Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
shorty skrev (På 11.12.2023 den 18.30):

Altså.. jeg blir helt matt. 
Jeg er selv gravid og har termin i mai. 
ho er så liten?? Ho er 1,59?? Det er ikke spesielt lite, mange som er like høy som det (deriblant meg selv). Er man 1,50 snakker vi om noe annet. Jeg trudde virkelig før at ho gjorde seg selv dummere i mange settinger, men her viser ho hvor lite selvrefleksjon ho har i mine øyne. 

Føler ikke behov for et fødselsforberedende kurs fordi ho ikke tenker på fødsel og ikke kan se det for seg?! Altså jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Å forberede seg fysisk og mentalt på den sjukeste opplevelsen og smerten du noen gang kommer til å oppleve er ganske lurt. Det er så mye selvmotsigelser og rare utsagn, man blir jo irritert av å lese det ho legger ut. 

IMG_3557.png

IMG_3558.png

Hva har skjedd med henne? Fått høyere kinnbein,enda større munn. Hun er ikke gjenkjennelig nesten. Er det ikke farlig med operasjoner som gravid?

• Liker 15
Skrevet

Hun har ikke vært aktiv på snap på snart 3 uker.. tro hva som skjer? I starten var det flere stories om dagen, nå er det kanskje 1 enkel story i uka som er reklame for mascaraen

• Liker 2
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (4 timer siden):

Hva har skjedd med henne? Fått høyere kinnbein,enda større munn. Hun er ikke gjenkjennelig nesten. Er det ikke farlig med operasjoner som gravid?

Hun reklamerte for et produkt (husker ikke om det var en face roller eller gua sha) for en stund tilbake og forklarte det er takket være dette hun har fått så mye penere og mer definert ansikt den siste tiden, var visst mange som hadde lurt på hvorfor hun så litt annerledes ut i ansiktet eller noe. Og leppene er blitt hovne på grunn av graviditet, har hun sagt.

edit: jeg tror altså ikke på dette en millimeter engang, gjentar bare det hun selv har sagt om denne plutselige endringen på utseendet. Kan jo være at hun bruker et annet filter også enn hun gjorde tidligere.

Endret av Sinccis
  • Liker 15
Skrevet
Sinccis skrev (2 minutter siden):

Hun reklamerte for et produkt (husker ikke om det var en face roller eller gua sha) for en stund tilbake og forklarte det er takket være dette hun har fått så mye penere og mer definert ansikt den siste tiden, var visst mange som hadde lurt på hvorfor hun så litt annerledes ut i ansiktet eller noe. Og leppene er blitt hovne på grunn av graviditet, har hun sagt.

Ja mye mer definert ansikt ,ikke rundt som hun alltid har hatt mer av. Ingen får markert ansikt og høye kinnbein av en roller

• Liker 11
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (5 timer siden):

Hun har ikke vært aktiv på snap på snart 3 uker.. tro hva som skjer? I starten var det flere stories om dagen, nå er det kanskje 1 enkel story i uka som er reklame for mascaraen

Er hun ikke aktiv på Instagram heller?

• Liker 1
Skrevet
Zenhouse skrev (22 minutter siden):

Er hun ikke aktiv på Instagram heller?

Nei, bare et par reklamestories her og der på insta også...

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 hours ago, FruR said:

Hæ? Har asiatere trangere ….. ? og hva har det med diskusjonen her å gjøre ? 

PELVIS! Ser du ikke linken jeg la ut? Lave mennesker har ofte mindre pelvis (og bekkenapning) som annet skjelett. 

https://med.stanford.edu/news/all-news/2008/10/asian-white-couples-face-distinct-pregnancy-risks-stanfordpackard-study-finds.html?microsite=news&tab=news

Endret av Arne Tiholt
  • Nyttig 1
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (19 timer siden):

Hun nevnte det på snap, at hun helst ville ha KS.

Det sa hun ikke.

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, baldrian said:

Da jeg skulle føde første gang (i 1990), ble jeg rutinemessig (dvs. det var et helt normalt, enkelt svangerskap) sendt til røntgen fordi jeg var 160 cm høy. Jeg fikk beskjed om at de gjorde dette (i hvert fall i Oslo) med alle på 160 eller lavere, fordi det kunne være en sammenheng mellom høyde og bekkenmål. Etter å ha tatt røntgen, var de like langt, fordi enten inngangsmålet eller utgangsmålet (husker ikke lenger) var trangt, mens det andre var helt fint.

Så jeg ble vurdert på sykehuset, og der ble konklusjonen at siden det ikke var seteleie og babyen hadde grei størrelse, ikke spesielt stor, ville det gå bra vaginalt. Det gjorde det også.

Dette har nok utviklet seg litt i løpet av over 30 år, men det har i hvert fall vært en oppfatning om at lav høyde kan bety trange  innvendige mål. 

Utviklingen er at de ikke gjør noenting. Tar ikke måling av bekken/røntgen osv lenger når baby ligger i vanlig hodeleie.

• Liker 12
Skrevet

Håper det ikke har skjedd noe med baby eller at hun har blitt singel 🥵

• Liker 4
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Det sa hun ikke.

Jo, det lå på snap

• Liker 2
Skrevet (endret)
EmVeeJee skrev (17 minutter siden):

Håper det ikke har skjedd noe med baby eller at hun har blitt singel 🥵

Hvorfor tror du det har skjedd noe med baby eller forhold? 

Endret av FruR
  • Liker 1
Skrevet
FruR skrev (26 minutter siden):

Hvorfor tror du det har skjedd noe med baby eller forhold? 

Fordi hun ikke er aktiv på snap og story slik hun var de første ukene etter hun avslørte graviditeten. Nå er det helt stille

• Liker 3
Skrevet (endret)
Enkelt&Komplisert skrev (1 time siden):

Fordi hun ikke er aktiv på snap og story slik hun var de første ukene etter hun avslørte graviditeten. Nå er det helt stille

Hvis du ser på lengden på de andre kjæresteforholdene hennes så er klokka cirka slåopp-tid nå. Hun har vel aldri vært sammen med noen mer enn er år? 

Endret av FruR
  • Liker 9
Skrevet
FruR skrev (9 minutter siden):

Hvis du ser på lengden på de andre kjæresteforholdene hennes så er klokka cirka slåopp-tid nå. Hun har vel aldri vært sammen med noen mer enn er år? 

Hun var jo sammen med Kasper i mange år.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sinccis skrev (15 minutter siden):

Hun var jo sammen med Kasper i mange år.

ah ja ok sorry stemmer det . Har hun brukt å være stille i jula før da eller har hun lagt ut ting i jula tidligere ? 

Skrevet
FruR skrev (1 time siden):

ah ja ok sorry stemmer det . Har hun brukt å være stille i jula før da eller har hun lagt ut ting i jula tidligere ? 

Trenger ikke være noe mer dramatisk enn at hun føler seg stygg. Det har hun jo snakket om utallige ganger at er det verste hun vet, hennes verste «mareritt» er å være stygg, at folk ikke finner henne attraktiv osv osv

• Liker 11
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (21 timer siden):

Jo, det lå på snap

Jeg så også snappene,hun snakket om KS ibm spørsmål,hun sa aldri hun har bedt om det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (På 29.12.2023 den 20.28):

Trenger ikke være noe mer dramatisk enn at hun føler seg stygg. Det har hun jo snakket om utallige ganger at er det verste hun vet, hennes verste «mareritt» er å være stygg, at folk ikke finner henne attraktiv osv osv

Da har hun et lett liv, hvis det er hennes største problem. Bryr meg heller om folk synes jeg er et hyggelig og godt menneske, enn at alle skal synes jeg er attraktiv. Skulle tro jenta var 15 år. Er det det hun vil fortelle sitt kommende barn, at det viktigste her i livet er at alle skal synes du er attraktiv?!! 

• Liker 17
Skrevet
AntiBullshit skrev (På 29.12.2023 den 20.28):

Ja er jo typisk influensere å bli så opptatt av det at du ender opp med å operere deg selv stygg istede. Viktigste er vel at man er fornøyd selv, men med ett såpass heng på det skjer vel det aldri, er jo litt av greia med kunstig selvfølelse, blir som alle andre avhengigheter, påfyll,påfyll,påfyll. Må være trist og ikke en gang ha sjans til å kunne nyte en graviditet( selvsagt anderledes for de som faktisk har harde graviditeter)

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...