? Vet jo om kjeve operasjonen som skjøv kjeven frem men kan virke som hun har tatt fillers i hake, fillers langs kjeven for å få kanten mer markert og rett, smalere ansiktsform på en måte, ny nosejob og andre ting jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Noen som kan se hva? Syntes hun ser veldig anderledes ut og dukkete ut og på mange bilder ikke gjenkjennelig i det hele tatt forhold til sånn hun så ut for bare 6 mnd siden. Endret 13. juli 2018 av letanglia 6
Aurora** Skrevet 13. juli 2018 #9229 Skrevet 13. juli 2018 1 time siden, letanglia skrev: Jeg har ikke vært på bloggen/instaen hennes på en stund inntil nå. Har hun operert seg igjen? Vet jo om kjeve operasjonen som skjøv kjeven frem men kan virke som hun har tatt fillers i hake, fillers langs kjeven for å få kanten mer markert og rett, smalere ansiktsform på en måte, ny nosejob og andre ting jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Noen som kan se hva? Syntes hun ser veldig anderledes ut og dukkete ut og på mange bilder ikke gjenkjennelig i det hele tatt forhold til sånn hun så ut for bare 6 mnd siden. Forundrer meg ikke om hun har fikset på noe nytt. Er snart ikke mer igjen å fikse på. Hun ser ut som en dukke. 3
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 13. juli 2018 #9230 Skrevet 13. juli 2018 "De som liker vinter bedre enn sommer må være psykopater". Jaja, ser hun elsker å sette diagnoser på alt som finnes. Det er jo snakk om dette i annethvert innlegg.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 13. juli 2018 #9231 Skrevet 13. juli 2018 (endret) Dere som er godt voksne, hva synes dere om kvaliteten på boka? Endret 2. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Salka Skrevet 13. juli 2018 #9232 Skrevet 13. juli 2018 (endret) 32 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: "De som liker vinter bedre enn sommer må være psykopater". Jaja, ser hun elsker å sette diagnoser på alt som finnes. Det er jo snakk om dette i annethvert innlegg. Psykopater, faktisk. Hun der er ikke riktig på en flekk! Mulig hun mente innlegget som tull (jeg har ikke lest det, ikke skal jeg heller), men likevel da. Heller den såkalte dyrevennen og naturverneren som er psykopat da som liker denne sommeren hvor skogen brenner ned og masse dyr må slaktes fordi det er helt elendige gressavlinger pga tørken så dyrene ikke får nok mat. Det er dyrevennen sin det. Så lenge det er masse sol og hun får grille seg i sola (garantert med sponsa solkrem som tester på dyr) er det ikke så nøye at en masse dyr dør. Viktigere at hun er brun og lekker vettu. Og nei, jeg mener selvfølgelig ikke at hun er psykopat for de som måtte tro det. Endret 13. juli 2018 av Salka 14
Justlooking Skrevet 13. juli 2018 #9233 Skrevet 13. juli 2018 Ser hun får pepper på bloggen sin om alle disse pillene hun reklamerer for. Helt på sin plass! 16
Spesialpedagog1 Skrevet 14. juli 2018 #9234 Skrevet 14. juli 2018 (endret) Damen er 23 år, altså i en alder der hun kunne vært ferdig med en bachelorgrad og med gode karakterer kommet inn på en mastergrad. Hun er nok smart nok, selv om det er åpenlyst at hun ikke er vant til å tenke på noe særlig annet enn seg selv. Det at kjæresten går på profesjonsstudiet i psykologi (eller tar han en master i psyk? Husker ikke. Stor forskjell uansett), gjør jo ikke saken om at damen ikke har noen som helst utdannelse utover videregående noe bedre. Av og til virker det som at hun lener seg litt på at kjæresten er så smart, -ergo er hun det fordi han har valgt henne som kjæreste. For meg blir det like dumt som at Melania Trump er god i politikk fordi mannen hennes er president i USA. Eller som at jeg er en god lege fordi at mannen min jobber som det. Nå er dette kun en påstand fra min side, så du som leser dette kan være helt mot den om du vil. Jeg er ikke en KG-proff eller noe, jeg bare mener det jeg mener, jeg. Damen er opptatt av etikk. Men, hennes opptatthet av etikk gjelder i for det meste kun etiske dillemmaer rundt mat eller dyr. Hun har helt glemt det etiske asvaret som hun, som voksen kvinne har ovenfor hennes lesere. Unge som gamle. Usikkerhet rundt egen kropp har nemlig ingen aldersgrense. Hun glemmer det hver eneste gang hun legger ut bilder av sitt nyopererte jeg. -Altså hele tiden. I tillegg oppfatter jeg at hun fronter at psykiske lidelser er normalt. Det er det ikke. Om det var det, så hadde det ikke vært ansett som en lidelse. Eller diagnose. Hun har utallige av dem, ifølge bloggen. Her kommer det etiske sterkt inn, for med så mange lesere i ulike aldre, -som anser henne som en privat person og ikke en påvirker (influenser), er faren stor for at noen heller leser hennes blogg og konkluderer. Hun burde be folk gå til lege, eller.... hun burde oppsøke en selv. Og heller skrive om det. Etisk sett, altså. Hard kritikk av Sophie Elise her, altså. Men, som hun sier selv: Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral. -Do the math. Endret 14. juli 2018 av Spesialpedagog1 13
enirt Skrevet 14. juli 2018 #9235 Skrevet 14. juli 2018 2 minutter siden, Spesialpedagog1 skrev: Damen er 23 år, altså i en alder der hun kunne vært ferdig med en bachelorgrad og med gode karakterer kommet inn på en mastergrad. Hun er nok smart nok, selv om det er åpenlyst at hun ikke er vant til å tenke på noe særlig annet enn seg selv. Det at kjæresten går på profesjonsstudiet i psykologi (eller tar han en master i psyk? Husker ikke. Stor forskjell uansett), gjør jo ikke saken om at damen ikke har noen som helst utdannelse utover videregående. Av og til virker det som at hun lener seg litt på at kjæresten er så smart, -ergo er hun det fordi han har valgt henne som kjæreste. For meg blir det like dumt som at Melania Trump er god i politikk fordi mannen hennes er president i USA. Eller som at jeg er en god lege fordi at mannen min jobber som det. Nå er dette en påstand fra min side, så du kan være helt mot den om du vil. Jeg er ikke en KG-proff eller noe, jeg bare mener det jeg mener, jeg. Damen er opptatt av etikk. Men, hennes opptatthet av etikk gjelder i det siste kun mat eller dyr. Hun har helt glemt det etiske som voksen kvinne, altså det etiske ansvaret hun har ovenfor hennes yngre lesere. Hun glemmer det hver eneste gang hun legger ut bilder av sitt nyopererte jeg. -Altså hele tiden. Hard kritikk av Sophie Elise her, altså. Men, som hun sier selv: Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral. -Do the math. kjæresten tar årsstudium. 5
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 14. juli 2018 #9236 Skrevet 14. juli 2018 15 minutter siden, enirt skrev: kjæresten tar årsstudium. Som nå sikkert er ferdig
Sandin Skrevet 14. juli 2018 #9237 Skrevet 14. juli 2018 Altså... Boken har nå kommet på Storytel, og jeg trykke på knappen på å høre et utdrag. Hun leser det inn selv, og det burde hun virkelig ikke ha gjort. Hun leser monotont, og er ingen god innleser. 9
Gjest Berga Skrevet 14. juli 2018 #9238 Skrevet 14. juli 2018 Det er noe stusselig og veldig ensomt over kontoene til SE og andre instagrammere og bloggere. Det ser ut til at de bruker uendelig med tid foran speilet, alene. Sminker seg, prøver klær, tar masse bilder av seg seg selv og skriver om seg selv.
Ellatin Skrevet 14. juli 2018 #9239 Skrevet 14. juli 2018 14 minutter siden, Berga said: Det er noe stusselig og veldig ensomt over kontoene til SE og andre instagrammere og bloggere. Det ser ut til at de bruker uendelig med tid foran speilet, alene. Sminker seg, prøver klær, tar masse bilder av seg seg selv og skriver om seg selv. Enig, det ser ut som de lever veldig tomme liv. Men om det faktisk stemmer eller ikke er jo umulig å vite. Men vi vet jo at mange av de isolerer seg, holder seg til et fåtalls mennesker som de føler de kan stole på. Utad så er de jo på noen enorme egotripper, veldig mange av de. Sletter bilder på IG etter to minutter fordi det kun fikk 100 likes for eksempel, ikke bra nok. Ikke bra nok ikke bra nok ikke bra nok. Virker som om det er veldig tomme liv, med et enormt press de legger på seg selv. Her virker SE som om hun er den som sliter mest. Evner ikke å se verden som foregår utenfor øyenvippene sine. Jeg kunne aldri tenke meg å måtte leve et slikt liv, hvor alt dreier seg om utseende og image. Uansett hva hun måtte si, så syntes jeg hun lever et tomt liv helt uten innhold. Omtrent som tekstene hun skriver. Mye pynt men ingenting under. Mega lepper, dundre rumpe og luftballong pupper kunne ikke brydd meg mindre. Men dette er jo tydeligvis det hun ønsker å fylle sitt liv med nå. Jeg bare håper hun har en backup plan for når det ikke holder for henne lengre. 14
hulillerunde Skrevet 14. juli 2018 #9240 Skrevet 14. juli 2018 Ja hun lever et tomt liv uten innhold, hvor fokuset er på henne selv til enhver tid. Det virker ikke til at hun skjønner at det er mange som har sterkere meninger hvor de faktisk både har kunnskap, kompetanse og erfaring i forhold til å kunne uttale seg. Hun gir et inntrykk av å være hevet over alt dette, og at hun setter sin mening høyere enn alle andre. SE ser dokumentarer på Netflix og påberoper seg deretter å være opplyst... 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå