Djungelvrål Skrevet 19. desember 2024 #45281 Del Skrevet 19. desember 2024 refill skrev (4 timer siden): Måtte sjekke litt. Hun fjernet helt i januar 2019 så litt lenger siden enn jeg tenkte, også satt hun inn nye i august 19. Da opplyser hun at det er de minste implantatene som finnes hun har satt inn. Men hun har operert brystene igjen etter det da eller? For det hun har nå er vel ikke 70-80 g? https://sosialnytt.com/sophie-elise-har-lagt-inn-silikon-i-brystene-igjen/ Hun har 500 cc minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 19. desember 2024 #45282 Del Skrevet 19. desember 2024 refill skrev (4 timer siden): Måtte sjekke litt. Hun fjernet helt i januar 2019 så litt lenger siden enn jeg tenkte, også satt hun inn nye i august 19. Da opplyser hun at det er de minste implantatene som finnes hun har satt inn. Men hun har operert brystene igjen etter det da eller? For det hun har nå er vel ikke 70-80 g? https://sosialnytt.com/sophie-elise-har-lagt-inn-silikon-i-brystene-igjen/ hun opererte ut og inn igjen da hun var sammen med kasper, og større igjen da hun var med isak. så hun har hatt tre brystoperasjoner siden 2019 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 19. desember 2024 #45283 Del Skrevet 19. desember 2024 Doris Becker skrev (3 timer siden): Hva synes du om at hun reklamerte ulovlig for et reseptbelagt middel mot hårtap samtidig som hun lot som hun ammet? Et legemiddel som kan skade barnet. Enten lot hun som hun ammet, eller så lot hun som hun tok legemiddelet. Jeg synes "ondskapsfull" klinger ganske riktig der jeg da, uansett hvordan det henger sammen. jeg tenker at det er hårreisende å droppe amme for å kunne gå på reseptbelagte tabletter, sykt egoistisk og veldig i hennes stil. synes allikevel ikke det er ondskapsfullt. har sett flere her fortelle om at de valgte ikke amme - er de ondskapsfulle også? jeg tenker at se er kynisk, svært egoistisk og er vant til å kun fokusere på seg selv og egne behov. det tenker jeg er et resultat av oppdragelse, yrkesvalg og tidlig berømmelse, ikke ondskap. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19. desember 2024 #45284 Del Skrevet 19. desember 2024 massi skrev (Akkurat nå): jeg tenker at det er hårreisende å droppe amme for å kunne gå på reseptbelagte tabletter, sykt egoistisk og veldig i hennes stil. synes allikevel ikke det er ondskapsfullt. har sett flere her fortelle om at de valgte ikke amme - er de ondskapsfulle også? jeg tenker at se er kynisk, svært egoistisk og er vant til å kun fokusere på seg selv og egne behov. det tenker jeg er et resultat av oppdragelse, yrkesvalg og tidlig berømmelse, ikke ondskap. SEI driver en reklamekanal, en kommersiell kanal, der hun påvirker hundretusener. Det er en enorm forskjell. Hun lyver bevisst, og reklamerer bevisst. Hjerterått er et synonym til ondskapsfullt. Det står seg. Og @Margit777 er i sin fulle rett, i min bok. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 19. desember 2024 #45285 Del Skrevet 19. desember 2024 Doris Becker skrev (4 minutter siden): SEI driver en reklamekanal, en kommersiell kanal, der hun påvirker hundretusener. Det er en enorm forskjell. Hun lyver bevisst, og reklamerer bevisst. Hjerterått er et synonym til ondskapsfullt. Det står seg. Og @Margit777 er i sin fulle rett, i min bok. da er vi uenige, og det er jo greit. jeg synes måten se gjentatte ganger har blitt kalt ondskapsfull, samt slik flere andre også prater om henne, fordummer hele debatten og tråden her ekstremt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2024 #45286 Del Skrevet 19. desember 2024 massi skrev (12 minutter siden): jeg tenker at det er hårreisende å droppe amme for å kunne gå på reseptbelagte tabletter, sykt egoistisk og veldig i hennes stil. synes allikevel ikke det er ondskapsfullt. har sett flere her fortelle om at de valgte ikke amme - er de ondskapsfulle også? jeg tenker at se er kynisk, svært egoistisk og er vant til å kun fokusere på seg selv og egne behov. det tenker jeg er et resultat av oppdragelse, yrkesvalg og tidlig berømmelse, ikke ondskap. Hadde hun ammet kunne hun ikke vært borte fra spedbarnet sitt i dager og uker. Hadde hadde aldri tenkt å amme, hun latet bare som 21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19. desember 2024 #45287 Del Skrevet 19. desember 2024 (endret) massi skrev (6 minutter siden): da er vi uenige, og det er jo greit. jeg synes måten se gjentatte ganger har blitt kalt ondskapsfull, samt slik flere andre også prater om henne, fordummer hele debatten og tråden her ekstremt. Det handler ikke om ikke å amme. Det handler om å lyve, for å selge, i dette tilfelle et reseptbelagt produkt, som kan skade barn. Og hun provoserer med vilje, ragebait, men det kan påvirke mange, som ikke har skjønt hva hun driver med. Hvis ikke det er kynisk og hjerterått, så vet ikke jeg. Men det er jo fordi mange er som deg at hun får fortsette å spy ut løgner, provokasjoner og skadelig påvirkning. Hun driter langt i hva dette har av konsekvenser. Utleverer eget barn som en merkevare, bilder, navn, rutiner. Barnet jobber fulltid. Jeg tenker med gru på "the still face experiment". Men like hjerterått av politikere og forbrukertilsynet, som lar dem fortsette. Endret 19. desember 2024 av Doris Becker 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 19. desember 2024 #45288 Del Skrevet 19. desember 2024 Djungelvrål skrev (25 minutter siden): Hadde hun ammet kunne hun ikke vært borte fra spedbarnet sitt i dager og uker. Hadde hadde aldri tenkt å amme, hun latet bare som helt enig. jeg tror ikke hun ammet mere enn maks tre dager på sykehuset, for syns skyld (om engang dét) og jeg tror hun hadde planlagt på forhånd å ikke amme. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 19. desember 2024 #45289 Del Skrevet 19. desember 2024 Doris Becker skrev (26 minutter siden): Det handler ikke om ikke å amme. Det handler om å lyve, for å selge, i dette tilfelle et reseptbelagt produkt, som kan skade barn. Og hun provoserer med vilje, ragebait, men det kan påvirke mange, som ikke har skjønt hva hun driver med. Hvis ikke det er kynisk og hjerterått, så vet ikke jeg. Men det er jo fordi mange er som deg at hun får fortsette å spy ut løgner, provokasjoner og skadelig påvirkning. Hun driter langt i hva dette har av konsekvenser. Utleverer eget barn som en merkevare, bilder, navn, rutiner. Barnet jobber fulltid. Jeg tenker med gru på "the still face experiment". Men like hjerterått av politikere og forbrukertilsynet, som lar dem fortsette. «det er fordi mange er som deg»? Hvordan er jeg da? Jeg anser meg selv for å være en av de som misliker SE ordentlig mye, men jeg foretrekker allikevel å holde en rettferdig og moden debatt, med et lite hatefullt språk. Og jeg prøver unngå å se fanden på flatmark. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19. desember 2024 #45290 Del Skrevet 19. desember 2024 (endret) massi skrev (På 19.12.2024 den 18.55): «det er fordi mange er som deg»? Hvordan er jeg da? Jeg anser meg selv for å være en av de som misliker SE ordentlig mye, men jeg foretrekker allikevel å holde en rettferdig og moden debatt, med et lite hatefullt språk. Og jeg prøver unngå å se fanden på flatmark. Med det mener jeg at du med flere ikke har innsett hva influenser-bransjen består i, hva det går ut på. Kynismen, og ja, ondskapen i det. Endret 21. desember 2024 av Doris Becker 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 19. desember 2024 #45291 Del Skrevet 19. desember 2024 Doris Becker skrev (1 minutt siden): Med det mener jeg ar du med flere ikke har innsett hva influenser-bransjen består i, hva det går ut på. Kynismen, og ja, ondskapen i det. Kan godt hende jeg er naiv, jeg skal ikke påberope meg å ha full innsikt i bransjen. Jeg synes allikevel jeg er klar over at bransjen og yrkesutøverne er svært kyniske, uten at jeg vil kalle det ondskap. Vi får nesten bare være enige om å være uenige. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 19. desember 2024 #45292 Del Skrevet 19. desember 2024 Bare et tips!! På Snapchat tjener influensere penger på at hver snap blir sett og hørt helt igjennom. Det vil si at jo lengre tid man bruker på hver snap de poster jo mere penger tjener de. Det er derfor viktig for influensere å holde på følgere gjennom hver eneste snap for da tjener de mest. Derfor er jeg veldig rask hvis jeg er innom noens snap profiler. All reklame ser jeg aldri. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. desember 2024 #45293 Del Skrevet 19. desember 2024 Damen på nrk må. Hun leser mye bøker??? Ja, sikkert. Tror folk på det?? Herlighet så stiv i maska, rett før det sprekker. Hun kan jo ikke smile. Trist å se. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 19. desember 2024 #45294 Del Skrevet 19. desember 2024 (endret) Xstrella skrev (3 timer siden): Damen på nrk må. Hun leser mye bøker??? Ja, sikkert. Tror folk på det?? Herlighet så stiv i maska, rett før det sprekker. Hun kan jo ikke smile. Trist å se. Det kan vel hende. Livet blir fattig uten litteratur, og jeg synes hun bør ha ros for å fremheve nynorsk på Dagsrevyen. Det er sjelden folk som skriver bøker, ikke leser selv. Endret 19. desember 2024 av Sefanja 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. desember 2024 #45295 Del Skrevet 19. desember 2024 Blir silikonimplantat slitt? Ok 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 19. desember 2024 #45296 Del Skrevet 19. desember 2024 Sefanja skrev (12 minutter siden): Det kan vel hende. Livet blir fattig uten litteratur, og jeg synes hun bør ha ros for å fremheve nynorsk på Dagsrevyen. 😂😂😂 Er slik hun tjener penger. Later som. Hun leser ikke ei eneste bok. Hun får betalt for å late som. Hun fortalte ikke om noe innhold i bøkene hun liksom hadde lest. Nei dette er kynisk og løgnaktig. At folk gidder å tro på dette sirkuset her er helt sykt. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2024 #45297 Del Skrevet 19. desember 2024 Xstrella skrev (21 minutter siden): Damen på nrk må. Hun leser mye bøker??? Ja, sikkert. Tror folk på det?? Herlighet så stiv i maska, rett før det sprekker. Hun kan jo ikke smile. Trist å se. Jeg tror heller ikke hun leser bøker, det har jeg aldri trodd på. Men hun ønsker å fremstå som intellektuell, og da passer det fint om folk tror det. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2024 #45298 Del Skrevet 19. desember 2024 Rev. Revenge skrev (13 minutter siden): Blir silikonimplantat slitt? Ok Ikke etter 2 år, men etter 10-15 år kan ting skje. Kapsling, lekkasje, rar form. Sånt rekker jo ikke å skje hos noen som opererer inn nytt annenhvert år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. desember 2024 #45299 Del Skrevet 19. desember 2024 Djungelvrål skrev (10 minutter siden): Ikke etter 2 år, men etter 10-15 år kan ting skje. Kapsling, lekkasje, rar form. Sånt rekker jo ikke å skje hos noen som opererer inn nytt annenhvert år. Jeg har ikke hørt om slitte implantater før, men alt det andre du nevner er kjente komplikasjoner som kan oppstå, ja. Det blir vel enda en brystoperasjon der silikonen skal ut, men først blir det vel en pause før nye settes inn. Det rekker knapt å gro før det opereres på nytt. Jeg har (heldigvis) kommet ut av tellingen når det gjelder bryst, men det må jo nærme seg ti? Jeg forstår ikke hvordan hun kan planlegge og gjennomføre så mange, når enhver operasjon innebærer risiko. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19. desember 2024 #45300 Del Skrevet 19. desember 2024 Djungelvrål skrev (17 minutter siden): Ikke etter 2 år, men etter 10-15 år kan ting skje. Kapsling, lekkasje, rar form. Sånt rekker jo ikke å skje hos noen som opererer inn nytt annenhvert år. Etter en graviditet kan mye skje. Og har man hatt kapsling før, så kan man fort få det igjen. Og da kan kapselen forkalke seg og ødelegge implantatet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå