smalls Skrevet 7. januar 2018 #6521 Skrevet 7. januar 2018 Så lenge SE er relevant og folk kan tjene penger på henne, så kommer ikke dette til å snu. Folk tenker KUN penger og får dollartegn i øynene når de ser henne. Samme med The Kardashians og Jenner jentene. Hun er en av de som kommer til å være kjendis og i rampelyset lenge. Selv om blogging går over. Hun trekker seg kanskje unna når hun blir eldre, men enn så lenge er vi stuck med henne Sunn fornuft plakaten er bare bullshit. 4
Erikasr Skrevet 7. januar 2018 #6522 Skrevet 7. januar 2018 3 timer siden, Bloggleseren skrev: I kommentarfeltet hos bloggomtoppbloggere er det en person som hevder å komme fra Harstad og som sier at SE ikke ble mobbet i oppveksten, men at hun tvert imot hørte med i den kule gjengen. https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01/06/miss-sophie-og-vg/#comment-8738 Noe som stemmer bedre med blogginnleggene fra den tiden, hvor det fremgår at hun var på fest hver helg, var kjæreste med de kjekke guttene osv. Bare nevner det. SE ble mobbet, hvorpå hun ETTER dette ble en av de litt ''kulere'' og gikk over til å drive med litt mobbing selv. Dette har hun også skrevet om på bloggen. Personen som påstår at hun aldri har bitt mobbet fordi hun hørte med i den ''kule gjengen'' tenker jo ikke på tiden før hun kom inn med dem. 3
Gjest Speilvegg Skrevet 7. januar 2018 #6523 Skrevet 7. januar 2018 41 minutter siden, korallrev skrev: Jeg kontaktet dem angående akkurat SE og la ved skjermdump av ulike bilder/tekster som viser at hun virkelig ikke følger den, men svaret er heller labert. Jeg har lagt det ut tidligere i tråden. Etter dette konkluderte jeg med at Sunn fornuftplakaten bare er tull og humbug - en god tanke i utgangspunktet, men når alt kommer til alt spiller det ingen rolle fra eller til, dessverre. Ja, det overrasker meg ikke. Det er vel som vanlig bare en veiledning. Men bra du tok kontakt med de ansvarlige for plakaten. De slipper unna med det meste. Og det er akkurat det Kadra skriver om i Dagsavisen Som jeg linket til. Det er på tide å innse at det ikke er unge jenter som skriver dagbok, men at de er reklameplakater for mektige annonsører.
Xstrella Skrevet 7. januar 2018 #6524 Skrevet 7. januar 2018 Ville likt å hørt henne synge live. Eller hørt sangen uten hjelp. Synes det faktisk er frekt å lage artister ved autotune bare fordi de er litt kjent. Noe artist er hun absolutt ikke. Tenk på de som virkelig kan synge, som står timesvis og øver. Der sang er livet. De får ikke platekontrakt men er tusen ganger flinkere enn tilgjorte S.E. Se på Sissel Kyrkjebø; rik og berømt uten å kle av seg, uten å selge privatlivet, uten å selge barna sine. Rik kun på å synge nydelig. Her har rosaluftverdenbloggere myyyye å lære! 11
smalls Skrevet 7. januar 2018 #6525 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, Xstrella skrev: Ville likt å hørt henne synge live. Eller hørt sangen uten hjelp. Synes det faktisk er frekt å lage artister ved autotune bare fordi de er litt kjent. Noe artist er hun absolutt ikke. Tenk på de som virkelig kan synge, som står timesvis og øver. Der sang er livet. De får ikke platekontrakt men er tusen ganger flinkere enn tilgjorte S.E. Se på Sissel Kyrkjebø; rik og berømt uten å kle av seg, uten å selge privatlivet, uten å selge barna sine. Rik kun på å synge nydelig. Her har rosaluftverdenbloggere myyyye å lære! Så enig. Men er man kjent, så får man gi ut musikk. Spiller ingen rolle om man god eller ikke. SE er absolutt ingen artist. Hun har vel ikke holdt en eneste konsert. Hun er den som må gjøre alt. Snart har hun en gjesterolle i en film 9
korallrev Skrevet 7. januar 2018 #6526 Skrevet 7. januar 2018 Ser på IG-storyen at det lenkes til mye treningsutstyr fra x-life. Da tenker jeg at jeg boikotter dem i likhet med tights.no. LATTERLIG å ha opererte SE til å fronte treningsutstyr, når hun selv utallige ganger har fortalt på bloggen at hun ikke er noe flink til å opprettholde eller er glad i trening. Hun inspirerer ikke akkurat til trening eller treningsglede, men vet jo at hun har utrolig mange følgere, så skjønner jo at nettbutikkene vil bruke henne som reklame, men jeg SKJØNNER det ikke; at de vil assosieres med henne? Jeg er oppriktig glad i å trene, elsker å løpe og trener for velvære og helse, og liker å ha litt treningstøy å velge mellom, men når SE brukes for å pushe utstyr så dropper jeg den butikken. 17
gjestgitt Skrevet 7. januar 2018 #6527 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, korallrev skrev: Ser på IG-storyen at det lenkes til mye treningsutstyr fra x-life. Da tenker jeg at jeg boikotter dem i likhet med tights.no. LATTERLIG å ha opererte SE til å fronte treningsutstyr, når hun selv utallige ganger har fortalt på bloggen at hun ikke er noe flink til å opprettholde eller er glad i trening. Hun inspirerer ikke akkurat til trening eller treningsglede, men vet jo at hun har utrolig mange følgere, så skjønner jo at nettbutikkene vil bruke henne som reklame, men jeg SKJØNNER det ikke; at de vil assosieres med henne? Jeg er oppriktig glad i å trene, elsker å løpe og trener for velvære og helse, og liker å ha litt treningstøy å velge mellom, men når SE brukes for å pushe utstyr så dropper jeg den butikken. Enig. Det provoserer meg også at hun faktisk løy å sa hun trente på seg denne opererte rumpen hennes. Kanskje x-life også tror på denne løgnen? 15
fitnessjenta Skrevet 7. januar 2018 #6528 Skrevet 7. januar 2018 7 timer siden, orfeus skrev: Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å se serien, men det er interessant å se hvordan hun kommer til å bli fremstilt av TV2. Vil de vise henne som et voksent, tenkende menneske, eller kommer de til å vise henne som en sutrende og selvopptatt unge ...? I Bloggerne ble hun fremstilt som ganske dum og selvsentrert. Med tanke på traileren vil jeg tippe sistnevnte, har på følelsen av at hele serien skal handle om hvor synd det er på henne, slik at vi skal akseptere hennes dårlige valg. Har ikke lyst til å se, men ender vel opp med å se første episode likevel... 7 timer siden, Bloggleseren skrev: I kommentarfeltet hos bloggomtoppbloggere er det en person som hevder å komme fra Harstad og som sier at SE ikke ble mobbet i oppveksten, men at hun tvert imot hørte med i den kule gjengen. https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01/06/miss-sophie-og-vg/#comment-8738 Noe som stemmer bedre med blogginnleggene fra den tiden, hvor det fremgår at hun var på fest hver helg, var kjæreste med de kjekke guttene osv. Bare nevner det. Det kan sikkert stemme, er alltid to sider av en historie. Likevel ønsker jeg ikke å reflektere rundt noe jeg overhodet ikke vet noe om. Man kan være med i den kule gjengen, men likevel bli mobba. 4
korallrev Skrevet 7. januar 2018 #6529 Skrevet 7. januar 2018 16 minutter siden, gjestgitt skrev: Enig. Det provoserer meg også at hun faktisk løy å sa hun trente på seg denne opererte rumpen hennes. Kanskje x-life også tror på denne løgnen? Godt mulig de tenker hun er en god ambassadør, men for meg virker det motsatt. Jeg gir nettbutikker beskjed om at de mister en kunde og hvorfor 🤗 7
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6530 Skrevet 7. januar 2018 10 minutter siden, korallrev skrev: Godt mulig de tenker hun er en god ambassadør, men for meg virker det motsatt. Jeg gir nettbutikker beskjed om at de mister en kunde og hvorfor 🤗 Du må gjerne si det er flere som nå finner andre steder å handle. Fettsugde damer med implantater i stedet for muskler er ikke de beste ambassadørene for treningstøy 😶
korallrev Skrevet 7. januar 2018 #6531 Skrevet 7. januar 2018 2 minutter siden, orfeus skrev: Du må gjerne si det er flere som nå finner andre steder å handle. Fettsugde damer med implantater i stedet for muskler er ikke de beste ambassadørene for treningstøy 😶 Får gi beskjed dersom de svarer på henvendelsen. Jeg nekter å bruke penger på butikker som sponser noen med null troverdighet hva trening angår. 5
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6532 Skrevet 7. januar 2018 8 timer siden, fitnessjenta skrev: Dette er ikke en tråd om SE, så er muligens litt avsporing; men hun har i senere tid skrevet innlegg om hvor manipulert hun ble av eksen sin, og at han behandlet henne veldig dårlig. Syns derfor ikke at man skal bruke alt for mye hun har skrevet i denne perioden mot henne. Hvis hun ble manipulert til å skrive det innlegget bør hun sørge for at det blir slettet.
fitnessjenta Skrevet 7. januar 2018 #6533 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, orfeus skrev: Hvis hun ble manipulert til å skrive det innlegget bør hun sørge for at det blir slettet. Det er jeg fullstendig enig i. 4
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6534 Skrevet 7. januar 2018 8 timer siden, Bloggleseren skrev: I kommentarfeltet hos bloggomtoppbloggere er det en person som hevder å komme fra Harstad og som sier at SE ikke ble mobbet i oppveksten, men at hun tvert imot hørte med i den kule gjengen. https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01/06/miss-sophie-og-vg/#comment-8738 Noe som stemmer bedre med blogginnleggene fra den tiden, hvor det fremgår at hun var på fest hver helg, var kjæreste med de kjekke guttene osv. Bare nevner det. https://www.dagbladet.no/tema/jeg-gikk-fra-a-bli-mobbet-til-a-mobbe/63115041 Her innrømmer hun at hun var en mobber, en ganske ille en også.
Snuppah00 Skrevet 8. januar 2018 #6535 Skrevet 8. januar 2018 12 timer siden, korallrev skrev: Ser på IG-storyen at det lenkes til mye treningsutstyr fra x-life. Da tenker jeg at jeg boikotter dem i likhet med tights.no. LATTERLIG å ha opererte SE til å fronte treningsutstyr, når hun selv utallige ganger har fortalt på bloggen at hun ikke er noe flink til å opprettholde eller er glad i trening. Hun inspirerer ikke akkurat til trening eller treningsglede, men vet jo at hun har utrolig mange følgere, så skjønner jo at nettbutikkene vil bruke henne som reklame, men jeg SKJØNNER det ikke; at de vil assosieres med henne? Jeg er oppriktig glad i å trene, elsker å løpe og trener for velvære og helse, og liker å ha litt treningstøy å velge mellom, men når SE brukes for å pushe utstyr så dropper jeg den butikken. Enig. Kommer heller ikke til å handle noe derfra når de velger å ha Sophie fuckings Elise til å reklamere for butikken!! 🙈 Å se henne i treningstøy og med treningsutstyr er ikke særlig motiverende, ikke når vi vet hun er kjøpt og betalt. Hun har heller ingen trent kropp. Derfor blir det for dumt. 16
J.. Skrevet 9. januar 2018 #6536 Skrevet 9. januar 2018 Så pinlig å skrive at man får en hel dag ødelagt av angst,fordi en bloggleser har sendt deg en screenshot hvor du ser stygg ut. ..... ..... ..... ..... 13
elisaday Skrevet 9. januar 2018 #6537 Skrevet 9. januar 2018 (endret) 1 time siden, J.. skrev: Så pinlig å skrive at man får en hel dag ødelagt av angst,fordi en bloggleser har sendt deg en screenshot hvor du ser stygg ut. ..... ..... ..... ..... Nå blir hun nok dypt deprimert igjen. For så å operere noe. +Litt påfallende at denne dyyype depresjonen hennes kommer rett etter kjeveoperasjonen. Endret 9. januar 2018 av elisaday + 9
Gjest orfeus Skrevet 9. januar 2018 #6538 Skrevet 9. januar 2018 2 timer siden, J.. skrev: Så pinlig å skrive at man får en hel dag ødelagt av angst,fordi en bloggleser har sendt deg en screenshot hvor du ser stygg ut. ..... ..... ..... ..... Herregud, snakk om å blåse opp en bagatell. Hun kan ikke ha mye på hjertet når det eneste hun skriver om er eget utseende og egne følerier - blandet med reklame. Jeg hadde ikke holdt ut å være i nærheten av folk som er så til de grader egosentriske.
xemiliex Skrevet 9. januar 2018 #6539 Skrevet 9. januar 2018 Håper noen tar seg bryet med å rapportere den reklameplakaten hun nå kler seg i hver dag, dagen lang, for den merkingen der er overhodet ikke godkjent. 8
J.. Skrevet 9. januar 2018 #6540 Skrevet 9. januar 2018 Hadde oppsøkt hjelp om jeg var så oppslukt av meg selv og eget utseende at en kommentar om nettopp det hadde ødelagt dagen min sånn.. Kommer til å dra en Narkissos sånn hun holder på.. Pinlig som få. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå