Jolanda Skrevet 30. mai 2024 #41341 Skrevet 30. mai 2024 Missy1 skrev (1 time siden): jeg sa ikke noe om at man trenger smertestillende for å ha sex etter fødsel, jeg kommenterte at det er på grunn av infeksjonsfare man anbefales å vente, IKKE på grunn av potensielle smerter Brukeren jeg siterte skrev det 😊
Jolanda Skrevet 30. mai 2024 #41342 Skrevet 30. mai 2024 Sinccis skrev (53 minutter siden): Arret etter keisersnitt er som regel nederst på magen under trusekanten, så det ville man nødvendigvis ikke ha sett uansett om hun la ut bilde i undertøy. Men trening 2 uker etter keisersnitt vet jeg ikke om er mulig. Nå følger jeg ikke henne på Snapchat/hører ikke på podkasten, men har hun ikke publisert den fødsel-episoden i podkasten sin? Fortalte hun ikke hvordan fødselen var i den episoden? Nei, hun har ikke fortalt om fødselen. Hun var ikke klar for det sa hun.
Missy1 Skrevet 30. mai 2024 #41343 Skrevet 30. mai 2024 velociraptor skrev (41 minutter siden): Du vet at de syr sårene? Det er svært varierende hvor redusert man er etter keisersnitt. At man ikke bør trene etter to uker betyr ikke at det er fysisk umulig. Ut over det har jeg ingen formening om hvordan influenseren sin fødsel har foregått. Jeg vet de syr sårene, men hun lå og lente seg over et apparat slik at apparatet traff akkurat der snittet ville vært. Risikerer også å rive opp såret
FruR Skrevet 30. mai 2024 #41344 Skrevet 30. mai 2024 Sunfl0wer skrev (2 timer siden): Anbefalt å vente i seks uker,men om man velger å ha det før så bør man bruke kondom. Men det jo Fette nørd! 6 6
Era Vulgaris Skrevet 30. mai 2024 #41345 Skrevet 30. mai 2024 Må si jeg gir jevnt blaffen i om hun har tatt keisersnitt eller ei og om de har sex allerede. Hun viser for hele verden at babyen ikke blir prioritert, men hinter allerede om nr 2. Jeg blir syk langt inn i sjelen. 21 14
Ænema Skrevet 30. mai 2024 #41346 Skrevet 30. mai 2024 Missy1 skrev (1 time siden): Tvilsomt at hun hadde vært så aktiv så kort tid etter om det var keisersnitt. De øvelsene hun gjorde på trening bare et par uker etter fødsel ville hun aldri klart med et åpent sår på magen Er det noen som har sett hun trene? Eller kun posering? 7
Jolanda Skrevet 30. mai 2024 #41347 Skrevet 30. mai 2024 Ænema skrev (13 minutter siden): Er det noen som har sett hun trene? Eller kun posering? Hun la ut video. 1
Ænema Skrevet 30. mai 2024 #41348 Skrevet 30. mai 2024 Jolanda skrev (1 minutt siden): Hun la ut video. Ok en lang video med tunge vekter osv? 2
kaiturid Skrevet 30. mai 2024 #41349 Skrevet 30. mai 2024 (endret) Jolanda skrev (3 timer siden): Det går helt fint an å ha sex etter 1-2 uker også uten å være dopet på smertestillende? Det var litt ironisk. Hun skulle vel bare markere at det er helt normalt å begynne med sex igjen så tidlig. Hun har jo en unge som hun ikke merker,så da har hun vel masse energi. Endret 30. mai 2024 av kaiturid 3 1
Sinccis Skrevet 30. mai 2024 #41350 Skrevet 30. mai 2024 Ænema skrev (15 minutter siden): Ok en lang video med tunge vekter osv? Korte snutter der hun viser noen øvelser. 1
Djungelvrål Skrevet 30. mai 2024 #41351 Skrevet 30. mai 2024 Det hun sikkert mener med at hun ikke brukte nok tid på egenpleie er nok det at hun ikke rakk flere plastiske operasjoner før hun ble gravid. Har har jo 2 stykker fast hvert år....og nå er hun jo bakpå. 16 10
kaiturid Skrevet 30. mai 2024 #41352 Skrevet 30. mai 2024 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Det hun sikkert mener med at hun ikke brukte nok tid på egenpleie er nok det at hun ikke rakk flere plastiske operasjoner før hun ble gravid. Har har jo 2 stykker fast hvert år....og nå er hun jo bakpå. 😂😂 5
Nonish91 Skrevet 30. mai 2024 #41353 Skrevet 30. mai 2024 Hun burde heller ha startet med en reborn dukke først. Nei får så vondt av den babyen:( hvis babyen e så rolig hvordan e det mulig at man begynner med barnevakt så tidlig? Jeg forstår godt de som har en baby som gråter konstant, våkner hver halvtime. Man kan jo eventuelt få bestemor inn i noen timer på dagen så man kan få sovet, eller at man bytter på med partneren sin. Sønnen min e 1 år, aldri hatt barnevakt kun vært hos min mor når jeg har hatt legetime, han har også vært en rolig baby så aldri følt behovet for en barnevakt. Babyen hennes føles som en av veskene som hu ikke tar hensyn til, drar rundt med seg osv. hu tar sikkert mer hensyn til veske enn sin baby. Nei uff blir så kvalm av dette!!! 14 5
Nonish91 Skrevet 30. mai 2024 #41354 Skrevet 30. mai 2024 Sinccis skrev (29 minutter siden): Korte snutter der hun viser noen øvelser. Ja, se der ja veska som jeg nevnte. Slenger overalt. 9 2
kaiturid Skrevet 30. mai 2024 #41355 Skrevet 30. mai 2024 Nonish91 skrev (5 minutter siden): Ja, se der ja veska som jeg nevnte. Slenger overalt. Med ungen oppi 1
Nonish91 Skrevet 30. mai 2024 #41356 Skrevet 30. mai 2024 kaiturid skrev (Akkurat nå): Med ungen oppi Ja, forstår ikke helt hvorfor ungen e med. Ta med på en trilletur. La ungen få sovet hjemme, ikke oppi det der med pledd i varmen til du er ferdig med å trene. Ungen e mer på treningssenteret enn å ligge i vogna for å få en frisk trilletur. 4 1
kaiturid Skrevet 30. mai 2024 #41357 Skrevet 30. mai 2024 Nonish91 skrev (3 minutter siden): Ja, forstår ikke helt hvorfor ungen e med. Ta med på en trilletur. La ungen få sovet hjemme, ikke oppi det der med pledd i varmen til du er ferdig med å trene. Ungen e mer på treningssenteret enn å ligge i vogna for å få en frisk trilletur. Oppmerksomhet såklart 6
Gjest Sunfl0wer Skrevet 30. mai 2024 #41358 Skrevet 30. mai 2024 Å herregud. Mammapolitiet er virkelig på flisespikkeri tur. Nå kan man ikke ha med babyen hvis man trener. Hadde hun ikke hatt med babyen hadde det også blitt kritisert. Må babyen være ute i frisk luft 24/7? Kan ikke ungen tåle å sove mens mor trener?
Fidoss Skrevet 30. mai 2024 #41359 Skrevet 30. mai 2024 Nonish91 skrev (7 minutter siden): Ja, forstår ikke helt hvorfor ungen e med. Ta med på en trilletur. La ungen få sovet hjemme, ikke oppi det der med pledd i varmen til du er ferdig med å trene. Ungen e mer på treningssenteret enn å ligge i vogna for å få en frisk trilletur. Altså hallo. Jeg er en helt vanlig person, og hadde også med baby på trening. Mange som er opptatt av trening har baby med. Trening er godt for både psykisk og fysisk helse. Hun kjenner vell sin egen kropp, og hva den tåler etter fødsel. Nonish91 skrev (18 minutter siden): Hun burde heller ha startet med en reborn dukke først. Nei får så vondt av den babyen:( hvis babyen e så rolig hvordan e det mulig at man begynner med barnevakt så tidlig? Jeg forstår godt de som har en baby som gråter konstant, våkner hver halvtime. Man kan jo eventuelt få bestemor inn i noen timer på dagen så man kan få sovet, eller at man bytter på med partneren sin. Sønnen min e 1 år, aldri hatt barnevakt kun vært hos min mor når jeg har hatt legetime, han har også vært en rolig baby så aldri følt behovet for en barnevakt. Babyen hennes føles som en av veskene som hu ikke tar hensyn til, drar rundt med seg osv. hu tar sikkert mer hensyn til veske enn sin baby. Nei uff blir så kvalm av dette!!! Noen trenger barnevakt tidlig. For noen er det å få barn en ufattelig stor omveltning. Vi hadde barnet på overnatting da han var 4 måneder, slik at vi kunne sove. Vi var helt totalt ødelagt. Baby som våknet hver time, jeg måtte gi erstatning, deretter amme også gi mat på nytt igjen etter 1 - 1,5 time pga lav vekt. Dette er med hånden på hjertet den mest grusomme tiden. Jeg var også på trening, men var faktisk ganske ødelagt i formen av stort blodtap som gjorde meg utslitt i flere måneder etterpå. Vi vet jo veldig lite om hvordan hun har det, er jo ikke lenge siden hun gråt på story. Tenker det er greit å ha meninger om andre, men tiden etter en kvinne har født og fått sitt første barn er gjerne en tid man bør trå ganske varsomt. 1 1
Klink Skrevet 30. mai 2024 #41360 Skrevet 30. mai 2024 Nonish91 skrev (22 minutter siden): Ja, forstår ikke helt hvorfor ungen e med. Ta med på en trilletur. La ungen få sovet hjemme, ikke oppi det der med pledd i varmen til du er ferdig med å trene. Ungen e mer på treningssenteret enn å ligge i vogna for å få en frisk trilletur. Oi, jeg hadde aldri dratt fra en baby på noen uker for å trene. Den babyen hadde vært med ja! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå