Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 4. april 2018 #8301 Skrevet 4. april 2018 (endret) På 4.4.2018 den 20.52, xemiliex skrev: Lykke til med å finne noen mer selvsentrert enn Sophie Elise Isaken. Det måtte i tilfelle være nettopp nevnte Linnéa Myhre. Tror ikke hun har det noe greit med seg selv, dessverre. Håper hun får hjelp Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
BelAir Skrevet 4. april 2018 #8302 Skrevet 4. april 2018 På 3.4.2018 den 14.42, orfeus skrev: Hun har fortalt at hun fikk gode karakterer på videregående. Dessverre er det hun lærte, glemt. Jeg tror det er ganske mye Sophie forteller som rett og slett ikke stemmer. 16
hulillerunde Skrevet 4. april 2018 #8303 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, Tarese skrev: For å ikke glemme kommentaren om at ingen andre skrev bøkene selv (foruten henne selv) siden det er så vanskelig. Hun er en mester i å fremme seg selv og snakke om den uendelige listen med talenter SE har Uendelig med talent og ulike diagnoser i varierende alvorlighetsgrad. Den jenta der er så virkelighetsfjern 9
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. april 2018 #8304 Skrevet 4. april 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. april 2018 #8305 Skrevet 5. april 2018 11 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun har gitt seg selv enda en diagnose; separasjonsangst. Ja, hun sier det i serien.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. april 2018 #8306 Skrevet 5. april 2018 13 timer siden, Tarese skrev: For å ikke glemme kommentaren om at ingen andre skrev bøkene selv (foruten henne selv) siden det er så vanskelig. Hun er en mester i å fremme seg selv og snakke om den uendelige listen med talenter SE har Hæ? Sa hun virkelig at ingen skrev bøkene sine selv? Hvem mente hun da skrev dem? Forlagene?
Gjest orfeus Skrevet 5. april 2018 #8307 Skrevet 5. april 2018 31 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Hæ? Sa hun virkelig at ingen skrev bøkene sine selv? Hvem mente hun da skrev dem? Forlagene? Jepp. Forlaget hyrer inn en såkalt «ghostwriter», en som skriver det du dikterer - eller at du bare bestemmer hva teksten skal handle om og så skriver vedkommende. Jeg syns det er frekt av Sofie å hinte om sånt. https://en.wikipedia.org/wiki/Ghostwriter
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. april 2018 #8308 Skrevet 5. april 2018 6 minutter siden, orfeus skrev: Jepp. Forlaget hyrer inn en såkalt «ghostwriter», en som skriver det du dikterer - eller at du bare bestemmer hva teksten skal handle om og så skriver vedkommende. Jeg syns det er frekt av Sofie å hinte om sånt. https://en.wikipedia.org/wiki/Ghostwriter Ja, skjønner ikke at det er mulig😳 Hvem ønsker å gi ut en bok de ikke har skrevet selv?
Gjest orfeus Skrevet 5. april 2018 #8309 Skrevet 5. april 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Ja, skjønner ikke at det er mulig😳 Hvem ønsker å gi ut en bok de ikke har skrevet selv? Jeg kan godt skjønne at det både er bra og nødvendig med ghostwriter hvis det er en person som ikke er i stand til å skrive av en eller annen årsak, men at Sofie hinter om at hennes bloggskrivende kolleger ikke skriver bøkene sine selv, er for drøyt. Hun er frekk og slem, intet mindre.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. april 2018 #8310 Skrevet 5. april 2018 (endret) På 5.4.2018 den 11.36, orfeus skrev: Jeg kan godt skjønne at det både er bra og nødvendig med ghostwriter hvis det er en person som ikke er i stand til å skrive av en eller annen årsak, men at Sofie hinter om at hennes bloggskrivende kolleger ikke skriver bøkene sine selv, er for drøyt. Hun er frekk og slem, intet mindre. Om jeg en gang skulle bli lam slik at jeg ikke kan fullføre selvbiografien, så skal jeg få kjæresten min til å skrive mens jeg sier hvert ord. Det skal være 100 % mine ord. Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Gjest orfeus Skrevet 5. april 2018 #8312 Skrevet 5. april 2018 @J.. Ikke bare klein badedrakt, som hun sier, men utrolig klamt budskap. Hun som vil være så dyp burde ha lagt ved en intellektuell tekst om metabudskapet eller noe ... Nå forsterker hun bare det seksuelle og hinter om noe incestuøst, noe jeg tror hun ikke er i stand til å forstå.
J.. Skrevet 5. april 2018 #8313 Skrevet 5. april 2018 17 minutter siden, orfeus skrev: @J.. Ikke bare klein badedrakt, som hun sier, men utrolig klamt budskap. Hun som vil være så dyp burde ha lagt ved en intellektuell tekst om metabudskapet eller noe ... Nå forsterker hun bare det seksuelle og hinter om noe incestuøst, noe jeg tror hun ikke er i stand til å forstå. Enig. Blandet med alle grisene som nevnt over,er det tonnevis med småjenter på 14-18 som spør "hvor har du kjøpt drakten?" Hele Daddygreiene er så utrolig ekkelt,men verre når det er snakk om jenter som fortsatt bor hjemme å er så unge.. Øsj. Daddy over puppene og drakta langt oppi rumpa.. 13
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. april 2018 #8314 Skrevet 5. april 2018 (endret) Jegskulleønskeat skrev (På 5.4.2018 den 10.43): Ja, hun sier det i serien. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. april 2018 #8315 Skrevet 5. april 2018 (endret) På 5.4.2018 den 13.58, Nasse Nøff ❤ skrev: og i spørsmålsrunden hun hadde tror jeg det var. Noe med at hun sliter når kjæresten ikke er der, fordi hun har seperasjonsangst Jepp. Jeg har faktisk separasjonsangst, og det er helt forferdelig. Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Gjest Eidsbergingen Skrevet 5. april 2018 #8316 Skrevet 5. april 2018 6 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jepp. Jeg har faktisk separasjonsangst, og det er ikke verken gøy eller kult. Det er ikke kult å få panikk fordi noen i familien skal operere, slite med tvangstanker fordi man føler at man kan styre familiens død eller ha mareritt i lange tider etter dødsfall. For min del er dette et symptom på kompleks PTSD som jeg har, ifølge Dps, og er et resultat av den separasjonen jeg opplevde da jeg ble brått tatt fra de biologiske/ akutt omsorgssovertakelse. Jeg opplevde to brudd i tidlig alder, og er nå livredd for at den nye familien skal dø. Vil bare sende en Enig i det du skriver at det ikke er hverken gøy eller kult.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. april 2018 #8317 Skrevet 5. april 2018 (endret) Jegskulleønskeat skrev (På 5.4.2018 den 14.02): Jepp. Jeg har faktisk separasjonsangst, og det er ikke verken gøy eller kult. Det er ikke kult å få panikk fordi noen i familien skal operere, slite med tvangstanker fordi man føler at man kan styre familiens død eller ha mareritt i lange tider etter dødsfall. For min del er dette et symptom på kompleks PTSD som jeg har, ifølge Dps, og er et resultat av den separasjonen jeg opplevde da jeg ble brått tatt fra de biologiske/ akutt omsorgssovertakelse. Jeg opplevde to brudd i tidlig alder, og er nå livredd for at den nye familien skal dø. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest orfeus Skrevet 5. april 2018 #8318 Skrevet 5. april 2018 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Vil ikke si for mye, men jeg fant ut for en måned siden at jeg har det også. Har hatt det siden jeg var barn. Hos meg så er det frykten for å bli forlatt, at de rundt meg våkner opp en dag og hater meg, også forlater de meg for godt. Vil ikke si mer enn det, vanskelig tema å snakke om, da det er snakk om omsorgsvikt og slikt. separasjonsangst er ikke noe man skal tulle med. Og det handler ikke om å ikke like å sove alene om natten. separasjonsangst er en alvorlig, tung, vanskelig og for jævlig sykdom! Jeg har aldri forstått at det var separasjonsangst jeg hadde, aldri tenkt det ordet før. Men for et halvt år siden så kom psykologen innpå dette temaet, og etter en nøye utredning så fikk jeg denne diagnosen. Jobber nå med å bli frisk.
Gjest orfeus Skrevet 5. april 2018 #8319 Skrevet 5. april 2018 52 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jepp. Jeg har faktisk separasjonsangst, og det er ikke verken gøy eller kult. Det er ikke kult å få panikk fordi noen i familien skal operere, slite med tvangstanker fordi man føler at man kan styre familiens død eller ha mareritt i lange tider etter dødsfall. For min del er dette et symptom på kompleks PTSD som jeg har, ifølge Dps, og er et resultat av den separasjonen jeg opplevde da jeg ble brått tatt fra de biologiske/ akutt omsorgssovertakelse. Jeg opplevde to brudd i tidlig alder, og er nå livredd for at den nye familien skal dø.
Jordbærkake34532 Skrevet 5. april 2018 #8320 Skrevet 5. april 2018 Ene øyeblikket skriver hun hvordan bio oil har fjernet strekkmerker der man ser bilder at de er borte og hvordan magiske piller har gitt hun perfekt hud, men plutselig litt senere er man så stolt av strekkmerker (ikke noe galt med det, men da reklamerer man ikke for ting som ikke fungerer) og at funnet den perfekte fundation. Ærlig med leserne my ass 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå