Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mnjah skrev (1 time siden):

Har snoket litt på instagrammen til SE når den er åpen, ser puppene plutselig ble større sommeren i fjor. Jeg trodde ansiktet stivnet etter LA-tur, men ser at etter en «dagstur til København» i oktober så kom hun tilbake helt stiv i hele ansiktet. Har ikke fulgt med på henne i denne perioden, så var ikke klar over hvor ille det var. Reiste hun til LA for å rette det opp?

Ja de er jo åpenbart operert på nytt. Er vel den fjerde brystopersajonen.  Tipper hun har like store nå som første gang hun la inn silikon sånn 400-450 cc.  

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
miamiamia skrev (43 minutter siden):

Syns SE til tider kan virke oppegående. Bare så synd hun er så umoden og holder på å ødelegge kroppen som hun gjør. Når hun blir voksen, da kommer hun til å slite :(

Hun er allerede en voksen kvinne.

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Honey Dew skrev (12 minutter siden):

Hun er allerede en voksen kvinne.

Skulle akkurat skrive det samme. Hun er 27, da regnes man som voksen uansett hvordan en vrir og vender på det.

• Liker 26
Gjest Finlay
Skrevet

Blir bare spekulasjoner, men kan siste ansiktsoperasjon være en medvirkende årsak til bruddet med Isak?

Man kan jo se for seg at han også fikk følelser der inne på Farmen, de virket nokså betatt begge to.

Da må det jo være en helt SYK opplevelse når “kjæresten” plutselig dukker opp med splitter nytt ansikt. Hun ligner ikke en gang på den SE som var på Farmen. Selv følgerne fikk jo sjokk. Kanskje Isak også fikk sjokk?

For å se gjennom fingrene i en sånn situasjon, ja da må personen man falt for ha en helt egen personlighet, som glatt overvinner alt som har med utseendet å gjøre😅

Skrevet

Jeg fikk samme inntrykket av å se farmen som av å "observere" dem på sosiale medier etterpå. At hun veldig gjerne ville de skulle være seriøse og et team, og at hun kjørte på med å vise hva han kunne få ut av det, mens han var ganske avslappet til hele greia. Tok for seg av godene, nektet å vedkjenne seg noe, men nektet også å ta avstand selv om det var opplagt at hun ønsket mer.

Og så fikk jeg nesten litt inntrykk av at hun følte at om hun fikk overbevist folk rundt dem om at de var et par så ville de bli det på ordentlig også. Som om hun forsøkte å tvinge frem et image mer enn å finne ut hva han faktisk følte og ønsket.

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet
Djungelvrål skrev (54 minutter siden):

Ja de er jo åpenbart operert på nytt. Er vel den fjerde brystopersajonen.  Tipper hun har like store nå som første gang hun la inn silikon sånn 400-450 cc.  

Er den 6 runden.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest Konditor Larsen
Skrevet

Hva er fascinerende med SE, hva er det som gjør at voksne kvinner følger henne? 

Skrevet
Konditor Larsen skrev (23 minutter siden):

Vel,hun er jo en voksen kvinne selv,så at hun har andre voksne følgere er ikke rart..

• Liker 8
Skrevet
Konditor Larsen skrev (49 minutter siden):

Vet det er stygt å si, men det er alltid gøy å følge med på ett togkrasj. 
men, må si jeg har vondt av henne, men hun legger seg lagelig til hogst selv.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan noen fortelle meg hva hun har gjort med ansiktet siden farmen?? 

Forstår jo at dama må ha tatt ansiktsløft, botox. Hun ser helt oppblåst, stiv ut... Off. Hun var jo så fin før dette.

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. 

Sol, admin.

Skrevet

Sophie Elises ansikt minner meg om Dronning Silvia nå. 
sy8c053e.jpg

• Liker 10
Skrevet
Djungelvrål skrev (6 timer siden):

Dette la hun inn fordi Isak liker store pupper. Av samme grunn ble hun brunette etter farmen. 

• Liker 15
Gjest krisly
Skrevet
lehangolta skrev (57 minutter siden):

Sophie Elises ansikt minner meg om Dronning Silvia nå. 
sy8c053e.jpg

Jeg syns hun ligner veldig på Kristian Valen nå. Noe med kinnene og øynene. De bruker sikkert samme salong.

Skrevet

Jeg synes hun ligner på kona til dr Phil, også ødelagt av plastisk kirurgi. Hun er i det minste i 60-årene…

CA8B6632-F9E4-459E-9D4B-13732AE25A0E.jpeg

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
mammams skrev (46 minutter siden):

Jeg synes hun ligner på kona til dr Phil, også ødelagt av plastisk kirurgi. Hun er i det minste i 60-årene…

Hun der er helt krise🙊

• Liker 8
Skrevet
mammams skrev (2 timer siden):

Lurer på hvorfor 50-60 åringer absolutt skal ha baby hud🤷🏻‍♀️

• Liker 7
Skrevet
Hjertestein skrev (7 timer siden):

Lurer på hvorfor 50-60 åringer absolutt skal ha baby hud🤷🏻‍♀️

Fordi babyhud er fint. Jeg er 60, men har allikevel myk hud i ansiktet og det er uten noe som helst operasjon.

• Liker 3
Skrevet
Honey Dew skrev (50 minutter siden):

Fordi babyhud er fint. Jeg er 60, men har allikevel myk hud i ansiktet og det er uten noe som helst operasjon.

Du forstår vel at jeg ikke mener at sunn normal hud er dumt? 

Ingen 60 åringer har slik hud naturlig, absolutt alle har rynker. Er det jeg ikke skjønner. Ser helt idiotisk ut å se ut som en stram ungdom i huden når man er så «gammel». 

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...