Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stille fra hele huset i dag på snap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sophie la ut på insta først en gravidoppdatering om hvor langt hun er på vei (nå er jeg i uke 34) for å så å legge ut screen av preglife at det er 32+6 i dag. Vanskelig å holde oversikt gitt! Slettet preglife screenen ganske fort da..

• Liker 12
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse
  • Liker 13
  • Nyttig 5
Gjest Queen19
Skrevet
Sovushka skrev (4 timer siden):

Sophie la ut på insta først en gravidoppdatering om hvor langt hun er på vei (nå er jeg i uke 34) for å så å legge ut screen av preglife at det er 32+6 i dag. Vanskelig å holde oversikt gitt! Slettet preglife screenen ganske fort da..

Det var nok fordi hun hadde glemt å skjule termindato.

Skrevet
Queen19 skrev (5 timer siden):

Det var nok fordi hun hadde glemt å skjule termindato.

Neida. Både termindato og dager igjen var visket. Men rakk å lese 32+6, hvis det var tatt i dag, så har hun termin 3.mai, hvis det er tatt i går og hun faktisk er i 34.uke (33+0) som hun skrev- så er termin 2 mai. 

• Liker 7
Gjest Queen19
Skrevet
Sovushka skrev (2 minutter siden):

Neida. Både termindato og dager igjen var visket. Men rakk å lese 32+6, hvis det var tatt i dag, så har hun termin 3.mai, hvis det er tatt i går og hun faktisk er i 34.uke (33+0) som hun skrev- så er termin 2 mai. 

Nei, termindato var synlig, for den var oppført to forskjellige steder, hun hadde kun skjult den et sted, hadde den ikke vært synlig ville jeg jo ikke skrevet min opprinnelige kommentar 😄

Skrevet
Queen19 skrev (35 minutter siden):

Nei, termindato var synlig, for den var oppført to forskjellige steder, hun hadde kun skjult den et sted, hadde den ikke vært synlig ville jeg jo ikke skrevet min opprinnelige kommentar 😄

Hm interessant. Jeg har selv den appen, gikk inn og sjekka og hos meg står det bare et sted.

Gjest Queen19
Skrevet
Sovushka skrev (1 minutt siden):

Hm interessant. Jeg har selv den appen, gikk inn og sjekka og hos meg står det bare et sted.

Da hadde hun i så fall glemt å skjule termindato det ene stedet, for jeg rakk å se termindato som sto midt i appens «bilde». Var i ferd med å sende henne en PM for å informere om glippen, og da var historien allerede slettet. 

Skrevet
Wald86 skrev (11 timer siden):

Det er som om hun hele veien må vri litt på sannheten. Merkverdig fenomen. 

Og det lover ikke godt. Jeg håper hun får tett oppfølging av omsorgsapparatet rundt. Hun var nylig innlagt, også dette veldokumentert i alle hennes salgskanaler, som clickbait. Mange varsellamper som blinker her. Og ikke lenge til fødsel. Mon tro om helsevesenet er oppdatert rundt avhengighetsproblematikken som følger med en så sterk tilstedeværelse på sosiale medier? 

Nylig innlagt?

Skrevet (endret)
Wald86 skrev (14 timer siden):

Hun har beskrevet samme scenarie med en som het Mathias. Vanskelig å vite. I den alderen er ikke hjernen ferdig utviklet, og hun skapte denne alternative virkeligheten og persona på nett. Traumer kan også skape falske minner. I det hele tatt vitner hele tidslinjen om en tenåring som sliter med altfor mye, og som absolutt ikke skulle vært på sosiale medier.
Falske minner er reelt. Det kan skape store konflikter i familier, der søsken husker forskjellig, Et godt eksempel er søstrene Vigdis og Helga Hjort, som skrev hver sin bok, "Arv og Miljø" og "Fri Vilje". Begge hevder å sitte på sannheten om hva som skjedde under oppveksten, og beskylder hverandre for å lyve.

https://www.dagsavisen.no/debatt/2017/08/23/hva-ble-gjort-hos-familien-hjorth/

Altså, såvidt jeg husker var hun jo sammen med både Mathias (som jeg har hatt inntrykk av at var grei?) og en fyr på... var det 36 år? Da hun var veldig ung. Hvordan de to kommer ifht. tidslinje, jomfrudom, eventuell sex utenom forhold, overgrep og abort vet jeg ikke, men jeg syns jo hun klusser så mye med historier, løgner, tidslinjer og det som er at jeg klarer ikke ta henne seriøst i det hele tatt lenger. 

Det er vel også noe med at når du har solgt både kropp, sjel, sinn, tanker og integritet fra så ung alder er det vanskelig å se henne som troverdig i det hele tatt. Når alt du sier og gjør også har en slags markedsverdi og påvirkning på en karriere som i stor grad er personavhengig er det vel heller ikke det beste utgangspunktet for troverdighet generelt. Jeg tror hele henne, og det varemerket hun strengt talt er, må og bør tas med en klype salt.

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (14 timer siden):

Veldig enig, det er galskap og en form for omsorgssvikt. Nå ser vi resultatet, sex er det eneste hun spiller på, og det er rent ut forstyrrende å se denne sexy mama personaen hun fremviser daglig. 

Alt dreier seg om kropp, utseende og nakenhet, selv som gravid. Hvor er fokuset på morsrollen? Henne som omsorgsperson og oppdrager? 

Fokuset er pånyaankomne cellulitter, om hun kommer til å føle seg sexy i bikini igjen og at hun ikke kan drikke med bloggervenninnene sine på Granca tur. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse
  • Liker 10
Skrevet
Wald86 skrev (36 minutter siden):

Jeg synes ikke halvannet år siden er lenge. Ikke med den alvorlige problematikken. Hun skrev seg også mye tidligere ut enn anbefalt av legene. 

Ok, trodde hun hadde vært innlagt etter at hun ble gravid

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse
  • Liker 17
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Djungelvrål skrev (8 timer siden):

Fokuset er pånyaankomne cellulitter, om hun kommer til å føle seg sexy i bikini igjen og at hun ikke kan drikke med bloggervenninnene sine på Granca tur. 

Meget bekymringsfullt. Narsissismen blomstrer som aldri før, og dette barnet blir en rekvisitt i hennes sosiale medieverden. På linje med en hund, og vi vet jo hvor dyrene hennes havner når hun er lei av de. 

En nøye kalkulert graviditet i et forsøk på å få folk til å glemme alt hun har holdt på med de siste to årene. Hun trenger nok ikke bekymre seg, det er bare å operere og fikse litt mer, så er hun sexy i bikini igjen. Klar for å posere naken med en baby på armen. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse
  • Liker 9
Skrevet (endret)
Wald86 skrev (4 timer siden):

Jeg ser det er ny sesong av serien på trappene. Har ennå ikke skjønt at dette kan være severdig. En god ting med serien er at kvinnene fremstår uretusjert, utseendemessig. Til tross for mye sminke, kunstig hår,vipper og negler,  estetiske- og plastiske inngrep så er Raad og Steen Isachsen nærmest ikke til å kjenne igjen fra sine sosiale medier. 

Aldri sett på serien, men gikk inn for å se trailer fra Prime Video nå, og virkelig sant det du sier der. Altså, hvem er dette her? Ikke samme Sophie Elise som hun viser frem i sin Instagram og Snapchat i hvert fall. Wow.

Og hun er opptatt av ofte å nevne hvordan mange tror hun er 17 år og at hun til og med får høre at hun ser ut som en 13-åring? Hun må jo ha et alvorlig virkelighetsbrist hvis hun faktisk tror det. Får bare håpe hun ikke tyr til flere operasjoner nå…

IMG_4142.jpeg

IMG_4143.jpeg

Endret av Sinccis
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse
  • Liker 10
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...