Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Wald86 skrev (3 timer siden):

Man kan lure på hva terapeuten(e) sier. Det blir uangripelig  for oss andre. Da vil hun vinkle det som "hat og hets" og det mot en gravid og sårbar kvinne! Vante takter fra SE AS, og hennes evige runddans på sine markedskanaler.

Hvorfor har jeg på følelsen av at terapeuten (e) trolig mest jatter med i frykt for å bli sagt opp hvis de sier noe feil 🙈

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse.
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

At SE, som selv hevder å ha blitt voldtatt, som nå skal bli mor er med på å påvirke andre til en adferd som mest trolig øker problemet med seksuell vold blant unge, det viser hvor lite hun bryr seg.

Hvis det i tillegg stemmer at hun venter barn med sin overgriper er det enda verre.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Xmasclovn skrev (48 minutter siden):

Hvis det i tillegg stemmer at hun venter barn med sin overgriper er det enda verre.

Hæ? Er det et rykte?

Endret av Pidla
  • Liker 1
Skrevet
Pidla skrev (1 time siden):

Hæ? Er det et rykte?

Det er slik tidslinjen til SE fremstår hvis man ser på oversikten over ting hun har lagt ut.

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Pidla skrev (9 timer siden):

Hvorfor har jeg på følelsen av at terapeuten (e) trolig mest jatter med i frykt for å bli sagt opp hvis de sier noe feil 🙈

Hun har tidligere uttalt at hun føler seg mer reflektert/smartere enn psykologen(e)  - og dermed ikke hadde noen utbytte av terapi. 

"Terapi" for henne er nok å betale noen for å sitte å stryke henne med hårene. 

• Liker 25
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse.
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Bare jev som syns det er merkelig å gå i parterapi når en har vært sammen i 5 minutter? 

• Liker 8
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 12
Skrevet
Djungelvrål skrev (14 minutter siden):

Bare jev som syns det er merkelig å gå i parterapi når en har vært sammen i 5 minutter? 

Parterapi betyr vel at de sliter i forholdet? Veldig upraktisk med gnisninger i forholdet rett før baby kommer for stresset med en nyfødt kommer ikke til å hjelpe på det. 

• Liker 5
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
FruR skrev (30 minutter siden):

Parterapi betyr vel at de sliter i forholdet? Veldig upraktisk med gnisninger i forholdet rett før baby kommer for stresset med en nyfødt kommer ikke til å hjelpe på det. 

Folk går også i parterapi for å unngå gnisninger før man eks får barn. Burde nesten vært obligatorisk å ha slike samtaler før man blir foreldre. Mange som ikke er forberdedt på hvor mye det å få barn kan ha å si på forholdet. Mange som går fra hverandre i småbarns fasen. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse
  • Liker 8
Skrevet
Sunfl0wer skrev (7 timer siden):

Folk går også i parterapi for å unngå gnisninger før man eks får barn. Burde nesten vært obligatorisk å ha slike samtaler før man blir foreldre. Mange som ikke er forberdedt på hvor mye det å få barn kan ha å si på forholdet. Mange som går fra hverandre i småbarns fasen. 

Jeg er enig i at det er lurt å bruke parterapi forebyggende.

I SSIs tilfelle virker det litt merkelig at hun velger å gå i parterapi når man tenker på at hun tidligere har uttalt at hun føler seg smartere enn terapeuter og ikke har utbytte av terapi (en ikke rent lite narsissistisk uttalelse...).

Men man kan jo håpe for barnets skyld at hun har innsett at hun/de trenger parterapi. Så langt er det imidlertid ikke noe som tyder på at terapien får dem til å ta de beste valgene for det barnet de venter - ikke om man skal dømme ut fra hva som publiseres på SE i hvert fall...

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner hvorfor hun går med magen hengende ute når hun er utenfor hjemmet, for det er jo for å få oppmerksomhet, men hvorfor henger magen ute med genseren dratt opp til brystet når hun er hjemme?

• Liker 11
Skrevet

Oi...
Jeg trykket tilfeldigvis inn på snappen hennes (trykket egentlig feil, men når jeg først "havnet" der ble jeg sittende og trykke gjennom for å se), og jeg må bare si... Altså wow...
Jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av/egentlig motstander av å f. eks. kritisere folks utseende, men sånn egentlig er det jo mest det å kritisere folk for noe de ikke kan for/gjøre noe med jeg har tenkt på da... Derfor føles det vel noe mer "innafor" når hun har gjort så enormt mye med utseendet, attpåtil er en offentlige person, har valgt å være åpen om det, gjøre det så "synlig", at hun er så ekstrem og i tillegg har den makten hun har ifht. å f. eks. påvirke andre...

Så ja... Wow... Hun ser jo virkelig botched ut! Det var flere av bildene og videoene jeg syns var sjokkerende å se liksom...
Innimellom ser hun jo nesten... Ja, jeg vet ikke om jeg skal skrive det, men...
Noe av det minnet meg rett og slett om sånne der typisk AI-genererte bilder der mye blir feil og rart...
Jeg skjønner nesten ikke at hun har fått "lov"/til å gjøre så mye... At ikke noen har stoppet henne... 
Dvs. jeg skjønner det jo, dessverre kan alt kjøpes for nok penger... Om en sier nei er det vel alltids en annen som enten trenger eller har nok lyst på pengene til at vedkommende er villig til å gjøre omtrent hva som helst...

Utover det:
Så forstyrrende MYE av det hun poster er også. Jeg ble sittende igjen med en skikkelig ekkel følelse, og dessverre (på en måte, det er jo på en måte ikke noe jeg kan for - jeg prøver å ha et åpent sinn og ikke dømme henne før barnet er kommet, men samtidig klarer jeg ikke la være heller...), enten jeg vil eller ikke, så synes jeg skikkelig synd på barnet hennes. 

Altså, beklager, på en måte, jeg er jo egentlig i utgangspunktet enig med de som sier at vi må vente og se, ikke dømme henne på forhånd og at hun må få sjansen til å vise seg som en god mor osv, men... Jeg så at hun skrev babyen er 85% ferdig, og beklager, men så langt syns jeg bare hun virker så fullstendig uegnet til å bli mor. Jeg har vanskelig for å tro at det kommer til å skje så totale og drastiske endringer som trengs innen så kort tid, og tross alt man vet om henne fra før osv... Noe er jo uungåelig at vil være negativt uansett, men man skal sikkert ikke undervurdere det at ungen kommer ut og faktisk begynner å eksistere utenfor mors liv, på en måte... Men, sorry å si det, jeg er skikkelig bekymret. Jeg klarer bare ikke å se for meg at dette skal bli bra (men jeg skal selvfølgelig heie og applaudere hvis jeg blir motbevist, det er ingenting som hadde vært bedre enn det - unner virkelig ikke et ufødt barn noe annet enn alt godt selvfølgelig). 

Beklager å komme med et så negativt innlegg... Egentlig ikke noe jeg har så lyst å skrive sånn sett, men samtidig følte jeg behov for å "ventilere" etter å ha sett på snappen hennes... Ble bare sittende igjen med en skikkelig uggen følelse, både over hvordan hun ser ut (jeg blir faktisk skremt av det) og når det gjelder graviditeten/det kommende barnet.... Huff...

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet
Tough cookie skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner hvorfor hun går med magen hengende ute når hun er utenfor hjemmet, for det er jo for å få oppmerksomhet, men hvorfor henger magen ute med genseren dratt opp til brystet når hun er hjemme?

For å få oppmerksomhet. Hun går jo ikke rundt sånn når hun ikke filmer seg selv.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (1 time siden):

Oi...
Jeg trykket tilfeldigvis inn på snappen hennes (trykket egentlig feil, men når jeg først "havnet" der ble jeg sittende og trykke gjennom for å se), og jeg må bare si... Altså wow...
Jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av/egentlig motstander av å f. eks. kritisere folks utseende, men sånn egentlig er det jo mest det å kritisere folk for noe de ikke kan for/gjøre noe med jeg har tenkt på da... Derfor føles det vel noe mer "innafor" når hun har gjort så enormt mye med utseendet, attpåtil er en offentlige person, har valgt å være åpen om det, gjøre det så "synlig", at hun er så ekstrem og i tillegg har den makten hun har ifht. å f. eks. påvirke andre...

Så ja... Wow... Hun ser jo virkelig botched ut! Det var flere av bildene og videoene jeg syns var sjokkerende å se liksom...
Innimellom ser hun jo nesten... Ja, jeg vet ikke om jeg skal skrive det, men...
Noe av det minnet meg rett og slett om sånne der typisk AI-genererte bilder der mye blir feil og rart...
Jeg skjønner nesten ikke at hun har fått "lov"/til å gjøre så mye... At ikke noen har stoppet henne... 
Dvs. jeg skjønner det jo, dessverre kan alt kjøpes for nok penger... Om en sier nei er det vel alltids en annen som enten trenger eller har nok lyst på pengene til at vedkommende er villig til å gjøre omtrent hva som helst...

Utover det:
Så forstyrrende MYE av det hun poster er også. Jeg ble sittende igjen med en skikkelig ekkel følelse, og dessverre (på en måte, det er jo på en måte ikke noe jeg kan for - jeg prøver å ha et åpent sinn og ikke dømme henne før barnet er kommet, men samtidig klarer jeg ikke la være heller...), enten jeg vil eller ikke, så synes jeg skikkelig synd på barnet hennes. 

Altså, beklager, på en måte, jeg er jo egentlig i utgangspunktet enig med de som sier at vi må vente og se, ikke dømme henne på forhånd og at hun må få sjansen til å vise seg som en god mor osv, men... Jeg så at hun skrev babyen er 85% ferdig, og beklager, men så langt syns jeg bare hun virker så fullstendig uegnet til å bli mor. Jeg har vanskelig for å tro at det kommer til å skje så totale og drastiske endringer som trengs innen så kort tid, og tross alt man vet om henne fra før osv... Noe er jo uungåelig at vil være negativt uansett, men man skal sikkert ikke undervurdere det at ungen kommer ut og faktisk begynner å eksistere utenfor mors liv, på en måte... Men, sorry å si det, jeg er skikkelig bekymret. Jeg klarer bare ikke å se for meg at dette skal bli bra (men jeg skal selvfølgelig heie og applaudere hvis jeg blir motbevist, det er ingenting som hadde vært bedre enn det - unner virkelig ikke et ufødt barn noe annet enn alt godt selvfølgelig). 

Beklager å komme med et så negativt innlegg... Egentlig ikke noe jeg har så lyst å skrive sånn sett, men samtidig følte jeg behov for å "ventilere" etter å ha sett på snappen hennes... Ble bare sittende igjen med en skikkelig uggen følelse, både over hvordan hun ser ut (jeg blir faktisk skremt av det) og når det gjelder graviditeten/det kommende barnet.... Huff...

Vi er flere som får en litt ekkel følelse av hvordan hun holder på for tiden. Og det er helt ok å si, for hun legger jo ut det hun gjør for på PÅVIRKE. Dette er måten det påvirker oss. 

La oss bare håpe at hun "orker" mer av baby enn hun har gjort av alle dyrene hun har skaffet seg. Hun har et ekstremt behov for oppmerksomhet på seg selv, og har vist skremmende lav toleransegrense for hva hun tåler av at noe(n) som krever henne på noe vis. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

For å få oppmerksomhet. Hun går jo ikke rundt sånn når hun ikke filmer seg selv.

Jeg tenkte hun gjorde det hele tiden, fordi hun virker besatt av magen sin og det å stryke sensuelt på den.

• Liker 3
Skrevet
Isild skrev (57 minutter siden):

Vi er flere som får en litt ekkel følelse av hvordan hun holder på for tiden. Og det er helt ok å si, for hun legger jo ut det hun gjør for på PÅVIRKE. Dette er måten det påvirker oss. 

La oss bare håpe at hun "orker" mer av baby enn hun har gjort av alle dyrene hun har skaffet seg. Hun har et ekstremt behov for oppmerksomhet på seg selv, og har vist skremmende lav toleransegrense for hva hun tåler av at noe(n) som krever henne på noe vis. 

Ja, tenkte på det samme...
Altså, vanligvis er jo det med hvorvidt man evner å ta vare på dyr, og i hvilken grad, en ganske god indikator for om man evner å ta vare på barn... Å ha hund er en god del enklere enn å ha barn da, selvom det ikke er helt sammenlignbart på alle plan (tenker f. eks. på reising, som influensere ofte gjør en del/bruker som argument for hvorfor de ikke kan ha dyr), men jeg skjønner jo ikke helt hvordan hun har kommet på å få barn når hun ikke orker å ha dyr en gang (i hennes tilfelle har det vel også vært såpass små hunder at det nesten kan sammenlignes med å reise med barn igjen, for noen av de har vel iallefall vært små nok til å reise med i kabinen... Man har jo enkelte som til og med tar med den type hunder på ferier og jobbreiser...). Men igjen, det forsterker vel bare som jeg har nevnt her før også: At jeg tror barnet kommer mer som en del av et "business-steg" og ledd i å prøve å "restore" noe av imaget fremfor noe annet... Jeg klarer vel ikke å tenke at en som henne heller er av typen som "overøses" med morsinstinkt når barnet kommer heller, for ettersom hun hevder å være så enormt glad i dyr, men likevel ikke evner å ivareta et eneste (ikke en gang for en kort periode, tross at vi også må ta med i beregningen at hun jo visste godt at alles øyne var rettet mot henne, med tiden også kritikken hun hadde fått tidligere og likevel ikke holdt ut å ha dyr på kort sikt en gang, selv ikke for å pynte på imaget, tross den gang også sterkt behov for det......). Altså, det med dyr tror jeg jo også dessverre bare er mye for "businessens" skyld, men i den grad man kan tenke at det er talende er det jo desto mer bekymringsverdig... Et barn kan man ikke bare sende avgårde om man ikke orker liksom... Og her tror jeg nesten at å få barn av den type grunner nesten kan få omvendt effekt for henne...

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Jeg har vanskelig for å se for meg SE feks styre med å bringe frem og tilbake til barnehagen feks. Klarer det bare ikke. Vi snakker om samme damen som får frisøren til å komme hjem til henne for å føne håret hennes tørt! 

Det er helt umulig å vite hva som er sant og hva hun sier/skriver for å skape diskusjon rundt henne. Et eksempel: da de var nylig i New York ba hun om tips ang det å bo i byen der med baby. For det kunne de tenkt seg. Altså- jeg tror hun håpet på følgende overskrift i VG: Sophie Elise flytter til New York med nyfødt baby! 
Så kunne hun imøtegått det med: Det er jo ÅPENBART ikke noe vi har bestemt oss for- jeg spurte bare om andres erfaringer. 

• Liker 7
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...