Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest winterchild
Skrevet
Hammerhai skrev (2 minutter siden):

Babyen min var også slikt. Hadde jo lyder som signalisere mat osv, men tok noen uker før første hylekule. Kan si at dette gikk over 😅

Hehe ja tänker også att det ikke er sånn förevig ^^ har tvillinger så er non stop gråter när de är sura. Går inte att få dem att alltid vara superförnöjda, och helt ärligt ingen stress med det. Man gör så gott man kan som förälder ❤️

Videoannonse
Annonse
Gjest winterchild
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Min første gråt knapt. Så lenge hun fikk mat og kos så var hun fornøyd. Ingen barn er like 

Låter nice, såklart fick jag inte sådana bebisar 😅😅

Gjest winterchild
Skrevet
Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Tyder vel heller på at barnets behov blir hele tiden møtt så det er ingen gunn til å gråte.

GUD BEDRE for en svartmaling, folk er jo ikke riktig bevarte, sitter å glor på snapchat som med kikkert omtrent, og plukker ifra enhver uttalelse som analyseres opp og ned i mente.

Disse trådene om influensere er f*en so skremmende lesning til tider.

Lol chill 

Skrevet
winterchild skrev (2 minutter siden):

Lol chill 

Sier personen som spekulerer i om babyen har det bra eller ikke fordi SE sier babyen har vært rolig og ikke grått, og som tydeligvis har barn, men et kunnskapsnivå om babyer som ikke tilsier det.

• Liker 12
  • Nyttig 10
Gjest winterchild
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Sier personen som spekulerer i om babyen har det bra eller ikke fordi SE sier babyen har vært rolig og ikke grått, og som tydeligvis har barn, men et kunnskapsnivå om babyer som ikke tilsier det.

Men herregud då. Sorry att man så något 😅 du är bäst och kan allt, ha en fin kväll nu. 

Skrevet
winterchild skrev (14 minutter siden):

Men kan legge til at nr 2 var ikke sånn🙈

Gjest winterchild
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Men kan legge til at nr 2 var ikke sånn🙈

Hehe blir kanske ofta så, min bästis hade kolik som bebis medan hennes syster var världens chillaste bebis. Man får vara glad om en i alla fall inte gråter så mycket I guess 👌😅🤗

Skrevet (endret)
StinkySocks skrev (1 time siden):

man kan jo lure på hvorfor så mange tydeligvis orker å bruke så mye tid på å studere hvert eneste sekund av en persons liv, og deretter diskutere side opp og side ned her på Kvinneguiden om dette. :tunge: 

hvorfor velger dere egentlig å gi ekstra oppmerksomhet og "klikk" til en person hvis dere overhodet ikke liker noe av det denne personen står for? 

Fordi det er et fint tidsfordriv og underholdning når man ligger og steiker i sola🌞

OG hvor har jeg sagt at jeg "overhodet ikke liker noe av det denne personen står for"?? 🤦‍♀️🤷‍♀️

Endret av Enkelt&Komplisert
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

• Nyttig 1
Skrevet

Det spekuleres i helseforumet

Skrevet
Fjugur skrev (2 minutter siden):

Det spekuleres i helseforumet

Åh kjære vene..

• Liker 3
Skrevet
Hammerhai skrev (59 minutter siden):

Babyen min var også slikt. Hadde jo lyder som signalisere mat osv, men tok noen uker før første hylekule. Kan si at dette gikk over 😅

Ja sant. Nyfødte sover ofte mye, det er slitsomt å bli født 🩵 Men så våkner de mer til etterhvert og oppdager verden rundt og at de har flere behov. Da gir de stadig mer lyd fra seg 😁 

• Liker 1
Gjest winterchild
Skrevet

Hoppas att hon födde med kejsarsnitt så alla här kan bli sjukt provocerade 🥰

Skrevet

Synes hun virker veldig sprek og på plass jeg. Etter å ha født første gang var jeg helt i sjokk 😂 mens hun har kommet seg i bryllup osv. synes også det var veldig godt gjort å trene så mye hele veien som hun gjorde! Det fikk ikke jeg til. Jeg var en del yngre enn henne med mitt første barn, men fikk mye strekkmerker og løs hud likevel. 
ser hun har lagt ut mange bilder av babyen noe jeg synes er litt kjipt gjort ovenfor babyen, men det er (faktisk/dessverre) foreldrene sin avgjørelse om de vil brette ut barna på nett. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
winterchild skrev (13 minutter siden):

Hoppas att hon födde med kejsarsnitt så alla här kan bli sjukt provocerade 🥰

Hahaha nydelig 😂🤭🤞

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor spekulere i hvordan en kjent person har født? Å ta keisersnitt er virkelig ikke en «enkel» utvei i fødsel.

Hun har GARANTERT ikke tatt KS pga hun klarer å hoppe så lett opp og bak i sengen. Keisersnitt er en omfattende operasjon i buken og det gjør vondt å bare hoste de første ukene. Å komme seg ned i og opp fra sengen er en prøvelse de første ukene pga store smerter i operasjonssåret.

Jeg syns de som liker å spekulere i dette bør skamme seg. Å havne i et keisersnitt kan være en veldig traumatisk opplevelse for mange og å snakke om det som en enkel snarvei er helt forkastelig. Fremfall og prolaps av skjedevegger og livmor er like sannsynlig med keisersnitt som med vaginal fødsel. 

• Liker 18
Skrevet
winterchild skrev (2 timer siden):

Vadå snill bebis som aldrig gråter 🫠🫠🫠.. det är bebisens sätt att kommunicera att gråta. Det att Sophie's bebis inte har gråtit förutom då han blev fött hade jag tyckt var obehagligt faktiskt. Är säkert inte farligt men jag är van att mina bebisar skriker ner hela nabolaget 👌🤣

Mine tre hjemmefødte babyer gråt heller aldri. Ikke da de ble født engang - fordi de fikk behovene sine møtt før de trengte å gråte. Så at babyen er rolig tyder bare på at han får det han trenger.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest winterchild
Skrevet
Lorieen skrev (2 minutter siden):

Mine tre hjemmefødte babyer gråt heller aldri. Ikke da de ble født engang - fordi de fikk behovene sine møtt før de trengte å gråte. Så at babyen er rolig tyder bare på at han får det han trenger.

Gott att höra 👍 jag har tvillinger og de gråter så fort den andre gråter 🫠🙈

Skrevet
winterchild skrev (1 time siden):

Bebisar:rodmer: 

Elsker svensk

• Hjerte 2
Gjest winterchild
Skrevet
Fame skrev (Akkurat nå):

Bebisar:rodmer: 

Elsker svensk

❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...