Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Allo skrev (49 minutter siden):

Ja, hele innslaget på Dagsrevyen var flaut. Når hun ikke klarer svare på innholdet i det hun har lest så er det utrolig mistenkelig. 

Hun har sagt selv fler ganger at hun skumleser(!) bøkene,selv om de er veldig enkle bøker.

Hun kunne ikke gitt en bok rapport engang på bøkene hun "leser" nettopp pga dette..

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allo skrev (18 timer siden):

Vel, jeg tror ikke det er hennes og Kasper sin bokhylle. Hvis du zoomer på bildet ser det ut som en bokhylle noen som er langt eldre ville hatt. Unge mennesker ville hatt en helt annen stil.  Den er overfylt til randen av bøker og alt mulig annet. 

«tror ikke det er hennes bokhylle» og «ser ut som en bokhyle noen som er langt eldre ville hatt» ah, er det ikke deilig med anekdotiske bevis 😅 vel det er hennes bokhylle, fra da hun bodde i rekkehus, var sammen med kasper, hadde charlie og var med på farmen. Hele leiligheten, bokhyllen inkludert, var stylet av interiørstylist etter SE’s ønsker/inspobilder. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Johansen på insta hadde her om dagen spot on kommentarer om SSI sitt innslag på Dagsrevyen mht å lese (nynorske) bøker. Fruen la ut noen eksempler på tidligere bok-promotering fra influenseren. (Hvit tekst på svart er fru Johansens kommentarer…) 😉

IMG_8156.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 21
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Fru Johansen på insta hadde her om dagen spot on kommentarer om SSI sitt innslag på Dagsrevyen mht å lese (nynorske) bøker. Fruen la ut noen eksempler på tidligere bok-promotering fra influenseren. (Hvit tekst på svart er fru Johansens kommentarer…) 😉

IMG_8156.jpeg

Unnskyld at jeg ler, men jeg synes hun har Donald-ræv på det bildet.. Mangler bare stjerten.😉

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonette skrev (34 minutter siden):

Unnskyld at jeg ler, men jeg synes hun har Donald-ræv på det bildet.. Mangler bare stjerten.😉

Det var etter første Tyrkia-operasjon. Ser ikke bedre ut nå 

• Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (3 timer siden):

IMG_8156.jpeg

Ja, hvis ikke dette er for ren PR for seg selv, så vet ikke jeg. Tydelig å se hva som er i fokus. Me, me, me. Horete rett og slett. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (2 timer siden):

Det var etter første Tyrkia-operasjon. Ser ikke bedre ut nå 

Joda, den ser mye bedre ut👌 men man ser liksom at kroppen er made in turkey på trening. 

må bare si at jeg syns SE er en drittøff dame, men på det site bildet fra snap tatt hjemme i gågata så ser hun heeelt ut som ett romvesen. Om det er filters eller fillers skal jeg la være opp til andre å avgjøre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allo skrev (1 time siden):

Ja, hvis ikke dette er for ren PR for seg selv, så vet ikke jeg. Tydelig å se hva som er i fokus. Me, me, me. Horete rett og slett. 

Hva mener du med „horete“? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (19 timer siden):

Joda, den ser mye bedre ut👌 men man ser liksom at kroppen er made in turkey på trening. 

må bare si at jeg syns SE er en drittøff dame, men på det site bildet fra snap tatt hjemme i gågata så ser hun heeelt ut som ett romvesen. Om det er filters eller fillers skal jeg la være opp til andre å avgjøre

Hun er operert i USA, det er vel innlysende 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på snappen hennes for første gang på lenge nå og holdt på å få purksjokk! Hva i alle dager 😲 Hun har jo store problemer med å blunke. Får ikke lukket øynene ordentlig. Kjenner ikke igjen henne nesten. Dette er bare tragisk. Hvem eller hva er det hun vil se ut som egentlig? Sannsynligvis er hun ikke ferdig med å operere seg heller.. Tror hun er veldig psykisk sjuk dessverre for dette er ikke normalt. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på P3 dystopia i dag som dere finner her https://sverigesradio.se/dystopia

Og da på epsiodene om skjønnhetssyken, og del 2 av denne går inn på de fysiske behandligene. Tenkte mye på SE da jeg hørte på den, og da også om alle følgene inngrepene kan få. Man kan bli blind av fillers! Det ante jeg ikke. 

Så det er ikke så fjernt å tenke at hun kan ha fått en uventet reaksjon faktisk. 

Kjempeintressante episoder, og genrelt vil jeg anbefale denne podden. Det er masse bra! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (29 minutter siden):

Var inne på snappen hennes for første gang på lenge nå og holdt på å få purksjokk! Hva i alle dager 😲 Hun har jo store problemer med å blunke. Får ikke lukket øynene ordentlig. Kjenner ikke igjen henne nesten. Dette er bare tragisk. Hvem eller hva er det hun vil se ut som egentlig? Sannsynligvis er hun ikke ferdig med å operere seg heller.. Tror hun er veldig psykisk sjuk dessverre for dette er ikke normalt. 

Hun ser plutselig asiatisk ut. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å huske at hun hadde sånne øyne i forrige «runde» også, smale, vanskelige å lukke. Og etter det, veldig oppblåst i ansiktet - og deretter «normaliserte» det seg etter hvert. Om man kan bruke ordet normal, da. 😛 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (1 time siden):

Hun ser plutselig asiatisk ut. 

Samme her. Følger henne ikke , men er innom av og til via utforsk . Dette er bare trist . Fine jenta ødelegger seg selv 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte podcasten hennes rundt dette med innleggelse i 6 uker, avrusning.

Synes det er rart, for mener i starten når dette kom ut så påsto hun at hun brukte 5 x vanlig brukerdose. Lurer på om det var snakk om 50 mg benzodiasepin i døgnet.

Jeg har selv gått på 10 mg en stund, nedtrappingsplanen er på 3 mnd(!) for minst mulig plager. Jeg er over halvveis og har vært skikkelig dårlig selv om meg har trappet veldig rolig ned. 

Dermed får jeg det ikke til å stemme at hun skal ha gått på så høye doser og klart å trappe ned til 0 på 6 uker… 

Hun nevnte også at hun aldri har vært interessert i noe særlig form for rus, da hun har vært redd for å miste kontroll. Noe som også fikk meg til å føle at hun ikke var personen som rørte kokain. Mao, følte at hun kasta Nora under bussen der med å framstå som om hun hadde sperrer ift til rus. 

Også hvordan hun legger om stemmen på podcasten, så mild og «balansert». Ble fake hele greien, blir ikke flere episoder her

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FergusAndFiona skrev (11 timer siden):

Hørte podcasten hennes rundt dette med innleggelse i 6 uker, avrusning.

Synes det er rart, for mener i starten når dette kom ut så påsto hun at hun brukte 5 x vanlig brukerdose. Lurer på om det var snakk om 50 mg benzodiasepin i døgnet.

Jeg har selv gått på 10 mg en stund, nedtrappingsplanen er på 3 mnd(!) for minst mulig plager. Jeg er over halvveis og har vært skikkelig dårlig selv om meg har trappet veldig rolig ned. 

Dermed får jeg det ikke til å stemme at hun skal ha gått på så høye doser og klart å trappe ned til 0 på 6 uker… 

Hun nevnte også at hun aldri har vært interessert i noe særlig form for rus, da hun har vært redd for å miste kontroll. Noe som også fikk meg til å føle at hun ikke var personen som rørte kokain. Mao, følte at hun kasta Nora under bussen der med å framstå som om hun hadde sperrer ift til rus. 

Også hvordan hun legger om stemmen på podcasten, så mild og «balansert». Ble fake hele greien, blir ikke flere episoder her

Er det snakk om nedtrapping på legemidler foreskrevet av lege for deg? Eller misbruk av medisin du har skaffet illegalt? For det har noe å si for nedtrapping. Og forskjell på nedtrapping av faste medisiner og avrusning. 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ninaen skrev (10 minutter siden):

Er det snakk om nedtrapping på legemidler foreskrevet av lege for deg? Eller misbruk av medisin du har skaffet illegalt? For det har noe å si for nedtrapping. Og forskjell på nedtrapping av faste medisiner og avrusning. 🙂

Når hun tar kokiain har hu sikkert skaffa seg piller på kriminelt vis også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (29 minutter siden):

Jeg viste til brukeren her som skrev om egen nedtrapping, ikke SSI, les hva folk svarer på/siterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (54 minutter siden):

– Legen skrev ikke ut mer, jeg måtte kjøpe det på gata. Jeg kunne blitt straffet av politiet for det. https://www.vg.no/rampelys/i/eJE5q4/sophie-elise-vil-ha-rusreform-vil-gjoere-vaart-samfunn-og-enkeltmennesket-bedre 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 time siden):

Forskrevet av lege her :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...