Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 14. juni 2018 #8901 Skrevet 14. juni 2018 6 timer siden, Oktnxbye skrev: Nå har hun lyst å lage en podcastepisode med kjæresten om hvordan det er å ha en kjæreste som er psykisk syk/ ustabil/ krevende/ om forhold generelt. Hun lurer på hva vi tenker. (ref. instastory) Men...Ble det ikke snakket så mye om psykisk helse at hun ikke orket å snakke mer om det? Hilsen frk. "Vi trenger ikke snakke mer om psykisk helse".. Dobbeltmoralsk... Men sånn sett så er det bra at noen som har mange lesere kan snakke om dette temaet, og hvordan det er i et parforhold
hulillerunde Skrevet 14. juni 2018 #8902 Skrevet 14. juni 2018 12 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Dobbeltmoralsk... Men sånn sett så er det bra at noen som har mange lesere kan snakke om dette temaet, og hvordan det er i et parforhold Får bare håpe hun klarer å være nyansert å ikke bare "det er så synd i meg, og buhuhuhuhu" 5
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 14. juni 2018 #8903 Skrevet 14. juni 2018 2 minutter siden, hulillerunde skrev: Får bare håpe hun klarer å være nyansert å ikke bare "det er så synd i meg, og buhuhuhuhu" Ja, enig. Ikke så bra å utgi seg selv for å være et offer
Lundii Skrevet 14. juni 2018 #8904 Skrevet 14. juni 2018 1 time siden, hulillerunde skrev: Jepp hun gjorde det...http://sophieelise.blogg.no/1451671812_charlie_forsvant_i_gr.html Hadde bikkja mi stikki av hadde jeg aldri i verden klart og dratt på fest! Og hvertfall IKKE på nyttårsaften med alle raketta! Husker i en episode av Bloggerne også så løp bikkja hennes Rigmor på bilveien, og SE satt bare der og var careface ned nesa nedi tlf... 18
hulillerunde Skrevet 14. juni 2018 #8905 Skrevet 14. juni 2018 28 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Ja, enig. Ikke så bra å utgi seg selv for å være et offer Om man velger å se på seg selv som et offer så tenker jeg at det er vanskeligere å komme seg ut av det som er tungt eller vanskelig. Om man derimot ser på seg selv som en overlevende, en med styrke, en med mot, så tror jeg det er lettere (lett vil jeg ikke påstå) å se mulighetene til å komme seg opp og ut. SE dyrker offerrollen, og kanskje det er nettopp derfor hun sitter fast i problemene sine (om det gav noen mening...) 7
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 14. juni 2018 #8906 Skrevet 14. juni 2018 2 minutter siden, hulillerunde skrev: Om man velger å se på seg selv som et offer så tenker jeg at det er vanskeligere å komme seg ut av det som er tungt eller vanskelig. Om man derimot ser på seg selv som en overlevende, en med styrke, en med mot, så tror jeg det er lettere (lett vil jeg ikke påstå) å se mulighetene til å komme seg opp og ut. SE dyrker offerrollen, og kanskje det er nettopp derfor hun sitter fast i problemene sine (om det gav noen mening...) JA! Akkurat. Ved å la seg selv finne denne styrken på innsiden, så blir det lettere med tiden. Det er en vanskelig prosess, men hvis man sier til seg selv hele tiden: "Jeg er sterk nok, og jeg kan komme meg gjennom dette" så går man inn i det med en positiv holdning.
Sassenach Skrevet 14. juni 2018 #8907 Skrevet 14. juni 2018 (endret) 4 timer siden, hulillerunde skrev: Her er det du som er hårsår. Som sagt så var det ikke noe negativt om høyden hennes! Mitt inntrykk er at de proffe danserne i Skal vi danse er høye, og jeg tenkte (ut fra erfaring) at det er vanskelig å danse med noen som er en del høyere enn en selv. Jeg er selv liten av vekst, og har opplevd det. Hva har vekt med dette å gjøre?! Jeg påstår ikke du har skrevet noe negativt om høyden hennes, per se, men du stipulerte den som et problem, og det er til dette jeg har uttrykt at jeg syns vinklingen din er unødvendig problematiserende (uten at det reflekterer sårede følelser fra denne kanten). Deretter fremla jeg for deg en sammenligning av hvilke andre fysiske karakteristikker som kan by på (omså større) utfordringer, hvorav ett av to eksempler inkluderte vekt. Som du sier, er instruktørene i Skal vi danse profesjonelle, hvilket jeg formoder innebærer erfaring med å danse med folk av alle mulige høyder og kroppsfasonger. Ta Jorun Stiansen fra fjorårets sesong: hun er under 1.60 selv, og hun danset seg fint til kvartfinale og høyden var ikke nevnt som noen utfordring. Er ikke verre enn at vi har ulike synspunkter på om det er noe å lage et problem av. Endret 14. juni 2018 av Sassenach Skrift i ulik størrelse 5
Tonio Skrevet 15. juni 2018 #8908 Skrevet 15. juni 2018 5 timer siden, Lundii skrev: Hadde bikkja mi stikki av hadde jeg aldri i verden klart og dratt på fest! Og hvertfall IKKE på nyttårsaften med alle raketta! Husker i en episode av Bloggerne også så løp bikkja hennes Rigmor på bilveien, og SE satt bare der og var careface ned nesa nedi tlf... Jeg sier ikke at jeg mener det er greit det hun gjorde, og heller ikke at jeg tror på det. Men SE har sagt i ettertid at hun bare satt der fordi det var søsteren som hadde sluppet ut Rigmor og da var det søsteren som måtte passe på.
Gjest orfeus Skrevet 15. juni 2018 #8909 Skrevet 15. juni 2018 3 timer siden, Tonio skrev: Jeg sier ikke at jeg mener det er greit det hun gjorde, og heller ikke at jeg tror på det. Men SE har sagt i ettertid at hun bare satt der fordi det var søsteren som hadde sluppet ut Rigmor og da var det søsteren som måtte passe på. SE live er en studie i begrepet «bortskjemt drittunge». Måtte si det, selv om det blir slettet.
Christy89 Skrevet 15. juni 2018 #8910 Skrevet 15. juni 2018 10 timer siden, Lundii skrev: Hadde bikkja mi stikki av hadde jeg aldri i verden klart og dratt på fest! Og hvertfall IKKE på nyttårsaften med alle raketta! Husker i en episode av Bloggerne også så løp bikkja hennes Rigmor på bilveien, og SE satt bare der og var careface ned nesa nedi tlf... Ja, den episoden husker jeg. Hun lå å sutret om noe på sofaen mens søsteren måtte hente hunden. Satt med litt hakeslepp der. Det var noen som lete etter Charlie, men rystende hun bare ga faen og dro på fest 😟 Leste hun skulle få Charlie tilbake nå som hun har flyttet. Altså, hun som reiser og alltid er på farten, hvordan har hun tid til å ha hund? Vedder på hun bare sender han opp til foreldrene igjen 7
hulillerunde Skrevet 15. juni 2018 #8911 Skrevet 15. juni 2018 7 timer siden, Sassenach skrev: Jeg påstår ikke du har skrevet noe negativt om høyden hennes, per se, men du stipulerte den som et problem, og det er til dette jeg har uttrykt at jeg syns vinklingen din er unødvendig problematiserende (uten at det reflekterer sårede følelser fra denne kanten). Deretter fremla jeg for deg en sammenligning av hvilke andre fysiske karakteristikker som kan by på (omså større) utfordringer, hvorav ett av to eksempler inkluderte vekt. Som du sier, er instruktørene i Skal vi danse profesjonelle, hvilket jeg formoder innebærer erfaring med å danse med folk av alle mulige høyder og kroppsfasonger. Ta Jorun Stiansen fra fjorårets sesong: hun er under 1.60 selv, og hun danset seg fint til kvartfinale og høyden var ikke nevnt som noen utfordring. Er ikke verre enn at vi har ulike synspunkter på om det er noe å lage et problem av. Stipulerte den ikke som et problem, kun en observasjon ut fra egen erfaring 😊 Jeg har ikke TV og følger dermed ikke med på Skal vi danse, eller andre programmer, og var ikke klar over at Jorun Stiansen var så liten. Skjønner hva du sier i forhold til at de har erfaring med å danse med folk av av ulik høyde og kroppsfasong. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på! 4
Christy89 Skrevet 15. juni 2018 #8912 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, orfeus skrev: SE live er en studie i begrepet «bortskjemt drittunge». Måtte si det, selv om det blir slettet. Hadde hunden løpt ut og hvis vi bodde rett ved veien, så hadde jeg ikke klart å bare ligge på sofaen og være så care. Selv om det var noen andre som slapp hun ut. Det er som du sier, bortskjemt drittunge 8
Ostepooopp Skrevet 16. juni 2018 #8913 Skrevet 16. juni 2018 Tror jeg hadde blitt skremt dersom jeg kom på visning i leiligheten hennes (uten å vite hvem sin leilighet det var), og så bildet på soverommet 🙈 De glemte forresten å nevne i annonsen at leiligheten ligger midt i Sinsen ghettoen.. 5
Gjest orfeus Skrevet 16. juni 2018 #8914 Skrevet 16. juni 2018 41 minutter siden, Ostepooopp skrev: Tror jeg hadde blitt skremt dersom jeg kom på visning i leiligheten hennes (uten å vite hvem sin leilighet det var), og så bildet på soverommet 🙈 De glemte forresten å nevne i annonsen at leiligheten ligger midt i Sinsen ghettoen.. Er den lagt ut på Finn?
Bloggleseren Skrevet 16. juni 2018 #8915 Skrevet 16. juni 2018 12 minutter siden, orfeus said: Er den lagt ut på Finn? Jepp. Ikke min kopp te. Men det var vel ikke å forvente, heller.
Gjest orfeus Skrevet 16. juni 2018 #8916 Skrevet 16. juni 2018 5 minutter siden, Bloggleseren skrev: Jepp. Ikke min kopp te. Men det var vel ikke å forvente, heller. Fant den. Ikke noe for meg heller. Soverommet så mildest talt herpet ut, forresten.
Elevbruker Skrevet 16. juni 2018 #8917 Skrevet 16. juni 2018 1 time siden, Ostepooopp skrev: Tror jeg hadde blitt skremt dersom jeg kom på visning i leiligheten hennes (uten å vite hvem sin leilighet det var), og så bildet på soverommet 🙈 De glemte forresten å nevne i annonsen at leiligheten ligger midt i Sinsen ghettoen.. syntes det bilde på soverommet er kult 2
Lerke987 Skrevet 16. juni 2018 #8918 Skrevet 16. juni 2018 11 minutter siden, orfeus skrev: Fant den. Ikke noe for meg heller. Soverommet så mildest talt herpet ut, forresten. ser ut som hun har tapetsert med svarte søppelsekker 😛 5
Christy89 Skrevet 16. juni 2018 #8919 Skrevet 16. juni 2018 Finner ikke jeg, noen som vil legge ut link? 😊
Elevbruker Skrevet 16. juni 2018 #8920 Skrevet 16. juni 2018 6 minutter siden, Christy89 skrev: Finner ikke jeg, noen som vil legge ut link? 😊 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=122604775&fks=122604775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå