Gjest hulillerunde Skrevet 13. april 2018 #8401 Skrevet 13. april 2018 Det er så rart at hun ikke nevner "ranet" hun var* (les; påstår) utsatt for i Paris noe mer. Har hun skjønt at ingen trodde på det, og at det hadde lite effekt i forhold til å få oppmerksomhet av media?
Vegetarian Skrevet 13. april 2018 #8402 Skrevet 13. april 2018 Det er ikke noe som heter høysensitiv... Er så lei av at folk slenger rundt med det ordet. De fleste mennesker vil ha en slags tittel eller diagnose, noe som er helt naturlig. Like naturlig er det å være sjenert, sosial, etc. 4
J.. Skrevet 13. april 2018 #8403 Skrevet 13. april 2018 1 time siden, Vegetarian skrev: Det er ikke noe som heter høysensitiv... Er så lei av at folk slenger rundt med det ordet. De fleste mennesker vil ha en slags tittel eller diagnose, noe som er helt naturlig. Like naturlig er det å være sjenert, sosial, etc. Jo,det er faktisk det. Men,det er ett karaktertrekk,som feks å være sjenert er ett karaktertrekk.. Ingenting å titulere seg med,mao. 16
J.. Skrevet 13. april 2018 #8404 Skrevet 13. april 2018 (endret) 1 time siden, hulillerunde skrev: Det er så rart at hun ikke nevner "ranet" hun var* (les; påstår) utsatt for i Paris noe mer. Har hun skjønt at ingen trodde på det, og at det hadde lite effekt i forhold til å få oppmerksomhet av media? "I botanisk hage for å gjøre intervju med dagens næringsliv om hva Oslo betyr for meg. Dette bildet ble knipset av fotografen som fulgte meg den dagen, men riktignok er bildet tatt med mitt gamle kamera (canon 6d). Ah, som jeg savner ryggsekken min av å se på disse bildene.. Den ble som kjent stjålet i Paris. Den var ikonisk for meg, og noe jeg brukte hele tiden." Kremt.... Hva sa du? 😂 Endret 13. april 2018 av J.. 11
Gjest hulillerunde Skrevet 13. april 2018 #8405 Skrevet 13. april 2018 1 time siden, J.. skrev: "I botanisk hage for å gjøre intervju med dagens næringsliv om hva Oslo betyr for meg. Dette bildet ble knipset av fotografen som fulgte meg den dagen, men riktignok er bildet tatt med mitt gamle kamera (canon 6d). Ah, som jeg savner ryggsekken min av å se på disse bildene.. Den ble som kjent stjålet i Paris. Den var ikonisk for meg, og noe jeg brukte hele tiden." Kremt.... Hva sa du? 😂
Gjest orfeus Skrevet 14. april 2018 #8406 Skrevet 14. april 2018 (endret) Eviglang snapstory Instagram / Mystory som begynner med at hun sitter og synger (falskt), fortsetter med reklame for miljøklærne fra Cubus 😂 og går over i noe usammenhengende tøys om at hun egentlig er opptatt av miljø og bla bla bla, men som egentlig kun er for å forsvare at hun lager reklame for Cubus. Det er ufattelig at dette er en voksen kvinne og ikke en gretten og sutrete fjortis. Endret 15. april 2018 av orfeus
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. april 2018 #8407 Skrevet 14. april 2018 (endret) orfeus skrev (På 14.4.2018 den 23.43): Eviglang snapstory som begynner med at hun sitter og synger (falskt), fortsetter med reklame for miljøklærne fra Cubus 😂 og går over i noe usammenhengende tøys om at hun egentlig er opptatt av miljø og bla bla bla, men som egentlig kun er for å forsvare at hun lager reklame for Cubus`. Det er ufattelig at dette er en voksen kvinne og ikke en gretten og sutrete fjortis. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest orfeus Skrevet 14. april 2018 #8408 Skrevet 14. april 2018 (endret) 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: det kommer ikke noe opp hos meg. Møkka snapchat! hater den nye oppdateringen, føler flere mystory har forsvunnet! Må jeg sende henne en snap for at det skal komme opp? ups ... Det er på Instagram 🙊🙈 Endret 14. april 2018 av orfeus
korallrev Skrevet 15. april 2018 #8409 Skrevet 15. april 2018 6 timer siden, orfeus skrev: Eviglang snapstory Instagram / Mystory som begynner med at hun sitter og synger (falskt), fortsetter med reklame for miljøklærne fra Cubus 😂 og går over i noe usammenhengende tøys om at hun egentlig er opptatt av miljø og bla bla bla, men som egentlig kun er for å forsvare at hun lager reklame for Cubus`. Det er ufattelig at dette er en voksen kvinne og ikke en gretten og sutrete fjortis. Uff. Det skumle er jo at det (hun egentlig) selger 😶 Til starten; komisk å skulle bevise at man er flink til å synge og så har det bare motsatt effekt. 4
xemiliex Skrevet 15. april 2018 #8410 Skrevet 15. april 2018 Et kjapt blikk på Instagram forteller meg at Sofie Elise siden nyttår har reist til USA og Karibien, Paris, Harstad, Marbella og Bali. Tipper det er over snittet. I tillegg er hele hennes business tuftet på å pushe dritt absolutt ingen, og aller minst kloden, trenger. Da hjelper det forsvinnende lite å kle seg opp i en svanemerket skjorte Cubus har betalt deg for å fronte. Samtidig illustrerer det Sofie Elise sitt miljøengasjement ganske greit; det er et engasjement hun smykker seg med. 29
korallrev Skrevet 15. april 2018 #8411 Skrevet 15. april 2018 14 minutter siden, xemiliex skrev: Et kjapt blikk på Instagram forteller meg at Sofie Elise siden nyttår har reist til USA og Karibien, Paris, Harstad, Marbella og Bali. Tipper det er over snittet. I tillegg er hele hennes business tuftet på å pushe dritt absolutt ingen, og aller minst kloden, trenger. Da hjelper det forsvinnende lite å kle seg opp i en svanemerket skjorte Cubus har betalt deg for å fronte. Samtidig illustrerer det Sofie Elise sitt miljøengasjement ganske greit; det er et engasjement hun smykker seg med. «Hun kan jo ikke prate om miljø siden «hun har reist»🙄» sagt på en måte slik at det høres ut som om hun har tatt toget i et par timer. 6
J.. Skrevet 15. april 2018 #8412 Skrevet 15. april 2018 Syngingen er slettet fra Insta nå.. Kansje hun innså at uten autotune er det ikke heeeelt det samme? 😂 9
Minnie23 Skrevet 15. april 2018 #8413 Skrevet 15. april 2018 På 13.4.2018 den 18.10, hulillerunde skrev: Det er så rart at hun ikke nevner "ranet" hun var* (les; påstår) utsatt for i Paris noe mer. Har hun skjønt at ingen trodde på det, og at det hadde lite effekt i forhold til å få oppmerksomhet av media? Samme med det at hun liksom var gravid og la opp til spekulasjoner, men så ble det helt tyst. Hørte ikke noe mer. 7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. april 2018 #8414 Skrevet 15. april 2018 (endret) orfeus skrev (På 15.4.2018 den 0.51): ups ... Det er på Instagram 🙊🙈 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest hulillerunde Skrevet 15. april 2018 #8415 Skrevet 15. april 2018 Hvorfor tror hun ALLTID at folk reagerer på utsagnene hennes fordi hun har restylane, fett og silikon?! Det har jo lite å gjøre med at hun engasjerer seg i feks miljøsaker når hun får betalt for det eller får oppmerksomhet. Hun har valgt å tro at ALT dreier seg om utseende hennes
Gjest orfeus Skrevet 15. april 2018 #8416 Skrevet 15. april 2018 (endret) 20 timer siden, hulillerunde skrev: Hvorfor tror hun ALLTID at folk reagerer på utsagnene hennes fordi hun har restylane, fett og silikon?! Det har jo lite å gjøre med at hun engasjerer seg i feks miljøsaker når hun får betalt for det eller får oppmerksomhet. Hun har valgt å tro at ALT dreier seg om utseende hennes Der har du bloggeren i et nøtteskall! Det er jo faktisk Sofie som alltid, alltid trekker inn utseendet, kunstig eller ikke. Hvis hun leser en kritisk uttalelse om hennes overfladiske holdning til for eksempel miljø eller dyrevern, så kommer det en tirade på SoMe om at hun ikke kan mene noe fordi hun har fikset på utseendet. Den siste ranten hennes på IG var så utrolig naiv, og argumentene hennes var trassige, tomme fjortisutsagn. «Man kan jo ikke la være å reise fordi man bryr seg om miljøet, men man kan kjøpe en miljøskjorte på Cubus for å vise at man i alle fall gjør noe». Som om økt forbruk er miljøvennlig? Endret 16. april 2018 av orfeus
Salka Skrevet 15. april 2018 #8417 Skrevet 15. april 2018 (endret) Grrrrr, nå har Coverbrands begynt å fôre kundene sine med Sofie Elise. Slik bekjemper Sofie Elise uren hud, Sofie Elises favoritter, Sofie Elise blablablah! Jeg vet at hun reklamerer for Coverbrands, men man har sluppet unna henne i nyhetsbrevene ihvertfall. Har meldt meg av nyhetsbrevet nå, for jeg orker ikke å få S.E trøkt opp i trynet annenhver dag. De mister meg som kunde også selv om jeg bare har handlet der noen få ganger. MEN, en ting er positivt, hun reklamerer for Milani og de er dyrevennlige! Bare så synd S.E gir faen i det så lenge myntene klirrer høyt nok. Skulle ønske hun var "dyrevenn" nok til å si nei til dyretestede produkter. Men hun er ingen dyrevenn, dessverre, hun bare later som, sånn som med alt annet. Og nei, S.E, det har INGENTING med utseendet ditt å gjøre! Endret 15. april 2018 av Salka 19
Gjest hulillerunde Skrevet 16. april 2018 #8418 Skrevet 16. april 2018 Hvorfor er det så få som stusser/reagerer på at hun selger hudpiller, hudpleie og hva annet det måtte være for å få fin hud, og påstår at ALT er sååååå fantastisk, men hun selv sliter med acne?! Nå har også jeg meldt meg av nyhetsbrevet til Coverbrands, og jeg kommer heller ikke til å handle der noe mer. Ønsker ikke å støtte opp under løgn og bedrag
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. april 2018 #8419 Skrevet 16. april 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
korallrev Skrevet 16. april 2018 #8420 Skrevet 16. april 2018 29 minutter siden, hulillerunde skrev: Hvorfor er det så få som stusser/reagerer på at hun selger hudpiller, hudpleie og hva annet det måtte være for å få fin hud, og påstår at ALT er sååååå fantastisk, men hun selv sliter med acne?! Nå har også jeg meldt meg av nyhetsbrevet til Coverbrands, og jeg kommer heller ikke til å handle der noe mer. Ønsker ikke å støtte opp under løgn og bedrag Det er det samme i kommentarfeltet på Facebook, hun fikk kritiske spørsmål til bl.a. omskriving av sannhet om restylane i leppene (det som altså er fett) og hvorfor hun lager innlegg om rumpetrening når det faktisk er en operasjon som gir en sånn rumpe - så svarer hun at det er jo åpenbart at hun har gjort noe med leppene(...) og at hun fint kan lage innlegg om rumpetrening, for hun har jo trent rumpe både før og etter operasjonen(.........🙄🙄🙄🙄). Da er det vel slik at man a)ikke evner å forstå eller b)ikke vil forstå. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå