Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest IreneV
Skrevet
Isild skrev (5 minutter siden):

Enig i at det er skuffende at Madonna (og alle andre aldrende kvinner egentlig) velger Pillow face fremfor å aldres naturlig. Det ser ut som de har et syndrom hele gjengen. 

De ser kanskje yngre ut, men ikke bedre. Og de mister noe, mimikk og dybde. Troverdighet.

Skrevet
IreneV skrev (1 time siden):

De ser kanskje yngre ut, men ikke bedre. Og de mister noe, mimikk og dybde. Troverdighet.

De ser yngre ut til de når ca 50 års alder, og deretter blir ansiktet bare rarere og rarere, og det er da pillow face-looken virkelig kommer til syne. Så prøver de å rette opp så godt de kan, men det blir bare verre og verre. Alderen tar dem igjen og i stedet for å ha et naturlig ansikt med rynker ser de dritskumle ut, nesten på en uncanny valley-aktig måte.

• Liker 12
Gjest IreneV
Skrevet
Ardwinna skrev (4 minutter siden):

De ser yngre ut til de når ca 50 års alder, og deretter blir ansiktet bare rarere og rarere, og det er da pillow face-looken virkelig kommer til syne. Så prøver de å rette opp så godt de kan, men det blir bare verre og verre. Alderen tar dem igjen og i stedet for å ha et naturlig ansikt med rynker ser de dritskumle ut, nesten på en uncanny valley-aktig måte.

Jeg tenker at det må gjøre vondt, og være ubehagelig. Det ser vondt ut. Og høres heller ikke bra ut, de snakker rart, med overfylte lepper og stive kinn.

Skrevet

Det minner meg om Rammsteins fantastiske video til låta Zick Zack der alle ser ut som overopererte pillow faces. De tar virkelig plastiske operasjoner på kornet :ler:

Rammstein-Zick-Zack.jpg?quality=80

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest IreneV
Skrevet
Ardwinna skrev (3 minutter siden):

Det minner meg om Rammsteins fantastiske video til låta Zick Zack der alle ser ut som overopererte pillow faces. De tar virkelig plastiske operasjoner på kornet :ler:

Rammstein-Zick-Zack.jpg?quality=80

Jeg så nylig et intervju med Dolly Parton. Hun både så og hørtes ut som en slagpasient. Det er trist. Når det er grunnet plastisk kirurgi og ikke sykdom.

Gjest IreneV
Skrevet
Ardwinna skrev (24 minutter siden):

De som opererer seg og benytter botox og fillers mangler det viktigste, nemlig utstråling. De tror jo ikke selv på at de er vakre, og det er det man ser, usikkerheten. Og det finnes ikke verken sexy, sensuelt eller imponerende. Det er bare trist. De har gjerne en rådyr veske eller klokke også,"statement pieces" ,eller hva de kaller det. Men det holder ikke, ikke når mimikken mangler.

Skrevet (endret)
Pust skrev (18 timer siden):

Strawberry-Jonas? Der har du svaret @MyMichelle.

Legger til at Jonas Forsang var den inhabile journalisten som skrev bestillingsverket for DN etter avsløringen av Caroline Berg Eriksen og mannens omfattende redigering- og kommentarfeltjuks. Forøvrig avslørt her på KG. Tre måneder etter DN-saken sluttet han der og stiftet Strawberry Publishing sammen med blant andre kompisen Magnus Rønningen, dengang sufflør og PR-rådgiver ved Berg Eriksens intervjuer. Forsangs kone er Vanessa Rudjord, den ene profilen fra den mye omtalte "kvinnehelseklinikken" Nomi, der Forsang er styreleder.

Bare bindinger.

Endret av Revenge o'Cavatina
tilføyd kompis og PR-rådgiver
  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Gjest IreneV
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (15 minutter siden):

Legger til at Jonas Forsang var den inhabile journalisten som skrev bestillingsverket for DN etter avsløringen av Caroline Berg Eriksen og mannens omfattende redigering- og kommentarfeltjuks. Forøvrig avslørt her på KG. Tre måneder etter DN-saken sluttet han der og stiftet Strawberry Publishing sammen med blant andre Magnus Rønningen, dengang sufflør ved Berg Eriksens intervjuer. Forsangs kone er Vanessa Rudjord, den ene profilen fra den mye omtalte "kvinnehelseklinikken" Nomi, der Forsang er styreleder.

Bare bindinger.

Takk for informativt innlegg! Viktig å avsløre hvordan alt henger sammen, og på den måten frata dem både troverdighet og makten de besitter. Løgn og bedrag skal ikke hylles, det skal bekjempes.

Skrevet

Jonas Forsang hjalp også den ene dømte jenta i kokain- saken i Bolivia til å rømme, for å lage innhold til bladet Mann, som han drev på den tiden. Han er gudfar til sønnen hennes i dag. Han er også gift med Vanessa Rudjord og sist jeg sjekket satt han fortsatt i styret i klinikken Rent - a  - Wreck, også etter at den kvinnelige trioen trakk seg ut. 

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet

De siste dagene har diverse artikler handlet om at SE har outsmartet NRK, at hun er streetsmart, 1-0 til henne osv. 

Ja forsåvidt stemmer dette- vedrørende henne og NRK. 
Men med tanke på hennes omdømme generelt og fremtidige samarbeidspartnerne så tror jeg ikke det. Hun viser seg totalt uforutsigbar, skandalene stopper ikke med dette- hva kan det neste bli? Hun viser at ikke engang NRK kan holde henne ( den trassige 3-åringen)  i bånd. (Viste seg jo å være helt inkompetente,naive voksne der) 

Blir interessant å se hva som skjer. Synes det er så bra at flere seriøse aktører i media/influencer-Norge har sagt kraftig ifra hva de synes om dette. 
At Øyunn Krogh, Caroline Nitter og Jan Thomas synes SE er verdens kuleste,  tror jeg ikke veier så veldig opp for dem som er negative til SE nå. 

• Liker 21
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (4 minutter siden):

De siste dagene har diverse artikler handlet om at SE har outsmartet NRK, at hun er streetsmart, 1-0 til henne osv. 

Men med tanke på hennes omdømme generelt og fremtidige samarbeidspartnerne så tror jeg ikke det. Hun viser seg totalt uforutsigbar, skandalene stopper ikke med dette- hva kan det neste bli? Hun viser at ikke engang NRK kan holde henne ( den trassige 3-åringen)  i bånd. (Viste seg jo å være helt inkompetente,naive voksne der) 

Blir interessant å se hva som skjer. Synes det er så bra at flere seriøse aktører i media/influencer-Norge har sagt kraftig ifra hva de synes om dette. 
At Øyunn Krogh, Caroline Nitter og Jan Thomas synes SE er verdens kuleste,  tror jeg ikke veier så veldig opp for dem som er negative til SE nå. 

Spent jeg også. Kanskje ser vi starten på et skifte,

Ser NRK har en artikkel om botox  bruk, og hvordan det påvirker barn:

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/mener-mye-bruk-av-botox-kan-gjore-deg-mindre-egnet-som-omsorgsperson-1.16249680

Fillers burde tas med, for ansiktet blir stivt av det også. 

Endret av IreneV
Gjest IreneV
Skrevet
FruJohansen skrev (11 minutter siden):

Jonas Forsang hjalp også den ene dømte jenta i kokain- saken i Bolivia til å rømme, for å lage innhold til bladet Mann, som han drev på den tiden. Han er gudfar til sønnen hennes i dag. Han er også gift med Vanessa Rudjord og sist jeg sjekket satt han fortsatt i styret i klinikken Rent - a  - Wreck, også etter at den kvinnelige trioen trakk seg ut. 

For en gjeng! Skummelt. Rene Exit dette. 

Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Jeg tror SE dro det for langt denne gangen. Ja, hun får 1-0 i noen medier fordi hun outsmartet NRK (og de spilte jo ekstremt dårlig, så den skal hun faktisk få) - og ja, "squaden" og endel av fansen syns sikkert hun har vært både sterk og kul. 

Men, mange sitter også igjen med et inntrykk av at hun gir fullstendig faen. og en en løs kanon. Det går i fest ,fyll, rusmidler, griseprat og å ikke bry seg om noe eller noen andre enn seg selv og "gjengen" sin. Det blir gjetting, men jeg vil gjette at noen annonsører IKKE ønsker å assosieres med narkotika og "rundpult". 

• Liker 31
  • Nyttig 2
Gjest IreneV
Skrevet
Isild skrev (7 minutter siden):

Jeg tror SE dro det for langt denne gangen. Ja, hun får 1-0 i noen medier fordi hun outsmartet NRK (og de spilte jo ekstremt dårlig, så den skal hun faktisk få) - og ja, "squaden" og endel av fansen syns sikkert hun har vært både sterk og kul. 

Men, mange sitter også igjen med et inntrykk av at hun gir fullstendig faen. og en en løs kanon. Det går i fest ,fyll, rusmidler, griseprat og å ikke bry seg om noe eller noen andre enn seg selv og "gjengen" sin. Det blir gjetting, men jeg vil gjette at noen annonsører IKKE ønsker å assosieres med narkotika og "rundpult". 

Spent på Lyko og Rema1000, hva de kommer fram til. Nok å ta av på det useriøse markedet, men det er jo i et par rykk ned, selv om det er masse penger å tjene. 

Skrevet

Jeg sitter igjen med et inntrykk at hun samtidig klarte å dysse ned venninnen Nora Hauklands delaktighet i partylivet med rus ganske greit da fokuset dreide seg helt over til SE AS, NRK og statsfinansiert griseprat til umyndige jenter.

• Liker 16
Annonse
Gjest IreneV
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden):

Jeg sitter igjen med et inntrykk at hun samtidig klarte å dysse ned venninnen Nora Hauklands delaktighet i partylivet med rus ganske greit da fokuset dreide seg helt over til SE AS, NRK og statsfinansiert griseprat til umyndige jenter.

Jeg lurer på hvem de kjøper dopet fra. Erik Mykland ble tatt og måtte sone fordi politiet spanet på dem han kjøpte fra.

Skrevet
IreneV skrev (1 time siden):

Jeg lurer på hvem de kjøper dopet fra. Erik Mykland ble tatt og måtte sone fordi politiet spanet på dem han kjøpte fra.

Jeg tror han slapp å sone fordi det gikk som en tilståelsesdom?

Gjest IreneV
Skrevet
Justlooking skrev (13 minutter siden):

Jeg tror han slapp å sone fordi det gikk som en tilståelsesdom?

Mulig han slapp med samfunnstjeneste ja, slapp rettssak, så var tilståelsesdom. Men han ble tatt i alle fall. Det var vel poenget. Takk for rettelsen. Håper at SE og NH som promoterer narkotika via instagram også blir tatt, regner med at noen kanskje følger med litt nå. 

Skrevet

Hvem vet når hun flakser så mye utenlands, kanskje det er mer enn bare kjøp av småposer med hvitt innhold.

"Livet blir en milliard ganger morsommere om du bare gir faen" -> nøye utstudert deling av striper på stuebordet, pillebokser både her og der, smugling av alkohol og mat på Farmen og en nusselig, velplassert liten pose i hendene på venninnen.

• Liker 11
Skrevet
IreneV skrev (4 timer siden):

Jeg lurer på hvem de kjøper dopet fra.

Å kjøpe dop er like enkelt som å kjøpe øl på Kiwi,så det er det minste problemet deres..

Hvordan ellers tror dere alle disse ungdommene dør av overdoser?

Man må ikke kjenne dealeren,man må bare ha tilgang til Internett.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...