Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn holder vel sjeldent personer med dyp kjærlighetssorg som nylig har tatt abort på…

…eller mulig folk faktisk blir sinnsvak! 🙈

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-C- skrev (2 minutter siden):

Sånn holder vel sjeldent personer med dyp kjærlighetssorg som nylig har tatt abort på…

…eller mulig folk faktisk blir sinnsvak! 🙈

Folk takler jo ting veldig forskjellig da

• Liker 6
Skrevet
Littlekolibri skrev (1 time siden):

Folk fra Arnøya og Skjervøy sier klar når de sier at de er sliten !!!! Mange i Tromsø sier åsså det. Alt avhenger av hvilke generasjon som snakker. Er du gammel eller ung og oppvekst miljø osv… i Harstad som 27 åring sier man IKKE æ e klar hvis man er sliten ….MEN ingen må Påstå at dette ordet ikke har flere betydninger og at folk faktisk sier det andre plasser enn Stjørdal som du nevner her.

GET A ROOM. 

• Liker 19
  • Nyttig 11
Skrevet
Mnjah skrev (Akkurat nå):

GET A ROOM. 

Teit at dere bruker tid på og diskutere dette

• Liker 16
Skrevet
Blod skrev (6 minutter siden):

Folk takler jo ting veldig forskjellig da

Tydelig at hun opplever masse grusomt ofte, da hun gjør som dette titt og ofte 🙈

• Liker 12
Skrevet

Kanskje hun trodde at hun var gravid utenfor livmoren igjen, så fikk hun høre den dagen at hun ikke var det?! Og Isak sier at han alltid vil stå i gjeld til henne?! Det kan jo tolkes som at det har vært noe mer inn i bildet enn et kort forhold....

• Liker 1
Skrevet
Kivoll84 skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun trodde at hun var gravid utenfor livmoren igjen, så fikk hun høre den dagen at hun ikke var det?! Og Isak sier at han alltid vil stå i gjeld til henne?! Det kan jo tolkes som at det har vært noe mer inn i bildet enn et kort forhold....

Om man først skal spekulere med vill fantasi; kanskje hun har betalt all gjeld han har, betalt masse regninger eller eller. Tusen mulige scenarioer. 

• Liker 14
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
Kivoll84 skrev (4 minutter siden):

Klart han føler at han står i gjeld til henne.

Hun BAR ham jo fram på Farmen, lurte og lusket og la til rette. Både på den ene og andre måten.

Endret av Finlay
Skrevet
elskermenn skrev (39 minutter siden):

Wth XD https://imgur.com/a/KfLSGET

Midtlivskrise?

Tro meg, det er verre med musikken over...

«No skal æ vise han Isak hva han går glipp av, Viktoria film meg no!» Huff, minner meg om da man kranglet med kjæresten sin over Facebook-veggen på ungdomsskolen. Og de nærmer seg 30.

• Liker 46
Skrevet
-C- skrev (2 minutter siden):

Om man først skal spekulere med vill fantasi; kanskje hun har betalt all gjeld han har, betalt masse regninger eller eller. Tusen mulige scenarioer. 

Joda det er sant, men når man først er inne på diskusjonen om graviditet så tenkte jeg at det kunne være det da. Også er det en lang diskusjon om man kan høre hjertelyd eller ikke så tidlig, jeg tolker det som at hun har fått hørt noe nytt den dagen da, som har noe med bildet å gjøre...

Skrevet

Her var det mye ville spekulasjoner gitt. Og den som sitter og gnir seg i hendene over dette er Norges største kyniske influencer Sofie. Man trenger ikke å være særlig smart for å skjønne hvem som har plantet disse ryktene. Ler meg skakk over den såkalte «unnskyldingen» fra Isak på instagram. Det e bære å gratuler med stuntet.

• Liker 36
  • Hjerte 1
Skrevet
elskermenn skrev (38 minutter siden):

Midtlivskrise?

Hun er så klein, må ha blikket kronisk festet i bordet for å "holde maska", men så ser det ut som hun skjeler. Hun vil så gjerne være en sånn uanstrengt babe ala Jessica Rabbit, men ender alltid opp som en bakfull hollywood-frue: skjelven og utilpass.

• Liker 44
  • Nyttig 5
Skrevet

De legger jo opp til at det skal bli spekulasjoner da😅 da må det jo være lov å spekulere....

• Liker 7
Skrevet

Tråden stenges midlertidig. 

Sol, admin.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
elskermenn skrev (På 1.3.2022 den 19.32):

Midtlivskrise?

What? Ikke helt vanlig å sitte slik på en restaurant 😊

• Liker 10
Skrevet

Nå er "nyheten" om bruddet i nettavisene, iallefall i nord..

• Liker 3
Skrevet

Men det er vel Isak som skal ha barn med ei anna slik jeg forstår det? 😊

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...