Gjest orfeus Skrevet 22. januar 2018 #6861 Skrevet 22. januar 2018 (endret) 4 timer siden, Sandin skrev: Og der sponset Storytel den bloggeren også. Jaja... De synker stadig lavere. Jeg skal aldri bruke den appen så lenge de synes den slags bloggere er greit å bruke som reklame. Bokutvalget de pusher på Storytel er stort sett beregnet på ukebladpublikum, av de jeg har sett er det mange «løkkeskriftbøker». I tillegg er markedsføring via bloggere en anti-trigger hos mange, inkludert meg. Endret 22. januar 2018 av orfeus Rettet feil
jentefranorge Skrevet 22. januar 2018 #6862 Skrevet 22. januar 2018 Hahha, at noen faktisk tror kjeveoperajonen ikke var kosmetisk. Hvor dumme kan folk bli? 14
Miss Polkadott Skrevet 22. januar 2018 #6863 Skrevet 22. januar 2018 Virker som hele gjengen her inne er sjalu på hun fordi hun faktisk tør operere seg fornøyd. Spør du meg burde 9 av 10 norsk damer og menn gjort det samme. Utrolig mye skjemmende utseendet der ute og går .Synes ikke SE bidrar til noe press jeg . Hva med de ørten mødre som har ødelagt kroppen sin grunnet graviditet? De får jo dekket puppeoperasjon på statens rekning støtt og stadig. Det er kosmetiske det også.
Gjest orfeus Skrevet 22. januar 2018 #6864 Skrevet 22. januar 2018 20 minutter siden, Miss Polkadott skrev: Virker som hele gjengen her inne er sjalu på hun fordi hun faktisk tør operere seg fornøyd. Spør du meg burde 9 av 10 norsk damer og menn gjort det samme. Utrolig mye skjemmende utseendet der ute og går .Synes ikke SE bidrar til noe press jeg . Hva med de ørten mødre som har ødelagt kroppen sin grunnet graviditet? De får jo dekket puppeoperasjon på statens rekning støtt og stadig. Det er kosmetiske det også. Jeg vet ikke om du sier dette for å provosere, men hvis du mener det, har du misforstått litt. Mitt tips er å lese tråden.
Weekend Skrevet 22. januar 2018 #6865 Skrevet 22. januar 2018 Hun synger med veldig skarpe S-er, slitsomt å høre på. 1
RaraAvis78 Skrevet 22. januar 2018 #6866 Skrevet 22. januar 2018 9 timer siden, Xstrella skrev: Se bilder før og etter. Er det samme jenta? Utrolig hva plastisk kirurgi gjør. Siste nye nå er kjevekirurgi med implantat. Hvorfor opererte hun kjeven? Hun har jo fått underbitt nå ser det ut som. Ser helt annerledes ut (og mye søtere før!)
Xstrella Skrevet 22. januar 2018 #6867 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Hvorfor opererte hun kjeven? Hun har jo fått underbitt nå ser det ut som. Ser helt annerledes ut (og mye søtere før!) Ja si det. Er det noe igjen å operere? En form for selvskading det og. Tror lykken ligger i utseende. 14
hulillerunde Skrevet 22. januar 2018 #6868 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Hvorfor opererte hun kjeven? Hun har jo fått underbitt nå ser det ut som. Ser helt annerledes ut (og mye søtere før!) Hun var vel veldig overbitt før. Hun la seg til en uvane med å skyve underkjeven frem, en uvane hun ikke har lagt av seg etter operasjon...
Gjest Ellii Skrevet 22. januar 2018 #6869 Skrevet 22. januar 2018 På 19.1.2018 den 15.08, smalls skrev: Skulle tro de var redde for at seertallet kom til å bli lavt, så derfor må de sende melding til alle Sumo kunder. 🙄 De har nok ikke sendt ut mld til alle Sumo kunder. De har nok sendt til de som ser på lignende reality ellers. Det er helt vanlig markedsføring.
RaraAvis78 Skrevet 22. januar 2018 #6870 Skrevet 22. januar 2018 Synes det er rart hun finner leger som fremdeles vil operere henne...hvor ble det av etikken? Trist å se en naturlig søt jente ødelegge seg sånn. 13
Gjest Galaxy X Skrevet 22. januar 2018 #6871 Skrevet 22. januar 2018 3 timer siden, Miss Polkadott skrev: Virker som hele gjengen her inne er sjalu på hun fordi hun faktisk tør operere seg fornøyd. Spør du meg burde 9 av 10 norsk damer og menn gjort det samme. Utrolig mye skjemmende utseendet der ute og går .Synes ikke SE bidrar til noe press jeg . Hva med de ørten mødre som har ødelagt kroppen sin grunnet graviditet? De får jo dekket puppeoperasjon på statens rekning støtt og stadig. Det er kosmetiske det også. *gidderikkeengang*
Xstrella Skrevet 22. januar 2018 #6872 Skrevet 22. januar 2018 3 timer siden, Miss Polkadott skrev: Virker som hele gjengen her inne er sjalu på hun fordi hun faktisk tør operere seg fornøyd. Spør du meg burde 9 av 10 norsk damer og menn gjort det samme. Utrolig mye skjemmende utseendet der ute og går .Synes ikke SE bidrar til noe press jeg . Hva med de ørten mødre som har ødelagt kroppen sin grunnet graviditet? De får jo dekket puppeoperasjon på statens rekning støtt og stadig. Det er kosmetiske det også. Hvem skal betale dette da? Og bør ikke 9 av 10 menn også operere seg da? Likt må være likt. 2
Gjest Uskarp Skrevet 23. januar 2018 #6873 Skrevet 23. januar 2018 Jeg er på alder med SE, og trykket uhemmet "like" på den offisielle siden og innlegget om palmolje, når hun oppfordret til å boikotte Freia sine påskeegg. Jeg var med i grupper på Facebook som tok for seg motstand mot palmeolje, før SE "store gjennombrudd" skjedde. Vi var ikke mange og jeg følte meg rar da jeg fortalte andre om konsekvenser av palmolje til andre venner og familie. NÅ - er hele bildet mitt av Sophie Elise, forstyrrende og forvirrende. Jeg leste aldri bloggen hennes, men trykket "like" og "del" når hun skrev om palmeolje, pelsindustri, kroppspress og hets og delte innlegg på Face. Jeg satte meg aldri inn på hvem denne kvinnen var. Jeg fikk meg en brøkdel av hva hun gjorde gjennom media og tenkte positivt fordi det løftet også de gode verdiene og sterk holdning frem. You to girl og alt det var i hodet mitt. Det var liksom kult å være på vinnerlaget. En av vi som redder verden, mot "de". Dyrke en som fremhevet meg også frem fra sidelinja. Jeg forsvarte henne da en i familien sa "jeg har ikke sansen for henne". En setning som ikke uttrykte hat eller misunnelse, men jeg gikk nesten i tordentale mot slektningen. Først nå skjønner jeg at det er fordi jeg følte meg angrepet. Det er vanskelig å formulerer det. Jeg ønsker ikke å legge skyld over på SE da jeg følte for å forsvare henne. Det er mer en merkelig betraktning nå, senere som ung voksen. Jeg forstår at jeg lot meg påvirke uten å være kritisk, uten å sette meg inn og undersøke hva, hvordan og hvorfor. Hva er det jeg som leser utsettes for her? Første jeg lærte på høgskolen, vær kritisk til alt du leser og reflekter, aldri stopp med å spørre deg selv: Hva får jeg ut av teksten? Jeg ønsker å være med i en diskusjon om SE da jeg har blitt uvenner med bestevenninnen min om henne. Komisk at jeg ler og blir forbanna på en gang. Et sted inni meg, håper jeg, at jeg ikke lot meg lure av SE på grunn flokkmentaliteten i ungdommen, at hun virkelige mente det hun sto for, men jeg er skjelven og sint fordi det går opp for meg hva slags digitalverden jeg har vandret i og senere tid vil barnet mitt finne denne verden en dag. Jeg ønsker å bli mer kritisk og klok for henne som skal arve verden, ikke minst internett med all dens altgivende innhold på godt og vondt. Ønsker å lære meg å holde en saklig diskusjon, våge meg inn og si en ærlig refleksjon, uten å hetse eller bli stemplet som hater. Stephen Fry forklarte det så fint om internett som Pandoras Eske, alle plager, forferdelse og lidelser kom ut, mens håp ble igjen i bunnen. Om ikke en solstorm er på vei. Gud som jeg ber om det! Send oss tilbake til jorda, og ikke "skyene"!
Gjest orfeus Skrevet 23. januar 2018 #6874 Skrevet 23. januar 2018 18 minutter siden, Uskarp skrev: Jeg er på alder med SE, og trykket uhemmet "like" på den offisielle siden og innlegget om palmolje, når hun oppfordret til å boikotte Freia sine påskeegg. Jeg var med i grupper på Facebook som tok for seg motstand mot palmeolje, før SE "store gjennombrudd" skjedde. Vi var ikke mange og jeg følte meg rar da jeg fortalte andre om konsekvenser av palmolje til andre venner og familie. NÅ - er hele bildet mitt av Sophie Elise, forstyrrende og forvirrende. Jeg leste aldri bloggen hennes, men trykket "like" og "del" når hun skrev om palmeolje, pelsindustri, kroppspress og hets og delte innlegg på Face. Jeg satte meg aldri inn på hvem denne kvinnen var. Jeg fikk meg en brøkdel av hva hun gjorde gjennom media og tenkte positivt fordi det løftet også de gode verdiene og sterk holdning frem. You to girl og alt det var i hodet mitt. Det var liksom kult å være på vinnerlaget. En av vi som redder verden, mot "de". Dyrke en som fremhevet meg også frem fra sidelinja. Jeg forsvarte henne da en i familien sa "jeg har ikke sansen for henne". En setning som ikke uttrykte hat eller misunnelse, men jeg gikk nesten i tordentale mot slektningen. Først nå skjønner jeg at det er fordi jeg følte meg angrepet. Det er vanskelig å formulerer det. Jeg ønsker ikke å legge skyld over på SE da jeg følte for å forsvare henne. Det er mer en merkelig betraktning nå, senere som ung voksen. Jeg forstår at jeg lot meg påvirke uten å være kritisk, uten å sette meg inn og undersøke hva, hvordan og hvorfor. Hva er det jeg som leser utsettes for her? Første jeg lærte på høgskolen, vær kritisk til alt du leser og reflekter, aldri stopp med å spørre deg selv: Hva får jeg ut av teksten? Jeg ønsker å være med i en diskusjon om SE da jeg har blitt uvenner med bestevenninnen min om henne. Komisk at jeg ler og blir forbanna på en gang. Et sted inni meg, håper jeg, at jeg ikke lot meg lure av SE på grunn flokkmentaliteten i ungdommen, at hun virkelige mente det hun sto for, men jeg er skjelven og sint fordi det går opp for meg hva slags digitalverden jeg har vandret i og senere tid vil barnet mitt finne denne verden en dag. Jeg ønsker å bli mer kritisk og klok for henne som skal arve verden, ikke minst internett med all dens altgivende innhold på godt og vondt. Ønsker å lære meg å holde en saklig diskusjon, våge meg inn og si en ærlig refleksjon, uten å hetse eller bli stemplet som hater. Stephen Fry forklarte det så fint om internett som Pandoras Eske, alle plager, forferdelse og lidelser kom ut, mens håp ble igjen i bunnen. Om ikke en solstorm er på vei. Gud som jeg ber om det! Send oss tilbake til jorda, og ikke "skyene"! 🙌👏
Korsihalsen Skrevet 23. januar 2018 #6875 Skrevet 23. januar 2018 10 timer siden, Miss Polkadott skrev: Virker som hele gjengen her inne er sjalu på hun fordi hun faktisk tør operere seg fornøyd. Spør du meg burde 9 av 10 norsk damer og menn gjort det samme. Utrolig mye skjemmende utseendet der ute og går .Synes ikke SE bidrar til noe press jeg . Hva med de ørten mødre som har ødelagt kroppen sin grunnet graviditet? De får jo dekket puppeoperasjon på statens rekning støtt og stadig. Det er kosmetiske det også. Jeg fikk meg da en latter om ikke minst på innlegget ditt. 10
jentefranorge Skrevet 23. januar 2018 #6876 Skrevet 23. januar 2018 (endret) 15 hours ago, Miss Polkadott said: Virker som hele gjengen her inne er sjalu på hun fordi hun faktisk tør operere seg fornøyd. Spør du meg burde 9 av 10 norsk damer og menn gjort det samme. Utrolig mye skjemmende utseendet der ute og går .Synes ikke SE bidrar til noe press jeg . Hva med de ørten mødre som har ødelagt kroppen sin grunnet graviditet? De får jo dekket puppeoperasjon på statens rekning støtt og stadig. Det er kosmetiske det også. Faktisk så er jeg for plastiske operasjoner. Synes det er fantastisk at man kan operere en kroppsdel man ikke er fornøyd med, eller hvis man begynner å bli gamle at de ønsker å stoppe aldringsprosessen. Saken med sophie Elise er at hun endrer absolutt alt, selv kroppsdeler som ser Ok ut . Gravide som fikser kroppen etter svangerskap, vil vell få kroppen sin tilbake som den engang var, ikke total forandre den. SOphie forandrer alt som er. hun er også bare 23 år og påvirker mange unge jenter, du kan ikke si at det er normalt at en 23 åring har gjort 15-20 operasjoner og inngrep. Innlegget ditt må jo være en spøk, trolling. og mener du at 9/10 damer burde operere seg i Norges så har nok du også blit påvirket av sophie Elise. Hva med at du starter å operere deg med AAP betalingene dine ,så kan resten av befolkningen følge etter deg 😂 Endret 23. januar 2018 av jentefranorge 7
J.. Skrevet 23. januar 2018 #6877 Skrevet 23. januar 2018 (endret) "...Dere spør ofte hva jeg har på leppene mine, forresten. Jeg blander som regel to og to farger hele tiden siden jeg sjeldent finner den perfekte - nå har jeg Gigi Hadid Maybelinne med fargen Erin og Jeffree Star på toppen i fargen Skin Tight. Ingen av delene er sponset, bare et tips. :-)" Dyreforkjemperen slår til igjen,med dyretestet sminke.. Endret 23. januar 2018 av J.. 14
Elevbruker Skrevet 23. januar 2018 #6878 Skrevet 23. januar 2018 16 minutter siden, J.. skrev: "...Dere spør ofte hva jeg har på leppene mine, forresten. Jeg blander som regel to og to farger hele tiden siden jeg sjeldent finner den perfekte - nå har jeg Gigi Hadid Maybelinne med fargen Erin og Jeffree Star på toppen i fargen Skin Tight. Ingen av delene er sponset, bare et tips. :-)" Dyreforkjemperen slår til igjen,med dyretestet sminke.. Jeffree star er Vegan. Cruelty-Free. Talc Free. Paraben & Gluten-Free. Så der har du meget feil.
Femilie Skrevet 23. januar 2018 #6879 Skrevet 23. januar 2018 5 minutter siden, Elevbruker skrev: Jeffree star er Vegan. Cruelty-Free. Talc Free. Paraben & Gluten-Free. Så der har du meget feil. Hoppet du elegant over det som står uthevet i teksten? 39
Anna ~ Skrevet 23. januar 2018 #6880 Skrevet 23. januar 2018 10 hours ago, RaraAvis78 said: Hvorfor opererte hun kjeven? Hun har jo fått underbitt nå ser det ut som. Ser helt annerledes ut (og mye søtere før!) 1,5 cm overbitt. Det var siste steg i en tannreguleringsprosess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå