Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
4 timer siden, Sandin skrev:

Og der sponset Storytel den bloggeren også. Jaja... De synker stadig lavere. Jeg skal aldri bruke den appen så lenge de synes den slags bloggere er greit å bruke som reklame. 

Bokutvalget de pusher på Storytel er stort sett beregnet på ukebladpublikum, av de jeg har sett er det mange «løkkeskriftbøker». I tillegg er markedsføring via bloggere en anti-trigger hos mange, inkludert meg.

Endret av orfeus
Rettet feil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahha, at noen faktisk tror kjeveoperajonen ikke var kosmetisk. Hvor dumme kan folk bli? 

• Liker 14
Skrevet

Virker som hele gjengen her inne er sjalu på hun fordi hun faktisk tør operere seg fornøyd. Spør du meg burde 9 av 10 norsk damer og menn gjort det samme. Utrolig mye skjemmende utseendet der ute og går .Synes ikke SE bidrar til noe press jeg . Hva med de ørten mødre som har ødelagt kroppen sin grunnet graviditet? De får jo dekket puppeoperasjon på statens rekning støtt og stadig. Det er kosmetiske det også.

Skrevet
20 minutter siden, Miss Polkadott skrev:

Virker som hele gjengen her inne er sjalu på hun fordi hun faktisk tør operere seg fornøyd. Spør du meg burde 9 av 10 norsk damer og menn gjort det samme. Utrolig mye skjemmende utseendet der ute og går .Synes ikke SE bidrar til noe press jeg . Hva med de ørten mødre som har ødelagt kroppen sin grunnet graviditet? De får jo dekket puppeoperasjon på statens rekning støtt og stadig. Det er kosmetiske det også.

Jeg vet ikke om du sier dette for å provosere, men hvis du mener det, har du misforstått litt. Mitt tips er å lese tråden. 

Skrevet

Hun synger med veldig skarpe S-er, slitsomt å høre på.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Xstrella skrev:

Se bilder før og etter. Er det samme jenta? Utrolig hva plastisk kirurgi gjør. Siste nye nå er kjevekirurgi med implantat.

Hvorfor opererte hun kjeven? Hun har jo fått underbitt nå ser det ut som. Ser helt annerledes ut (og mye søtere før!)

Skrevet
2 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Hvorfor opererte hun kjeven? Hun har jo fått underbitt nå ser det ut som. Ser helt annerledes ut (og mye søtere før!)

Ja si det. Er det noe igjen å operere? En form for selvskading det og. Tror lykken ligger i utseende.

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Hun var vel veldig overbitt før. Hun la seg til en uvane med å skyve underkjeven frem, en uvane hun ikke har lagt av seg etter operasjon... 

Skrevet
På 19.1.2018 den 15.08, smalls skrev:

Skulle tro de var redde for at seertallet kom til å bli lavt, så derfor må de sende melding til alle Sumo kunder. 🙄

De har nok ikke sendt ut mld til alle Sumo kunder. De har nok sendt til de som ser på lignende reality ellers. Det er helt vanlig markedsføring. 

Skrevet

Synes det er rart hun finner leger som fremdeles  vil operere henne...hvor ble det av etikken? Trist å se en naturlig søt jente ødelegge seg sånn.

• Liker 13
Gjest Galaxy X
Skrevet
3 timer siden, Miss Polkadott skrev:

*gidderikkeengang* 

:link:

Skrevet
3 timer siden, Miss Polkadott skrev:

Hvem skal betale dette da? Og bør ikke 9 av 10 menn også operere seg da? Likt må være likt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er på alder med SE, og trykket uhemmet "like" på den offisielle siden og innlegget om palmolje, når hun oppfordret til å boikotte Freia sine påskeegg. Jeg var med i grupper på Facebook som tok for seg motstand mot palmeolje, før SE "store gjennombrudd" skjedde. Vi var ikke mange og jeg følte meg rar da jeg fortalte andre om konsekvenser av palmolje til andre venner og familie.

NÅ - er hele bildet mitt av Sophie Elise, forstyrrende og forvirrende. Jeg leste aldri bloggen hennes, men trykket "like" og "del" når hun skrev om palmeolje, pelsindustri, kroppspress og hets og delte innlegg på Face. Jeg satte meg aldri inn på hvem denne kvinnen var. Jeg fikk meg en brøkdel av hva hun gjorde gjennom media og tenkte positivt fordi det løftet også de gode verdiene og sterk holdning frem. You to girl og alt det var i hodet mitt. Det var liksom kult å være på vinnerlaget. En av vi som redder verden, mot "de". Dyrke en som fremhevet meg også frem fra sidelinja.

Jeg forsvarte henne da en i familien sa "jeg har ikke sansen for henne". En setning som ikke uttrykte hat eller misunnelse, men jeg gikk nesten i tordentale mot slektningen. Først nå skjønner jeg at det er fordi jeg følte meg angrepet. Det er vanskelig å formulerer det. Jeg ønsker ikke å legge skyld over på SE da jeg følte for å forsvare henne. Det er mer en merkelig betraktning nå, senere som ung voksen. Jeg forstår at jeg lot meg påvirke uten å være kritisk, uten å sette meg inn og undersøke hva, hvordan og hvorfor. Hva er det jeg som leser utsettes for her? Første jeg lærte på høgskolen, vær kritisk til alt du leser og reflekter, aldri stopp med å spørre deg selv: Hva får jeg ut av teksten?

Jeg ønsker å være med i en diskusjon om SE da jeg har blitt uvenner med bestevenninnen min om henne. Komisk at jeg ler og blir forbanna på en gang. Et sted inni meg, håper jeg, at jeg ikke lot meg lure av SE på grunn flokkmentaliteten i ungdommen, at hun virkelige mente det hun sto for, men jeg er skjelven og sint fordi det går opp for meg hva slags digitalverden jeg har vandret i og senere tid vil barnet mitt finne denne verden en dag. Jeg ønsker å bli mer kritisk og klok for henne som skal arve verden, ikke minst internett med all dens altgivende innhold på godt og vondt. Ønsker å lære meg å holde en saklig diskusjon, våge meg inn og si en ærlig refleksjon, uten å hetse eller bli stemplet som hater.

Stephen Fry forklarte det så fint om internett som Pandoras Eske, alle plager, forferdelse og lidelser kom ut, mens håp ble igjen i bunnen.

Om ikke en solstorm er på vei. Gud som jeg ber om det! Send oss tilbake til jorda, og ikke "skyene"!

Skrevet
18 minutter siden, Uskarp skrev:

Jeg er på alder med SE, og trykket uhemmet "like" på den offisielle siden og innlegget om palmolje, når hun oppfordret til å boikotte Freia sine påskeegg. Jeg var med i grupper på Facebook som tok for seg motstand mot palmeolje, før SE "store gjennombrudd" skjedde. Vi var ikke mange og jeg følte meg rar da jeg fortalte andre om konsekvenser av palmolje til andre venner og familie.

NÅ - er hele bildet mitt av Sophie Elise, forstyrrende og forvirrende. Jeg leste aldri bloggen hennes, men trykket "like" og "del" når hun skrev om palmeolje, pelsindustri, kroppspress og hets og delte innlegg på Face. Jeg satte meg aldri inn på hvem denne kvinnen var. Jeg fikk meg en brøkdel av hva hun gjorde gjennom media og tenkte positivt fordi det løftet også de gode verdiene og sterk holdning frem. You to girl og alt det var i hodet mitt. Det var liksom kult å være på vinnerlaget. En av vi som redder verden, mot "de". Dyrke en som fremhevet meg også frem fra sidelinja.

Jeg forsvarte henne da en i familien sa "jeg har ikke sansen for henne". En setning som ikke uttrykte hat eller misunnelse, men jeg gikk nesten i tordentale mot slektningen. Først nå skjønner jeg at det er fordi jeg følte meg angrepet. Det er vanskelig å formulerer det. Jeg ønsker ikke å legge skyld over på SE da jeg følte for å forsvare henne. Det er mer en merkelig betraktning nå, senere som ung voksen. Jeg forstår at jeg lot meg påvirke uten å være kritisk, uten å sette meg inn og undersøke hva, hvordan og hvorfor. Hva er det jeg som leser utsettes for her? Første jeg lærte på høgskolen, vær kritisk til alt du leser og reflekter, aldri stopp med å spørre deg selv: Hva får jeg ut av teksten?

Jeg ønsker å være med i en diskusjon om SE da jeg har blitt uvenner med bestevenninnen min om henne. Komisk at jeg ler og blir forbanna på en gang. Et sted inni meg, håper jeg, at jeg ikke lot meg lure av SE på grunn flokkmentaliteten i ungdommen, at hun virkelige mente det hun sto for, men jeg er skjelven og sint fordi det går opp for meg hva slags digitalverden jeg har vandret i og senere tid vil barnet mitt finne denne verden en dag. Jeg ønsker å bli mer kritisk og klok for henne som skal arve verden, ikke minst internett med all dens altgivende innhold på godt og vondt. Ønsker å lære meg å holde en saklig diskusjon, våge meg inn og si en ærlig refleksjon, uten å hetse eller bli stemplet som hater.

Stephen Fry forklarte det så fint om internett som Pandoras Eske, alle plager, forferdelse og lidelser kom ut, mens håp ble igjen i bunnen.

Om ikke en solstorm er på vei. Gud som jeg ber om det! Send oss tilbake til jorda, og ikke "skyene"!

🙌👏

Skrevet
10 timer siden, Miss Polkadott skrev:

Jeg fikk meg da en latter om ikke minst på innlegget ditt.

• Liker 10
Skrevet (endret)
15 hours ago, Miss Polkadott said:

Faktisk så er jeg for plastiske operasjoner. Synes det er fantastisk at man kan operere en kroppsdel man ikke er fornøyd med, eller hvis man begynner å bli gamle at de ønsker å stoppe aldringsprosessen. Saken med sophie Elise er at hun endrer absolutt alt, selv kroppsdeler som ser Ok ut . Gravide som fikser kroppen etter svangerskap, vil vell få kroppen sin tilbake som den engang var, ikke total forandre den. SOphie forandrer alt som er.:) hun er også bare 23 år og påvirker mange unge jenter, du kan ikke si at det er normalt at en 23 åring har gjort 15-20 operasjoner og inngrep. Innlegget ditt må jo være en spøk, trolling.

og mener du at 9/10 damer burde operere seg i Norges så har nok du også blit påvirket av sophie Elise. Hva med at du starter å operere deg med AAP betalingene dine ,så kan resten av befolkningen følge etter deg 😂

Endret av jentefranorge
  • Liker 7
Skrevet (endret)

"...Dere spør ofte hva jeg har på leppene mine, forresten. Jeg blander som regel to og to farger hele tiden siden jeg sjeldent finner den perfekte - nå har jeg Gigi Hadid Maybelinne med fargen Erin og Jeffree Star på toppen i fargen Skin Tight. Ingen av delene er sponset, bare et tips. :-)"

Dyreforkjemperen slår til igjen,med dyretestet sminke..

Endret av J..
  • Liker 14
Skrevet
16 minutter siden, J.. skrev:

"...Dere spør ofte hva jeg har på leppene mine, forresten. Jeg blander som regel to og to farger hele tiden siden jeg sjeldent finner den perfekte - nå har jeg Gigi Hadid Maybelinne med fargen Erin og Jeffree Star på toppen i fargen Skin Tight. Ingen av delene er sponset, bare et tips. :-)"

Dyreforkjemperen slår til igjen,med dyretestet sminke..

Jeffree star er  Vegan. Cruelty-Free. Talc Free. Paraben & Gluten-Free. Så der har du meget feil. 

Skrevet
5 minutter siden, Elevbruker skrev:

Jeffree star er  Vegan. Cruelty-Free. Talc Free. Paraben & Gluten-Free. Så der har du meget feil. 

Hoppet du elegant over det som står uthevet i teksten? 

• Liker 39
Skrevet
10 hours ago, RaraAvis78 said:

1,5 cm overbittDet var siste steg i en tannreguleringsprosess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...