Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Justlooking skrev:

Jada, alt er naturlig selvsagt. Helt til det kommer i en bisetning hva som er gjort. Hun får tydeligvis råd av Linnea angående Skal vi danse. Gleder meg litt til å se hvordan hun er under press, ved kritikk, med å trene mye, og har ingen mulighet til å redigere ellers retusjere hva som blir vist.

Blir vel mye "Æ e så stygg idag at æ orke ikje å træne!!😭😭😭😭".

Hun er jo så sykt "værsyk".

Hele dagen hennes avhenger av å føle seg pen.

Det må være en utrolig hul og tom følelse.

• Liker 24
Skrevet

Altså, jeg burde jo ikke bli overrasket over den dama her mer, men.. Jeg bare klarer ikke å forstå HVORFOR hun ønsker å legge ut et selfie bildet av seg selv i trusa med puppene så vidt dekket til av hendene hennes. Her sitter sikkert hele familien og leser bloggen hennes, samt kjæresten hennes(!!!) mens hun bare utlegger seg på den måten. Er jo ikke rart hun blir tatt useriøst, alt handler om kropp og utseende.  Hun er jo sikkert en veldig smart og søt jente, men det er mye av det hun gjør som jeg virkelig ikke ser logikken i. Forstår ikke hvordan hun vil blottlegge kroppen sin på denne måten, når det burde vært MER enn bra nok at typen hennes så hun slik. 

• Liker 15
Skrevet

Nå har Kylie Jenner i følge henne selv, sluttet med lipfiller. Da lurer jeg på hvor lang tid det tar før SE også kutter det ut. ;)  Og kanskje resten av blogglandia. Kan jo virke som de fleste toppbloggere kjører akkurat samme "oppskrift". 

• Liker 14
Skrevet
20 minutter siden, Mädchen skrev:

Nå har Kylie Jenner i følge henne selv, sluttet med lipfiller. Da lurer jeg på hvor lang tid det tar før SE også kutter det ut. ;)  Og kanskje resten av blogglandia. Kan jo virke som de fleste toppbloggere kjører akkurat samme "oppskrift". 

Har ikke SE overført eget fett til leppene? Mener å ha lest det en plass. Så da må hun fettsuge leppene for å få de mindre? :P

• Liker 12
Skrevet
9 timer siden, Mheihei skrev:

Altså, jeg burde jo ikke bli overrasket over den dama her mer, men.. Jeg bare klarer ikke å forstå HVORFOR hun ønsker å legge ut et selfie bildet av seg selv i trusa med puppene så vidt dekket til av hendene hennes. Her sitter sikkert hele familien og leser bloggen hennes, samt kjæresten hennes(!!!) mens hun bare utlegger seg på den måten. Er jo ikke rart hun blir tatt useriøst, alt handler om kropp og utseende.  Hun er jo sikkert en veldig smart og søt jente, men det er mye av det hun gjør som jeg virkelig ikke ser logikken i. Forstår ikke hvordan hun vil blottlegge kroppen sin på denne måten, når det burde vært MER enn bra nok at typen hennes så hun slik. 

Hadde aldri godtatt om kjæresten la ut lettkledde bilder på SoMe hele tiden. Hell no

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, Minnie23 skrev:

Har ikke SE overført eget fett til leppene? Mener å ha lest det en plass. Så da må hun fettsuge leppene for å få de mindre? :P

Det må hun nok da, hvis hun fortsatt vil følge i fotsporene til sitt store forbilde. Kanskje de leppene man er født med blir det nye normale? Lov å håpe. 

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, Minnie23 skrev:

Riktig.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Mädchen skrev:

Det må hun nok da, hvis hun fortsatt vil følge i fotsporene til sitt store forbilde. Kanskje de leppene man er født med blir det nye normale? Lov å håpe. 

Leppene til KJ er fortsatt mye større enn de hun er født med,så har ihvertfall ikke fjernet alt.

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, Mädchen skrev:

KJ har mange unge fans og har STOR påvirkningskraft på de. Slutter hun med leppefillers og går for en mer naturlig look, så gjør vel de det samme

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Minnie23 skrev:

KJ har mange unge fans og har STOR påvirkningskraft på de. Slutter hun med leppefillers og går for en mer naturlig look, så gjør vel de det samme

Jepp! My point exactly :)

• Liker 2
Skrevet

Hva hsr skjedd med leppene til Sophie Elise nå? De er jo enorme!

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Justlooking skrev:

Hva hsr skjedd med leppene til Sophie Elise nå? De er jo enorme!

Eget fett i de. Ser ut som hun blutt stikket av en bie og leppene blitt skikkelig hovne

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Minnie23 skrev:

Eget fett i de. Ser ut som hun blutt stikket av en bie og leppene blitt skikkelig hovne

Men da må hun ha tatt mye mer nylig? Ser ikke pent ut akkurat.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Minnie23 skrev:

De er MYE større nå enn tidligere,så noe mer påfyll av noe slag har det vært.

• Liker 6
Skrevet

Yikes! :sjokk: Leppene blir jo bare større og større 

• Liker 8
Skrevet
På 6.7.2018 den 19.27, Nyttig skrev:

Trist å se hvordan ting er i dag. Et menneske som skriver dagbok på internett med åpenbart store psykiske problemer uten at noen griper inn. Jenta skulle vært stoppet for lengesiden. Sikker på livet hadde blitt bedre om hun fjernet seg fra internett.

- Manipulert sitt utseendet med operasjoner pga elendig selvtillit/selvbilde. 
- Nedbrytende kommentar om seg selv heletiden for å vinne oppmerksomhet.
- Får spalteplass i media.
- Unge jenter påvirkes og ødelegges mentalt av å lese bloggen.

Sånn, der brukte jeg litt tid på en såkalt rosablogger(?). 

Utfra det jeg leser etter mitt innlegg stemmer jo det jeg skrev.

"Hun er som alle andre jenter"; NEI, det er bare 1 av henne. Men ja, mange kvinner manipulerer seg med botox/fillere i dag. Dette er en skandale, menn bør takke nei til den slags kvinner. For dette er noe kvinnen har skapt selv, at de tror det ser bra ut. Sorry kvinner, det ser bare dumt ut! Helt latterlig dumt ut, unaturlig så det holder. Kvinner har en lei tendens til å følge sine veninner rundt seg....være akseptert av sauflokken sin.

Tråden bør slettes synes jeg, alle trådene her om "bloggere". Det har ingenting for seg å skrive om disse, ikke gi de oppmerksomhet.

Slå av pc/mac, ta en tur ut. Ta en uke/mnd uten skjermen. Få et nytt perspektiv på livet.

• Liker 3
Skrevet

SE har ikke vist bilder av panna på en stund nå, pga botox injeksjoner for et par uker siden. Pannen har sunket liksom, men skal visst gå seg til snart. 

Dette høres kjempe skummelt ut! Jeg forstår ikke at noen tør. 

Hvis det stemmer at hun skal være med i Skal vi danse, er dette (+ leppene) noe hun kanskje gjør nå sånn at alt har roet seg og litt mer på «plass» til høsten?? 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Christina73 skrev:

SE har ikke vist bilder av panna på en stund nå, pga botox injeksjoner for et par uker siden. Pannen har sunket liksom, men skal visst gå seg til snart. 

Hvis det stemmer at hun skal være med i Skal vi danse, er dette (+ leppene) noe hun kanskje gjør nå sånn at alt har roet seg og litt mer på «plass» til høsten?? 

Det har blitt skrevet flere steder og stemmer nok. Pluss at hun har snakket med Linnea om noe spennende som skal skje til høsten, som Linnea vet mye om. Linnea har jo også vært med i Skal vi danse.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Christina73 skrev:

Jeg tror at det vil dukke opp mange negative konsekvenser som skjeldne sykdommer  etterhvert som tiden går med tanke på all den dritten som bla denne bloggeren sprøyter inn i kroppen sin. 

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg tror at det vil dukke opp mange negative konsekvenser som skjeldne sykdommer  etterhvert som tiden går med tanke på all den dritten som bla denne bloggeren sprøyter inn i kroppen sin. 

HÆ? Er det ikke helt naturlige ingredienser?

:ironi:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...