J.. Skrevet 18. juni 2018 #8961 Skrevet 18. juni 2018 12 minutter siden, hulillerunde skrev: Sitter å hører på podcasten nå, og det er ikke mye pent det de har å si om SE... ikke folkeskikk, ikke interessert, sur, frekk, og genrelt ikke hyggelig å ha i studio Hvor finner man den?
elisaday Skrevet 18. juni 2018 #8962 Skrevet 18. juni 2018 8 minutter siden, orfeus skrev: Er man diva, så er man diva 🙄 Ugh, syns ikke diva er det rette ordet for SE.... Noen har sagt bortskjemt drittunge. Syns det er mer passende. Hun fortjener ikke å bli kalt "diva" liksom... Bare min mening 16
Gjest hulillerunde Skrevet 18. juni 2018 #8963 Skrevet 18. juni 2018 5 minutter siden, J.. skrev: Hvor finner man den? Her: https://radioplay.no/podcast/morgenklubben-med-loven-co/lytt/9377/
Gjest orfeus Skrevet 18. juni 2018 #8964 Skrevet 18. juni 2018 5 minutter siden, elisaday skrev: Ugh, syns ikke diva er det rette ordet for SE.... Noen har sagt bortskjemt drittunge. Syns det er mer passende. Hun fortjener ikke å bli kalt "diva" liksom... Bare min mening Nei, diva er hun ikke, langt derifra. Jeg burde viftet med ironiflagget, for egentlig er det «bortskjemt drittunge» som er mer beskrivende, noe som blir veldig tydelig når man ser Bloggerne eller Sophie verden.
elisaday Skrevet 18. juni 2018 #8965 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, orfeus skrev: Nei, diva er hun ikke, langt derifra. Jeg burde viftet med ironiflagget, for egentlig er det «bortskjemt drittunge» som er mer beskrivende, noe som blir veldig tydelig når man ser Bloggerne eller Sophie verden. Enig 😉 1
elisaday Skrevet 18. juni 2018 #8966 Skrevet 18. juni 2018 15 minutter siden, hulillerunde skrev: Her: https://radioplay.no/podcast/morgenklubben-med-loven-co/lytt/9377/ Hahahaha hørte begynnelsen på den nå. Flott at noen bare sier det som det er! De bruker jo de samme betegnelsene som har blitt brukt her i tråden og de har jo faktisk møtt den lille blæra 😆 16
smalls Skrevet 18. juni 2018 #8968 Skrevet 18. juni 2018 Kjempe bra at noen kan oute henne for sin dårlige oppførsel 👏 Håper hun hører hva de sier og tenker seg litt om. 16
Salka Skrevet 18. juni 2018 #8969 Skrevet 18. juni 2018 Lurer på hvor lang tid det tar før hun skriker opp om mobbing jeg... 15
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. juni 2018 #8970 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, Salka skrev: Lurer på hvor lang tid det tar før hun skriker opp om mobbing jeg... Hun ble mobbet store deler av oppveksten. Jeg tror det har satt spor i henne
Gjest hulillerunde Skrevet 18. juni 2018 #8971 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Hun ble mobbet store deler av oppveksten. Jeg tror det har satt spor i henne Klart mobbing kan sette spor etter seg. Vi er mange som er blitt mobbet store deler av oppveksten uten at det har gjort oss til selvsentrerte, bortskjemte drittunger uten folkeskikk...
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. juni 2018 #8972 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, hulillerunde skrev: Klart mobbing kan sette spor etter seg. Vi er mange som er blitt mobbet store deler av oppveksten uten at det har gjort oss til selvsentrerte, bortskjemte drittunger uten folkeskikk... Jeg tror hun trenger ordentlig hjelp
Salka Skrevet 18. juni 2018 #8973 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Hun ble mobbet store deler av oppveksten. Jeg tror det har satt spor i henne Jeg vet det og akkurat der føler jeg virkelig med henne, for jeg ble nesten mobbet til døde. Prøvde å ta livet mitt flere ganger. Men det at hun har blitt mobbet betyr ikke at hun kan oppføre seg som en drittunge. Og at folk sier i fra om hennes dårlige oppførsel er ikke det samme som mobbing. Hun er voksen og et forbilde for mange unge og hun må tenke over hvordan hun oppfører seg. Sånn divaoppførsel er ikke greit uansett om man har blitt mobbet eller ikke. 21
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. juni 2018 #8974 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Jeg vet det og akkurat der føler jeg virkelig med henne, for jeg ble nesten mobbet til døde. Prøvde å ta livet mitt flere ganger. Men det at hun har blitt mobbet betyr ikke at hun kan oppføre seg som en drittunge. Og at folk sier i fra om hennes dårlige oppførsel er ikke det samme som mobbing. Hun er voksen og et forbilde for mange unge og hun må tenke over hvordan hun oppfører seg. Sånn divaoppførsel er ikke greit uansett om man har blitt mobbet eller ikke. Klem til deg❤️ Ellers er jeg enig i at hun ikke kan bruke mobbing som unnskyldning for dårlig oppførsel
Salka Skrevet 18. juni 2018 #8975 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Klem til deg❤️ Ellers er jeg enig i at hun ikke kan bruke mobbing som unnskyldning for dårlig oppførsel Takk ❤️ Nei, hun kan ikke det og jeg håper for hennes skyld at hun forstår det selv snart også. 5
Gjest hulillerunde Skrevet 18. juni 2018 #8976 Skrevet 18. juni 2018 3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg tror hun trenger ordentlig hjelp DET er vi veldig enige om
elisaday Skrevet 18. juni 2018 #8977 Skrevet 18. juni 2018 41 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Hun ble mobbet store deler av oppveksten. Jeg tror det har satt spor i henne Det er det HUN sier. Og korrekt meg gjerne hvis jeg tar feil, men når ble SE troverdig? 7
Missy1 Skrevet 18. juni 2018 #8978 Skrevet 18. juni 2018 41 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Hun ble mobbet store deler av oppveksten. Jeg tror det har satt spor i henne At man har blitt mobbet i oppveksten er ingen unnskyldning for å oppføre seg sånn. Har selv blitt mobbet i mange år. Ikke bare av en enkelt person, men av store grupper (de fleste i klassen). Mobbingen på skolen foregikk fra og med 6 klasse og ut VGs. Jeg har i tillegg blitt mobbet av foreldrene mine (spesielt mamma) fra jeg var veldig liten. Det at jeg har blitt mobbet har gjort meg veldig bevisst på hvordan jeg ikke skal være mot andre. Jeg har selv kjent på hvordan det er og ønsker ikke gjøre noe sånt mot andre. En annen ting er at jeg prøver å ikke skille meg for mye ut, i frykt for å bli mobbet igjen. Det å oppføre seg som en furtete barn i trassalder resulterer sjeldent i at folk liker en bedre... ja det kan godt hende SE har blitt mobbet, men jeg har også forstått det sånn at hun har vært en av de kule som også hakker på andre... og helt ærlig så kan jeg ikke forstå hvordan en som har blitt skikkelig mobbet og utestengt ville våget å dele livet sitt så åpent fra så ung alder på Internett. Jeg ville aldri turt det, for det ville (med stor sannsynlighet) resultert i mer mobbing. Alt jeg hadde delt på bloggen ville vært ammunisjon for mobberne. Så stiller litt spørsmålstegn ved at hun har blitt såpass mye mobbet som hun innimellom gir uttrykk for 19
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. juni 2018 #8979 Skrevet 18. juni 2018 (endret) På 18.6.2018 den 20.48, Missy1 skrev: At man har blitt mobbet i oppveksten er ingen unnskyldning for å oppføre seg sånn. Har selv blitt mobbet i mange år. Ikke bare av en enkelt person, men av store grupper (de fleste i klassen). Mobbingen på skolen foregikk fra og med 6 klasse og ut VGs. Jeg har i tillegg blitt mobbet av foreldrene mine (spesielt mamma) fra jeg var veldig liten. Det at jeg har blitt mobbet har gjort meg veldig bevisst på hvordan jeg ikke skal være mot andre. Jeg har selv kjent på hvordan det er og ønsker ikke gjøre noe sånt mot andre. En annen ting er at jeg prøver å ikke skille meg for mye ut, i frykt for å bli mobbet igjen. Det å oppføre seg som en furtete barn i trassalder resulterer sjeldent i at folk liker en bedre... ja det kan godt hende SE har blitt mobbet, men jeg har også forstått det sånn at hun har vært en av de kule som også hakker på andre... og helt ærlig så kan jeg ikke forstå hvordan en som har blitt skikkelig mobbet og utestengt ville våget å dele livet sitt så åpent fra så ung alder på Internett. Jeg ville aldri turt det, for det ville (med stor sannsynlighet) resultert i mer mobbing. Alt jeg hadde delt på bloggen ville vært ammunisjon for mobberne. Så stiller litt spørsmålstegn ved at hun har blitt såpass mye mobbet som hun innimellom gir uttrykk for Jeg forstår hva du mener. Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
elisaday Skrevet 18. juni 2018 #8980 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Hvordan kan du si at hun ikke har blitt mobbet? Leste du hva jeg skrev? Hun hadde venninner, hun gikk på fester, hun hadde trofaste fotografer. Jeg tror vi har en vesentlig forskjellig oppfatning av hva reell mobbing er og jeg gidder ikke å diskutere det engang. Gå tilbake i tid på bloggen hennes og fortell meg hvordan hun ble mobbet. Folk LIKTE henne kanskje ikke, men hun er ikke et mobbeoffer i den skalaen hun fremmer. Mobbing er noe helt annet enn å ikke bli likt av alle i nærområdet. 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå