Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Turkis Sau skrev (15 minutter siden):

Hun er totalt uprofesjonell, og gir også flatt faen i hvem hun tråkker på og ødelegger på sin vei.

Sjarmerende vesen.

Jeg har ikke sett maken til selvsentrert noengang. Det blir bare værre og værre. 

Vi vet jo ikke hva som har skjedd ift podcasten, men vi kan tenke oss det. Det var selvsagt podcast gjennom NRK som i utgangspunktet var lukrativt. Da hun selv ødela dette samarbeidet - men fortet seg å avslutte før NRK rakk det, så surfet hun på bølgen av oppmerksomhet og gjorde tidenes lansering av "Vi skal ikke gi oss"-podcast fra senga hjemme. Lyttertallene (skuelystne) var all time high. 

Men så dalte den vel da. Interessen rundt posegate roet seg, og innholdet i selve podcasten var det som var igjen. 

Og det gadd hun sikkert ikke. 

Så da var det å "stikke av" - og skylde det på personlige problemer - igjen. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (31 minutter siden):

F bekrefter i podden til ida idag at de ennå ikke har snakket sammen/SE har ennå ikke kontaktet F.

Altså....

Håper Fetisha aldri ser seg tilbake.

Ut i fra storyen hennes på snap, ser Sofie rimelig deppa ut. Spørs om ikke eventyret med Vegard er over.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Irja skrev (14 minutter siden):

Håper Fetisha aldri ser seg tilbake.

Ut i fra storyen hennes på snap, ser Sofie rimelig deppa ut. Spørs om ikke eventyret med Vegard er over.

Jepp..

• Liker 3
Gjest IreneV
Skrevet
Isild skrev (17 minutter siden):

Jeg har ikke sett maken til selvsentrert noengang. Det blir bare værre og værre. 

Vi vet jo ikke hva som har skjedd ift podcasten, men vi kan tenke oss det. Det var selvsagt podcast gjennom NRK som i utgangspunktet var lukrativt. Da hun selv ødela dette samarbeidet - men fortet seg å avslutte før NRK rakk det, så surfet hun på bølgen av oppmerksomhet og gjorde tidenes lansering av "Vi skal ikke gi oss"-podcast fra senga hjemme. Lyttertallene (skuelystne) var all time high. 

Men så dalte den vel da. Interessen rundt posegate roet seg, og innholdet i selve podcasten var det som var igjen. 

Da er det bare å vente på krisehåndteringen. PR-rådgiver Tina Berggård er hyret inn. Blir vel å snakke ut om "en vanskelig tid" i et intervju tenker jeg. Den evige uangripelige runddansen. 

Skrevet
IreneV skrev (4 minutter siden):

Da er det bare å vente på krisehåndteringen. PR-rådgiver Tina Berggård er hyret inn. Blir vel å snakke ut om "en vanskelig tid" i et intervju tenker jeg. Den evige uangripelige runddansen. 

Lindmo next. Eller betroelser i sofaen hos GMN eller GKN. 

• Liker 11
Gjest IreneV
Skrevet
Isild skrev (58 minutter siden):

Lindmo next. Eller betroelser i sofaen hos GMN eller GKN. 

Tror ikke Lindmo går på en gang til. Hva skjedde med tv-serien hun røpet på et foredrag hun holdt? 

Skrevet
IreneV skrev (4 minutter siden):

Tror ikke Lindmo går på en gang til. Hva skjedde med tv-serien hun røpet på et foredrag hun holdt? 

Rett og slett en flause at Lindmo lot seg bruke til å "lansere" Sophie Elise AS på vegne av NRK - innpakket i "sterk historie". Så jeg tror vel heller ikke at det skjer igjen nei. 

Hvis jeg ikke husker helt feil så uttalte vel NRK at de på tross av posegate og avsluttet podcast-samarbeid, håpet på å samarbeide igjen senere. Da hadde de helt sikkert den planlagte kopien av TV2 sin serie "Sophie Elises verden" i tankene. 

Tviler ikke på at den blir noe av. NRK henger milelangt etter når det gjelder "sjokkerende TV". De trenger nok muligens å drite seg ut ennå en gang før de skjønner at det er det de gjør. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
t_bomb skrev (På 13.6.2023 den 9.14):

Prins Harry gikk jo nettopp ut og beskrev gjentatt kokainbruk i tenårene/tjueårene.

Joda ,er nok mye drugs der som andre steder "skjult",men hadde han stått avbildet med en pose på et fotografi  hadde det vært noe helt annet🙈🙈!! Hadde nok mistet tittelen nærmest😅 

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (13 timer siden):

Sagt det før,sier det igjen..

En endring i og hos SE er en jobb hun må ta selv,ikke knagge på en mann.

Ikke denne,ikke den neste.

Helt enig.

Ang. menn - Sofie Steen Isachsen bør med neste mann ikke se på ham som en måte hun selv kan tjene penger. Når hun nå begynte med en gang å legge ut "mystiske" bilder på sin bedriftskanal - for å skape nysgjerrighet, engasjement, fiske sympati rundt sin helt ferske flørt... så gjorde hun jo det kun for å tjene penger.

Om hovedfokuset var at hun hadde behov for å dele noe med sine nærmeste, så hadde hun ikke gjort det til bedriftsinnhold for å tjene penger.

Så kanskje begynne å se på relasjoner som noe nært og viktig i livet sitt - ikke som saker hun får dollartegn i øynene av å se verdien i for henne selv og sin bedrift.

Sofie Steen Isachsen / Sophie Elise har innrømmet det flere ganger, både i blogg og på tv - når det kommer til å tjene penger er hun kynisk.

Og akkurat det er det ingen tvil om.

• Liker 9
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

F bekrefter i podden til ida idag at de ennå ikke har snakket sammen/SE har ennå ikke kontaktet F.

Altså....

Viser til mitt forrige svar ang. SE.

Hvis det er slik at Fetisha Williams fremdeles fortsetter å terpe på SE i sin egen podkast, da tenker jeg hun viser klart og tydelig at også hun har lite eget å komme med... og at hun er like umodden og kynisk som Sofie Steen Isachsen.

Når Fetisha fortsetter å terpe på saken med SE viser F at hun ikke er profesjonell, og at hun bruker SEs kjendisstatus for å selv få oppmerksomhet og sympati.

Dette er etter min mening like kynisk som mye av det SE gjør.

• Liker 4
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 minutter siden):

Hvis det er slik at Fetisha Williams fremdeles fortsetter å terpe på SE i sin egen podkast, da tenker jeg hun viser klart og tydelig at også hun har lite eget å komme med...

Som jeg skrev,F var gjest i Ida sin pod.

Ida spørte F om hun og SE hadde snakket sammen/SE gitt lyd fra seg siden bruddet,F svarte på dette.

Samme har hun gjort i egen pod - kun svart på spørsmål rundt saken når gjesten har spørt,hun har ikke selv tatt det opp.

Så hun "terper" ikke på noen ting.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (21 minutter siden):

Ida spørte F om hun og SE hadde snakket sammen/SE gitt lyd fra seg siden bruddet,F svarte på dette.

Samme har hun gjort i egen pod - kun svart på spørsmål rundt saken når gjesten har spørt,hun har ikke selv tatt det opp.

Å ha behov for å utrykke seg i en kort periode når alt er ferskt og nytt er ikke problematisk.. hvis dette er tema resten av året nå så kan man diskutere, men igjen så handler jo mye om hennes privatliv så det vil nok komme opp igjen uansett

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
duskelapp skrev (14 minutter siden):

Å ha behov for å utrykke seg i en kort periode når alt er ferskt og nytt er ikke problematisk.. hvis dette er tema resten av året nå så kan man diskutere, men igjen så handler jo mye om hennes privatliv så det vil nok komme opp igjen uansett

Jepp. Men når hun blir stilt spørsmål direkte om saken,da den fortsatt er fersk er faktisk helt uproblematisk.

• Liker 11
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Isild skrev (3 timer siden):

Rett og slett en flause at Lindmo lot seg bruke til å "lansere" Sophie Elise AS på vegne av NRK - innpakket i "sterk historie". Så jeg tror vel heller ikke at det skjer igjen nei. 

Hvis jeg ikke husker helt feil så uttalte vel NRK at de på tross av posegate og avsluttet podcast-samarbeid, håpet på å samarbeide igjen senere. Da hadde de helt sikkert den planlagte kopien av TV2 sin serie "Sophie Elises verden" i tankene. 

Tviler ikke på at den blir noe av. NRK henger milelangt etter når det gjelder "sjokkerende TV". De trenger nok muligens å drite seg ut ennå en gang før de skjønner at det er det de gjør. 

Det er flaut alt sammen. Fetisha W sitter med skjegget i postkassa, og jeg skjønner at hun må si noe, men hun bør si minst mulig om SE. Hun burde visst bedre enn å inngå samarbeid uten ordentlige kontrakter, og med folk som har vist seg å opptre særdeles useriøst. SE AS brøt regler fra første stund under samarbeidet med NRK. NRK burde visst bedre, og Williams burde visst bedre. Flaut er ordet. for alle involverte. 
Skal Williams lykkes med podcast så burde hun kjøre mindre privatliv, mindre drama, og mindre "flaue historier"/utlevering. Noe nytt. Som folk trenger, og ikke nødvendigvis det de vil ha. Jeg tror det vil bli en endring, og heier på alle som bidrar til det.
Kanskje hun kunne tatt tak i den trøblete influenser-bransjen? Lage et program som virkelig viste oss medaljens bakside, og hvor skitten industri det har blitt. Dobbeltmoralen. Hvordan det står i sterk kontrast til miljøspørsmål og bærekraft.
Hvordan det har ført til en økning i Botox-bruk på over 400%, der en halv million mus dør en langsom død årlig. 
Hvordan unge varsler om konstant uro og angst, hvor de er avhengige av likes, og ikke klarer å logge av. Osv.

Endret av IreneV
Skrevet
Isild skrev (6 timer siden):

Her oppsummerer du henne i ett og alt!

• Liker 10
Skrevet
Oida skrev (På 13.6.2023 den 11.00):

Nå var det strengt tatt ikke "de som la ut bilde" og  kommentar. 

Det var SE som la ut bildet med posen. Nora likte bildet. 

• Liker 8
Skrevet
J.. skrev (7 timer siden):

Beklager, jeg fikk visst ikke helt med meg om at det var i en annens podkast.

Men uansett, Fetisha kunne valgt å oppføre seg mer profesjonell enn SE, hun kunne sagt at det ikke er mer å snakke om, at hun nå står på egne ben helt fint uten SE.

Hun må ikke svare på slike spørsmål. Men jeg antar at hun tror det styrker henne, gir henne sympati, og mer oppmerksomhet. Men særlig profesjonelt synes jeg ikke det er. Ikke av noen av dem.

Men de lever jo av at all oppmerksomhet gir inntekt, og da er det vel ikke så farlig om det er profesjonelt eller ikke, virker det som.

• Liker 2
Skrevet
Justlooking skrev (22 timer siden):

Håper virkelig ikke det … Selv om det er han hun har snakket om i flere intervjuer som hadde begått overgrep  så håpet jeg for hennes del at dette ville vare en stund når hun var så forelsket. Kanskje det ville bidratt til en mer voksent og privat oppførsel i media …

Overgrep?! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Beklager, jeg fikk visst ikke helt med meg om at det var i en annens podkast.

Men uansett, Fetisha kunne valgt å oppføre seg mer profesjonell enn SE, hun kunne sagt at det ikke er mer å snakke om, at hun nå står på egne ben helt fint uten SE.

Hun må ikke svare på slike spørsmål. Men jeg antar at hun tror det styrker henne, gir henne sympati, og mer oppmerksomhet. Men særlig profesjonelt synes jeg ikke det er. Ikke av noen av dem.

Men de lever jo av at all oppmerksomhet gir inntekt, og da er det vel ikke så farlig om det er profesjonelt eller ikke, virker det som.

Synes hun svarte kort og bra på Ida sine spørsmål.. dro det ikke ut, gjorde i hvertfall ikke meg mer nyskjerrig, ikke typ clickbait. 

Iom at personligheten hennes er typ "mye" så oppfattet jeg henne som veldig motsatt på akkurat dette punktet. 

• Liker 11
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...