Aurora** Skrevet 13. desember 2017 #6021 Del Skrevet 13. desember 2017 10 minutter siden, ulven298 skrev: Hun skriver masse rett Det måtte du opprette bruker for å si? Hva er det hun skriver som er rett da? Nevn gjerne flere eksempler 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 13. desember 2017 #6022 Del Skrevet 13. desember 2017 8 minutter siden, orfeus skrev: Jaja ... Dumt av meg å kommentere at en splitter ny bruker som var veldig opptatt av å tale SEs sak, hadde de samme skrivefeilene som henne, men det hele fikk et komisk skjær ... Ellers er hun vel mest opptatt av å se på speilet og dyrke diagnoser. Forstår godt at du falt for fristelsen 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 13. desember 2017 #6023 Del Skrevet 13. desember 2017 8 minutter siden, orfeus said: Ellers er hun vel mest opptatt av å se på speilet og dyrke diagnoser. Hun har akkurat blitt operert for cyster i eggstokkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 13. desember 2017 #6024 Del Skrevet 13. desember 2017 5 minutter siden, Anna ~ skrev: Hun har akkurat blitt operert for cyster i eggstokkene. Det har hun lagt ut på blogg og snapchat. Illustrert med foto som viser mest mulig hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 13. desember 2017 #6025 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) 16 minutter siden, ulven298 skrev: Hun skriver masse rett Det skulle bare mangle! Hun lever av å skrive, er 22 år og sier at hun hadde veldige gode karakterer på videregående. Hun burde skrive godt og vite hvordan man bruker retteprogram. Endret 13. desember 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 13. desember 2017 #6026 Del Skrevet 13. desember 2017 5 minutter siden, orfeus said: Det har hun lagt ut på blogg og snapchat. Illustrert med foto som viser mest mulig hud. Og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulven298 Skrevet 13. desember 2017 #6027 Del Skrevet 13. desember 2017 9 minutter siden, Aurora** skrev: Det måtte du opprette bruker for å si? Hva er det hun skriver som er rett da? Nevn gjerne flere eksempler Hadde bruker fra før;) Jeg er veldig opptatt av dyrevelferden! Og hun er en person som skriver og uttaler seg mye om dette, på en korrekt måte. Synes det er bra at noen med så mange lesere bruker stemmen sin til og si dette, for å gjøre andre oppmerksom på at mange dyr lider i små bur og blir skadet vær eneste dag! Itilleg til at hun er veldig opptatt av dette med palmeolje, noe som mange andre "driter" i... syntes hun får fram poengene sine på en bra måte og får andre til å tenke. Dette er jo selvsagt min mening da:) Jeg kan jo være ærlig og si at jeg ikke er så "fan" av alle de operasjonene, men de gjorde hun i en periode av livet sitt hvor hun ikke føre seg bra nokk. Hun trodde at problemene skulle løse seg ved og sette silikon i brystene, noe som ikke hjalp... så hun fortsatte og fortsatte, hun ble rett og slett avhengig av operasjoner! Men nå har hun selv sagt at hun ikke angrer, men hvis hun hadde dratt tilbake til den perioden av livet sitt hadde hun ikke gjort dette igjen! Så hun oppfordrer ikke unge jenter til og gjøre dette! Og uansett hvis hun vil ta operasjoner, så må hu jo få lovt til det uten å bli dømt av samfunnet. synes at mennesker i dagens samfunn må slutte og dømme andre, uten å kjenne dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulven298 Skrevet 13. desember 2017 #6028 Del Skrevet 13. desember 2017 5 minutter siden, orfeus skrev: Det skulle bare mangle! Hun lever av å skrive, er 22 år og sier at hun hadde veldige gode karakterer på videregående. Hun burde skrive godt og vite hvordan man bruker retteprogram. Var ikke det jeg mente! Jeg mener at det hun skriver om er rett, ikke norsken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 13. desember 2017 #6029 Del Skrevet 13. desember 2017 10 minutter siden, Anna ~ skrev: Og? Det er synd du som voksen ikke ser ironien i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulven298 Skrevet 13. desember 2017 #6030 Del Skrevet 13. desember 2017 På 8.12.2017 den 10.53, Sorbus skrev: 14 år gamle jenter går ikke til mamma for å få bekreftelse på at rumpa deres er fin. Eller puppene, leppene, håret, øyevippene eller tennene. De bruker venninner som referansepunkt og mange ser på Sophie Elise som en venninne. Og Sofie forteller dem at en naturlig kropp ikke er nok, både med handling og ord. Da hjelper det ikke om mamma forsikrer dem om at de er fine som de er. Mammas mening teller veldig lite i den alderen. Er 15 år selv, og har ikke lyst til og ta noen operasjoner på grunn av at Sophia Elise gjør dette! På yt har hun selv sagt at hun ikke ville gjort dette igjen hvis hun hadde spilt tilbake i tid. Så hun oppfordrer ikke meg til noen ting! Folk må slutte å skylde på bliggere for alt! Dere voksene som lever idagens samfunn.. dere kan ikke bare si at bloggere oppfordrer unge jenter til operasjoner osv.. når dere ikke er unge jenter selv! Vi blir ikke påvirket å Sophia Elise! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. desember 2017 #6031 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) 19 minutter siden, ulven298 skrev: Hadde bruker fra før;) Jeg er veldig opptatt av dyrevelferden! Og hun er en person som skriver og uttaler seg mye om dette, på en korrekt måte. Synes det er bra at noen med så mange lesere bruker stemmen sin til og si dette, for å gjøre andre oppmerksom på at mange dyr lider i små bur og blir skadet vær eneste dag! Itilleg til at hun er veldig opptatt av dette med palmeolje, noe som mange andre "driter" i... syntes hun får fram poengene sine på en bra måte og får andre til å tenke. Dette er jo selvsagt min mening da:) Jeg kan jo være ærlig og si at jeg ikke er så "fan" av alle de operasjonene, men de gjorde hun i en periode av livet sitt hvor hun ikke føre seg bra nokk. Hun trodde at problemene skulle løse seg ved og sette silikon i brystene, noe som ikke hjalp... så hun fortsatte og fortsatte, hun ble rett og slett avhengig av operasjoner! Men nå har hun selv sagt at hun ikke angrer, men hvis hun hadde dratt tilbake til den perioden av livet sitt hadde hun ikke gjort dette igjen! Så hun oppfordrer ikke unge jenter til og gjøre dette! Og uansett hvis hun vil ta operasjoner, så må hu jo få lovt til det uten å bli dømt av samfunnet. synes at mennesker i dagens samfunn må slutte og dømme andre, uten å kjenne dem. Hun er jo ikke opptatt av dyrevelferd da hun bruker sminke og andre produkter testet på dyr og kjøper skinn produkter. Ang palmeolje sier flere kilder at det det ikke er en så stor miljøbelastning som flere av alternativene er. BRA for helse og miljø er det ikke,men det er det ikke noe mettet fett som er heller. Endret 13. desember 2017 av J.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulven298 Skrevet 13. desember 2017 #6032 Del Skrevet 13. desember 2017 6 minutter siden, orfeus skrev: Det er synd du som voksen ikke ser ironien i dette. Gjør det noe å vise hud?? Alle mennesker har hud! Så hva er da galt i å vise den? Slutt å døm andre før du kjenner dem! Har ingen her lært av foreldrene sine og ikke dømme andre? La folk gjøre hva de vil uten at de treger å bli dømt for dette! Jeg på 15 år kan jo bedre om å ikke dømme andre, enn hva dere voksene mennesker kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulven298 Skrevet 13. desember 2017 #6033 Del Skrevet 13. desember 2017 4 minutter siden, J.. skrev: Hun er jo ikke opptatt av dyrevelferd da hun bruker sminke og andre produkter testet på dyr og kjøper skinn produkter. Ang palmeoljer sier flere kilder at det det ikke er en så stor miljøbelastning som flere av alterativene er. BRA for helse og miljø er det ikke,men det er det ikke noe mettet fett som er heller. Hun bruker ikke sminke som er dyretestet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. desember 2017 #6034 Del Skrevet 13. desember 2017 1 minutt siden, ulven298 skrev: Hun bruker ikke sminke som er dyretestet. Jo. Sminke,tannkrem,div ansiktskremer,body lotion.. blablabla. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulven298 Skrevet 13. desember 2017 #6035 Del Skrevet 13. desember 2017 5 minutter siden, J.. skrev: Hun er jo ikke opptatt av dyrevelferd da hun bruker sminke og andre produkter testet på dyr og kjøper skinn produkter. Ang palmeoljer sier flere kilder at det det ikke er en så stor miljøbelastning som flere av alterativene er. BRA for helse og miljø er det ikke,men det er det ikke noe mettet fett som er heller. Og forresten så JO det er skadelig for miljøet og dyrene som lever der! Jeg vet ikke hvilken skilder du har brukt for å finne dette, men det er hvertfall ikke rett! Læreren min er med i miljøpartiet det grønne og er derfor veldig opptatt av dette. Stoler mer på han som brenner for dette en en feilkilde fra nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulven298 Skrevet 13. desember 2017 #6036 Del Skrevet 13. desember 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Jo. Sminke,tannkrem,div ansiktskremer,body lotion.. blablabla. Alt sminke er ikke dyretestet jeg bruker sminke og mange andre produkter, som ikke er dyretestet! Finnes mange alternativer.. kanskje du bør lese litt før du skal argumentere? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. desember 2017 #6037 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, ulven298 skrev: Alt sminke er ikke dyretestet jeg bruker sminke og mange andre produkter, som ikke er dyretestet! Finnes mange alternativer.. kanskje du bør lese litt før du skal argumentere? Haha Hun bruker feks colgate tannkrem og max factor sminke,som ER dyretestet. https://www.dyrevern.no/dyretesting/testet-pa-dyr Og dett er dett ift hva jeg gidder å diskutere med ett barn. Endret 13. desember 2017 av J.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 13. desember 2017 #6038 Del Skrevet 13. desember 2017 15 minutter siden, ulven298 skrev: Hun bruker ikke sminke som er dyretestet. Jo. Jeg så på Bloggerne hun brukte Chanel øyenskygge og Chanel tester på dyr. Hun bruker mye annet som tester på dyr. Dytetesting er dyremishandling. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 13. desember 2017 #6039 Del Skrevet 13. desember 2017 4 minutter siden, ulven298 skrev: Alt sminke er ikke dyretestet jeg bruker sminke og mange andre produkter, som ikke er dyretestet! Finnes mange alternativer.. kanskje du bør lese litt før du skal argumentere? Haha Flott at du passer på å ikke bruke sminke som ikke er testet på dyr. Sofie er nemlig ikke så nøye på det. Jeg antar at du styrer unna pels og skinn også? Sofie er ikke så nøye på det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elevbruker Skrevet 13. desember 2017 #6040 Del Skrevet 13. desember 2017 7 timer siden, orfeus skrev: Litt sutring på snapchat i dag. Hva er det med rosabloggere og behovet for konstant oppmerksomhet? Jeg tror hun har rett i at hun sliter psykisk, men det er IKKE alle de rare diagnosene hun finner på Wikipedia som er greia, det er behovet for oppmerksomhet. Alle som har (eller har observert) førskolebarn vet hva det er ... Sutring? Bare for hun sa at folk sier hun er den norske kylie jenner og at hennes svarte venn er som bestevennen til kylie som er også svart? Hun ville vell bare si at alle kan ha en svart venn og ikke må bli sammenlignet med kylie jenner og hennes familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå