Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6501 Skrevet 7. januar 2018 10 minutter siden, Cavatina skrev: Er det ikke slik at Anti, managementet hennes som hun nå har brutt med, jobbet i 2 år for å få til prosjekt "SE vil ha sin egen TV-serie"? Der det i reklamen for serien sies at TV-teamet fikk være med mens SE skulle bli kjent med seg selv? I den samme perioden hun sier hun var syk av depresjon? Og serien heter "SEs verden" mens folk sannsynligvis vil kikke for å se hvor mye hun avslører om operasjoner og skandaler hun har tjent gode penger på å skape innholdsmarkedsføring og merkevare av. Okay Tilføyelse: SE går fra Anti til UI www.dn.no/etterBors/2017/11/04/1311/Medier/sophie-elise-gar-til-united-influencers Det med bytting fra Anti til UI hadde jeg helt glemt. UI er tydeligvis bedre på å overtale TV2 til å kjøre på - selv om hovedpersonen åpenbart er syk (i følge SE selv var hun dypt deprimert mens de laget serien). Kan vi vente oss en fet rettssak? Eller har de fått henne til å signere på at hun tar ansvaret selv? Men hvis hun var syk kunne hun neppe forstå følgene av å lage serien? Interessant.
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6502 Skrevet 7. januar 2018 15 minutter siden, Tom Bäcker skrev: Jeg klarte 40 sekunder. Hun har null stemme og sliter med å uttale ordene. For førti år siden var det et nachspiel i et plateselskap som gikk fullstendig galt og resulterte i en plateinnspilling. Det var min første tanke da jeg hørte låta. Total avsporing, men det må være lov å tulle Sveriges svar på Olga Marie Mikalsen? https://www.youtube.com/watch?v=F-_TnSAmxpU
Gjest Tom Bäcker Skrevet 7. januar 2018 #6504 Skrevet 7. januar 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Total avsporing, men det må være lov å tulle Sveriges svar på Olga Marie Mikalsen? https://www.youtube.com/watch?v=F-_TnSAmxpU Olga var tøff, og jeg mistenker at hun hadde masse selvironi.
Cavatina Skrevet 7. januar 2018 #6505 Skrevet 7. januar 2018 Tja, det er i alle fall nok penger å hente hos UI. Alt handler om penger og omsetning. For SE, for TV2, og for byråer som UI. Hvis noen fortsatt tror at blogging handler om å skrible litt om hverdagslivet sitt, bør de lese denne artikkelen: www.dn.no/etterBors/2017/08/04/2047/Markedsforing/blogget-seg-til-dobbel-omsetning-fortsatt-i-minus 1
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6506 Skrevet 7. januar 2018 2 minutter siden, Tom Bäcker skrev: Olga var tøff, og jeg mistenker at hun hadde masse selvironi. Det tror jeg også. I alle fall kunne man se et lite glimt i øyet når hun påsto at hun var verdens beste operasanger. Humor og selvironi er en bra ting.
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6507 Skrevet 7. januar 2018 6 minutter siden, Anna ~ skrev: Jeg klarte < 10 sek sammenlagt. Jeg hørte faktisk hele snutten som var lagt ut på iTunes, noe som var mer enn nok til å skjønne at her trengs det mer tid i studio og hjelp av profesjonelle og gode musikkarbeidere. Dessverre var det vanskelig å forstå hva teksten handler om, igjen. Denne gangen på grunn av elendig diksjon.
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6508 Skrevet 7. januar 2018 43 minutter siden, Cavatina skrev: Tja, det er i alle fall nok penger å hente hos UI. Alt handler om penger og omsetning. For SE, for TV2, og for byråer som UI. Hvis noen fortsatt tror at blogging handler om å skrible litt om hverdagslivet sitt, bør de lese denne artikkelen: www.dn.no/etterBors/2017/08/04/2047/Markedsforing/blogget-seg-til-dobbel-omsetning-fortsatt-i-minus Den som har ork kan undersøke litt rundt årsakene til at både det norske UI og det svenske moderselskapet går med underskudd.
Liljeb Skrevet 7. januar 2018 #6509 Skrevet 7. januar 2018 Haha, å herregud, så flaut!! Dette er jo ren kopi av Life of Kylie, sånn sett bort ifra at Kylie virkelig ER vokst opp i rampelyset og ER en verdenskjent kjendis. Sofie Elise kan vel knapt kalles kjendis i det hele tatt, de er i hvertfall mange som ikke vet hvem hun er i aldersgruppen 30+. Stå og surve slik offentlig på alt fra bloggen sin, Bloggerne, aviser og nå dette.. over et liv hun selv hyper opp og som hun i aller høyeste grad selv ha valgt! Altså, jeg tviler sterkt på at det er paparazzier etter henne hvor enn hun ferdes, innbrudd i huset hennes, verdensomspennende rykter etc etc, som faktisk Kylie kan klage over. Men èn ting har de til felles da; de ser jo faen meg ikke ut lengre med alle de plastiske operasjonene de har valgt å utføre. 30
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6510 Skrevet 7. januar 2018 (endret) 1 time siden, Liljeb skrev: Haha, å herregud, så flaut!! Dette er jo ren kopi av Life of Kylie, sånn sett bort ifra at Kylie virkelig ER vokst opp i rampelyset og ER en verdenskjent kjendis. Sofie Elise kan vel knapt kalles kjendis i det hele tatt, de er i hvertfall mange som ikke vet hvem hun er i aldersgruppen 30+. Stå og surve slik offentlig på alt fra bloggen sin, Bloggerne, aviser og nå dette.. over et liv hun selv hyper opp og som hun i aller høyeste grad selv ha valgt! Altså, jeg tviler sterkt på at det er paparazzier etter henne hvor enn hun ferdes, innbrudd i huset hennes, verdensomspennende rykter etc etc, som faktisk Kylie kan klage over. Men èn ting har de til felles da; de ser jo faen meg ikke ut lengre med alle de plastiske operasjonene de har valgt å utføre. Det er vel noen kloke hoder hos produksjonsselskapet som tror det er en bra måte å få seere på, ved å kopiere Life of Kylie. Jeg tror dessverre de har rett. Dette går rett hjem hos folket / fansen. Endret 7. januar 2018 av orfeus Rettet skrivefeil
Liljeb Skrevet 7. januar 2018 #6511 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, orfeus skrev: Det er vel noen kloke hoder ho produksjonsselskapet som tror det er en bra måte å få seere på, ved å kopiere Life of Kylie. Jeg tror dessverre de har rett. Dette går rett hjem hos folket / fansen. Håper virkelig at du tar feil, men tror dessverre at du har rett.. 2
fitnessjenta Skrevet 7. januar 2018 #6512 Skrevet 7. januar 2018 På 6.1.2018 den 1.01, orfeus skrev: Jeg lovet å Google litt, og her er innlegget http://sophieelise.blogg.no/1413127332_12102014.html «Alt med blogg handler om image - mitt image er at jeg er provoserende, man vet aldri hva man får, jeg kjører den barbie-looken og en gang i blandt må jeg "vinne folk" tilbake igjen med innlegg om dyrevern, at jeg har vært deprimert, blitt mobba osv. Det er slik denne bloggverden fungerer om man har lyst til å holde det gående.» (Sitat fra blogginnlegget det er lenket til) Interessant lesning i disse tider ... Dette er ikke en tråd om SE, så er muligens litt avsporing; men hun har i senere tid skrevet innlegg om hvor manipulert hun ble av eksen sin, og at han behandlet henne veldig dårlig. Syns derfor ikke at man skal bruke alt for mye hun har skrevet i denne perioden mot henne.
fitnessjenta Skrevet 7. januar 2018 #6513 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, orfeus skrev: Det er vel noen kloke hoder hos produksjonsselskapet som tror det er en bra måte å få seere på, ved å kopiere Life of Kylie. Jeg tror dessverre de har rett. Dette går rett hjem hos folket / fansen. Sant nok, SE er ikke et "offer" for eksponeringen og kjendisstatusen, hun gjør alt for å være i rampelyset. Men jeg tror serien handler mye om hvorfor hun har blitt så avhengig av bekreftelse, bl.a. fordi hun har blitt mobbet så mye. Uansett et utrolig hjernedødt konsept, som dessverre kommer til å bli elsket av fjortisjenter med dårlig selvbilde 6
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6514 Skrevet 7. januar 2018 9 minutter siden, fitnessjenta skrev: Sant nok, SE er ikke et "offer" for eksponeringen og kjendisstatusen, hun gjør alt for å være i rampelyset. Men jeg tror serien handler mye om hvorfor hun har blitt så avhengig av bekreftelse, bl.a. fordi hun har blitt mobbet så mye. Uansett et utrolig hjernedødt konsept, som dessverre kommer til å bli elsket av fjortisjenter med dårlig selvbilde Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å se serien, men det er interessant å se hvordan hun kommer til å bli fremstilt av TV2. Vil de vise henne som et voksent, tenkende menneske, eller kommer de til å vise henne som en sutrende og selvopptatt unge ...? I Bloggerne ble hun fremstilt som ganske dum og selvsentrert.
Christy89 Skrevet 7. januar 2018 #6515 Skrevet 7. januar 2018 Tipper serien bare blir en kopi av Bloggerne. Hun forteller hun har blogget siden hun var 16, hvor tøft det var vært, prater om haters, dårlig selvbilde, grining, hvor langt hun har kommet blablabla...... Same old shit. Tv2 vil tjene penger på henne, men har ikke hun fått nok oppmerksomhet?! Så blir jo denne serien også en kopi av "life of Kylie" Kleint!! 9
Bloggleseren Skrevet 7. januar 2018 #6516 Skrevet 7. januar 2018 34 minutter siden, fitnessjenta said: Sant nok, SE er ikke et "offer" for eksponeringen og kjendisstatusen, hun gjør alt for å være i rampelyset. Men jeg tror serien handler mye om hvorfor hun har blitt så avhengig av bekreftelse, bl.a. fordi hun har blitt mobbet så mye. Uansett et utrolig hjernedødt konsept, som dessverre kommer til å bli elsket av fjortisjenter med dårlig selvbilde I kommentarfeltet hos bloggomtoppbloggere er det en person som hevder å komme fra Harstad og som sier at SE ikke ble mobbet i oppveksten, men at hun tvert imot hørte med i den kule gjengen. https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01/06/miss-sophie-og-vg/#comment-8738 Noe som stemmer bedre med blogginnleggene fra den tiden, hvor det fremgår at hun var på fest hver helg, var kjæreste med de kjekke guttene osv. Bare nevner det. 14
Bloggleseren Skrevet 7. januar 2018 #6517 Skrevet 7. januar 2018 OT, men jeg synes det er så rart at bloggere tilsynelatende uhindret kan skape et bilde av seg selv i media som overhodet ikke stemmer med fakta. Kristina Andersen har for eksempel med stort hell greid å fremstille seg selv som et dydsmønster, men historien er en helt annen. Er de ikke redde for at noen fra fortida skal dukke opp og si dem imot? 17
Gjest Speilvegg Skrevet 7. januar 2018 #6518 Skrevet 7. januar 2018 Sophie Elise har vel skrevet under på å følge Sunn fornuft plakaten? Men hun er jo en versting når det gjelder operasjoner, fillers og skjult reklame. Merkelig at de ønsker at hun skal være tilknyttet denne plakaten. Heia Kadra som tar opp dette med reklamebloggere, for det er akkurat det de er. http://www.dagsavisen.no/nyemeninger/de-farlige-reklamebloggerne-1.1079535
korallrev Skrevet 7. januar 2018 #6519 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, Speilvegg skrev: Sophie Elise har vel skrevet under på å følge Sunn fornuft plakaten? Men hun er jo en versting når det gjelder operasjoner, fillers og skjult reklame. Merkelig at de ønsker at hun skal være tilknyttet denne plakaten. (...) Jeg kontaktet dem angående akkurat SE og la ved skjermdump av ulike bilder/tekster som viser at hun virkelig ikke følger den, men svaret er heller labert. Jeg har lagt det ut tidligere i tråden. Etter dette konkluderte jeg med at Sunn fornuftplakaten bare er tull og humbug - en god tanke i utgangspunktet, men når alt kommer til alt spiller det ingen rolle fra eller til, dessverre. 15
Gjest orfeus Skrevet 7. januar 2018 #6520 Skrevet 7. januar 2018 3 timer siden, Bloggleseren skrev: OT, men jeg synes det er så rart at bloggere tilsynelatende uhindret kan skape et bilde av seg selv i media som overhodet ikke stemmer med fakta. Kristina Andersen har for eksempel med stort hell greid å fremstille seg selv som et dydsmønster, men historien er en helt annen. Er de ikke redde for at noen fra fortida skal dukke opp og si dem imot? Jeg tror ikke de er så veldig smarte ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå