jentefranorge Skrevet 5. april 2018 #8321 Skrevet 5. april 2018 Jeg har ikke lest bloggen hennes på kjempe lenge, var innom istad- har hun gått kraftig ned i vekt? Synes hun ser veldig tynn ut:)
KillerKitty Skrevet 5. april 2018 #8322 Skrevet 5. april 2018 22 minutter siden, jentefranorge skrev: Jeg har ikke lest bloggen hennes på kjempe lenge, var innom istad- har hun gått kraftig ned i vekt? Synes hun ser veldig tynn ut:) Hun tok vel fettsuging av mage og la fettet inn i rumpa for en god stund siden, men har sikkert gått ned litt etter kjeveoperasjonen og. Måtte vel leve på flytende føde en stund? 4
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. april 2018 #8323 Skrevet 7. april 2018 Er første sesong av serien hennes ferdig? Eller kommer det flere episoder?
lille humla Skrevet 7. april 2018 #8324 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Er første sesong av serien hennes ferdig? Eller kommer det flere episoder? Vi får krysse fingrene for at det kapittelet er over... 15
Solivagant Skrevet 7. april 2018 #8325 Skrevet 7. april 2018 3 hours ago, Jegskulleønskeat said: Er første sesong av serien hennes ferdig? Eller kommer det flere episoder? Mener den er ferdig. Så får vi håpe det blir med én sesong.. 5
smalls Skrevet 7. april 2018 #8326 Skrevet 7. april 2018 Håper for guds skyld ikke det kommer en sesong 2. Blir vel bare det samme av sesong 1. Sutring og mer sutring 🙄 11
J.. Skrevet 7. april 2018 #8327 Skrevet 7. april 2018 (endret) "Dette gjør jeg ikke ofte" sier hun når hun i samme innlegg prater om "siste innkjøp" bare fordi plaggene er SÅ gode/fine.. Vanligvis bruker hun jo bare gamle klær igjen og igjen.. (derfor det er 5-15 reklame innlegg for nye klær i mnd altså?) Men de er både sponset (betalt mening mao) og hun kjøper/sponses jo med klær og produkter x antall ganger i uka å er med på ett ellevilt forbruk som er alt annet enn miljøvennlig. Og,når hun har reist til Bali med cruise (miljøgriseri på høyt nivå) for 2-3 gang i år,samt gnåler om å kjøpe en burape for å redde den,bare for å syte om hvor dritt Bali er.. Vel,vi husker alle hva som skjedde med Syden-kattene.. Miljøsvin. *Dagens utblåsning. Endret 7. april 2018 av J.. 18
Varmeba Skrevet 7. april 2018 #8328 Skrevet 7. april 2018 On 5 April 2018 at 12:58 PM, Nasse Nøff ❤ said: og i spørsmålsrunden hun hadde tror jeg det var. Noe med at hun sliter når kjæresten ikke er der, fordi hun har seperasjonsangst Jeg har også slitt med seperasjonsangst så lenge jeg kan huske, og jeg har aldri vært utsatt for omsorgsvvikt, dødsfall i nær familie (foruten besteforeldre i senere tid) eller annet som tilsier at jeg "burde" få panikk. Dette har slått inn på forskjellige måter fra ung alder og også nå i voksen. Jeg slet også mye med tvangstanker som liten og en konstant følelse av at jeg kunne styre mine nærmestes "skjebne" med mine handlinger. Ekstremt slitsomt og dette er noe som sitter i deg i lang tid, om ikke for alltid. Jeg skal ikke si hva som er sant og usant i forhold til disse diagnosene Sophie Elise hele tiden prater om - men jeg tror det er veldig lett å identifisere seg med diverse psykiske lidelser om man aktivt oppsøker informasjon, og bruker mye tid på å tenke og gruble over det. Og det er kanskje nettopp der problemet sitter. Vi har alle en psyke vi må takle, på godt og vondt. Om man på forhånd bestemmer seg for å kun se (og kanskje oppsøke) de vonde sidene, så finner vi sikkert alle frem til et par diagnoser om vi kjenner etter. 6
Aurora** Skrevet 7. april 2018 #8329 Skrevet 7. april 2018 (endret) 28 minutter siden, J.. skrev: Og,når hun har reist til Bali med cruise (miljøgriseri på høyt nivå) for 2-3 gang i år,samt gnåler om å kjøpe en burape for å redde den,bare for å syte om hvor dritt Bali er.. Vel,vi husker alle hva som skjedde med Syden-kattene.. Miljøsvin. *Dagens utblåsning. Hva i hel......? Vil hun få seg ape nå?! Den ender vel opp hos foreldrene som vanlig Endret 7. april 2018 av Aurora** 11
J.. Skrevet 7. april 2018 #8330 Skrevet 7. april 2018 (endret) 5 timer siden, Aurora** skrev: Hva i hel......? Vil hun få seg ape nå?! Den ender vel opp hos foreldrene som vanlig Jada,fant seg en burape utenfor hotellet.. Sittet å knotret på nette de 2 siste dagene for å få div organisasjoner til å ta tak,men hvor mye får de egentlig gjort? Savner vel å se seg selv i VG eller noe,for sin utrettelige innsats for dyr å miljø.. Endret 7. april 2018 av J.. 13
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. april 2018 #8331 Skrevet 7. april 2018 (endret) På 7.4.2018 den 9.27, smalls skrev: Håper for guds skyld ikke det kommer en sesong 2. Blir vel bare det samme av sesong 1. Sutring og mer sutring 🙄 Jeg reagerer på at både serien og boka er så... Så mye snakk og så mange ord og likevel er det et hav av ting jeg ikke vet om henne og livet hennes. Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
hulillerunde Skrevet 7. april 2018 #8332 Skrevet 7. april 2018 En som lever av å skrive burde vite forskjell på å ha "godt på et par feller" (som SE skriver) og å ha "gått på et par feller"... Hun skriver så mye rart som ikke gir mening
J.. Skrevet 7. april 2018 #8333 Skrevet 7. april 2018 Lurer på hvor mange ganger hun egentlig har fettsugd magen? Minst 2,ser vi jo nå.. "Jeg lurer på hvor ofte du tar fillers i leppene? Tidligere tok du vel ganske ofte, men nå påstår du at du ikke tar lengre, jeg forstår ikke.Jeg tok fillers relativt ofte da jeg startet, kanskje hver 2-3 måned. Da ble leppene for store og det samlet seg også restylane over leppene, det så ikke bra ut! Etter det ble jeg mer forsiktig og tok en gang i halvåret. Men, da jeg opererte nesa forrige gang tok jeg fett fra magen min inn i leppene, og det er altså det jeg har nå. Dette var i 2015, og jeg har ikke hatt behov for å røre på dem siden da." 1
Soeuh Skrevet 7. april 2018 #8334 Skrevet 7. april 2018 39 minutter siden, J.. skrev: Lurer på hvor mange ganger hun egentlig har fettsugd magen? Minst 2,ser vi jo nå.. "Jeg lurer på hvor ofte du tar fillers i leppene? Tidligere tok du vel ganske ofte, men nå påstår du at du ikke tar lengre, jeg forstår ikke.Jeg tok fillers relativt ofte da jeg startet, kanskje hver 2-3 måned. Da ble leppene for store og det samlet seg også restylane over leppene, det så ikke bra ut! Etter det ble jeg mer forsiktig og tok en gang i halvåret. Men, da jeg opererte nesa forrige gang tok jeg fett fra magen min inn i leppene, og det er altså det jeg har nå. Dette var i 2015, og jeg har ikke hatt behov for å røre på dem siden da." Syns faktisk det er litt sykt at folk gjør dette.. 13
J.. Skrevet 7. april 2018 #8335 Skrevet 7. april 2018 5 minutter siden, Soeuh skrev: Syns faktisk det er litt sykt at folk gjør dette.. Enig.. Både trist og utrolig fjernt. 9
Gjest orfeus Skrevet 7. april 2018 #8336 Skrevet 7. april 2018 1 time siden, J.. skrev: Lurer på hvor mange ganger hun egentlig har fettsugd magen? Minst 2,ser vi jo nå.. "Jeg lurer på hvor ofte du tar fillers i leppene? Tidligere tok du vel ganske ofte, men nå påstår du at du ikke tar lengre, jeg forstår ikke.Jeg tok fillers relativt ofte da jeg startet, kanskje hver 2-3 måned. Da ble leppene for store og det samlet seg også restylane over leppene, det så ikke bra ut! Etter det ble jeg mer forsiktig og tok en gang i halvåret. Men, da jeg opererte nesa forrige gang tok jeg fett fra magen min inn i leppene, og det er altså det jeg har nå. Dette var i 2015, og jeg har ikke hatt behov for å røre på dem siden da." Jesus. Sykt.
korallrev Skrevet 7. april 2018 #8337 Skrevet 7. april 2018 Akkurat denne typen operasjoner blir jeg litt kvalm av, jeg kan ikke forstå at mennesker tidlig i 20-årene opererer seg til det ugjenkjennelige (som jo er tilfellet her) og faktisk normaliserer det. Fysj. Henter litt der og fjerner litt der og fyller litt der 22
SoftKitty Skrevet 7. april 2018 #8338 Skrevet 7. april 2018 Men litt rart at leppene virket til å forandre størrelse i de forskjellige talking-heads fra serien hennes? Kanskje det bare var pga sminke eller pga hevelser etter kjeveoperasjonen? 2
lille humla Skrevet 7. april 2018 #8339 Skrevet 7. april 2018 Hvorfor er det så ille å se middelmådig ut? Hvilket hun er/var. Jeg skjønner det ikke... Jeg er glad for at jeg har andre kvaliteter enn bare mitt utseende jeg bygge på. 25
Mnjah Skrevet 7. april 2018 #8340 Skrevet 7. april 2018 (endret) På 22.2.2017 den 13.12, complex skrev: Ingen andre som synes det er merkelig at hun visstnok ikke har tatt restylane siden "oktober 2015", men leppene fortsatt er svære? Hun svarte på en instagram kommentar med "har ikke tatt restylane siden oktober 2015, og heller ikke gjort noe annet. Så who knows, de har vel bare blitt sånn". Måtte bare sitere denne fra februar 2017. Fy faen, SE lyver så det renner. Endret 7. april 2018 av Mnjah 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå