Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper hun har vett til å holde seg hjemme når Girls of Oslo skal filme i Dubai fra i morgen.  

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Linazer skrev (2 timer siden):

Håper hun har vett til å holde seg hjemme når Girls of Oslo skal filme i Dubai fra i morgen.  

Nei, hvorfor skal livet hennes endre seg bare på grunn av en bagatell som en baby? Hun må vel få lov til å fortsette å selvrealisere seg selv som hun pleier! Babyen kommer i andre rekke og kan tilpasses henne, ikke omvendt. Veldig viktig å ikke miste seg selv og følge egne behov! 

(Dette var sarkastisk for de som ikke skjønner det)

• Liker 17
  • Nyttig 15
Skrevet

Hvis ikke det hun gjør nå er massiv eksponering og utlevering av hennes sønn så vet ikke jeg…

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet

Folk henger seg opp i at barnet har for lite klær,att mor ikke ammer og andre helt uvesentlig ting men hvorfor er det ikke en større sak rundt denne eksponeringen hun gjør av den lille?

Nei folk ber oss som påpeker dette roe oss ned fordi mor er full av hormoner etter fødsel😞 å eksponering blir bare verre og verre for hver dag som går 

• Liker 17
  • Nyttig 8
Skrevet

Det er kun en grunn til at SE legger ut baby i kun bleie. Hun vet det vil komme reaksjoner. Hun kunne feks dekket ham til med et lite teppe, mens bildet ble tatt.  El aller helst, holdt denne detaljene om hverdagen deres for seg selv. Men nei- hun viser at hun er på «jobb».  

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja, vi har skjønt det er varmt i Trondheim nå.

Det er vel viktigere å diskutere sakens kjerne, eksponeringen av barnet: 

elskersommer skrev (3 timer siden):

Folk henger seg opp i at barnet har for lite klær,att mor ikke ammer og andre helt uvesentlig ting men hvorfor er det ikke en større sak rundt denne eksponeringen hun gjør av den lille?

Nei folk ber oss som påpeker dette roe oss ned fordi mor er full av hormoner etter fødsel😞 å eksponering blir bare verre og verre for hver dag som går 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet

Hadde aldri delt bilde av babyen min i bare bleia. 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (2 timer siden):

Ja, vi har skjønt det er varmt i Trondheim nå.

Det er vel viktigere å diskutere sakens kjerne, eksponeringen av barnet: 

Er det så interessant å diskutere eksponering av barnet opp og ned i mente da? Hun har lagt seg på den linja, som de fleste andre influencere. 

Hun lever av å dele livet sitt, og da inngår barnet i denne eksponeringen nå og i overskuelig fremtid😅 Ikke bra, men helt forventet..  Det kan vi diskutere til vi blir grønne, men er det så interessant?

så påfallende i denne tråden alle som skal forklare andre at ting de diskuterer ikke er relevant😅

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Stavangebrud2012 skrev (2 timer siden):

Er det så interessant å diskutere eksponering av barnet opp og ned i mente da? Hun har lagt seg på den linja, som de fleste andre influencere. 

Hun lever av å dele livet sitt, og da inngår barnet i denne eksponeringen nå og i overskuelig fremtid😅 Ikke bra, men helt forventet..  Det kan vi diskutere til vi blir grønne, men er det så interessant?

så påfallende i denne tråden alle som skal forklare andre at ting de diskuterer ikke er relevant😅

Feil. Hun drifter et milliardselskap der hensikten er å selge deg og meg til samarbeidspartnerne sine gjennom å selge dem annonseplass og få oss til å kjøpe produktene.

Å gjøre ungen sitt privatliv og integritet til en rekvisitt omtrent fra unnfangelse for å fremme enda mer salg er fullstendig bort i natta kynisk. Og derfor blir eksponeringen et tema de fleste har en mening om.

Sett deg selv i samme situasjon: Bli eksponert for hele verden fra du ble født, fordi moren din vil ha omsetning i selskapet og reparere et skakkjørt omdømme. Hadde du satt pris på det? Ikke det? Da skjønner du kanskje debatten?

• Liker 13
  • Nyttig 13
Skrevet
kaiturid skrev (57 minutter siden):

Var vel egentlig ikke noe bombe. Hun ser vel hvor mye kroner som kommer dalene..men som sagt tidligere,det er heldigvis frivillig å følge vedkommende. Får mer enn nok info på se og hør😏

Trenger overhodet ikke å følge Sophie Elise AS for å ha noen mening. Selskapet dukker opp på alle kanaler enten vi vil eller ikke og markedsfører seg selv ved å være så gjenkjennelig som mulig, denne gangen ved å slå inn åpne dører om den nye tilværelsen som sliten og nybakt mamma. Se og Hør går bare inn på annonsekanalene hennes og lager saker av det som publiseres der.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden):

Feil. Hun drifter et milliardselskap der hensikten er å selge deg og meg til samarbeidspartnerne sine gjennom å selge dem annonseplass og få oss til å kjøpe produktene.

Å gjøre ungen sitt privatliv og integritet til en rekvisitt omtrent fra unnfangelse for å fremme enda mer salg er fullstendig bort i natta kynisk. Og derfor blir eksponeringen et tema de fleste har en mening om.

Sett deg selv i samme situasjon: Bli eksponert for hele verden fra du ble født, fordi moren din vil ha omsetning i selskapet og reparere et skakkjørt omdømme. Hadde du satt pris på det? Ikke det? Da skjønner du kanskje debatten?

Ja, vet alt det, men at det er interessant å heeele tiden diskutere det er en annen sak. 

• Liker 2
Skrevet
Stavangebrud2012 skrev (1 time siden):

Ja, vet alt det, men at det er interessant å heeele tiden diskutere det er en annen sak. 

Er jo bare tull det du sier, hun har nettopp fått en baby, hun kan ikke forlate den for å sende snapper, vi vil gjerne se babyen hennes.

Skrevet (endret)
Stavangebrud2012 skrev (1 time siden):

Så fordi det er uinteressant og kjedelig for deg så skal ikke barneeksponering diskuteres?

Logg av KG eller diskuter andre ting som interesserer deg da, men du fremstår noe enkel når du nærmest gjesper over saklige diskusjoner. Er tross alt mer saklig å diskutere utlevering av barn, enn at et barn har lite klær på seg i varmen (viten om at barnet har lite klær på seg er nettopp fordi barnet blir eksponert, men det er eksponeringen som er kritikkverdig) Er vel det som skiller den saklige kritikken fra den usaklige.

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
13 hours ago, Barbiebabe said:

Er jo bare tull det du sier, hun har nettopp fått en baby, hun kan ikke forlate den for å sende snapper, vi vil gjerne se babyen hennes.

' Vi vil gjerne se babyen hennes'.

Hvorfor? Hvilken ønske eller behov har du for å se hennes baby? 

• Liker 22
  • Nyttig 10
Skrevet
Barbiebabe skrev (15 timer siden):

Greit at mange synes det er koselig med babybilder/filmer. Men det betyr jo ikke at en baby bør eksponeres for hele verden for å tilfredsstille andre ukjente mennesker? Det er jo bare sykt. Skaff deg venner/slekt med baby. Så er det mer naturlig å se den...

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Barbiebabe skrev (16 timer siden):

Håper du tuller nå?

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (17 timer siden):

Trenger overhodet ikke å følge Sophie Elise AS for å ha noen mening. Selskapet dukker opp på alle kanaler enten vi vil eller ikke og markedsfører seg selv ved å være så gjenkjennelig som mulig, denne gangen ved å slå inn åpne dører om den nye tilværelsen som sliten og nybakt mamma. Se og Hør går bare inn på annonsekanalene hennes og lager saker av det som publiseres der.

Trodde ikke jeg heller. Men det fikk jeg nå så klar beskjed på her. Har mine meninger uansett hva ekspert panelet her sier.

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (På 17.5.2024 den 10.17):

Det forstår jeg, men jeg synes det er respektløst å mase på en nybakt mor som har nok med seg selv.

Det er jo nøyaktig det hun vil at du skal synes, samtidig som at hun selv har forhandlet frem avtaler med «samarbeidspartnere» som nå venter at hun skal levere sitt produkt. Dette blir bare for dumt! Jeg valgte å melde meg på studie i barseltida. Jeg kan ikke begynne å grine om den slemme skolen som presser meg for oppgaver og ikke respekterer min tid som nybakt mor 🙄 

Hun får refundere pengene til disse samarbeidspartnerne sine da, så er problemet løst! 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
Isild skrev (På 22.5.2024 den 5.56):

Dårlig artikkel. Artikkelforfatteren burde nok først og fremst lære seg forskjellen på å være åpen, ærlig og `dele` -  og å eksponere for å "selge" (slik SE AS gjør) 

At Sofie ville få alle fødselsdepresjoner, skam, sorg og whatnot som finnes kunne man fint regnet ut på forhånd. Ingen kan beskylde den jenta for å være helt i vater. Det er vel mer grunn til bekymring enn å hylle henne. Media forstår ikke helt når vær varsom-plakaten burde gjelde. Sofie er vår egen Britney (minus talentet)  som er all over the place i psyken, og som helt bevisst "byr på seg selv" for å tjene penger. Hun har jo selv sagt at hun er kynisk på den måten. 

Må bare sitere meg selv

Sitat

Raven.Writingdesk

Jeg satser en kroneis på at det blir bok omsvangerskapsdepresjon innafor 3 års tid..

for ikke å snakke om «rasende kritikk» mot norske helsevesen/helsestasjon/barnehage/skolesystem,  - nården tid kommer. 

Kritikken mot helsepersonell har jo allerede kommet (J.f «slem» helsesøster som spurte om hennes forhold til rus) Hun har ikke vært mor lenge nok til å påberope seg fødselsdepresjon enda men det kommer nok, så vi fikk bare «light utgaven» (manglende tilknytning/morsfølelde) - er jo tidlig enda.

At noen hyller henne for noe som helst av dette er nettopp årsaken til at hun fortsetter. Det er ikke lenger «banebrytende» eller «bekjemper fordommer» for influencere å snakke om egne psykiske lidelser, sorger og plager. Det er nærmest blitt en prosedyre. 

• Liker 14
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...