Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for omtale av kropp og injurierende utsagn.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Papirfly, mod

Skrevet

Jeg så en artikkel på Seher, at hun og kjæresten skal finne leilighet sammen. Men jeg synes det er så trist å se nye bilder av henne. Hun er virkelig ikke til å kjenne igjen! Helt hinsides hvor mye hun har fikset på utseende. Hun som var så søt og pen før noen år tilbake. Det har gått for langt synes jeg. Jeg blir faktisk irritert på de som sprøyter ansiktet hennes fult av dritt. Tydeig de kun tenker penger. Trist :(

• Liker 10
Skrevet
22 timer siden, _Malene skrev:

Kan ikke fatte og begripe at noen vil ha en rumpe som ser slik ut.. 

Nei, ikke jeg heller.  Da vil jeg heller ha den flate og firkanta rumpa mi.  Den ser i det minste normal ut!

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Christy89 skrev:

Jeg så en artikkel på Seher, at hun og kjæresten skal finne leilighet sammen. Men jeg synes det er så trist å se nye bilder av henne. Hun er virkelig ikke til å kjenne igjen! Helt hinsides hvor mye hun har fikset på utseende. Hun som var så søt og pen før noen år tilbake. Det har gått for langt synes jeg. Jeg blir faktisk irritert på de som sprøyter ansiktet hennes fult av dritt. Tydeig de kun tenker penger. Trist :(

Hun hadde særpreg før! Nå ser hun bare ut som en kopi av alle andre som har gjennomført så mye plastisk kirurgi. Hvorfor er det ingen av de som står henne nær som forsøker å hjelpe henne?! Det er trist. 

• Liker 7
Skrevet
18 timer siden, Missy1 skrev:

Scrolla nedover på Instagram (følger SE der) og plutselig ser jeg bilde av SE liggende i en seng med hyllest til en svensk Hollywood frue. 

Måtte scrolle og lese kommentarer og nå lurer jeg på... er det bare meg som har laft merke til at hun blotter underlivet sitt på bildet? Var noe av det første jeg så (kanskje jeg er ekstrem oppmerksom for detaljer)

La merke til det samme, man ser jo rett hjem. Skjønner ikke at noen vil dele et sånt bilde med hele verden, ihvertfall ikke når man har kjæreste. Noen bilder passer seg best til å vise kjæresten, og ingen andre, syns da jeg. Ekstremt narsissistisk.

• Liker 3
Skrevet

At noen vil betale 50.000,- + for å se slik ut kan jeg ikke fatte... Men hver sin smak I guess..

• Liker 17
Skrevet

Jeg håper virkelig det bildet er redigert? 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Helhvete skrev:

Jeg håper virkelig det bildet er redigert? 

Nei.

Man ser i serien også i sideprofil at den ser nettopp sånn ut..

Som 2 ballonger i buksa.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Anonym2467 skrev:

At noen vil betale 50.000,- + for å se slik ut kan jeg ikke fatte... Men hver sin smak I guess..

En slik rumpe vil folk faktisk betale for?! 😱 Jeg hadde betalt for å IKKE ha en slik rumpe!

• Liker 19
Skrevet
17 minutter siden, J.. said:

Nei.

Man ser i serien også i sideprofil at den ser nettopp sånn ut..

Som 2 ballonger i buksa.

Å herre... 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke falske rumper er noe fint, men synes det ser verre ut på de som er lave og tynne. Som SE og Isabel Raad. På Amber Rose ser det litt bedre ut, siden hun er høy og former. 

Lurer på hvordan rumpa hennes kommer til å se ut når hun fjerner innleggene i rumpa.

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Snuppah00 skrev:

Jeg synes ikke falske rumper er noe fint, men synes det ser verre ut på de som er lave og tynne. Som SE og Isabel Raad. På Amber Rose ser det litt bedre ut, siden hun er høy og former. 

Lurer på hvordan rumpa hennes kommer til å se ut når hun fjerner innleggene i rumpa.

Enig, men jeg tror at bloggere som SE og Raad bryr seg mer om hvordan ting ser ut på SoMe enn i virkeligheten, fordi de lever for likes. Trist.

• Liker 11
Skrevet
31 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Enig, men jeg tror at bloggere som SE og Raad bryr seg mer om hvordan ting ser ut på SoMe enn i virkeligheten, fordi de lever for likes. Trist.

Snakket nettopp med min mor om dette faktisk 😂 hun ser flere ungdommer enn jeg gjør hver dag pga jobb og hun er lettere sjokkert over hvordan de sminker seg og ser ut for tiden. Jeg sa at jeg tror det er fordi det ser "bra"  ut på bilder men det ser jo ikke ut i virkeligheten. Da tenker jeg på de påmalte leppene, øyenbrynene, contouring og falske vipper som veier et halvt kilo. 

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og hets.

Papirfly, mod.

Gjest Lexie Grey
Skrevet
På 19.1.2018 den 19.17, hulillerunde skrev:

Hvorfor er det blitt slik at det nesten står mer respekt av mennesker som har operert seg til nytt og "vakrere" utseende, har flere (hundre)tusen følgere på SoMe, og får mange kommentarer på hvor vakker de er, i stedet for mennesker som har kjempet seg ut av vonde/tunge/tøffe situasjoner og som har tatt tak i livet sitt? Snudd det vonde til noe fint, og gjort noe av betydning.  Når ble det slik at vi "ble" utseende vårt i stedet for den personen man er på innsiden? Når ble det slik at det er kulere å kunne legge perfekt makeup og ukult å ha lest en bok med mer substans enn en blogg? Når mistet vi bakkekontakten med de verdiene som er viktige og erstattet dem med et utseendepress, perfeksjonspress ol uten like? 

Amen!! 👏 👑

Skrevet

Sangteksten er teit, ja, men ikke noe uvanlig fra all annen listemusikk i dag. 

• Liker 4
Skrevet

Serien påvirker til at flere unge jenter vil operere kjeven nå. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...