miny Skrevet 4. januar #45441 Del Skrevet 4. januar Palmemor skrev (49 minutter siden): Så begge må jobbe fra mars. Hva skal han jobbe med da? Og influenser må jo være verdens beste yrke å være hjemme med barn i?? Ja men hun er lei nå må skjønne det 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4. januar #45442 Del Skrevet 4. januar miny skrev (3 minutter siden): Ja men hun er lei nå må skjønne det Ja, må være slitsomt å tilbringe mer enn to dager i uka med eget barn 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 4. januar #45443 Del Skrevet 4. januar Lurer på hvem som kunne gått ut og advart mot bruk av gåstol, for det er slettes ikke å anbefale heller. Hjertet mitt knekker litt for de stakkars barna der ute, hvis foreldre ble influensa til å kjøpe seg gåstol fra jollyroom, som får problemer med både rygg, hofte, knær og ankler i voksen alder. Uten å vite hvorfor. Mangler bare at hun kjøper en sånn hoppegreie til barn nå, så har hun faen meg anbefalt det meste som ikke er å anbefale. 15 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 4. januar #45444 Del Skrevet 4. januar massi skrev (13 minutter siden): Igjen anbefaler SE vektdyne til baby på sine kanaler, en anbefaling som nesten oppleves som reklame. Og igjen gikk ammehjelpen ut like etter og frarådet det samme pga. økt fare for krybbedød. Hvor har ammehjelpen frarådet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. januar #45445 Del Skrevet 4. januar (endret) Allo skrev (2 minutter siden): Hvor har ammehjelpen frarådet det? IG story. Endret 4. januar av J.. 23 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 4. januar #45446 Del Skrevet 4. januar (endret) De er på ballen i alle fall! Ser de også kommer med info om det å pumpe når man plages med bryst betennelse. #stinabakken (men relevant her fordi hvor fuxked up er det ikke at de må ut og advare mot influensere generelt.) Endret 4. januar av KaraThrace 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 4. januar #45447 Del Skrevet 4. januar KaraThrace skrev (41 minutter siden): Lurer på hvem som kunne gått ut og advart mot bruk av gåstol, for det er slettes ikke å anbefale heller. Hjertet mitt knekker litt for de stakkars barna der ute, hvis foreldre ble influensa til å kjøpe seg gåstol fra jollyroom, som får problemer med både rygg, hofte, knær og ankler i voksen alder. Uten å vite hvorfor. Mangler bare at hun kjøper en sånn hoppegreie til barn nå, så har hun faen meg anbefalt det meste som ikke er å anbefale. er ikke gåstol og hoppestol bra? spør fordi jeg har mitt første barn på vei, og enda ikke har peiling på noe 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 5. januar #45448 Del Skrevet 5. januar Hva har hun gjort med ansiktet nylig? Ser ut som hun nettopp har grått hele tiden 😶 Jeg skjønner ikke helt, fikk med meg at hun har tatt Botox igjen men det må være noe mer? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 5. januar #45449 Del Skrevet 5. januar massi skrev (11 timer siden): er ikke gåstol og hoppestol bra? spør fordi jeg har mitt første barn på vei, og enda ikke har peiling på noe 😅 I Norge har vel fysioterapeutforbundet gått så langt som å si at de ikke anbefaler det, og at det ikke tilføyer noe til barnet. Utenlandsk forskning viser at det er enda verre, det er farlig og skadelig for barnet. Ikke bare fordi det skyver vekta feil over på hofte og knær, men også fysisk farlig fordi det gjør at barnet når høyere opp, raskere og mer mobil. (Spesielt farlig i f.eks. USA hvor trappegrinder er sjeldne og mange har basseng). Men det viktigste er i alle fall det ALLE er enige om. Det gir absolutt ingenting til barnet, annet enn flere måter å skade seg på. 7 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DownWithTheTrolls Skrevet 5. januar #45450 Del Skrevet 5. januar (endret) Palmemor skrev (15 timer siden): Ja, må være slitsomt å tilbringe mer enn to dager i uka med eget barn Det er jo egentlig bare trist, og jeg skriver ikke dette for å kritisere henne, men hun virker rett og slett ukomfortabel alene med H. Hun hadde noen snap'er da de kom fra Harstad hvor hun virket usikker, fordi V lå og sov og det kun var henne og lille, og hun opplevde at det ble for "stille" eller kjedelig for hennes "sosiale baby". Det er jo fryktelig trist når man har en så grunnleggende mangel på selvfølelse at man er redd for at ens egen baby ikke engang syns at bare du alene er godt nok. I realiteten ville jo enhver baby som hadde en varm, empatisk og nær mamma, ikke trengt noen andre rundt seg for å føle seg tilfreds. I alle fall ikke når det kun var snakk om de få timene faren sov. Men SE later til å tro at H syns at bare hun blir "for kjedelig". Enten må det som sagt handle om en ekstremt skjør selvfølelse, eller så er det nærliggende å tenke tilknytningsvansker, uten at jeg kan konkludere med det, da det som deles på SoMe aldri garantert vil være representativt for virkeligheten. Hva nå enn det skyldes syns jeg det er litt hjerteskjærende, og desto viktigere blir det å se, når hun først (dessverre) eksponerer barnet sitt på SoMe så mye som hun gjør, at V virker å ha en naturlig, varm og genuin interaksjon med lille hver gang man ser dem sammen. Med det mener jeg ikke nødvendigvis at SE ikke har det, selv om hun ser litt keitete og tilgjort ut i sin interaksjon på snap. Måten hun er på kan, for alt jeg vet, skyldes kameraets nærvær. Poenget mitt er at jeg påberoper meg ikke noen skråsikre uttalelser om hvordan hun i realiteten er sammen med sitt barn - kun hvordan hun fremstår. Endret 5. januar av DownWithTheTrolls Tydeliggjøring av, samt å legge inn forbehold for, egne meninger. 20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 5. januar #45451 Del Skrevet 5. januar J.. skrev (13 timer siden): IG story. Hva i alle dager, også driver hun fortsatt med å reklamere for det. Det er helt galskap. Er det noe vi kan gjøre, melde inn noen steder, det er jo faktisk livsfarlig for babyer og barn? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. januar #45452 Del Skrevet 5. januar Poly skrev (4 timer siden): Er også noe rart med hårfeste over ørene/sidene. Så hårløst… Hun har hårtap fordi hun har brukt exstensions non stop i 10-15 år, derfor hun tatoverte bak ørene, eller så er det hårløst pga arr etter ansiktsløft. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 5. januar #45453 Del Skrevet 5. januar Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Hun har hårtap fordi hun har brukt exstensions non stop i 10-15 år, derfor hun tatoverte bak ørene, eller så er det hårløst pga arr etter ansiktsløft. Man fester ikke extentions på framsiden av ørene, så at hun er hårløs der skyldes nok at hun har gjennomført en form for bruns/ansiktsløft. Det samsvarer også med arrene/foldene man gods is observerer der som er typisk for den type kosmetisk kirurgi 9 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 5. januar #45454 Del Skrevet 5. januar Djungelvrål skrev (4 minutter siden): Hun har hårtap fordi hun har brukt exstensions non stop i 10-15 år, derfor hun tatoverte bak ørene, eller så er det hårløst pga arr etter ansiktsløft. Det ser annerledes ut enn før L.A turen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. januar #45455 Del Skrevet 5. januar Poly skrev (49 minutter siden): Det ser annerledes ut enn før L.A turen. Hele hun er annerledes. Hun er et vandrende arr. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. januar #45456 Del Skrevet 5. januar Vi vet vel ikke om noen rundt henne har sagt fra. Men så lenge hun er myndig og samtykkekompetent og har penger til det (dvs. hun tjener nok penger på å utnytte sitt barn slik at hun selv kan fortsette å operere seg unødvendig), så kan hun dessverre fortsette denne nærmest groteske selvskadingen, som dette begynner å bli. Jeg tenker også at den mannen som har valgt å få barn med SSI, Vegard Jørstad, han må ta langt, langt større ansvar for å beskytte sitt/deres barn mot det barnet nå utsettes for. Har man valgt å få barn med en person som iflg. henne selv har så mange ulike psykiske diagnoser, har en rusmisbrukerhistorikk, og i årevis offentlig har vist selvskading i så utstrakt grad som det SSI har gjort med alle sine unødvendige kosmetiske operasjoner - da må man også være villig til å gå svært langt for å beskytte sitt barn mot den utnyttelsen mor utsetter barnet for, som tilbehør og pengeinndriver i mors firma. Til nå har ikke bare SSI feilet i måten hun utsetter barnet for risiko pga. overeksponering, men far er også tydelig med på det all den tid han er villig til å delta på det samme via Sophie Elise AS' bedriftskanaler. Så her feiler begge foreldre grovt, etter min mening. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 5. januar #45457 Del Skrevet 5. januar (endret) Snakk om å pisse i motvind; sitter med kamera i ryggen, "leser" bok, og hevder at hun skal være mindre på skjerm fremover/2025... Gosh, jeg er dum altså. Jeg hadde troa på at hun skulle blomstre i graviditeten, ta gode valg og være en god og tilstedeværende mor Jeg har definitivt lært å undervurdere mer, altså.. Endret 5. januar av Tradegy 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaggermus79 Skrevet 5. januar #45458 Del Skrevet 5. januar Jeg vil bare si: Nå er hun nyoperert og ser ganske strekt ut. Alt det vil roe seg og hun vil se ganske ny- men normal ut igjen om noen måneder. Snakker kun om ansiktet. Har sett slik ut etter hver gang hun har fikset på det. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 5. januar #45459 Del Skrevet 5. januar Sitat Sophie Elise 5.januar 2025; «… jobbe aktivt med å være mer autentisk.» Vel, det skal bli vanskelig. Det er vel knapt noe autentisk igjen på den kroppen. 26 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 5. januar #45460 Del Skrevet 5. januar Flaggermus79 skrev (8 minutter siden): Jeg vil bare si: Nå er hun nyoperert og ser ganske strekt ut. Alt det vil roe seg og hun vil se ganske ny- men normal ut igjen om noen måneder. Snakker kun om ansiktet. Har sett slik ut etter hver gang hun har fikset på det. men blir hun normal etterhvert, eller er det bare vi som venner oss til den nye looken? 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå